نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحي یک آشپزخانه خوب چیست؟

هدف از طراحی عالی آشپزخانه، به حداکثر رساندن فضای پیشخوان و فضاي کابينت و لذت بردن از استفاده است.

  • ذخیره سازی کافی در مکان های مناسب
  • فضای کافی برای پیشخوان در مکان های مناسب
  • یک منطقه کاری کارآمد
  • مقدار مناسب وسایل با اندازه. اگر آشپزخانه کوچکی دارید، فضای پیشخوان و فضای کابينت ها را فدای یک اجاق گاز خيلي بزرگ نکنید.
  • دسترسی به نور طبیعی و نور مناسب
  • سطح "حریم خصوصی منطقه کاری آشپزخانه" برای شما مناسب است. برخی از افراد می خواهند آشپزخانه ای با میز در وسط کار داشته باشند. برخی دیگر ترجیح می دهند محل کار آشپزخانه دور از دید قسمت غذاخوری باشد و بتوانند کمی آرامش را در آشپزخانه به دست آورند.
  • آشپزخانه تقریباً نزدیک یک ورودی است تا مواد غذایی به راحتی وارد آشپزخانه شوند.

وسایل آشپزخانه خود را دسته بندی کنید.

 

اکنون زمان آن رسیده است که محتویات کابینت آشپزخانه خود را که نگهداری می کنید مرتب کنید. هدف این است که اقلام را به گونه ای دسته بندی کنید که برای نحوه استفاده خانواده شما از آشپزخانه منطقی باشد. بیش از حد نگران ظاهر نباشید. عملکرد برای کابینت آشپزخانه بسیار مهم است. اکثر مردم ترجیح می دهند اقلام غذایی را از ظروف آشپزی/غذاخوری در کابینت آشپزخانه خود جدا کنند. بنابراین بلافاصله می توانید اقلام خود را به این دو گروه تقسیم کنید. سپس گروه ها را از آنجا تقسیم کنید.

به عنوان مثال، اقلام خوراکی را می توان به نوشیدنی ها، مواد پخت، تنقلات، کنسروها و هر غذای دیگری که نگه می دارید تقسیم کرد. ظروف پخت و پز / ظروف غذاخوری را می توان به قابلمه و تابه، ظروف پخت و پز، تخته برش، بشقاب و کاسه، لیوان و لیوان و موارد دیگر تقسیم کرد. جزئیات کاملاً به شما بستگی دارد، اما بازی آخر این است که وقتی همه چیز را به کابینت برگردانید، هر زیرمجموعه را با هم نگه دارید.

وسایل را به کابینت آشپزخانه اختصاص دهید.

 

قبل از اینکه همه چیز را کنار بگذارید، عقب نشینی کنید و نحوه استفاده از آشپزخانه خود را ارزیابی کنید. شما می خواهید که تمام وسایل آشپزخانه خود را تا حد امکان به جایی که بیشتر استفاده می کنید نزدیک کنید. در تغییر مکان اقلامی که قبلاً در آن ذخیره می‌کردید تردید نکنید. به عنوان مثال، اگر ادویه های آشپزی خود را در کابینت کنار اجاق گاز راحت تر می کنند، لازم نیست آن ها را در انبار نگهداری کنید.

علاوه بر این، به طور استراتژیک برنامه ریزی کنید که چگونه موارد را در هر کابینت قرار دهید. به عنوان مثال، بگویید تصمیم گرفته اید یک کابینت را به تمام لیوان ها و لیوان های نوشیدنی خود اختصاص دهید. اگر هر روز قهوه می نوشید و فقط یک بار در ماه یک لیوان شراب می نوشید، نیازی نیست که هر دو نوع لیوان را در کابینت قرار دهید. شما می توانید لیوان های شراب را در پشت قرار دهید، بنابراین فنجان های قهوه برای رسیدن به آن راحت تر هستند. برای ظروف غذاخوری و ظروف روزمره خود در مقابل وسایلی که فقط در مناسبت های خاص استفاده می کنید، همین رویکرد را در نظر بگیرید. و به یاد داشته باشید که لازم نیست همه چیز را به کابینت خود برگردانید. ممکن است برخی از اقلام را بهتر روی پیشخوان آشپزخانه یا جای دیگری قرار دهید تا فضای کابینت آزاد شود.

همانطور که اقلام خود را به کابینت ها اختصاص می دهید، در نظر بگیرید که چه چیزی برای نگهداری در کابینت های بالایی در مقابل کابینت های پایینی بهتر است.

چه چیزی در کابینت های بالایی نگهداری شود؟

 

وسایل آشپزخانه زیر برای نگهداری در کابینت های بالایی ایده آل هستند:

  • غذا: هدفتان این است که غذا را درست بالای کابينت آشپزخانه خود ذخیره کنید، فضای پیشخوانی که معمولاً برای تهیه غذا از آن استفاده می کنید. به این ترتیب، می توان به راحتی در حین تهیه غذا به آن دسترسی داشت. با این حال، اگر انباری دارید، ابتدا از آن برای نگهداری مواد غذایی استفاده کنید تا کابینت های خود را برای سایر وسایل آشپزخانه آزاد کنید.
  • لیوان‌ها و ظروف: لیوان‌ها و ظروف را روی ماشین ظرفشویی یا قفسه‌های خشک کن نگهداری کنید تا به راحتی وسایل را کنار بگذارید.
  • کتاب‌های آشپزی: کتاب‌های آشپزی را در دورترين کابینت خود نگهداری کنید، زیرا احتمالاً به اندازه سایر موارد به سراغ آن‌ها نمی‌روید.
  • ظروف نگهداری مواد غذایی: ظروف نگهداری مواد غذایی را درست بالای فضای پیشخوانی که هنگام پر کردن آنها از غذا استفاده می کنید، قرار دهید.

چه چیزی در کابینت های پایینی نگهداری شود؟

 

کابینت های پایینی جای مناسبی برای این موارد هستند:

لوازم خانگی: لوازم آشپزخانه را در کابینت های پایینی درست زیر محل کار اصلی خود نگهداری کنید تا در هنگام آماده سازی غذا به راحتی دسترسی داشته باشید. اگر روزانه از یک دستگاه استفاده می کنید، آن را به میز خود منتقل کنید.
قابلمه‌ها، تابه‌ها و قالب هاي پخت: قابلمه‌ها و تابه‌ها را در یک کابینت پایین‌تر کنار اجاق گاز قرار دهید و قالب هاي پخت را نزدیک اجاق گاز نگه دارید (اگر جدا از اجاق گاز باشد). برای صرفه جویی در فضا، قابلمه ها را کنار هم قرار دهید. یک قفسه برای نگهداری درب ها و قالب های پخت کيک به صورت عمودی نیز برای به حداکثر رساندن فضا مفید است.
کاسه های مخلوط کن و تخته های برش: این اقلام را در یک کابینت پایین تا جایی که ممکن است نزدیک به قفسه خشک کن یا ماشین ظرفشویی قرار دهید تا راحت نگهداری شود.
لوازم نظافت: لوازم نظافت آشپزخانه را در یک کابینت پایینی، ترجیحاً زیر سینک قرار دهید. اگر بچه های کوچک یا حیوانات خانگی دارید، یک قفل ضد کودک روی کابینت در نظر بگیرید. و اگر کابینت بیش از یک قفسه دارد، در صورت نشتی یا ریختن مواد تمیزکننده را در قسمت پایینی نگهداری کنید. همچنین، هرگز لوازم نظافت را در بالای غذا یا در همان قفسه قرار ندهید.

اشتباهات رایج در طراحی آشپزخانه

 

در اینجا چند فاجعه در طراحي کابینت آشپزخانه که بايد از آن پرهيز کنيد ذکر شده است:

 

  • جزیره ای که مثلث کار را قطع می کند. راه رفتن از یخچال تا سینک فاصله زیادی است.
  • کابينتي بلند که سطح فضای مسطح کابينت را قطع می کند. فضای پیش‌خوان در آشپزخانه‌ها طلایی است، بنابراین تمام آن صفحه تخته کابينت را با یک واحد کابينت در وسط قطع نکنید.
  • آشپزخانه های بزرگ با مثلث های کاری عظیم. این مانند مثال بالاست به بدون جزیره. اکنون که این انسداد از بین رفته است، هنوز مشکل یک مثلث کاری بزرگ وجود دارد - با این طراحی آشپزخانه هر وعده غذایی 10 مایل پیاده روی خواهید کرد.
  • آشپزخانه هاي باريک و بلند. اگر آشپزخانه خود را به جاده ای تبدیل کنید که به هیچ جا نمی رسد امکان برخورد با همديگر هنگام آشپزی وشلوغ شدن روی می دهد.

مهم ترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار می دهد: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد می باشد.

 

تماس با ما

 

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

شما می‌توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۷۹۵۳۴۰


۰۹۱۲-۲۸۳۵۵۶۲

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: طراحی کابینت آشپزخانه , طراحی چیدمان کابینت آشپزخانه , طراحی کابینت مدرن و کابینت کلاسیک , اشتباهات رایج در طراحی آشپزخانه , گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

وکیل ساختمانی چه کاری می کند؟


وکلای ساختمانی با ریسک بیان موارد بدیهی، مشاوره حقوقی در رابطه با پروژه های ساخت و ساختمانی ارائه می کنند. آنها به سازمان های مختلف در تمام سطوح زنجیره پیمانکاری - از جمله مدیران (صاحبان املاک، توسعه دهندگان یا متصرفان)، پیمانکاران ارشد و مدیران ساخت و ساز، مدیران پروژه، پیمانکاران فرعی و پیمانکاران تجاری، مشاوران و تامین کنندگان مشاوره می دهند.

وکلای ساختمانی دانش تخصصی در مورد قراردادهای ساخت و ساز دارند و می توانند در رابطه با مسائلی که ممکن است از قراردادهای ساخت و ساز ناشی شود - به عنوان مثال در رابطه با نقص، تاخیر، تغییرات و مسائل پرداخت مشاوره دهند. به طور خلاصه، یک وکیل ساخت و ساز می تواند به شما کمک کند تا از طریق هر مشکلی که در یک پروژه ساختمانی ایجاد می شود، کار کنید.

وکلای ساختمانی چگونه متخصص می شوند؟

 

در زمینه وکلای ساختمانی متوجه خواهید شد که برخی از وکلای ساختمانی نسبت به سایرین متخصص تر هستند. به عنوان مثال، می‌بینید که وکلای فردی فقط در موارد زیر مشاوره می‌دهند:

  • انواع خاصی از پروژه های ساخت و ساز (مانند پروژه های زیربنایی، مشارکت عمومی خصوصی، پروژه های مسکونی، پروژه های طبقاتی، پروژه های تجاری و غیره).
  • تشکیل قرارداد (و این وکلا معمولاً به عنوان وکلای «پيشرو» شناخته می شوند). 
  • اختلافات (و این وکلا معمولاً به عنوان وکلای "پشتیبان" شناخته می شوند).

همچنین وکلایی را خواهید یافت که در بیشتر زمینه‌ها کار می‌کنند، و بیشتر انواع سازمان‌ها را مشاوره می‌دهند، اما ممکن است در برخی زمینه‌ها به اندازه افراد متخصص‌تر، از عمق دانش برخوردار نباشند. همانطور که در اینجا با جزئیات بیشتر توضیح می دهیم، تعیین میزان دانش تخصصی که ممکن است نیاز داشته باشید، کلید پیدا کردن وکیل مناسب است. اکثر وکلای ساختمانی حداقل دانش کاری در زمینه های خارج از پیمانکاری ساخت و ساز خالص دارند، اما لزوماً در این زمینه ها متخصص نخواهند بود. نمونه هایی از حوزه های مرتبط عبارتند از:

  • معاملات ملکی (مانند خرید، فروش، تقسیم یا اجاره املاک و مستغلات)،
  • بهداشت و ایمنی کار، از جمله رسیدگی به حوادث ایمنی یا برخورد با نقض ایمنی،
  • مسائل روابط صنعتی، از جمله مذاکره در مورد قراردادهای شرکت و رسیدگی به اختلافات روابط صنعتی، و
  • دعاوی و اختلافات بیمه ای

مشاوره اوليه

وکلای ساختمانی می توانند در زمان راه اندازی یک پروژه جدید مشاوره های ارزشمندی ارائه دهند. به این توصیه اغلب به عنوان مشاوره "در جلو" گفته می شود. برای مدیران (یعنی صاحبان املاک، توسعه دهندگان، اشغالگران و غیره)، این شامل مشاوره در مورد موارد زیر است:

  • بهترین روش برای ساختار یک پروژه
  • کدام نوع (های) قرارداد احتمالاً مناسب‌تر است.
  • تهیه شرایط مناقصه
  • تهیه فرم قرارداد
  • در نظر گرفتن و پاسخگویی به توضیحات قرارداد دریافت شده از مناقصه گران
  • تعهد نامه ها، انتصاب نامه ها و قراردادهای اولیه کار
  • اصلاح و نهایی کردن فرم قرارداد


برای پیمانکاران، مشاوران و تامین کنندگان، این خدمات عبارتند از:

  • بازنگری قراردادها و شناسایی حوزه های ریسک کلیدی
  • تهیه صلاحیت مناقصه
  • مشاوره و مذاکره درباره شرایط تعهد نامه، انتصاب نامه ها و کارهای اولیه
  • مشاوره در مورد اسناد پروژه فرعی، مانند اسناد دسترسی شخص ثالث و موافقت نامه های تامین مالی سه جانبه
  • مذاکره، تهیه پیش نویس و مشاوره در مورد اصلاحات قرارداد

مشاوره پشتیبان

 

هنگامی که وکلای ساختمانی به پشتیبانی حقوقی «پشتیبان» اشاره می‌کنند، معمولاً به توصیه‌های مربوط به اختلافات ساخت‌وساز یا موقعیت‌هایی اشاره می‌کنند که می‌تواند منجر به اختلاف شود. رایج ترین مسائلی که مورد اختلاف است، اختلاف بر سر نقص، تأخیر و پرداخت (به ویژه در رابطه با تغییرات) است. وکلای ساختمانی که پشتیبانی پشتیبان ارائه می کنند، در فرآیندهای مختلف حل اختلاف تجربه خواهند داشت، که اصلی ترین آنها میانجیگری، داوری، تعیین کارشناسی و دعوی قضایی است. آنها می توانند در مورد بهترین راه حل برای حل مشکل خاص خود به شما مشاوره دهند. آنها معمولاً در مسائل مربوط به امنیت پرداخت تخصص دارند و می توانند به شما در ایجاد یا دفاع از برنامه های کاربردی تحت قانون امنیت پرداخت کمک کنند.

به دلیل وجود یک یا چند شریک در قراردادهای مشارکت در ساخت ممکن است اختلاف نظرهای زیادی به وجود آید و طرفین نتوانند به اتفاق نظر برسند. در چنین شرایطی حضور وکیل مشارکت در ساخت بسیار لازم و ضروری است. گاه طرفین مشارکت در ساخت با اختلاف های بزرگتری رو به رو می شوند و همین امر منجر به دعاوی مشارکت در ساخت شود. پیچیدگی های این پرونده ها باعث می شود که طرفین دعاوی نتوانند به حل و فصل اختلافات خود بپردازند و حضور وکیل برای شراکت در ساخت کارسازتر است. به همین دلیل بیشتر افراد از یک وکیل مجرب برای دعاوی مشارکت در ساخت کمک می گیرند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند تا دعاوی به وجود آمده را حل و فصل کنند.

وکيل پايه يک دادگستري سجاد کاميار

 

آدرس:


ابتداي اتوبان چمران، خيابان الف، خيابان محموديه. پلاك ٩. نبش كوچه مهر. طبقه ٢

خيابان وليعصر، زعفرانيه، خيابان محموديه. پلاك ٩. نبش كوچه مهر. طبقه ٢

شماره های تماس:

 

۰۹۱۲۴۳۵۳۴۹۹

۰۲۱-۲۲۰۳۵۰۲۴

۰۲۱-۲۲۰۳۵۰۲۳

 

منبع: https://www.sajjad-kamyar.com/

 



:: برچسب‌ها: وظایف وکیل جهت مشارکت در ساخت , انواع قرارداد تنظیم مشارکت در ساخت , دعاوی مشارکت در ساخت , چرا وکیل مشارکت در ساخت؟ , وکیل پایه یک دادگستری , وکیل سجاد کامیار ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

ورق های اکریلیک ریخته گری یا پلکسی کست

 


به طور خلاصه آنها توسط دو فرآیند تولید متفاوت تولید می شوند. همانطور که از نامش پیداست، اکریلیک CAST با فرآیندی تولید می‌شود که در آن مایع MMA (مونومر متیل متاکریلات) به داخل قالب ساخته شده از دو ورقه شیشه پمپ می‌شود. سپس قالب / مونومر در آب گرم غوطه ور می شود و فرآیند پلیمریزاسیون انجام می شود.

نتیجه یک ورقه PMMA سفت و سخت (پلی متیل متاکریلات) یا چیزی است که به طور کلی اکریلیک نامیده می شود. نام های تجاری مختلفی برای این ورق اعمال می شود - در اروپا ما آن را "Perspex" می نامیم، در ایالات متحده اغلب به عنوان "Plexi یا Plexiglas" شناخته می شود، نام های تجاری دیگر عبارتند از "Setacryl"، "Polycryl"، "Oroglas" و بسیاری دیگر.

در حالی که ورق های اکریلیک CAST تمایل بیشتری به تحمل ضخامت دارند (تا 30-+/ ضخامت). این با پرداخت سطح جبران می شود (به عنوان یک شیشه صاف، زیرا CAST یا قالب گیری شده بین دو ورق شیشه است). علاوه بر این، توانایی رنگ‌آمیزی مونومر شفاف MMA با استفاده از رنگدانه‌های دسته‌ای اصلی اجازه می‌دهد تا رنگ‌های متعددی را در دسته‌های تولیدی نسبتاً کوچک به‌دست آوریم، در اغلب موارد به تعداد 20 # ورق 3030 x 2030 میلی‌متر می‌توان دست یافت.

علاوه بر ورق های اکریلیک CAST فوق، ساخت را آسان می کند. برش، چه با اره‌های معمولی، برش تمیزتری ایجاد می‌کند و ورق‌ها وقتی روی هم قرار می‌گیرند (برش چندتایی) تمایلی به جوش یا جوش ندارند. علاوه بر این، اکریلیک CAST هنگام برش لیزری لبه‌ای بسیار صیقلی ایجاد می‌کند، در نتیجه زمان اتمام کار هنگام ساخت کاهش می‌یابد. علاوه بر این، هنگامی که ورق های اکریلیک CAST خم می شوند، دراپ یا خلاء تشکیل می شوند، انعطاف پذیرتر / انعطاف پذیرتر از ورق اکریلیک اکسترود شده هستند.

ورق های اکریلیک اکسترود شده

 

ورق های اکریلیک اکسترود شده توسط یک فرآیند تولید مداوم تولید می شوند. گلوله های اکریلیک یا PMMA از یک سیلو نگهدارنده به یک قیف تغذیه بالای خط اکسترودر تغذیه می شوند. گلوله ها به داخل بشکه اکستروژن وارد می شوند و توسط یک سیستم مارپیچ تک یا دو پیچی از داخل بشکه رانده می شوند. همانطور که گلوله ها از طریق مناطق گرم شده بشکه اکسترودر پیش می روند، حرارت افزایش می یابد تا زمانی که گلوله ها به یک توده مذاب ذوب شوند.


این توده مذاب در قالبی مخروطی/مخروطی شکل به جلو رانده می شود که سپس به داخل لبه قالب باز می شود. توده مذاب، تحت فشار درایو پیچ، به لبه های قالب می رسد و در امتداد لبه های قالب به سمت بیرون فشار می آورد تا یک ورقه مذاب تولید کند. ارتفاع / شکاف لبه های قالب کمی بزرگتر از ضخامت مورد نیاز برای ورق تمام شده تنظیم می شود. این نوار پیوسته از ورق اکریلیک مذاب سپس از میان مجموعه‌ای از غلتک‌های خنک‌کننده عبور داده می‌شود، که ممکن است در هنگام سرد شدن ورق، یک الگوی / پرداخت را بر روی ورق برجسته کند یا ممکن است فقط یک سطح براق / صاف استاندارد ایجاد کند.
همانطور که ورق به سمت پایین پیش می رود، به اندازه کافی خنک شده است تا لبه بریده شود، به طول نهایی نهایی مورد نیاز بریده شده و یک فیلم P/E محافظ اعمال می شود. در نهایت، ورق ها پالت بندی شده و برای ارسال بسته بندی می شوند.

ورق های اکسترود شده تحمل بهتری در ضخامت دارند، معمولاً + یا - 10٪، با این حال، تلرانس های محکم تر را می توان با توافق قبلی با آسیاب اکستروژن به دست آورد. به دلیل ماهیت مداوم تولید، دوره های کوتاه تولید در حد 3 تا 5 تن در هر اندازه و گیج و رنگ است. شفاف، اوپال و مشکی از جمله رنگ های استانداردتر تولید شده هستند.

کاربرد ورق هاي پلکسي کست

 

اکریلیک ریخته گری اغلب برای آکواریوم ها، جوایز، سنگ قبرهای مالی، گيفت باکس ها، هدایای شرکتی و سایر محصولاتی که نیاز به شکل دهی یا ماشین کاری دارند استفاده می شود. تمایل به شفافیت بیشتر دارد و با استاندارد کیفیت بالاتر ساخته می شود، اما با انجام این کار آن را نسبت به اکریلیک اکسترود شده گران تر می کند.

تفاوت پلکسی کست و پلکسی اکسترود

 

تفاوت عمده و اساسی این دو ورق در روش تولید آن‌ها است، ورق‌‌ اکسترود شده پلکسی به روش فیزیکی است و ورق پلکسی کست به روش پلیمریزاسیون شیمیایی است.

مزایا و معایب ورق اکریلیک ریخته گری یا ورق پلکسی کست

 

تخته اکریلیک ریخته گری


این ویژگی پردازش صفحه دسته ای کوچک است، انعطاف پذیری بی بدیل سیستم در رنگ و اثر بافت سطح و مشخصات محصول برای انواع اهداف خاص وجود دارد. با این حال، به دلیل تولید چنین پانل هایی که در فرآیند تولید ریخته گری می شوند، با فرآیند خنک سازی مواجه می شوند، مقدار زیادی آب تولید می شود، به محیط زیست آسیب وارد می شود و به دلیل این سری از فرآیند تولید صفحه دوباره به مواد اولیه خوراک، تولید می شود. کیفیت ورق تضمین نمی شود، وزن مولکولی بالا، سفتی عالی، استحکام و مقاومت شیمیایی عالی از مزاياي ورق هاي پلکسي کست است.

اکسترود ورق اکریلیک

 

در مقایسه با صفحه ریخته گری، وزن مولکولی صفحه پایین تر اکستروژن، خواص مکانیکی ضعیف تر است. با این حال، این ویژگی منجر به خمش و شکل دهی گرم می شود، در برخورد با اندازه بزرگتر صفحه، منجر به شکل دهی سریع خلاء می شود. در همین حال، خارج از تحمل ضخامت صفحه نسبت به ورق ریخته گری. از آنجایی که صفحه فشار یک تولید خودکار با حجم بالا است، تنظیم سخت در رنگ و اندازه، بنابراین مشخصات محصول مشمول محدودیت‌های خاصی است.
شرکت نکو تجارت سپند نماینده انحصاری شرکت ریچانگ که یکی از تولید کننده‌های بزرگ ورق‌ های ترمو پلاستیک به متد‌های بروز اروپایی زیر نظر مهندسین با تجربه و حرفه‌ای کشورمان است. در حال حاضر کیفیت محصولات ریچانگ یکی از بهترین کیفیت‌های ‌محصولات بازار ایران و بازار کشورهای همسایه است.

تماس با ما

 

ایمیل : info@raychung.ir

نشانی : خ کریمخان،انتهای خردمند جنوبی،ساختمان ش۲،طبقه ۵ام جنوبی

شماره تماس : ۸۸۸۳۹۷۸۸

منبع: https://raychung.ir/

 



:: برچسب‌ها: تفاوت پلکسی کست و پلکسی اکسترود , شرکت نکو تجارت سپند , نماینده انحصاری ری‌چانگ در ایران , شرکت ریچانگ , معایب پلکسی اکسترود , قیمت ورق پلکسی , معایب پلکسی اکسترود , ورق‌ های پلکسی اکسترود و کست ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

بهینه سازی و طراحی سایت و تبلیغات با آمینا گروپ

فعالیت آمینا گروپ از سال 98 با ارائه پشتیبانی متعهدانه بر روی خدماتی با کیفیت آغاز گردید و در مدتی کوتاه به یکی از گزینه های محبوب طراحی وب در ایران تبدیل شدیم. هم اکنون با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی توانسته ایم پیشتاز در ارائه خدماتی با پشتیبانی حرفه ای شویم.

خدمات آمينا گروپ


تبلیغات در فضای مجازی با آمینا گروپ

 

تاثیری که تبلیغات در فضای مجازی خواهد گذاشت، در دنیای واقعی نمی گذارد. از طریق فضای مجازی می توان با کمترین هزینه بیشترین فروش را داشت. با کمک از تیم آمینا گروپ در راستای این هدف، خواسته خود را بر آورده سازید و تبلیغات خود را در فضای مجازی به نمایش عموم در آورید.

خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت با آمینا (SEO)


با سئوی اصولی سایت صفحات اول گوگل را لمس کنید و مشتریان خود را هدف بگیرید. به مرور زمان موتورهای جستجو بخصوص گوگل اعتبار بیشتری برای شما قائل می‌شوند. تیم آمینا گروپ با پیروی از فاکتورهای موتورهای جستجو طبق اخرین الگوریتم های گوگل سایت شما بهینه می سازد.

طراحی وب سایت آمینا گروپ

 

یک وبسایت منحصربه فرد ویترین شما در کسب و کار شما است. طراحی اصولی طبق استاندارد های جهانی و الگوریتم های موتور های جستجوگر (گوگل) هر سایت برگ برنده مدیر سایت محسوب می شود و در رشد کسب و کار شما تاثیر بسیاری خواهد داشت .

تبلیغات در فضاهای شهری با آمينا گروپ


با آمینا، تبلیغات هرجا؛ هرطور هرجا لازم باشد هستیم.

  • بنرهای شهر تهران
  • تابلوهای کوچک تبلیغاتی در سطح شهر
  • تبلیغات در مجلات لوکس و معتبر

پشتیبانی و نگهداری سایت در آمینا گروپ

 

پشتیبانی و نگهداری سایت از مهم ترین عوامل کسب کار اینترنتی است. یک وب سایت برای حفظ رتبه بندی موتورهای جستجو، ارائه خدمات و اطلاعات، جذب مشتری و حفظ آن نیازمند نگهداری منظم می باشد. شرکت آمینا گروپ با ارائه خدمات پس از فروش مشتریان خود را دلگرم نگه داشته است.

اطلاعات تماس

آدرس : خیابان میرداماد، خیابان نسا، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک ۳۸ زنگ ۲

تلفن: 

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 

info@amina-group.com

 

منبع: https://amina-group.com/

 

 



:: برچسب‌ها: خدمات آمينا گروپ , بهینه سازی و طراحی سایت و تبلیغات با آمینا گروپ , سئو و بهینه سازی وب سایت , تبلیغات با آمینا ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

شرکت رهسام


شرکت ارمغان تجارت ره سام با اتکا به ذات ایزد پاک از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را به صورت متمرکز آغاز نمود. هر چند این شرکت، مجموعه ای جوان در صنعت کشور محسوب می شود اما در این گروه، کارشناسان و مدیران مجرب صنعت کشور گرد هم آمده اند تا به پشتوانه سالیان متمادی تجربه و تخصص، طرحی نو در صنعت تهویه مطبوع و کنترل و هدایت هوا ایران زمین ایجاد نمایند. ره سام ایده ای نو با تخصص و تجربه ای کهن است.

حیطه تخصصی فعالیت ره سام در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی، حمل و نقل ریلی، نیروگاهی، ساختمانی و صنایع معدنی و متمرکز بر سیستم های هدایت، توزیع و کنترل هوا می باشد.این شرکت با تجربه حضور در پروژه های متعدد و شاخص، امکان ارائه خدمات مهندسی، تامین و تجهیز این بخش از پروژه های جاری را دارد. طراحی، مشاوره و مهندسی در کنار تامین و تجهیز پروژه های تهویه مطبوع و همچنین سرمایه گذاری در پروژه های متعدد، از جمله فعالیت های این شرکت در صنعت کشور می باشد.

حضور کارشناسان مجرب و متخصص با سابقه درخشان در هر یک از حوزه های نفت، حمل و نقل ریلی، نیروگاه و ساختمان، این اطمینان را ایجاد نموده است تا این شرکت به عنوان مجموعه تخصصی ارائه کننده خدمات مهندسی سیستم های توزیع، هدایت و کنترل هوا در این حوزه ها به عنوان بازوی مهندسی توان مند عمل نماید. شرکت ره سام امیدوار است در پرتو الطاف ایزد متعال و با اتکا به توان مهندسی و بازرگانی خود، با حضور در پروژه های شاخص ملی و فراملی به عنوان شرکت مهندسی ایرانی توانمند در صنعت کشور، در راه نیل به اهداف عالیه خود گام بردارد.

محصولات شرکت رهسام

  • صداگیر
  • دمپر
  • موتور دمپر
  • دمپر بين کانالي
  • تهويه پارکينگ
  • دریچه هوا
  • فن باکس سوپر سایلنت

 

تماس با ما

 

آدرس:


تهران، خیابان مطهری، خیابان سربداران،پلاک ۳۹ ، طبقه ۴

تلفکس:

۰۲۱-۲۶۷۰۲۶۰۲


۰۲۱-۲۶۷۰۲۶۰۶


پست الکترونیکی : office@rahsamco.ir

منبع: https://rahsamair.com/

 

 



:: برچسب‌ها: شرکت ارمغان تجارت ره سام , شرکت رهسام , محصولات شرکت رهسام ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

ویژگی های کلیدی یک مدرسه خوب

مدرسه خانه دوم ذهن کودکان است که روزانه چند ساعت را با همنوعان خود می گذرانند و زیر نظر معلم یاد می گیرند. این رویای هر والدینی است که فرزندانشان برای رشد شخصی و ثروت حرفه ای خود به بهترین کیفیت آموزش دسترسی داشته باشند. فقط یک مدرسه خوب می تواند آموزش با کیفیتی برای شکل دادن به ذهن کودکان و بهبود مهارت ها و تخصص آنها برای آینده ای روشن ارائه دهد. اغلب این سوال در ذهن مردم ایجاد می شود که یک مدرسه خوب چیست؟ ویژگی هایی که مدارس با عملکرد بالا دارند به شرح زیر است:

یک طرح و خط مشی با کیفیت:

 

یک مدرسه خوب یک هدف یا چشم انداز روشن و مشترک دارد که باعث می شود عملکرد همه افراد در مدرسه برای رسیدن به هدف نهایی بهتر و از سایر مدارس ضعیف متفاوت باشد. این امر با استفاده از هر فرصت، هدیه، مزیت و منبع ممکنی که توسط مدارس با عملکرد پایین قابل مشاهده نیست، باعث رشد هر دانش آموز می شود. کار آن می تواند به طور قابل ملاحظه و آشکار جامعه ای را که مدرسه در آن قرار دارد بهبود بخشد. فقط یک مدرسه خوب می تواند با تغییرات در بخش آموزشی سازگار شود.

انتظارات و استانداردهای بالا برای هر دانش آموز:

یک مدرسه خوب همیشه استانداردهای تدریس خود را تعیین می کند و با اعتقاد به شایستگی دانش آموزان انتظار عملکرد عالی را دارد. دانش‌آموزان تشویق می‌شوند مطابق دستورالعمل‌های معلمان یا کمی بالاتر از آن کار کنند.

کارکنان پشتیبانی قابل اعتماد و ارائه دهندگان خدمات به خوبی سازماندهی شده:

یک مدرسه خوب دارای کارکنان پشتیبانی مانند پزشکان، مشاوران راهنما و روانشناسان است تا نیازهای دانش آموز را بتوان به موقع در محوطه مدرسه برطرف کرد. علاوه بر این، یک مدرسه خوب دارای تجهیزات پیشرفته ای مانند تجهیزات ورزشی، تاب زمین بازی، کتاب های کتابخانه، تجهیزات آزمایشگاهی، رایانه و سایر موارد است زیرا به بهترین ارائه دهندگان خدمات متصل هستند.

یک محیط آموزشی امن برای دانش آموزان:

یک مدرسه موثر بر یادگیری بهتر هر کودک با ارائه یک محیط مدرسه سالم و محترمانه برای تعامل معلم و دانش آموز تمرکز دارد. رفتارهای منفی در مدارس مانند آزار و اذیت و قلدری را تحمل نمی کند. مدرسه اقدامات انضباطی سختگیرانه ای را که باید علیه کودکی که قوانین مدرسه را زیر پا می گذارد، مشخص می کند. با شرکت دادن کودک در خدمات اجتماعی یا کارهای اجتماعی برای مدتی از رفتار نادرست کودکان جلوگیری می شود.

مدیران حمایتی و معلمان با کیفیت:

دانش آموزان آنچه را که معلم آنها را راهنمایی یا دستور می دهد دنبال می کنند. یک مدرسه خوب دارای مربیانی منصف، پرشور، صادق، خوش اخلاق، الهام بخش، ماهر و حامی خواهد بود که تأثیر مثبت قوی بر نگرش و شخصیت دانش آموز خواهند داشت. یک معلم با کیفیت همیشه برای به روز رسانی دانش، بهبود مهارت های خود و یافتن راه هایی برای ایجاد انگیزه و مشارکت دانش آموزان در حین تدریس، وقت صرف می کند. به همین ترتیب، مدیران یک مدرسه خوب به شدت از نیازهای کادر علمی حمایت و حرفه ای خواهند بود.

محیط مدرسه تمیز و منظم که برای یادگیری مفید است:

یک مدرسه خوب بهداشت را حفظ می کند و محیطی راحت برای دانش آموزان دارد تا بتوانند مهارت های خود را توسعه دهند و دانش خود را درک کنند. مدرسه کمبریج یکی از مدارس برتر در نویدا بزرگ است و به خاطر زیرساخت‌های سبز، امن، جادار و سازمان‌یافته‌اش برای اطمینان از فضای مؤثر برای یادگیری و رشد مناسب کودکان شناخته شده است.

نظارت مکرر بر روند تدریس و یادگیری:

یک مدرسه خوب به پیشرفت هر دانش آموز از نزدیک نگاه می کند و با انجام تنظیمات لازم اطمینان حاصل می کند که نیازهای آنها برآورده می شود. دانش آموزانی که نیاز به کمک اضافی دارند، آن را فقط در مدارس موثر دریافت می کنند. حتی عملکرد معلم به طور مرتب توسط مدیر و کادر اجرایی مدرسه با گرفتن بازخورد از دانش آموزان نظارت می شود.

سطوح بالای ارتباط و همکاری:

یک مدرسه خوب همیشه دارای بستری است که در آن همه با ذهنیت کار تیمی و مهارت های ارتباطی خوب برای حل مشکلات مربوط به آموزش یا یادگیری کار می کنند. عملکرد کلی مدرسه ممکن است زمانی به اوج برسد که اقدامات گروهی و ارتباطی به طور جدی در داخل مدرسه و همچنین به عنوان بخشی از یک جامعه دنبال شود. مدرسه ای که بهترین عملکرد را دارد جلسات مکرر معلم و والدین را برای بهبود ارتباط بین آنها برگزار می کند تا هر دو بتوانند برای دستیابی به نتایج مطلوب برای کودک با یکدیگر همکاری کنند.

مدرسه پسرانه پیشرو

 

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتواند به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته شود. مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفت. تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث می شود تا دانش آموزان زبان زنگلیسی را نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرند.

تماس با ما

 

تهرانپارس بزرگراه رسالت بین اتوبان باقری و خیابان رشید پ ۲۰۲ دبستان پیشرو

تلفن:


۷۷۸۷۸۸۰۰


۷۷۷۰۲۴۳۱

 

دورنگار: ۷۷۷۰۲۴۲۷


پیامک و واتس اپ: ۰۹۰۳۶۸۰۱۱۴۱

 

ایمیل: info@pishroschool.com

 

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: مدرسه غیر دولتی پیشرو , مدرسه پسرانه پیشرو , مدرسه پسرانه غير دولتي تهرانپارس , بهترين مدرسه پسرانه شرق ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

ويژگي هاي طراحی ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی

 

 

ساختمان های تجاری ساختمان هایی هستند که در آن فعالیت های تجاری صورت می گیرد. ساختمان های تجاری شامل ساختمان های اداری، فضای خرده فروشی، انبارها و غیره است. ساختمان های تجاری بخش مهمی از انجام تجارت هستند، هم برای کسانی که صاحب آنها هستند و هم برای کسانی که آنها را اجاره می کنند. یک ساختمان تجاری می‌تواند شامل یک یا چند نوع کسب‌وکار از جمله خرده‌فروشی، رستوران، دفاتر یا تولید باشد.

انواع ساختمان های تجاری
 
ساختمان های اداری

ساختمان های اداری نوع متداولی از ساختمان های تجاری هستند که بسته به نیاز جامعه در شهرها و حتی شهرک ها با هر اندازه ای یافت می شوند.

رستوران ها

رستوران ها یکی دیگر از انواع رایج ساختمان های تجاری هستند. برای ساختمان‌هایی که فقط یک رستوران دارند و ملک چندمنظوره نیستند، ممکن است مالک، مالک رستوران باشد یا ساختمان را به صاحبان رستوران اجاره دهند.

خرده فروشی

فضاهای خرده فروشی نوعی ساختمان تجاری هستند که بسیاری از آنها هنگام فکر کردن به یک نوع فضای تجاری به آن فکر می کنند. خرده‌فروشی به هر نوع فروشگاه یا مغازه‌ای گفته می‌شود، از فروشگاه‌های بزرگ که کل یک ساختمان به سبک انبار را پر می‌کنند تا خرده‌فروشان کوچک در یک ساختمان با سایر مشاغل خرده‌فروشی.

هتل ها

هتل ها نوع دیگری از ساختمان های تجاری هستند، اگرچه ممکن است به نظر برسد که آنها به عنوان یک ساختمان مسکونی محسوب مي شوند و در نتیجه تجاری نیستند. از آنجایی که هتل ها بیشتر از اجاره آپارتمان یک تجارت تجاری هستند و گردش مالی آنها معمولا سریعتر است، به طور کلی تجاری در نظر گرفته می شوند.

مراقبت های بهداشتی

بهداشت و درمان شاید یک کسب و کار تجاری به نظر نرسد، اما بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک ها شرکت های تجاری با هدف کسب درآمد و خدمات رسانی به مشتریان هستند که در مراقبت های بهداشتی به آنها بیمار گفته می شود.

طراحي ساختمان هاي اداري

طراحی اداري و دفتري تمام اجزا و عناصر یک فضای کاری را تشکیل می دهد که هم تزئینی و هم کاربردی هستند. این ممکن است شامل ویژگی هایی مانند انتخاب رنگ، چیدمان، عناصر نور و اتصال بین کارمندان باشد. بسیاری از اهداف طراحی اداري شما احتمالاً بر فضای موجودی است که با آن کار می کنید و اهداف شما برای کسب و کار شما چیست؟ به عنوان مثال، آیا قصد دارید کسب و کارتان را توسعه دهید؟ آیا به فضای کار مشترک یا اتاق جلسات زیادی نیاز دارید؟ آیا کارمندان شما در یک جو تیمی کار می کنند یا روی پروژه های شخصی تر کار می کنند؟
همانطور که در مورد برخی از اصول طراحی برای فضاهای اداری بحث می کنیم، اهداف خود را در ذهن داشته باشید.

طراحي ساختمان هاي مسکوني

ساختمان های مسکونی به عنوان مسکنو محل سکونت ساخته می شوند. این مکان ها جایی است که مردم در درجه اول می خوابند و سایر فعالیت های خانگی را انجام می دهند. به عنوان مثال می توان به بلوک های آپارتمانی و خانه ها اشاره کرد. زیبایی، سودمندی، دوام - اینها ویژگی های ماندگار معماری خوب هستند و همچنین باید ویژگی های متمایز هر ساختمان مسکونی باشند. اما آیا زیبایی و فایده در کنار گذشت زمان باقی می ماند؟

هزینه طراحی ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی

هزینه طراحی ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی موردی است که همواره برای کارفرمایان مورد پرسش است. واقعیت این است که با توجه تغییرات هر روزه قیمت مصالح و تاسیسات و سلیقه و درخوست های مختلف کارفرمایان، تعیین قیمت مشخص برای انواع ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی ممکن نیست. به این منظور می توانید جلسه ای را برای دریافت مشاوره با سازندگان و طراحان مورد نظر خود ترتیب دهید.

براین باوریم که اصلی ترین منبع و اساس موفقیت شرکت، نیروی انسانی ارزنده و مدیریت پروژه با تجربه، انسجام همکاران و پاسخگویی درمقابل کارفرمایان می باشد. مقبولیت همگانی، اجرای عالی و کامل خدمات، ارائه کار پیشرفته و احترام و ارزش خاص به کارفرمایان ازاهداف راهبردی ما است.
میدان ونک، خیابان ملاصدرا خیابان شاد پلاک ۱۲

تلفن تماس: ۸۸۷۷۹۱۹۹

 
ایمیل: info@assai.com

منبع: https://www.assai.ir/

 
 


:: برچسب‌ها: مشاوره مهندسی آسای , هزینه طراحی ساختمان های تجاری , اداری و مسکونی , انواع ساختمان های تجاری , طراحي ساختمان هاي مسکوني , ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی و پیاده سازی روف گاردن یا بام سبز



روف گاردن هر نوع پوشش گیاهی است که در پشت بام ساختمان ایجاد می شود. جدا از مزیت تزئینی، روف گاردن به منظور ارتقای معماری، کنترل دما، فرصت های تفریحی، زیستگاه های حیات وحش و مواد غذایی است.

مزیت های کلیدی روف گاردن
 
روف گاردن ها ارزش املاک را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهند.

یک روف گاردن به طور قابل ملاحظه ای ارزش فروش مجدد یا اجاره را افزایش می دهد. ارزش اموال را بالا می برد. بارزترین مزیت یک روف گاردن به عنوان یک وسیله رفاهی ارزشمند است که ارزش ساختاری را که برای هزینه های نسبتاً کمی اشغال می کند، افزایش می دهد. فضای قابل استفاده اضافی یا احیا شده است.

روف گاردن می تواند طول عمر سقف شما را افزایش دهد.

یکی از مزایای بزرگ روف گاردن، باغ عمودی و بام سبز این است که با محافظت از پوشش زیرین سقف، عمر سقف موجود را تا 200 درصد افزایش می دهد. یک بام سبز از غشای سقف در برابر تغییرات اقلیمی و سوء استفاده فیزیکی محافظت می کند و در نتیجه طول عمر سقف را تا حد زیادی افزایش می دهد.

یک روف گاردن در برابر گرما و سرما عایق است.

ساختمان‌های دارای روف گاردن در زمستان 30 درصد گرمای کمتری از دست می‌دهند، در تابستان خنک‌تر هستند و در تمام طول سال عایق صدا هستند. بام های سبز می توانند با کمک به کاهش هزینه های خنک کننده و صرفه جویی در مصرف سوخت، مقاومت حرارتی مجموعه سقف را در طول سال به خصوص در ماه های تابستان بهبود بخشند. کاهش سطح سر و صدا از بام‌های سبز معمولی (محیط رشد 3 تا 4 اینچی) صدای بازتابی را تا 3 دسی‌بل کاهش می‌دهد و عایق صدا را تا 8 دسی‌بل بهبود می‌بخشد.

بام‌های سبز و باغ‌های پشت بام، آب طوفان را حفظ و مدیریت می‌کنند.

حفظ آب طوفان: بام های سبز تا 75 درصد از بارندگی را جذب می کنند، بنابراین رواناب را به طور چشمگیری کاهش می دهد و خطر سیل شهری را کاهش می دهد. بسته به طراحی روف گاردن، یک بام سبز به طور معمول می تواند خروجی آب طوفان را 50 تا 90 درصد کاهش دهد. علاوه بر این، حجم پیک جریان به میزان زیادی کاهش می‌یابد و دوره اوج جریان تا 4 ساعت به تأخیر می‌افتد و تأثیر آن بر سیستم‌های فاضلاب موجود را به حداقل می‌رساند.

ارائه مزایای اجتماعی

بام های سبز از طریق پاسیو، باغ ها و مناظر، کاربرد ساختمان ها را افزایش می دهند. کاشت باغچه ها، هم در سطح زمین و هم در آسمان، نه تنها فضاهای عالی برای استراحت و لذت را فراهم می کند، بلکه برای تماشای آن نیز عالی است!

بهبود کیفیت هوا

گیاهان اکسیژن تولید می کنند و دی اکسید کربن را از هوا حذف می کنند. آنها همچنین تا 85 درصد از ذرات معلق در هوا را روی سطوح برگ خود به دام می اندازند. گیاهان، خاک و هوای محبوس شده در خاک نیز عایق های صوتی عالی هستند.

بام هاي سبز، میکرو اقلیم شهری را اصلاح می کنند.

شهرها، از بتون و آسفالت، گرما را حفظ می کنند و "جزایر گرمایی شهری" را ایجاد می کنند، که 10 فارنهایت گرمتر از حومه های اطراف است. گیاهان از طریق تعرق مستقیماً هوا را خنک می‌کنند و می‌توانند دمای سقف سطح را تا 75 درجه فارنهایت در تابستان کاهش دهند.

روف گاردن ها زیستگاه های متنوعی را فراهم می کنند.

باغ های پشت بام، زمانی که با گیاهان بومی کاشته می شوند، می توانند زیستگاه های مهمی برای جمعیت پرندگان و حشرات بومی فراهم کنند. بام سبز تنوع زیستی ایجاد می کند.
 

معایب بام سبز یا روف گاردن
 
  • نگهداریروف گاردن ها نسبت به سایر سیستم های سقف معمولی به نگهداری بیشتری نیاز دارند.
  • وزن سنگین: روف گاردن ها می توانند یک سیستم سقف سنگین به خصوص روف گاردن های فشرده باشند.
  • مقاومت در برابر باد: مشکل اصلی روف گاردن ها و باد این است که بادهای قوی می توانند محیط های رشد را از بین ببرند.
  • تعمیرات

فضاهایی که عمرمان را در آنها سپری می کنیم، تاثیرات بس عمیق و شگرفی بر عملکرد روحی، جسمی و حتی اقتصادی ما خواهند گذاشت. اگر یک ساختمان بر مبنای علم روانشناسی و رعایت اصول صحیح مهندسی طراحی و اجرا شده باشد، ورود روح، طراوت، نشاط و امید به زندگی میسر خواهد شد.

مهمترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار می دهد: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد می باشد.
آدرس : خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/
 
 


:: برچسب‌ها: ایوان سبز , معایب بام سبز یا روف گاردن , مزیت های کلیدی روف گاردن , طراحی و پیاده سازی روف گاردن یا بام سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن
مدرسه تیزهوشان


ضریب هوشی یک کودک تیزهوش چقدر است؟

میانگین یا متوسط ضریب هوشی 100 است. ضریب هوشی یک کودک تیزهوش در این محدوده ها قرار می گیرد: استعدادهای خفیف: 115 تا 130. استعدادهای متوسط: 130 تا 145.
انجمن ملی کودکان با استعداد (NAGC) استعداد را اینگونه تعریف می کند: «افراد با استعداد کسانی هستند که سطوح برجسته ای از استعداد (که به عنوان یک توانایی استثنایی برای استدلال و یادگیری تعریف می شود) یا شایستگی (عملکرد مستند یا موفقیت در 10٪ برتر یا کمتر) در یک مورد یا بیشتر از خود نشان می دهند.
 
چه چیزی یک نفر را با استعداد می کند؟
 
توانایی فکری عمومی بالاتر از حد متوسط. توانایی یافتن و حل مسائل دشوار و غیرعادی. توانایی پردازش و یادگیری سریع اطلاعات. توانایی دیدن ارتباطات، روابط و دیدگاه های متعدد. آموزش تیزهوشان (همچنین به عنوان آموزش با استعداد (GATE)، برنامه‌های با استعداد (TAG)، یا آموزش G/T شناخته می‌شود) گروه وسیعی از شیوه‌ها، رویه‌ها و نظریه‌های ویژه است که در آموزش کودکانی که شناسایی شده‌اند استفاده می‌شود. به عنوان تیزهوشان یا با استعداد.
رویکردهای اصلی آموزش تیزهوشان غنی سازی و تسریع است. یک برنامه غنی سازی مطالب اضافی و مرتبط را آموزش می دهد، اما باعث می شود دانش آموز در برنامه درسی با همان سرعتی که دانش آموزان دیگر پیشرفت می کند، پیشرفت کند. به عنوان مثال، پس از اینکه دانش آموزان تیزهوش کار عادی را در برنامه درسی تکمیل کردند، یک برنامه غنی سازی ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد یک موضوع در اختیار آنها بگذارد. یک برنامه شتاب، دانش آموز را از طریق برنامه درسی استاندارد سریعتر از حد معمول پیش می برد. این از طریق بسیاری از رویکردهای مختلف انجام می شود.
هیچ تعریف جهانی استانداردی از چیستی دانش آموز با استعداد وجود ندارد. تعاریف متعددی وجود دارد اکثر تعاریف دانش‌آموزانی را انتخاب می‌کنند که در یک زمینه خاص مهارت یا استعداد بیشتری دارند، به عنوان مثال، دانش‌آموزانی که بیشترین مهارت یا استعداد را در موسیقی، زبان، استدلال منطقی یا ریاضیات دارند. درصد دانش آموزان انتخاب شده متفاوت است، معمولاً 10٪ یا کمتر برای برنامه های آموزشی تیزهوشان انتخاب می شوند. با این حال، از آنجایی که دانش آموزان در استعدادها و دستاوردهای خود متفاوت هستند، دانش آموزی که در یک زمینه مانند موسیقی استعداد ندارد، ممکن است در زمینه دیگری مانند زبان استعداد تلقی شود.
در نتیجه، حتی اگر همه برنامه‌ها موافقت کنند که فقط 5 درصد دانش‌آموزان برتر منطقه خود را شامل شوند، بیش از 5 درصد از دانش‌آموزان به عنوان استعدادهای درخشان شناسایی می‌شوند. مدارس تیزهوشان هم مانند بقیه مدارس دیگه مزایا و معایب خاص خودش را دارد که آگاهی با این مزایا و معایب قبل از هر اقدامی برای ثبت نام مفید می باشد . ما در ادامه کلی ترین مزایا و معایب رو می گوییم که با یک دید کلی برای انتخاب این مدرسه داشته باشید. 

مزایای مدرسه تیزهوشان :

 مهم ترین مزیتی که این مدرسه دارد کیفیت تحصیل در این مدارس است . چون در این مدارس نه تنها دانش آموزان سخت گیرانه و با آزمون ورودی پذیرش می شوند بلکه برای انتخاب معلمان هم سخت گیری می گردد و معلمانی را انتخاب می کنند که یک رزومه تدریس قوی داشته باشند .

معایب مدرسه تیزهوشان :

 معمولا دانش آموزانی که در این مدارس درس می خوانند دچار غرور می شوند . این غرور باعث می شود فکر کنند خیلی سطح شون از بقیه بالاتراست و خیلی وقتا خودشون رو متفاوت از بقیه می بینند . اما خیلی وقتا همین غرور باعث می شود تو آزمون های بعدی به امید این که من بلدهستم ، یا من هوشم بیشترهست خیلی تلاشی نکنند و نتوانند به ا نتیجه دلخواه برسند.
 دانش آموزان مدارس تیزهوشان خیلی اوقاتانقدر تکالیف مدرسشون زیاد هست و درگیر کلاس های مختلف فوق برنامه هستند که باعث می شود از جمع گرم و صمیمی خانواده دور بمانند و مثل هم سن و سال های خودشون تو جمع های دوستانه قرار بگیرند که این موضوع اصلا خوب نیست.  سخت گیری تو این مدرسه ها زیاد است که باعث نا امیدی دانش آموز از خود می شود . دانش آموزی که همیشه فکر می کند بهترین است با سخت گیری های زیادی که مدرسه می کند وبا همه تلاشش باز نتوانسته نتیجه دلخواه را بگیرد و همین موضوع هم باعث افت تحصیلیش می شود .
 رقابت در این مدرسه خیلی بالا است . شاید دانش آموزدر مدرسه قبلی خودش جزو بهترین ها بوده و همیشه مورد توجه و تشویق قرار گرفته است ولی وقتی وارد این مدرسه می شود با این که مثل قبل درس می خواند و تلاش می کند ولی می بیند خیلی بهتر از خودش وجود دارند ، این موضوع باعث می شود دانش آموز تلاشش را بیشتر کند تا از بقیه رقیب هایش عقب نماند .
 از طرفی چون دانش آموزانی که تو ذر این مدارس درس می خوانند همگی درس خوان هستند و سطح یکسانی دارند سر کلاس موقعی که یکی از همکلاسی هاشون سوالی می پرسند وقت دانش آموزان سر سوالی که جوابشو بلدهستند هدر نمیرود و معمولا سوالاتی که پرسیده می شود که سوال اکثر دانش آموزا است . دانش آموزان از وقتشان بهترین استفاده رو می کنند .
برنامه ریزی برای قبولی در مدارس تیزهوشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر دوست دارید بدانید چگونه در سمپاد قبول شوید؟ باید گفت که برنامه ریزی از کلیدی ترین نکات قبولی در آزمون سمپاد یا تیزهوشان است. شما باید بتوانید زمان آزمون را به گونه ای مدیریت کنید که به تمامی سوالات پاسخ دهید. موارد زیر را فراموش نکنید:
مدرسه ای که در آن تحصیل می کنید بسیار مهم است. اگر مدرسه شما سطح عملی بالایی داشته باشد، قبولی در آزمون تیزهوشان برای شما آسان تر می شود چرا که معلم بسیاری از نکات را سرکلاس مطرح می کند.
  • بهتر است یک برنامه ریزی کوتاه مدت یا هفتگی و یک برنامه ریزی بلندت مدت یا سالانه داشته باشید تا بر اساس آن، مطالعه کنید.
  • یادداشت برداری از نکات مهم در کلاس درس و در هنگام مطالعه به شما کمک می کند مطالب، بیشتر در ذهن شما بماند.
  • مرور درس های قبلی در یک زمان مقرر مثلا آخر هفته کمک می کند تا مطالب قبلی را فراموش نکنید.
  • از مشاوران و معلم های با تجربه خود برای برنامه ریزی و همینطور بهتر فهمیدن درس ها، کمک بگیرید.
برای اولین بار در ایران در مدرسه پیشرو با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.
 
تماس با ما

تهرانپارس بزرگراه رسالت بین اتوبان باقری و خیابان رشید پ ۲۰۲ دبستان پیشرو

تلفن:

۷۷۸۷۸۸۰۰

۷۷۷۰۲۴۳۱

دورنگار: ۷۷۷۰۲۴۲۷

پیامک و واتس اپ: ۰۹۰۳۶۸۰۱۱۴۱

ایمیل: info@pishroschool.com

منبع: https://pishroschool.ir/
 


:: برچسب‌ها: بهترین مدرسه پسرانه تهرانپارس , دبستان پسرانه پیشرو , قبولی در مدارس تیزهوشان , معایب مدرسه تیزهوشان , مزایای مدرسه تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()