نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاسیسات صنعتی

 

آسای

منظور از تأسیسات صنعتی، هرگونه تأسیسات غیردولتی یا غیر مسکونی است که برای فعالیت هایی مانند کشاورزی، جنگلداری، ماهیگیری، معدن، تولید، حمل و نقل، ارتباطات یا ارائه خدمات از جمله خدمات برق، گاز و بهداشتی استفاده می شود. ساختاری که برای انجام یک عملکرد خاص در صنعت یا پشتیبانی یا نگهداری تجهیزات، مواد خام یا خطوط ارتباطی طراحی شده است. در ساخت و سازهای صنعتی نوین بیش از 25 درصد از کل هزینه های ساخت و نصب به سازه های صنعتی نسبت داده می شود.

برخی از انواع کلیدی تاسیسات صنعت  که ممکن است هنگام جستجوی املاک صنعتی با آنها روبرو شوید.
  • ساختمان های فلکسی 
  • ساختمان های صنعتی سنگین
  • ساختمان های تولید نور
  • ساختمان های تحقیق و توسعه
  • ساختمان های برودتی
  • مراکز مخابراتی
  • ساختمان های انبار/توزیع
  • ساختمان های آزمایشگاهی
منظور از تأسیسات صنعتی، هر ساختار یا سازه‌هایی است که به‌عنوان یک شرکت تجاری برای تولید، پردازش یا مونتاژ هر محصول، کالا یا محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انوع املاک صنعتی

  • انبارها و مراکز توزیع این فضاهای بزرگ و تک طبقه هستند که عمدتاً برای ذخیره و توزیع سهام استفاده می شوند.
  • کارخانه ها و کارخانه های تولیدی
  • سردخانه و سردخانه
  • مراکز مسکن داده
  • ساختمان های فلکس
 براین باوریم که اصلی ترین منبع و اساس موفقیت شرکت مهندسین مشاور آسای، نیروی انسانی ارزنده و مدیریت پروژه با تجربه، انسجام همکاران و پاسخگویی درمقابل کارفرمایان می باشد. مقبولیت همگانی، اجرای عالی و کامل خدمات، ارائه کار پیشرفته و احترام و ارزش خاص به کارفرمایان از اهداف راهبردی ما است.

منبع: https://www.assai.ir/
 
 


:: برچسب‌ها: شرکت مهندسین مشاور آسای , تاسیسات صنعتی چیست؟انواع تاسیسات صنعتی , انواع کلیدی تاسیسات صنعت , انوع املاک صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

محصولات برگزیده هیتما

برند هیتما برای اولین بار 25 سال قبل در کشور ایتالیا به ثبت رسید و با تولید سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع شروع به کار کرد. با پشرفت این کمپانی و فروش محصولات با این برند در کشور ایتالیا و استقبال و رضایتمندی مشتریان، صادرات سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع با برند هیتما به کشورهای دیگر آغاز گردید. از ویژگی های محصولات هیتما، طراحی منحصر به فرد و راندمان بالای این محصول و خدمات پس از فروش گسترده آن می باشد. شرکت مرسا اعتماد تک با بیش از یک دهه تجربه افتخار دارد نماینده انحصاری این برند ایتالیایی در ایران باشد.

هیتما یک سیستم کامل است، متشکل از مردان و ماشین‌هایی با مهارت‌ها و دانش‌های بسیار متفاوت، اما همیشه به هم مرتبط، که می‌تواند به سرعت تولید را تغییر دهد و سفارشی‌سازی محصولات نیمه‌تمام مورد استفاده در ماشین‌های HITEMA INTERNATIONAL را افزایش دهد. کیفیت بالای به دست آمده به HITEMA INTERNATIONAL اجازه می دهد تا محصولات خود را در سراسر جهان به ویژه در ایالات متحده آمریکا، کانادا، روسیه، خاورمیانه و سایر کشورها صادر کند. طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی که HITEMA INTERNATIONAL توسعه داده است بخش های بسیار سفارشی مانند پردازش مواد غذایی، پزشکی و دارویی، ماشین ابزار، پردازش پلاستیک، کارخانه های شراب سازی، صنعت خودرو و تهویه مطبوع را برآورده می کند. 30 طیف محصول با 7 کارخانه تولیدی با مجموع 18750 متر مربع فضای داخلی. شبکه فروش HITEMA در بیش از 45 کشور در سراسر جهان حضور دارد.

محصولات هیتما

  • کولر آبی پرتابل
  • آبسرد کن دوشیر
  • آبسردکن سه شیر
  • شوفاژ برقی
  • لوازم جانبی و تصفیه کننده

کولر های پرتابل هیتما که به کولر های پرتابل چهار کاره با همه کاره نیز معروف هستند قابل استفاده در فصل سرما و گرما می باشند و گزینه ای مناسب برای فضا های کوچک و ادارات می باشد.

آبسردکن سه شیر هیتما دارای یخچال با ظرفیت محدود بوده که جهت نگهداری مواد غذایی و آشامیدنی می توانید از آن استفاده کنید. همچنین این آبسردکن دارای قابلیت ارائه آب سرد و گرم را دارا می باشد.

شوفاژ های هیتما ۱۳ الی ۱۵ پره مجهز به فن، مجهز به سیستم تنظیم دما و تایمر تنظیم زمان کارکرد دستگاه می باشد که شما میتوانید بر اساس نیاز به گرما در مدت زمانی که می خواهید کارکرد دستگاه را تنظیم نمایید.

پارچ و منبع تصفیه آب هیتما و لوازم جانبی دستگاه های هیتما ازجمله فیلتر تصفیه آب آبسردکن، مبدل آب شهری آبسردکن و منبع تصفیه آبسردکن و پد های سلولزی کولر های پرتابل دارا می باشد.

 

اطلاعات تماس نمایندگی رسمی هیتما 

آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲

واحد خدمات پس از فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹

واحد فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳

ایمیل : Hitema.co@gmail.com

 

 منبع: https://hitemaco.com/

 

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی رسمی هیتما در ایران , گارانتی هیتما , محصولات هیتما , خدمات پس از فروش هیتما , لوازم جانبی هیتما ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

آموزش تکنیک های فوتبال به کودکان

 

هنگامی که کودک شما مهارت های ضربه زدن و کنترل توپ را با اعتماد به نفس بدون در نظر گرفتن سن خود ایجاد کرد، باید آماده باشد تا فوتبال خود را در محیطی ساختارمندتر ببرد. این ممکن است در حدود سن 5-7 سالگی باشد. اما، به یاد داشته باشید، برخی از کودکان فقط در مراحل سنی بعدی به فوتبال علاقه پیدا می کنند که هنوز هم کاملاً خوب است. در این مرحله اولیه زندگی، سطح مهارت و اعتماد به نفس در فوتبال می تواند بین گروه های سنی مختلف قابل توجه باشد. به همین دلیل است که تقسیم بندی سنی در فعالیت های ورزشی کودکان بسیار خاص است. با این حال، بازیکنانی که می‌بینید در گروه سنی خودشان عالی هستند، معمولاً به یک چیز مربوط می‌شود - اینکه چقدر برای آن فعالیت وقت گذاشته‌اند. اگر کودک شما زمانی که تصمیم می گیرد فوتبال را کمی جدی تر بگیرد، کمی بزرگتر شده است، نباید مانع از آن شود. حتی تا اوایل نوجوانی می تواند سن خوبی برای شروع تمرینات فوتبال باشد، به خصوص اگر کودک شما تمرینات خود را در خانه و در زمین جدی بگیرد، باید بتواند در عرض یک سال به سایر بازیکنان جدی هم سن و سال برسد. همه چیز به تمرین و ساعاتی که آنها برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای تر صرف می کنند بستگی دارد.

فوتبالیست های پارک، فوتبالیست های مدرسه، فوتبالیست های زمین بازی، فوتبالیست های تیمی و فوتبالیست های حرفه ای همه اهمیت مهارت ها را درک می کنند. آنها مورد علاقه بسیاری از کودکان و بازیکنان هستند زیرا بت هایی مانند رونالدو و مسی را می بینند که مدافعان را دریبل می زنند، مهارت دارند و راه خود را به سمت گلزنی می برند. مهارت ها در فوتبال مستلزم تمرین، سخت کوشی، خلاقیت و اعتماد به نفس هستند و به طور کلی با گذشت زمان و تکرار به کمال می رسند. بسیاری از کودکان 6 تا 8 ساله در این سنین شروع به پیوستن به تیم‌های محلی یا مدرسه‌ای یا حتی آکادمی‌های حرفه‌ای می‌کنند و اغلب اعتماد به نفس فردی، توانایی فنی، دستکاری توپ و مهارت‌ها پایه‌های اصلی مورد نیاز برای بازیکنانی است که وارد فوتبال تیمی می‌شوند. این مبانی و اصول را می‌توان از طریق آموزش هفتگی، فعالیت‌های نیمه‌مدت مانند اردوهای تعطیلات یا تمرین در خانه در باغچه پشتی یا پارک به تنهایی، با دوستان یا والدین یاد گرفت.

نکته مهم در مورد کودکان 6 تا 8 ساله این است که آنها اغلب آماده یادگیری مهارت های جدید هستند، در جستجوی مهارت های جدید برای تسلط با استفاده از فیلم ها، آموزش ها یا کپی کردن از همسالان خود فعال هستند، و انگیزه دارند تا ترفندهایی را برای تحت تاثیر قرار دادن دوستان خود در مدرسه یا هم تیمی های خود آموزش دهند. و توانایی انجام مهارت ها را با گلزنی مرتبط کنید! ما فهرستی از مهارت‌هایی را گردآوری کرده‌ایم که کودکان 6 تا 8 ساله می‌توانند بر روی 3 حوزه اصلی تمرکز کنند: دستکاری توپ، چرخش و مهارت‌های شکست دادن بازیکنان. همه اینها برای یادگیری سرگرم کننده هستند و می توان آنها را در خانه تمرین کرد، اما بهتر است در یک محیط حرفه ای یاد بگیرند. ما در اینجا همچنین راهنمای گام به گام هر یک از این مهارت ها را برای شما بیان کردهایم.

کنترل توپ: این تمرکز بر توانایی اساسی برای دستکاری و کنترل توپ است که پایه و اساس تسلط بیشتر بر توپ است. برای یادگیری برخی از مهارت‌هایی که در دو بخش بعدی در مورد آن صحبت می‌کنیم، تمرین‌های اولیه کنترل توپ و افزایش تعداد لمس‌هایی که بازیکن روی توپ می‌زند بسیار مهم است. ما بازیکنی را تعیین می کنیم که می تواند توپ را به خوبی کنترل کند، به عنوان بازیکنی که می تواند توپ را در فضاهای برنامه ریزی شده مانور دهد که آنها را برای شوت، دریبل یا پاس/سانتر آماده کند. بازیکنانی که به خوبی توپ را کنترل می کنند از تمام قسمت های پای خود استفاده می کنند و اغلب حتی نیازی به نگاه کردن به توپ ندارند زیرا برای خود فضا ایجاد می کنند.

چرخش: هنگام دریبل زدن توپ، چرخاندن یک مهارت کلیدی است که باید به آن مسلط شد و دیدن بازیکنان مطمئن برای تغییر جهت بازی و چرخش با سرعت بسیار عالی است. چرخش به بازیکن کمک می کند تا مهارت داشته باشد و یک مدافع را شکست دهد. چرخش همچنین بازیکن را تشویق می‌کند تا روی زمان‌بندی، آگاهی از محیط اطراف، محافظت از توپ، ورود از جهات مختلف و تصمیم‌گیری کار کند.

مهارت های شکست دادن بازیکن: اگر بازیکنی با توپ می دود و دریبل می زند، مهم است که با استفاده از مهارت های خود، حریف خود را تمرین کند. از 4 سالگی به بالا مهم است که بازیکنان در 1v1s به چالش کشیده شوند تا روی پیشرفت خود تمرکز کنند و به آنها زمان و فرصتی برای آزمایش مهارت های جدید بدهند. دریبل زدن گذشته و برخورد با مدافعان با اعتماد به نفس عملکرد آنها را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد.

مهارت‌های کودکان 6 تا 8 ساله بدون در نظر گرفتن این که آیا در یک محیط مسابقه استفاده می‌شوند یا خیر، تأثیر اساسی بر رشد آنها به عنوان یک بازیکن خواهد داشت. آنها می توانند برای تقویت اعتماد به نفس کودک، درک او از بازی، کنترل توپ، تمرکز، درگیری و رقابت کلیدی باشند. مربیگری، آموزش و استانداردهای امروزی به طور فزاینده ای بر توسعه فردی و توانایی فنی تمرکز دارند. به همین دلیل است که ما معتقدیم اینها جنبه های مهمی از فوتبال هستند که یک کودک 6-8 ساله باید آنها را بیاموزد تا در هر محیط فوتبالی احساس راحتی کند و از بازی فوتبال لذت بیشتری ببرد.

فوتبال برای نوپایان

چه در حال اداره یک تیم محلی باشید و چه از اینکه بخواهید کودک نوپای خود را وارد فوتبال کنید، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مقدمه اولیه سرگرم کننده و به یاد ماندنی شود.

1. همه چیز با لگد زدن شروع می شود.

لگد زدن به توپ برای اکثر کودکان به طور طبیعی اتفاق می افتد. یک کودک و یک توپ را روی یک چمن بگذارید، و می توانید به طور منطقی مطمئن باشید که لگد زدن بدون درخواست شروع می شود. چیزی بسیار رضایت‌بخش در آن وجود دارد، و به مهارت دیگری جز توانایی تاب دادن پا روی یک جسم کروی نیاز ندارد. بدون هدف، هدف مشترک یا نیاز به مهارت، تنها چیزی که باقی می ماند سرگرمی است – و این یک احساس قدرتمند است که می تواند مدت زیادی در حافظه باقی بماند.

2. دوستان خود را دعوت کنید.

کودکان دوست دارند تجربیات مورد علاقه خود را با گروه همسالان خود به اشتراک بگذارند. سرگرمی اغلب تقویت می شود و پیوندهای خاصی می توانند شکل بگیرند. اگر فرزندان شما نوپا هستند، از وسوسه تقسیم آنها به تیم ها اجتناب کنید. در عوض، آنها را تشویق کنید تا توپ را به اشتراک بگذارند، و با هم کار کنید تا آن را به یک دروازه موقت وارد کنید. دوستان بعداً در مورد سوء استفاده های خود صحبت می کنند و این تجربیات را بسیار خاص تر می کند.

3. بازی برای سرگرمی

در سن دو و سه سالگی، کودکان معمولاً در مورد رقابت اذیت نمی شوند. آنها بیشتر به سرگرمی زیاد اهمیت می دهند. و اگر کاری سرگرم کننده باشد، کودکان در هر فرصتی می خواهند آن را انجام دهند. اگرچه آنها حتی آن را نمی دانند، توانایی آنها در همان زمان بهبود می یابد.

4. اصول اولیه را به آنها نشان دهید.

علاوه بر عمل اصلی لگد زدن، آموزش اصول کنترل و تیراندازی اگر به سرگرمی اضافه کند، اشکالی ندارد. با این حال، کاملاً حیاتی است که در تمام مدت آرام و صبور باشید. اگر فرزندتان علاقه‌مند به نظر نمی‌رسد یا در تلاش برای پیروی از دستورالعمل‌های شما است، به سادگی دوباره سرگرمی را افزایش دهید - عجله‌ای وجود ندارد.

5. یک مسابقه را با هم تماشا کنید.

بسیاری از کودکان با دیدن بازی حرفه ای ها در تلویزیون به فوتبال علاقه مند می شوند. اگر فرزند شما جوان است، احتمالاً بهتر است به نکات برجسته پایبند باشید. بازی ای را انتخاب کنید که می دانید هیجان انگیز و پر از گل خواهد بود. در صورت امکان، تیم مورد علاقه یا محلی خود را در حال انجام تماشا کنید.

6. آنها را به رویدادهای محلی ببرید.

روزهای شاد خانوادگی، جشنواره ها و نمایشگاه ها اغلب دارای فعالیت های مرتبط با فوتبال هستند. این ممکن است فرصت خوبی باشد تا به کودک خود دیدگاه جدیدی نسبت به بازی بدهید.

7. از روزهای باز باشگاه محلی دیدن کنید.

هنگامی که فرزند شما هر روز به مدرسه می رود، علاقه او به فوتبال ممکن است به سرعت افزایش یابد. این ممکن است زمان خوبی باشد تا آنها را در معرض یک محیط فوتبالی ساختارمندتر و منظم تر قرار دهیم. اکثر باشگاه‌های فوتبال محلی برای جذب استعدادهای جدید روزهای باز برگزار می‌کنند، بنابراین ممکن است ایده خوبی باشد که فرزندتان را همراهی کنید - اگر فقط تماشا کنید. دیدن نحوه تعامل مربیان با جوانان می تواند به یک جوان ایده دقیقی از معنای عضویت در یک تیم بدهد.

8. آنها را به تیم مورد علاقه خود معرفی کنید.

فراموش نکنیم که فوتبال بازی شور، وفاداری و وفاداری خانوادگی است. بسیاری از ما تیم فوتبال خود را انتخاب نمی کنیم. این تیم فوتبال ما است که ما را انتخاب می کند. ما به تدریج عاشق باشگاهمان می شویم و این اغلب به عنوان انگیزه قدرتمندی برای شروع بازی خودمان عمل می کند. خواه از باشگاه محلی خود حمایت می کنید، باشگاهی که خانواده شما از آن حمایت می کند یا یکی از تیم های نخبه، این ارتباط را برای فرزندتان توضیح دهید. در حالی که ممکن است برای حضور در یک مسابقه خیلی زود باشد، سعی کنید یک تور در استادیوم ترتیب دهید. همچنین ممکن است بتوانید در یک جلسه آموزشی آزاد شرکت کنید. همه کودکان به روش خود با بازی زیبا پیوند برقرار می کنند. به جای اینکه یک والدین زورگوی کلیشه ای باشید، به سادگی به فرزندتان را در جهت های درست سوق بدهید.

مراحل آموزش فوتبال به کودکان

به طورکلی، مراحل آموزش فوتبال به کودکان مانند بزرگسالان به دو دسته فوتبال مقدماتی یا مبتدی و فوتبال حرفه ای یا پیشرفته تقسیم می شود.

فوتبال مقدماتی یا مبتدی: در فوتبال مقدماتی یا مبتدی، بیشتر به آموزش های اولیه مانند آشنایی با توپ، زمین فوتبال، گرم کردن و بازی های سرگرم کننده برای نگه داشتن توپ و پاس دادن توپ، عبور از موانع و… توجه می شود.

فوتبال حرفه ای و پیشرفته: در فوتبال پیشرفته تکنیک های آموزش فوتبال به صورت حرفه ای تری، آموزش داده شده و پیگیری می شود. معمولا در مراحل پیشرفته تمرینات فوتبال افزایش پیدا می کند و توسط مربی فوتبال، تست هایی از بازیکن ها گرفته می شود تا بر روی نقاط ضعف بازیکن در طولانی مدت کار شود.

  آکادمی فوتبال کتاب با استفاده از متدی نوین و خلاقانه به آموزش و پرورش نونهالان می‌پردازد. آکادمی فوتبال کتاب به صورت تخصصی و حرفه ای به آموزش فوتبال در رده سنی پایه می‌پردازد که علاوه بر یادگیری مهارت‌های فوتبال، آموزش دروس مدرسه که شامل (ریاضی، علوم، فارسی، زبان انگلیسی عمومی و تخصصی فوتبال و کامپیوتر) در تمامی مقاطع تحصیلی ورزشجویان در راستای پرورش و بهره‌وری بیشتر از مهارت های فردی انجام می‌پذیرد. 

 

 منبع: https://fa-ketab.com/

 

 



:: برچسب‌ها: تمرینات پایه ای فوتبال برای کودکان , آموزش تکنیک های فوتبال به کودکان , آموزش فوتبال به کودکان در خانه , سن مناسب آموزش فوتبال برای کودکان , آکادمی فوتبال کتاب ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

اضطراب در فوتبال

فوتبال کتاب
استرس نه تنها در عملکرد ورزشی، بلکه در بسیاری از جنبه های زندگی یافت می شود. اما در ورزش، استرس به رابطه بین یک فرد و خواسته های محیطی که با عملکرد ورزشی فرد مرتبط است، اشاره دارد. خواسته های فردی و محیطی باید متعادل باشد تا ورزشکار در حد مطلوب خود عمل کند، در غیر این صورت ممکن است اثرات منفی بر عملکرد ورزشکار داشته باشد. اضطراب پاسخی است که یک ورزشکار می تواند به این عوامل استرس زا داشته باشد و مشخص شده است که بسیاری از ورزشکاران احساس اضطراب را در نتیجه استرس مرتبط با ورزش گزارش کرده اند.  اضطراب «یک حالت روانی ناخوشایند در واکنش به استرس ادراک شده مربوط به انجام یک کار تحت فشار» است و در بین ورزشکاران در همه سطوح رایج است. اضطراب با احساس نگرانی، دلهره و عصبی بودن مشخص می شود و گزارش شده است که پاسخ هایی مانند تعریق، نگرانی و شک توسط ورزشکاران در پاسخ به استرس های مرتبط با ورزش احساس شده است. عوامل زیادی وجود دارد که می تواند باعث اضطراب ورزشکار شود یا به آن کمک کند و این به نوبه خود می تواند بر عملکرد ورزشکار تأثیر بگذارد.

 چه انواعی از اضطراب وجود دارد و چگونه می تواند بر عملکرد شما تأثیر بگذارد؟

یکی از انواع اضطراب را می توان "اضطراب صفت" نامید. این نوع معمولاً خود را به عنوان بخشی از شخصیت فرد نشان می دهد و یک حالت ثابت برای فرد بدون توجه به موقعیت است. افرادی که دارای اضطراب صفت هستند دائماً به عنوان یک گرایش رفتاری احساس نگرانی می کنند. ورزشکارانی که دارای اضطراب صفت هستند، به احتمال زیاد موقعیت‌ها را تهدیدآمیز درک می‌کنند، و پاسخ‌های آنها ممکن است شدیدتر از آنهایی باشد که اضطراب ویژگی را تجربه نمی‌کنند و واکنش‌های آنها می‌تواند به عنوان نامتناسب طبقه‌بندی شود. 
برای مثال، اگر از دو بازیکن خواسته شود که دقیقاً در شرایط یکسان پنالتی بزنند. ممکن است فرد این کار را بیش از حد خطرناک نداند، زیرا آنها آرام تر هستند. این بدان معناست که او اضطراب کم ویژگی را تجربه می کند و اضطرابی بیش از حد انتظار در این موقعیت ندارد. با این حال، بازیکن دیگر ممکن است اضطراب با ویژگی‌های بالایی را تجربه کند، و بنابراین فرصت گلزنی پنالتی (یا بیشتر از احتمال، فرصت از دست دادن یک پنالتی در چشمان او) را به‌طور باورنکردنی تهدیدآمیز می‌یابد، به این معنی که این بازیکن بیش از حد انتظار اضطراب را تجربه می‌کند. در این شرایط، که می تواند عملکرد آنها را بیشتر از بازیکنی که اضطراب صفت سطح پایین را تجربه می کند، تحت تأثیر قرار دهد.
نوع دوم اضطراب «اضطراب حالتی» است و یک نوع اضطراب خاص موقعیتی است، بنابراین تغییر می‌کند و فقط در موقعیت‌های خاصی فعال می‌شود. اضطراب حالت همچنین با آگاهی فرد از زمانی که آن را تجربه می کند مشخص می شود و به شدت با سطوح برانگیختگی فرد مرتبط است. به عنوان مثال، سطح اضطراب حالت یک بازیکن می‌تواند لحظه به لحظه در یک بازی فوتبال تغییر کند، و بازیکن ممکن است در هنگام دفاع از یک کرنر، سطح کمی بالاتر از اضطراب حالت (با توجه به افزایش ضربان قلب، احساس نگرانی) را در هنگام دفاع از یک کرنر تجربه کند. توپ در وسط زمین، و ممکن است سطح بسیار بالایی از اضطراب حالت (احساس عصبی، تپش قلب) در هنگام تجربه دویدن واضح به سمت دروازه را تجربه کند. سطوح برانگیختگی حالت هوشیاری و هیجان ورزشکار در اطراف یک موقعیت خاص است،. افراد برانگیخته افزایش ضربان قلب، تنفس و تعریق را تجربه خواهند کرد. برانگیختگی مثبت یا منفی نیست، بلکه خنثی است. شما می توانید بلافاصله پس از به ثمر رساندن یک گل برانگیخته شوید اما به همان اندازه پس از از دست دادن یک پنالتی برانگیخته شوید. برانگیختگی در یک پیوستار از عدم برانگیختگی تا کاملاً برانگیخته شده است.
آیا توجه به این نکته مهم است که اضطراب صفت یک حالت رفتاری است که باعث می‌شود ورزشکار موقعیت‌ها را تهدیدآمیز درک کند که ممکن است نباشد و سپس با اضطراب حالتی نامتناسب پاسخ دهد. ورزشکاران با اضطراب صفت بالا معمولاً در موقعیت های رقابتی در مقایسه با آنهایی که اضطراب صفت پایین تری دارند، اضطراب حالت بیشتری دارند.

چه نوع استرسورهایی را می توانید تجربه کنید؟

عوامل استرس زا عواملی هستند که می توانند باعث ایجاد استرس در فرد شوند. این عوامل استرس زا خواسته های محیطی هستند که ممکن است فردی مانند شما با آنها روبرو شود و حتی می تواند یک چالش روزانه باشد. عوامل زیادی وجود دارد که می تواند باعث استرس و اضطراب در یک محیط ورزشی شود. 
 محققان انواع مختلفی از عوامل استرس‌زای ورزشی را بررسی کرده‌اند و هر یک از آنها توانایی تأثیرگذاری بر عملکرد فوتبالیست‌ها را دارد، به عنوان مثال:
عوامل استرس زا رقابتی
عوامل استرس زای رقابتی آنهایی هستند که ممکن است در درجه اول با محیط ورزشی رقابتی خود مرتبط باشید. رایج‌ترین عوامل استرس‌زای رقابتی که ورزشکاران تجربه می‌کنند، آسیب، آمادگی و انتظارات عملکردی است.
برای فوتبالیست ها، استرس های رقابتی می تواند شامل موارد زیر باشد:
  • خطر آسیب، نه فقط از انجام بازی، بلکه از طرف حریف. این می تواند منجر به از دست دادن مسابقات، از دست دادن آمادگی جسمانی و رقابت در هنگام مصدومیت شود.
  • نداشتن زمان/انرژی برای آماده سازی «کافی» برای مسابقات، نه تنها بر اساس باورهای خود فرد، بلکه بر اساس اعتقادات کاپیتان/مربی/مدیر.
  • فشار برای عملکرد خوب با توانایی دائمی در شکست دادن دیگران و عملکرد با حداقل اشتباه. عملکرد تحت تقاضا در یک فصل فوتبال ثابت است. این می تواند شامل تمایل به شکست دادن حریفان و همچنین شکست دادن حریفان در تیم خود تا یک نقطه در یازدهم ابتدایی باشد.
  • انتظارات عملکرد؛ یک فرد همیشه از خودش انتظار عملکرد مشخصی دارد، اما این تنها استرسی نیست که فوتبالیست ها باید با آن دست و پنجه نرم کنند، زیرا آنها باید با انتظارات تیم، مربی، کاپیتان، هواداران و مدیر نیز کنار بیایند. .
عوامل استرس زا سازمانی
اینها عوامل استرس زا هستند که با سازمانی که در آن بازی می کنید مرتبط هستند. این شامل تیم، مربیان و مدیران، مسائل بین فردی و رفتار مسئولان و تماشاگران است.
عوامل استرس زا سازمانی برای فوتبالیست ها می تواند شامل موارد زیر باشد:
  • انسجام و ارتباطات تیمی (تیم چقدر خوب کنار می آیند و با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند)
  • شخصیت و نگرش هم تیمی ها و تفاوت آنها با شما
  • آگاهی از نقش های درون تیم. کاپیتان و نایب کاپیتان چگونه رفتار می کنند، دروازه بان چگونه رفتار می کند، چگونه همه شما با یکدیگر تعامل دارید و این کار را برای شما انجام می دهد.
  • امکانات و تجهیزات مورد استفاده تیم شما، آیا از استاندارد خوبی برخوردار هستند؟ آیا آنها تمیز و به خوبی نگهداری می شوند یا خراب هستند؟
  • رفتارها و انتظارات مربیان/مدیران. رفتار آنها با تیم چگونه است؟ آیا از نحوه مربیگری و تعامل آنها با شما در طول بازی ها و تمرینات راضی هستید؟
  • رفتار داور و تماشاگر. آیا داور عادل است؟ آیا تماشاگران حمایت می کنند؟
عوامل استرس زا شخصی
این عوامل استرس زا به زندگی و رویدادهای غیر ورزشی شما مرتبط هستند. عوامل استرس زا از این دسته شامل مسائلی مانند تعادل بین کار و زندگی و مشکلات خانوادگی است. استرس های شخصی می تواند شامل موارد زیر باشد:
  • مرگ یکی از اعضای خانواده یا افراد مهم دیگر
  • تعهدات علمی/کاری؛ آیا تعادل خوبی بین دانشگاه/کار و زندگی ورزشی خود دارید؟
  • ارتباطات شخصی؛ آیا آنها برای شما سالم هستند؟ آیا آنها روی ورزش شما تأثیر می گذارند؟ آیا تعادل خوبی با زندگی ورزشی خود دارید؟
مهم است که توجه داشته باشید که هر یک از این انواع مختلف عوامل استرس زا می تواند در موارد زیر متفاوت باشد. شدت (مدت زمانی که عامل استرس زا برای فرد مورد نیاز است)، فراوانی (هر چند وقت یک بار عامل استرس زا برای فرد رخ می دهد)، و مدت (مدت زمانی که فرد عامل استرس زا را تجربه می کند).
این عوامل استرس زا چگونه می توانند بر عملکرد تأثیر بگذارند؟
تئوری های زیادی پیرامون موضوع استرس و اضطراب موثر بر عملکرد ورزشکار وجود دارد زیرا موضوعی است که به طور گسترده مورد تحقیق قرار گرفته است. بسیاری از نظریه ها بر اثرات منفی استرس و اضطراب بر عملکرد متمرکز شده اند، با این حال برخی از محققان دریافته اند که ورزشکاران می توانند اضطراب را به طور مثبت تفسیر کنند. تحقیقات نشان داده است که اگر فردی که اضطراب را تجربه می کند علت اضطراب را تحت کنترل تفسیر کند، اضطرابی که یک ساعت قبل و در حین اجرا احساس می شود، می تواند عملکرد را تسهیل کند.
 به عنوان مثال، اگر بازیکنی در مورد مسابقه ای که قرار است بازی کند احساس نگرانی می کند و احساس عصبی یا شک دارد، اما این احساس را با عملکردهای قبلی که خوب پیش رفته است مرتبط می کند، این می تواند باعث شود که بازیکن تمرکز و انگیزه بیشتری نسبت به آن داشته باشد. مسابقه. توجه به این نکته حائز اهمیت است که این نظریه بر کنترل ادراک شده تمرکز دارد و اضطراب تنها زمانی می تواند منجر به افزایش عملکرد شود که فرد معتقد باشد علت اضطراب (مواد استرس زا) تحت کنترل است. این کنترل درک شده چیزی است که بر نحوه هدایت علائم اضطراب تأثیر می گذارد. با این حال، اگر افراد احساس نمی‌کنند که علت اضطراب تحت کنترل است، ممکن است آن را برای عملکرد ضعیف بدانند. به عنوان مثال، اگر بازیکن احساس کند برای یک مسابقه آماده نیست، این می تواند منجر به تفکر بیش از حد بازیکن شود، که عملکرد را مهار می کند زیرا به بدن اجازه نمی دهد به طور مستقل عمل کند.
اگر بازیکنی اضطراب خود را تحت کنترل نبیند، تئوری های زیادی در مورد اینکه چگونه می تواند بر عملکرد بازیکن تأثیر بگذارد وجود دارد.
مقابله با استرس - اضطراب و فوتبال مهم است، زیرا نادیده گرفتن استرس می تواند عواقبی داشته باشد که در عملکرد شما منعکس می شود (خفگی، کنترل آگاهانه/تفکر بیش از حد) و در رفاه شما (فرسودگی شغلی، افسردگی). مداخلات زیادی برای مقابله و کاهش استرس در یک محیط ورزشی وجود دارد. این فصل زیر برخی از فرآیندهایی را که می توانید برای کاهش استرس در ورزش خود انجام دهید، تشریح می کند.
برای اینکه بفهمید به کدام مداخلات نیاز دارید، ابتدا باید یک روش ارزیابی را طی کنید. ابتدا باید ارتباط عوامل استرس زا را با اهداف خود درک کنید، از خود بپرسید که عوامل استرس زا چگونه بر شما تأثیر می گذارند و چقدر به این موضوع اهمیت می دهید. در مرحله دوم، باید از خود بپرسید که در مورد آن چه کاری می توانید انجام دهید و آیا این روش ها کافی هستند یا خیر. هنگامی که این دو نکته را درک کردید، می توانید تشخیص دهید که چه مداخلاتی را باید انجام دهید.
مداخلات اولیه
 
مداخلات اولیه با تلاش برای حذف یا کاهش فراوانی، شدت یا مدت عوامل استرس زا، تمرکز پیشگیرانه دارند. این یک استراتژی متمرکز بر مشکل است و مطالعات نشان می‌دهد که این یک ابزار مؤثر است، اما اجرای این روش زمان طولانی و تلاش زیادی را می‌طلبد و برخی عوامل استرس‌زا ممکن است در محدوده این مداخله خارج از کنترل شما باشند. مداخلات اولیه عبارتند از:
  • بحث و گفتگو با مربی خود در مورد چیزهایی در سازمان که از آنها ناراضی هستید. به عنوان مثال، تجهیزات، یا روشن شدن نقش در تیم شما
ساختار آموزش را با مربی خود در میان بگذارید. آیا آنها می توانند آموزش را تمدید کنند یا جلسات بیشتری را میزبانی کنند؟ آیا آنها می توانند زمان بیشتری را به یک مهارت خاص اختصاص دهند؟
  • ایجاد و تعیین اهداف بلند مدت برای کمک به شما در بهبود مهارت یا موقعیت. شما همچنین می توانید این موضوع را با مربی خود در میان بگذارید.
مداخلات ثانویه
 
مداخلات ثانویه مداخلاتی هستند که اگر عوامل استرس زا را نتوان به طور کامل از محیط ورزشی حذف کرد، استفاده می شود و بنابراین بر واکنش ورزشکار به عوامل استرس زا تمرکز می کند. این مداخلات، راهبردهای مقابله ای متمرکز بر هیجان هستند و به مدیریت احساسات منفی که می تواند توسط عامل استرس زا ایجاد شود، کمک می کند. یک مطالعه نشان داد که این تکنیک ها به جلوگیری از احساسات منفی کمک می کند و به آنها کمک می کند تا کنترل بیشتری بر عملکرد خود داشته باشند.
کنترل افکار مثبت یک تکنیک مدیریت استرس است که در آن شما نه تنها می توانید افکار منفی را متوقف یا مسدود کنید، بلکه ممکن است بتوانید این افکار منفی را به مثبت تبدیل کنید، بنابراین کنترل درک شده خود را افزایش دهید.
 برای اجرای این تکنیک باید مراحل زیر را دنبال کنید:
  • یک کلمه یا تصویر محرک را شناسایی کنید، به عنوان مثال "ایست"، "نه" یا یک X قرمز
  • این روش خودگفتاری/تصویرسازی برای مسدود کردن افکار/احساسات منفی به محض بروز آنها استفاده می شود.
  • این فکر منفی را با یک فکر مثبت جایگزین کنید تا روایت کنترل شده تری برای خود ایجاد کنید، مانند "من این آخرین بازی را فکر کردم، و هنوز هم خوب بازی کردم" یا "قبلاً چنین احساساتی داشته ام اما توانسته ام بازی کنم".
همچنین ممکن است مفید باشد که یک دفتر خاطرات از افکاری که مسدود می کنید و افکاری که با آنها جایگزین می کنید داشته باشید تا ردیابی کنید که کدام افکار دوباره تکرار می شوند و کدام افکار جایگزین برای شما بهتر عمل می کنند. تکنیک دیگری که ممکن است برای شما مفید باشد، آرامش کاربردی (AP) است. AP به فرد کمک می کند تا علائم اولیه اضطراب را بشناسد و یاد بگیرد که چگونه با آن کنار بیاید تا بتواند کنترل خود را بازگرداند. لازم به ذکر است که کنترل افکار مثبت در صورت تجربه اضطراب شناختی ممکن است مؤثرتر باشد و آرامش کاربردی در صورت تجربه اضطراب جسمی مؤثرتر خواهد بود. 
 توصیه می شود بیش از یک مورد از این درمان ها را انجام دهید، زیرا استفاده از ترکیبی از آنها بیشترین تأثیر را بر عملکرد فوتبال شما خواهد داشت. یکی از ساده ترین راه های رسیدن به آرامش در آکادمی کتاب انجام کارهای لذت بخش و راحتی بخش و استراحت در فواصل کارهای شلوغ روزمره است. آرامش باید به عنوان مهارتی که از طریق ممارستهای مکرر فراگرفته می شود، مطرح شود. به علاوه هدف آن نباید صرفا آرامش بر روی صندلی راحت در خانه باشد. بلکه فرد باید بتواند از آن در فعالیت های روزمره خود استفاده جوید.

منبع: https://fa-ketab.com/
 


:: برچسب‌ها: اضطراب در فوتبال , اختلالات هیجانی در فوتبال , مدلهای شناختی اختلالهای هیجانی , آکادمی کتاب , تغییرات فیزیولوژیک ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاکسی در اختیار

 

ترانسفر فرودگاهی یک حمل و نقل از پیش تعیین شده برای مسافران بین فرودگاه و مقصد نهایی آنها است، خواه هتل، بندر کروز یا سایر نقاط مورد علاقه محلی باشد. آنها اغلب از قبل رزرو می شوند و از طریق خدمات رزرواسیون، آژانس مسافرتی یا اپراتور تور پرداخت می شوند، یا می توانند خدمات رایگان مانند ترانسفر هتل باشند. همچنین می‌توانید هنگام بازگشت به فرودگاه در پایان سفر، ترانسفر رزرو کنید.

ترانسفر فرودگاهی خصوصی

ترانسفر فرودگاهی خصوصی زمانی است که شما و همراهانتان وسایل حمل و نقل از قبل رزرو شده را به مقصد می برید. معمولاً شما در فرودگاه توسط یک راننده ملاقات می‌کنید (رانندگان افرادی هستند که می‌بینید علائمی با نام روی آن‌ها در خارج از چمدان در سالن ورودی در دست دارند). به عنوان فردی که برای کسب و کار یا تفریح ​​سفر می‌کنید، می‌توانید ماشین‌های شخصی، لیموزین یا حتی ون را برای گروه‌های بزرگ‌تر رزرو کنید. اکثر اپراتورهای تور و خطوط کروز ترانسفر را خودشان سازماندهی می کنند تا مهمانان را مستقیماً از فرودگاه به محل ملاقات تور یا بندر بیاورند. مزیت انتخاب این نوع خدمات راحتی است - استرس ناشی از تلاش برای سوار کردن تاکسی یا کشیدن یک چمدان سنگین در حمل و نقل عمومی را از بین می برد. بسیاری از مسافران قبل از رسیدن به فرودگاه مقصد خود از مراقبت از تمام وسایل حمل و نقل (از جمله پرداخت) لذت می برند، به خصوص اگر از یک پرواز طولانی خارج می شوند. بعلاوه، بسیاری از رانندگان پروازهای مسافران خود را زیر نظر خواهند داشت، بنابراین در صورت تأخیر می توانند زمان تحویل را تنظیم کنند. تنها نقطه ضعف اصلی قیمت است. نقل و انتقالات خصوصی می تواند بسیار پرهزینه باشد، اگرچه اگر قیمت را با همراهان خود تقسیم کنید، در مقایسه با تاکسی معمولی می تواند مقرون به صرفه باشد. برای رزرو ترانسفر فرودگاهی خصوصی خود، خدمات تاکسی یا خودروی محلی را در مقصد خود جستجو کنید یا از هتل خود کمک بخواهید.

ترانسفر فرودگاهی مشترک

برخی از فرودگاه‌ها در شهرهای بزرگ خدمات انتقال مشترک را ارائه می‌کنند، مانند اتوبوس‌های شاتل یا ون‌هایی که می‌توانند توسط چندین مهمان رزرو شوند. برخلاف نقل و انتقالات خصوصی، که می‌توان آن‌ها را در هر زمانی از روز برنامه‌ریزی کرد، انتقال‌های مشترک اغلب بر اساس یک برنامه منظم انجام می‌شوند. برخی از ترانسفرهای فرودگاهی مشترک خدمات خانه به خانه ارائه می‌دهند و می‌توانند شما را در هتل پیاده کنند، در حالی که برخی دیگر فقط شما را به یک مرکز مرکزی در مقصد می‌رسانند، مانند ایستگاه قطار. برخی از اپراتورهای تور و خطوط کروز برای مهمانانی که در همان زمان به فرودگاه می‌رسند، ترانسفر مشترک رزرو می‌کنند. با این حال، این معمولاً همچنان خدمات خانه به خانه خواهد بود. ترانسفر فرودگاهی مشترک معمولاً به طور قابل توجهی ارزان‌تر از ترانسفر فرودگاهی خصوصی است، بنابراین برای مسافرانی که می‌خواهند از تاکسی یا حمل‌ونقل انبوه استفاده کنند، اما نمی‌خواهند هزینه گزافی بپردازند، گزینه بسیار خوبی هستند. تنها نقطه ضعف این است که ممکن است سرویس خانه به خانه نباشد، و ممکن است مجبور باشید قبل از حرکت انتقال شما منتظر ورود مهمانان دیگر باشید.

شاتل های هتل

نوع دیگر ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر هتل است. بسیاری از هتل‌های واقع در نزدیکی فرودگاه‌ها، رفت‌وآمد رایگان بین فرودگاه و املاک آن‌ها ارائه می‌کنند. مانند ترانسفرهای فرودگاهی مشترک، آنها اغلب بر اساس یک برنامه منظم (از هر پانزده دقیقه تا هر ساعت یا فواصل طولانی‌تر) کار می‌کنند. گاهی اوقات 24 ساعت شبانه روز کار نمی کنند. با هتل خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها یک شاتل رایگان برای مهمانان ارائه می دهند یا خیر، و مطمئن شوید که در مورد برنامه زمانبندی سوال کنید. برخی از هتل‌ها از مهمانان می‌خواهند که برای رزرو فضا با شاتل از قبل تماس بگیرند، پس این را نیز در نظر داشته باشید. سفر می تواند لذت داشته باشد. شما می توانید در مورد شهر متفاوتی بیاموزید، انواع غذاها را بچشید و با افراد جدیدی آشنا شوید. این یک زمان هیجان انگیز است، به همین دلیل است که می خواهید مطمئن شوید که همه چیز خوب پیش می رود، از لحظه ای که در فرودگاه فرود می آیید تا زمانی که در راه خانه خود هستید. بنابراین بهترین راه برای شروع تعطیلات آرام خود چیست؟ البته با تاکسی فرودگاه! در حالی که برخی می گویند گران است.

در اینجا هفت دلیل وجود دارد که چرا گرفتن تاکسی فرودگاه ارزش دارد:

دردسر کمتر

از آنجایی که رانندگان تاکسی فرودگاه بیشتر وقت خود را در فرودگاه می گذرانند، با ترمینال های مختلف و اینکه کدام ایرلاین ها در کدام ترمینال و در چه ساعتی حضور دارند بسیار آشنا هستند. دانش آنها در مورد خدمات تحویل و خروج از فرودگاه باعث می شود سفر کمتر استرس داشته باشد.

تحویل آنلاین را برنامه ریزی کنید. 

اگر نمی‌خواهید برای یک تاکسی صف بکشید، می‌توانید آن را آنلاین رزرو کنید. یکی از بزرگترین مزیت های تاکسی های فرودگاه این است که وب سایت های رزرواسیون بسیار موثری دارند. فقط کافیست روی دکمه "رزرو آنلاین" در صفحه وب آنها کلیک کنید، یک پیکاپ را برنامه ریزی کنید و خودروی مورد نظر شما هنگام ورود در فرودگاه منتظر شما خواهد بود.

در زمان شما صرفه جویی می کند.

پول نمی تواند زمان بخرد، اما قطعا می تواند به شما در صرفه جویی کمک کند. خوبی در مورد تاکسی های فرودگاه این است که شما را مستقیماً به مقصدتان می برند، منهای سفرهای جانبی. رانندگان همچنین در میانبرها برای جلوگیری از ترافیک به خوبی آشنا هستند. در مقایسه با استفاده از شاتل فرودگاهی (که در آن مسافران دیگری نیز باید سوار و پیاده شوند)، تاکسی فرودگاه می تواند شما را دقیقاً به جایی که می خواهید بیاورد، بدون توقف در میان.

راهنمای تور فوری

رانندگان تاکسی فرودگاه با GTA آشنایی زیادی دارند. اگر تازه وارد شهر شده اید، رانندگان تاکسی می توانند راهنمای تور فوری شما باشند و شما را به پربازدیدترین مکان های شهر بیاورند. این به شما فرصتی می دهد که واقعاً تورنتو را بشناسید.

راننده ماهر

شرکت های تاکسی فرودگاهی چیزهای زیادی در خط دارند. و نام خود و احتمال از دست دادن مشتریان را با استخدام رانندگان بد یا بی تجربه به خطر نمی اندازند. به علاوه، این رانندگان بسیار دوستانه، مودب و بسیار ایمن هستند.

با استایل وارد شوید.

آیا برای اطرافیان خود لیموزین می خواهید؟ یک ماشین ساده اما مدرن با امکانات برتر چطور؟ تاکسی های فرودگاه همه چیز را دارند! با تعداد زیادی ماشین مدرن برای انتخاب، جادار و به خوبی نگهداری شده - چه کسی می گوید لیموزین ها فقط برای افراد مشهور هستند؟

خدمات مانیتورینگ پرواز

فرودگاه در مورد پروازهای تاخیری و لغو شده می تواند دردسرساز باشد. خبر خوب این است که سرویس تاکسی فرودگاه ما خدمات مانیتورینگ پرواز را ارائه می دهد که از انجام به موقع پرواز شما مطلع می شود. این کار باعث می‌شود در زمان انتظار در فرودگاه صرفه‌جویی کنید.

تاکسی در اختیار چیست؟

تاکسی در اختیار به عنوان امن ترین تاکسی شناخته شده است و جایگاه ویژه ای در زندگی روزانه مردم دارد، در روز های بارانی و برفی برایمان اتفاق افتاده است که درگیر کارهایمان از جمله داشتن جلسه و دیر شدن مدارس و… و به هر تاکسی ای زنگ میزنیم پاسخگو نیستند و یا می گویند ماشین نداریم و قطع می کنند و شما می مانید و چه کنم چه کنم هایتان. اما در این حالت تاکسی در اختیار به کمک شما می آید البته با هزینه بالا ولی کارآمد تر.

تاکسی فرودگاه VIP در حال حاضر خدمات مسافربری و حمل و نقل خود را در دو فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد ارائه می دهد و یکی از معتبرترین ناوگان برای حمل و نقل مسافرین به فرودگاه و از فرودگاه به داخل شهرها می باشد. به جهت سهولت در رفت و آمد مسافران فرودگاه، رزرو آنلاین ما  به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. از آنجایی که مسیر فرودگاه ، ترافیک موجود و رسیدن به موقع به پرواز، اکثرا باعث استرس و نگرانی می شود رزرو آنلاین تاکسی VIP باعث کاهش این رنج از جامعه شده است. رانندگان با داشتن مجوزهاي قانونی و اخذ مدارک لازم و داشتن تجربه کافی سفری بی خطر و ایمن را تضمین می نمایند.

 

منبع: https://airport-taxivip.com/

 



:: برچسب‌ها: تاکسی فرودگاه VIP , رزرو آنلاین تاکسی VIP , تاکسی در اختیار چیست؟ , ترانسفر فرودگاهی خصوصی , درآمد روزانه تاکسی در اختیار , فرق تاکسی های در اختیار مانند اسنپ و آژانس ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی

 کلمه تاکسی از کلمه یونانی باستان τάξις (تاکسی) که به معنای "پرداخت" است، گرفته شده است. تاکسی کوتاه شده اصطلاح فرانسوی «taximètre» است. آلمانی ها نام این دستگاه را "تاکسیمتر" گذاشتند. این کلمه از کلمه لاتین قرون وسطایی taxa (مالیات) گرفته شده است که در ابتدا به خودروهای اجاره ای اطلاق می شد.
رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی از طریق شماره های وب سایت و فرم رزرو آنلاین امکان پذیر است. مسافران محترم می توانند در این سایت سفارش تاکسی فرودگاه خود را ثبت نمایند. در ابتدا فرم مربوطه را که شامل مشخصات نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه ، تاریخ و ساعت حرکت ، مشخص نمودن مبدا و مقصد سفر و تعداد نفرات مسافران است را ثبت نموده و صورتحساب خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایند و در آخر ، منتظر تماس راننده خود باشند.

نرخ کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی به کلیه شهرها در کلیه شبانه روز

نرخ کرایه تاکسی از تهران به فرودگاه امام و یا بلعکس بسته به نوع خودرو و مقصد متفاوت می باشد می باشد. ترانسفر فرودگاهی یک حمل و نقل از پیش تعیین شده برای مسافران بین فرودگاه و مقصد نهایی آنها است، خواه هتل، بندر کروز یا سایر نقاط مورد علاقه محلی باشد.

مزایای استفاده از تاکسی فرودگاهی

• آرامش و امنیت مسافران و اموال آن ها

• دسترسی شبانه روزی

• استفاده از رانندگان مجرب و دوره دیده

• نرخ ثابت کرایه تاکسی فرودگاه به کلیه مناطق تهران در کلیه شبانه روز

• استفاده از خودروهای روز و استاندارد

• دارا بودن سرویس های دراختیار و سرویس های شهرستان

کلیه ماشین ها با صدور بیمه نامه و مجوز حمل و نقل جاده ای در سرویس هستند. به منظور حفاظت از مال و جان خود از تاکسی های متفرقه و غیر مجاز که زیر نظر فرودگاه نمی باشند استفاده ننمائید و تا جایی که امکان دارد از تاکسی های مجاز فرودگاه امام استفاده نمائید. جهت سهولت و رفاه حال مسافران گرامی، سیستم تاکسیرانی VIP در کلیه ساعات شبانه روز و با استفاده از مدرن ترین خودروهای روز دنیا و با بالاترین امنیت اقدام به ارائه سرویس به سراسر کشور می نماید. مسافرین محترم می توانند به محض خروج از سالن ترمینال نسبت به دریافت تاکسی مورد نظر اقدام نمایند.

ترانسفر فرودگاهی و شاتل های مشترک را می توان قبل از ورود به صورت آنلاین رزرو کرد و در وقت شما صرفه جویی می کند و به شما امکان می دهد از انجام کارهای اداری صرف نظر کنید. از آنجایی که حمل و نقل از قبل رزرو شده است، رانندگان همیشه وقت شناس هستند و مطمئن می شوند که در صورت عجله یا مجبور به رعایت ضرب الاجل، هیچ تأخیری ندارند. استفاده از ترانسفر فرودگاهی راحتی فوق العاده ای به شما می دهد زیرا همیشه هنگام فرود ماشینی در انتظار شماست. راننده با کمال میل و با دقت از چمدان شما مراقبت خواهد کرد. همچنین از راننده خواسته می شود در صورت تاخیر در پرواز شما صبور باشد.

ترانسفر فرودگاهی خصوصی

ترانسفر فرودگاهی خصوصی زمانی است که شما و همراهانتان وسایل حمل و نقل از قبل رزرو شده را به مقصد می برید. معمولاً شما در فرودگاه توسط یک راننده ملاقات می‌کنید (رانندگان افرادی هستند که می‌بینید علائمی با نام روی آن‌ها در خارج از چمدان در سالن ورودی در دست دارند). به عنوان فردی که برای کسب و کار یا تفریح ​​سفر می‌کنید، می‌توانید ماشین‌های شخصی، لیموزین یا حتی ون را برای گروه‌های بزرگ‌تر رزرو کنید. اکثر اپراتورهای تور و خطوط کروز ترانسفر را خودشان سازماندهی می کنند تا مهمانان را مستقیماً از فرودگاه به محل ملاقات تور یا بندر بیاورند.

مزیت انتخاب این نوع خدمات راحتی است - استرس ناشی از تلاش برای سوار کردن تاکسی یا کشیدن یک چمدان سنگین در حمل و نقل عمومی را از بین می برد. بسیاری از مسافران قبل از رسیدن به فرودگاه مقصد خود از مراقبت از تمام وسایل حمل و نقل (از جمله پرداخت) لذت می برند، به خصوص اگر از یک پرواز طولانی خارج می شوند. بعلاوه، بسیاری از رانندگان پروازهای مسافران خود را زیر نظر خواهند داشت، بنابراین در صورت تأخیر می توانند زمان تحویل را تنظیم کنند. تنها نقطه ضعف اصلی قیمت است. نقل و انتقالات خصوصی می تواند بسیار پرهزینه باشد، اگرچه اگر قیمت را با همراهان خود تقسیم کنید، در مقایسه با تاکسی معمولی می تواند مقرون به صرفه باشد. برای رزرو ترانسفر فرودگاهی خصوصی خود، خدمات تاکسی یا خودروی محلی را در مقصد خود جستجو کنید یا از هتل خود کمک بخواهید.

ترانسفر فرودگاهی مشترک

برخی از فرودگاه‌ها در شهرهای بزرگ خدمات انتقال مشترک را ارائه می‌کنند، مانند اتوبوس‌های شاتل یا ون‌هایی که می‌توانند توسط چندین مهمان رزرو شوند. برخلاف نقل و انتقالات خصوصی، که می‌توانند در هر زمانی از روز برنامه‌ریزی شوند، نقل و انتقالات مشترک اغلب بر اساس یک برنامه منظم انجام می‌شوند. برخی از ترانسفرهای فرودگاهی مشترک خدمات خانه به خانه ارائه می‌دهند و می‌توانند شما را در هتل پیاده کنند، در حالی که برخی دیگر فقط شما را به یک مرکز مرکزی در مقصد می‌رسانند، مانند ایستگاه قطار. برخی از اپراتورهای تور و خطوط کروز ترانسفر مشترک را برای مهمانانی که در همان زمان به فرودگاه می‌رسند رزرو می‌کنند. با این حال، این معمولاً همچنان خدمات خانه به خانه خواهد بود.

ترانسفر فرودگاهی مشترک معمولاً به طور قابل توجهی ارزان‌تر از ترانسفر فرودگاهی خصوصی است، بنابراین برای مسافرانی که می‌خواهند از تاکسی یا حمل‌ونقل انبوه استفاده کنند، اما نمی‌خواهند هزینه گزافی بپردازند، گزینه بسیار خوبی هستند. تنها نقطه ضعف این است که ممکن است سرویس خانه به خانه نباشد، و ممکن است قبل از حرکت انتقال شما منتظر بمانید تا مهمانان دیگر وارد شوند.

شاتل های هتل

نوع دیگر ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر هتل است. بسیاری از هتل‌های واقع در نزدیکی فرودگاه‌ها، ترانسفر رایگان بین فرودگاه و هتل آن‌ها ارائه می‌کنند. مانند ترانسفرهای فرودگاهی مشترک، آنها اغلب بر اساس یک برنامه منظم (از هر پانزده دقیقه تا هر ساعت یا فواصل طولانی‌تر) کار می‌کنند. گاهی اوقات 24 ساعت شبانه روز کار نمی کنند. با هتل خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها یک شاتل رایگان برای مهمانان ارائه می دهند یا خیر، و مطمئن شوید که در مورد برنامه زمانبندی سوال کنید. برخی از هتل ها از مهمانان می خواهند که برای رزرو فضا با شاتل از قبل تماس بگیرند، پس این را نیز در نظر داشته باشید.

 

منبع: https://www.airport-viptaxi.com/

 



:: برچسب‌ها: رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام خمینی به تمام نقاط ایران , مزایای استفاده از تاکسی فرودگاه , نرخ کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی , رزرو آنلاین تاکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

خلع ید چیست؟

 

خلع ید موضوع دعوایی می باشد که مالک مال غیر منقولی مانندزمین وخانه بر علیه متصرف یا همان کسی که مال متعلق به مالک را تصرف کرده مطرح می نماید.واز مرجع قضایی صالح خواستار پایان دادن به تصرفات غیرقانونی خواهدبود. با توجه به ماده 308 قانون مدنی که «غصب استیلا بر حق غیر است به نحو عدوان» این تصرف را غاصبانه تلقی کرده و مالک می‌تواند با ارائه دادخواست خلع ید به مرجع قضائی درخواست اخراج متصرف از ملک خویش را کند. برای اینکه دعوا قابل طرح در مراجع قضایی بااین موضوع باشدنیاز به احراز سند مالکیت میباشد که در اداره ثبت اسناد به نام مالک باشد ومتصرف که به نوعی غاصب میباشد باید به تصرفات غیر مجازخود خاتمه دهد. یکی از مهم ترین دعاوی حقوقی دعاوی ملکی است. موسسه حقوقی وکلای رای مثبت متشکل از گروهی از وکلای پایه یک دادگستری است که به صورت تخصصی در زمینه های مختلف از جمله دعاوی ملکی شامل سرقفلی و الزام به تنظیم سند رسمی و پیش فروش ساختمان و غیره فعالیت می کند.

مزایای اخذ وکیل در پرونده‌های دادخواست خلع ید 

  • با توجه به شناخت وکیل به قوانین و مواد مرتبط زمان طرح دعوی کاهش پیدا می‌کند.
  • در صورت اخذ وکیل دیگر نیازی به حضور مالک هنگام اجرای حکم خلع ید نمی باشد.
  • نیاز به اخذ دستور تخلیه از شورای حل اختلاف توسط مالک نیست
  • وکیل می‌تواند خسارت و اجرت المثل (اجاره مدت زمانی که از ملک استفاده شده) را از متصرف دریافت کند.
  • وکیل می‌تواند پس از محکومیت متصرف اموال او را جهت اخذ ضرر و زیان توقیف کند.
  • همه شرکای ملکی می‌توانند یک نفر را به عنوان وکیل برای دادخواست خلع ید به دادگاه معرفی کنند.   

شرایط دعوای خلع ید

وجود ارکان دعوا به صورت قانونی در زمان طرح دعوای حقوقی در دادگاه لازم است تا دادگاه بر اساس شرایط قانونی و درخواست خواهان رای را صادر نماید. بنابراین باید ارکان قانونی آن وجود داشته باشد، سپس دادگاه اقدام به صدور رای به خلع ید نماید. برای اینکه دعوایی، دعوای خلع ید به حساب بیاید، باید شرایط خاصی داشته باشد که به آن شرایط ارکان دعوی خلع ید گفته می‌شود که در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم:

  • مالکیت داشتن خواهان

فردی که تصمیم به اقامه دعوی خلع ید دارد باید مالک مال یا ملک باشد و توان اثبات این مالکیت با سند رسمی مالکیت و قانونی در دادگاه را داشته باشد. در شرایطی که مالک مال غیرمنقول دارای سند عادی است و یا فاقد سند می‌باشد ابتدا باید اقدام به اقامه دعوی مالکیت در جهت اخذ حکم مالکیت از طرف دادگاه کند و سپس با اثبات مالکیت خود بر ملک مورد نظر بر اساس این حکم، جهت اقامه دعوا اقدام کند.

  • غیر منقول بودن مال

دعوای خلع ید تنها زمانی که فردی اقدام به تصرف غیرقانونی مال غیرمنقول شخص دیگری می‌کند مطرح می‌شود و مالک می‌تواند با توجه به شرایط، اقدام به اقامه این دعوا کند و رفع تصرف را پیگیری کند.

  • تصرف عدوانی

باید تصرف انجام شده با قهر و غلبه و به صورت عدوانی باشد و مالک رضایت نداشته باشد.

  • استیلا بر مال توسط مدعی علیه

جهت اقامه دعوا خلع ید نیاز است فرد متصرف به مال استیلا پیدا کرده باشد یا به زبان ساده بر مال تسلط پیدا کرده باشد.

هزینه های دادرسی

دعاوی خلع ید برای اموال غیرمنقول است و به عنوان یک دعاوی مالی شناخته می شود. هزینه دادرسی وکیل خلع ید باید مطابق قانون پرداخته شود. هزینه دادرسی خلع ید کاملا حساب شده تعیین می شود. هزینه دادرسی خلع ید براساس ارزش ملک محاسبه می شود و حدودا سه و نیم درصد از ارزش ملک برای هزینه دادرسی باید پرداخته شود. در واقع هزینه دادرسی خلع ید و ارزش ملک توسط یک کارشناس رسمی که از طرف دادگستری فرستاده شده تعیین می گردد.

 

 منبع: https://www.sajjad-kamyar.com/

 

 



:: برچسب‌ها: وکیل سجاد کامیار , وظیفه وکیل خلع ید , مزایای وکیل خلع ید , هزینه های دادرسی , چگونگی خلع ید , وکیل خلع ید کیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی و اجرای دیوار سبز در دکوراسیون داخلی

 

دیوارهای سبز، سازه های عمودی هستند که انواع مختلفی از گیاهان یا سبزی های دیگر به آنها متصل شده است. سبزه ها اغلب در محیط رشد متشکل از خاک، سنگ یا آب کاشته می شوند. از آنجایی که دیوارها دارای گیاهان زنده هستند، معمولاً دارای سیستم های آبیاری داخلی هستند. دیوارهای سبز با گونه‌شناسی سبز عمودی تثبیت‌شده «نماهای سبز» متفاوت است، زیرا محیط رشد روی وجه عمودی دیوار میزبان پشتیبانی می‌شود، در حالی که نماهای سبز دارای محیط رشد فقط در پایه هستند (یا در یک ظرف یا به عنوان یک بستر زمین). نماهای سبز معمولاً از گیاهان بالارونده پشتیبانی می کنند که از سطح عمودی دیوار میزبان بالا می روند، در حالی که دیوارهای سبز می توانند انواع گونه های گیاهی را در خود جای دهند. دیوارهای سبز ممکن است در داخل یا خارج از منزل کاشته شوند. به عنوان تاسیسات مستقل یا متصل به دیوارهای میزبان موجود؛ و در اندازه های مختلف اعمال می شود.

دیوارهای سبز اغلب از پانل‌های مدولار ساخته می‌شوند که یک محیط رشد را نگه می‌دارند و می‌توان آنها را بر اساس نوع محیط رشد مورد استفاده طبقه‌بندی کرد: دیوارهای های شل، محیط‌ های حصیری و محیط‌ های ساختاری.

بدون دیوار 

سیستم‌های بدون دیوار از روشی برای انتخاب گونه‌های گیاهی استفاده می‌کنند که به بهترین وجه مناسب با آب و هوای محل قرارگیری دیوار سبز هستند، و در نتیجه، این سیستم‌های بدون رسانه نیازی به بسترهای خاک، کودها یا سیستم‌های آبیاری مشبک ندارند. این سیستم‌های بدون رسانه منجر به ایجاد دیوارهای سبز رنگی می‌شوند که به طور قابل‌توجهی سبک‌تر از سایر روش‌ها هستند، و همچنین به نگهداری کمتری نیاز دارند، در حالی که خطر مهاجرت مایع به دیوارهای ساختاری مجاور حذف می‌شود. گونه های گیاهی که می توانند در سیستم های Media Free استفاده شوند بسته به محل دیوار سبز برنامه ریزی شده متفاوت است. گیاهان Xeric، مانند Tillandsias، می توانند مورد استفاده قرار گیرند زیرا آنها آب موجود در جو و مواد مغذی را از طریق سلول های برگ تریکوم جذب می کنند و ریشه های آنها بر خلاف سایر گیاهان که از ریشه های خود به عنوان محیطی برای جذب مواد مغذی استفاده می کنند، به گونه ای توسعه یافته است که روی یک ساختار نگهدارنده نگه دارند. مزیت دیگر Tillandsias در یک سیستم Media Free این است که این گیاهان از متابولیسم اسید کراسولاسین برای فتوسنتز استفاده می کنند و تکامل یافته اند تا دوره های طولانی گرما و خشکی را تحمل کنند و در نتیجه این گیاهان به کندی رشد می کنند و نیاز به حداقل نگهداری دارند. این دیوارهای سبز Media Free اغلب از یک قاب فولادی سازه ای استفاده می کنند که با شبکه سیمی پر شده است، که سپس به نمای سازه متصل می شود و گیاهان به صورت جداگانه به این شبکه سیمی متصل می شوند. این قاب ها از سازه نگهدارنده جدا می شوند تا جریان هوا بین دیوار سبز و سازه نگهدارنده امکان پذیر باشد و این افست منجر به خنک سازی اضافی ساختمان مجاور می شود. هر سه تا پنج سال، هر گونه رشد گیاه اضافی را می توان برای کاهش وزن برداشت کرد و از این توله های گیاهی می توان برای دیوارهای سبز اضافی استفاده کرد. تا زمانی که گونه های مناسب با آب و هوای محل دیوار سبز مطابقت داشته باشند، تلفات بالقوه گیاه در هر دوره سه تا پنج ساله جزئی است.

دیوار های مستقل

رسانه های مستقل دیوارهای زنده قابل حمل هستند که برای محوطه سازی داخلی انعطاف پذیر هستند. دیوارهای زنده Zauben با فناوری هیدروپونیک طراحی شده اند که 75 درصد آب بیشتری نسبت به گیاهانی که در خاک رشد می کنند صرفه جویی می کند، خود آبیاری می کند و شامل سنسورهای رطوبت است.

دیوارهای سست

دیوارهای متوسط ​​شل معمولاً از نوع "خاک در قفسه" یا "خاک در کیسه" هستند. سیستم های متوسط ​​شل خاک خود را در یک قفسه یا کیسه بسته بندی می کنند و سپس روی دیوار نصب می شوند. این سیستم‌ها نیاز دارند که حداقل سالی یک‌بار در بیرون و تقریباً هر دو سال یک‌بار در فضای داخلی، رسانه‌هایشان تعویض شود. مهمتر از همه، از آنجایی که این سیستم‌ها به راحتی می‌توانند در اثر باران ناشی از باد یا بادهای شدید محیط خود را از بین ببرند، این سیستم‌ها نباید در برنامه‌هایی با ارتفاع بیش از 2.5 متر استفاده شوند. برخی از سیستم‌ها در آسیا وجود دارند که مشکل فرسایش رسانه‌ای سست را با استفاده از سیستم‌های محافظ برای نگه‌داشتن محیط در داخل سیستم دیوار سبز حتی زمانی که روان‌گرایی خاک تحت بار لرزه‌ای رخ می‌دهد، حل کرده‌اند. در این سیستم‌ها، گیاهان هنوز می‌توانند تحت بار لرزه‌ای، خود را در خاک مایع شده ریشه کن کنند و بنابراین لازم است که گیاهان به سیستم محکم شوند تا از سقوط آنها از دیوار جلوگیری شود. سیستم‌های سست خاک بدون سیستم‌های فرسایش رسانه‌ای فیزیکی برای باغبان خانگی که کاشت مجدد گاه به گاه از فصل به فصل یا سال به سال مورد نظر است، مناسب‌تر است. سیستم‌های خاک سست با سیستم‌های فرسایش رسانه فیزیکی برای همه کاربردهای دیوار سبز مناسب هستند.

دیوارهای حصیری

سیستم‌های حصیری معمولاً از جنس الیاف زغال سنگ یا تشک نمدی هستند. محیط های حصیر کاملاً نازک هستند، حتی در چندین لایه، و به همین دلیل نمی توانند سیستم های ریشه ای پر جنب و جوش گیاهان بالغ را برای بیش از 3 تا 5 سال قبل از اینکه ریشه ها از تشک سبقت بگیرند و آب به اندازه کافی از حصیرها عبور کند، پشتیبانی نمی کند. روش تعمیر این سیستم ها به این صورت است که با بریدن حصیر از دیوار و جایگزینی آن با حصیر جدید، بخش های بزرگی از سیستم را در یک زمان جایگزین می کنند. این فرآیند ساختار ریشه گیاهان مجاور روی دیوار را به خطر می اندازد و اغلب گیاهان اطراف را در فرآیند ترمیم از بین می برد. این سیستم‌ها به بهترین وجه در فضای داخلی ساختمان استفاده می‌شوند و در مناطقی با فعالیت لرزه‌ای کم و گیاهان کوچکی که به وزنی نمی‌رسند که به مرور زمان حصیر را تحت وزن خود از هم جدا کنند، انتخاب خوبی هستند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که سیستم های حصیر مخصوصاً در مصرف آب ناکارآمد هستند و به دلیل ماهیت نازک محیط و ناتوانی آن در نگهداری آب و ایجاد حائل برای ریشه های گیاه، اغلب به آبیاری مداوم نیاز دارند. این ناکارآمدی اغلب مستلزم آن است که این سیستم ها یک سیستم گردش مجدد آب را با هزینه اضافی راه اندازی کنند. رسانه های حصیر برای نصب های کوچک با ارتفاع بیش از هشت فوت که در آن تعمیرات به راحتی تکمیل می شود، مناسب تر هستند.

دیوارهای  ورق

رسانه ورق پلی اورتان سلول نیمه باز با استفاده از الگوی جعبه تخم مرغ در سال های اخیر با موفقیت هم برای باغچه های پشت بام در فضای باز و هم برای دیوارهای عمودی استفاده شده است. ظرفیت نگهداری آب این پلی یورتان های مهندسی شده بسیار بیشتر از سیستم های مبتنی بر نمد و نمد است. پلی یورتان ها زیست تخریب نمی شوند و از این رو به عنوان یک بستر فعال برای بیش از 20 سال زنده می مانند. سیستم های دیوار عمودی که از ورق پلی اورتان استفاده می کنند معمولاً از یک ساختار ساندویچی استفاده می کنند که در آن یک غشای ضد آب در قسمت پشتی آن اعمال می شود، ورق پلی اورتان (معمولاً دو ورق با خطوط آبیاری در بین آنها) گذاشته می شود و سپس یک توری یا مهاربند/نوار لنگر مجموعه را محکم می کند. دیوار. جیب ها در وجه اولین صفحه یورتان که گیاهان در آن قرار می گیرند بریده می شوند. خاک معمولاً قبل از قرار دادن در زیرلایه تشک یورتان از ریشه هر گیاه جدا می شود. یک نسخه نودل پوسته‌دار یا خرد شده از همان مواد پلی‌اورتان را نیز می‌توان به مخلوط‌های رسانه‌های ساختاری موجود اضافه کرد تا احتباس آب را افزایش دهد.

دیوارهای ساختاری

رسانه‌های ساختاری «بلوک‌های» محیط رشد هستند که نه شل و نه تکه ای هستند، اما بهترین ویژگی‌های هر دو را در بلوک‌هایی که می‌توان در اندازه‌ها، شکل‌ها و ضخامت‌های مختلف تولید کرد، ترکیب می‌کند. این رسانه ها این مزیت را دارند که به مدت 10 تا 15 سال خراب نمی شوند، می توانند بسته به انتخاب گیاه برای دیوار، ظرفیت نگهداری آب بالاتر یا کمتری داشته باشند، می توانند pH و EC خود را متناسب با گیاهان سفارشی کنند. و به راحتی برای تعمیر و نگهداری و تعویض استفاده می شوند.

همچنین بحث هایی در مورد دیوارهای زنده "فعال" وجود دارد. یک دیوار زنده فعال به طور فعال هوا را از طریق گیاهان با کیفیت بالا می کشد یا مجبور می کند تا جایی که نصب سایر سیستم های تصفیه با کیفیت هوا را می توان حذف کرد تا در هزینه صرفه جویی شود. بنابراین هزینه اضافه طراحی، برنامه ریزی و اجرای یک دیوار زنده فعال همچنان مورد سوال است. با تحقیقات بیشتر و استانداردهای UL برای پشتیبانی از داده های کیفیت هوا از دیوار زنده، کد ساختمان ممکن است روزی به ساختمان های ما اجازه دهد که هوای آنها توسط گیاهان فیلتر شود.

دیوارهای عملکردی

دیوارهای سبز اغلب در محیط های شهری یافت می شوند که گیاهان دمای کلی ساختمان را کاهش می دهند. "علت اولیه ایجاد گرما در شهرها تابش، جذب تابش خورشیدی توسط جاده ها و ساختمان های شهر و ذخیره این گرما در مصالح ساختمانی و متعاقب آن تابش مجدد آن است. اما سطوح گیاهان در نتیجه تعرق، بیش از 4 تا 5 درجه سانتیگراد بالاتر از محیط قرار نمی گیرد و گاهی اوقات خنک تر است."

دیوارهای زنده نیز ممکن است وسیله ای برای استفاده مجدد از آب باشند. گیاهان ممکن است با جذب مواد مغذی محلول، آب کمی آلوده (مانند آب خاکستری) را تصفیه کنند. باکتری ها اجزای آلی را معدنی می کنند تا در دسترس گیاهان قرار گیرند. دیوارهای نشیمن به ویژه برای شهرها مناسب هستند، زیرا امکان استفاده مناسب از سطوح عمودی موجود را فراهم می کنند. آنها همچنین در مناطق خشک مناسب هستند، زیرا آب در گردش روی دیوار عمودی کمتر از باغ های افقی تبخیر می شود.

نماهای سبز گیاهانی هستند که از دیوارها بالا می روند یا آویزان می شوند. گیاهان می توانند به سمت بالا یا پایین رشد کنند. دو طبقه بندی برای نمای سبز وجود دارد: مستقیم و غیر مستقیم. نماهای سبز مستقیم به دیوار متصل می شوند در حالی که نماهای سبز غیرمستقیم ساختاری را در خود جای داده اند که از آن برای گیاهان پشتیبانی می کند. نمای سبز غیرمستقیم شامل دو راه حل مختلف است: پیوسته و مدولار. سیستم های مدولار و پیوسته دیوار زنده را ایمن می کنند و بیشتر محافظت می کنند تا بتواند خود را در برابر تغییرات آب و هوا نگه دارد. نماهای سبز مدولار دارای ظرف هایی برای ریشه زایی گیاهان هستند و به اشکالی مانند سینی، ظروف، کاشی کاشی یا کیسه های انعطاف پذیر می باشند. دیوارهای زنده روشی یکنواخت برای رشد گیاهان دارند. تکنولوژی و نصب بیشتری درگیر است. آنها دارای صفحه های نفوذ پذیر هستند که در آن هر گیاه به طور جداگانه در آن قرار می گیرد و در برنامه سبک وزن است. 

نگهداری منظم، مکان های مناسب و گیاهان مناسب برای حفظ یک دیوار سبز زنده مورد نیاز است. هرس گیاهان مرده و علف های هرز دیوار را سالم نگه می دارد و شکاف ها باید پر شوند. گیاهان برای بهبود زیبایی باید به هم نزدیک باشند. گیاهان مناسب باید برای مکان های مناسب انتخاب شوند زیرا گیاهان مبتلا به بیماری می توانند اطرافیان خود را آلوده کنند. برای اینکه دیواری در تمام طول سال رشد کند، 95 درصد گیاهان باید همیشه سبز باشند. گیاهان چند ساله برای دیوارهای سبز فصلی بهترین هستند. لازم است گیاهانی را انتخاب کنید که بتوانند بیماری را تحمل کنند زیرا جایگزینی آن پرهزینه است. هنگام ارزیابی دیوارهای سبز بلند مدت، طول عمر گیاهان نیز باید در نظر گرفته شود. گیاهان خاصی وجود دارند که برای محیط های مختلف مناسب هستند. گیاهان مختلف برای سایه، آفتاب، باد یا ترکیبی از آنها برای طول عمر بیشتر باید در نظر گرفته شوند.

فهرست گیاهان مناسب برای نمای سبز

  •  ریحان
  • زیره سیاه
  • بابونه
  •  پیازچه
  •  گشنیز
  • گیاه کاری
  • شوید
  • اسطوخودوس
  •  بادرنجبویه
  •  علف لیمو
  • مرزنجوش
  • نعناع
  • پونه کوهی
  • جعفری
  • رزماری
  • خاکشیر
  •  ترخون
  • آویشن

دیوار سبز نه تنها تنوع زیستی یک فضای شهری را با گیاهان افزایش می دهد، بلکه فضای لانه، سرپناه و غذای حیاتی را برای پرندگان و حشرات فراهم می کند. ما اغلب زنبورها و پروانه ها را در چند روز پس از نصب روی دیوارهای زندگی خود می بینیم.

فواید دیوار سبز
  • هوا را تصفیه می کند.
  • دمای محیط را کاهش می دهد.
  • کاهش نویز
  • بهره وری بیشتر
  • ساختمان را در برابر آتش مقاوم تر می کند.
  • عمر دیوار خود را افزایش می دهد.
  • به ساختمان خود ارزش بیشتری می دهد.
  • یک احساس اجتماعی ایجاد می کند.

مانند همه گیاهان، گیاهان در دیوارهای سبز فتوسنتز می کنند. یعنی از نور خورشید، آب و دی اکسید کربن برای تولید اکسیژن و قند برای انرژی استفاده می کنند. این فرآیند دی اکسید کربن مضر را از هوا حذف می کند و اکسیژنی را که برای تنفس نیاز داریم آزاد می کند. گیاهان مقاوم به خشکی و کم‌آبی زندگی بهتری برای این شرایط دارند و در بین آنها پیچ امین الدوله، پاپیتال، اسکینانتوس، سرخس برگ شمشیری، پوتوس، دراسینا، ناز فرانسوی، شیر خشت، ساکولنت‌ها و کاکتوس‌ها بهترین انتخاب هستند. دیوار سبز انواع زیادی دارد که از رایج ترین آن ها می توان به دیوار سبز مدولار، دیوار سبز هیدروپونیک، دیوار سبز پلیمری، دیوار سبز کابلی و دیوار سبز شبکه ای اشاره کرد که در کشور ما اجرا می شوند.

گروه ایوان سبز با کمک و مشاوره از اساتید برتر دانشگاهی در زمینه کشاورزی و همچنین با تکیه بر تجربه پرسنل متخصص و اجرایی خود، به بهترین شکل ممکن طراحی دیوار سبز پروژه های خود را به مرحله اجرا درمی آورد.

 

منبع: https://interior-designer.ir/



:: برچسب‌ها: طراحی داخلی ایوان سبز , دیوار سبز هیدروپونیک , قیمت دیوار سبز , طراحی و اجرای دیوار سبز در دکوراسیون داخلی , Green Wall ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

پلی پروپیلن Polypropylene چیست؟

 

پلی پروپیلن، همچنین به عنوان پلی پروپن شناخته می شود، یک پلیمر ترموپلاستیک است که در طیف گسترده ای از کاربردها استفاده می شود. از طریق پلیمریزاسیون رشد زنجیره ای از مونومر پروپیلن تولید می شود. پلی پروپیلن اولین بار توسط شیمیدان آلمانی به نام کارل رن و شیمیدان ایتالیایی به نام جولیو ناتا به پلیمر ایزوتاکتیک کریستالی در سال 1954 پلیمریزه شد. این کشف به زودی منجر به تولید گسترده پلی پروپیلن در سال 1957 توسط شرکت ایتالیایی Montecatini شد. پلی پروپیلن از گروه پلی اولفین ها بوده و تا حدی کریستالی و غیر قطبی است. سبک ترین پلیمر در بین تمام پلاستیک های کالایی، چگالی کم، مقاوم در برابر ضربه است و این لیست ادامه دارد. پس از پلی اتیلن، دومین پلاستیک حجمی پرتولید است. هر دو PP و PE بسیار شبیه هستند، اما آنها همچنین دارای ویژگی های منحصر به فرد دیگری هستند که بسته به نحوه ساخت و کاربردهایی که برای آنها استفاده می شود، می توان آنها را به حداکثر رساند. PP بعد از پلی اتیلن دومین پلاستیک پرمصرف است و هر دوی آنها می توانند به گونه ای طراحی شوند که بادوام و سبک باشند. در حالی که هر دو پلیمر در بسیاری از کاربردها مانند بطری و دستکش استفاده می شود، اما PP شفافیت شفافی دارد. همچنین پلی پروپیلن دارای خواص مکانیکی عالی و مقاومت بالایی در برابر خستگی، ضربه، حرارت و یخ زدگی است. به طور کلی، پلی اتیلن (PE) سخت و در عین حال سبک، با مقاومت خوب در برابر ضربه و ساییدگی است و پلی پروپیلن سخت تر است و می تواند برای کاربردهای مکانیکی و ساختاری نیز استفاده شود. PE و PP شباهت های زیادی دارند که باعث می شود این دو ماده به راحتی اشتباه گرفته شوند. درک مزایای ارثی هر یک می تواند به شما در انتخاب مواد عالی کمک کند.

هر دوی آنها بسیار مقاوم هستند و مقاومت نسبتاً مشابهی در برابر ضربه دارند، به این معنی که هنگام استفاده از این پلاستیک‌ها، استحکام نباید نگران کننده باشد. چگالی یکی دیگر از عوامل کلیدی است که PE را از PP متمایز می کند. چگالی پلی پروپیلن ثابت است و تنها زمانی که پر شود تغییر می کند. از سوی دیگر، انتخاب گرید پلی اتیلن به دلیل تغییرات مختلف (کم، متوسط، زیاد) به شدت به چگالی بستگی دارد. پلی اتیلن با چگالی بالا به دلیل نسبت استحکام به چگالی بزرگ خود شناخته شده است و می تواند در مقابل PP سفت تر باشد. پلی پروپیلن (PP) به عنوان یک رقیب قوی برای پلی اتیلن ترفتالات (PET) ظاهر شده است، به عنوان مثال در کاربردهای بطری های دمشی. برای مثال، PP در مقایسه با PET:

  • ارزان تر
  • وزن سبک تر
  • در برابر دمای بالای پر شدن داغ مقاوم تر است.
  • نفوذ پذیری کمتری در برابر رطوبت دارد.

بطری های PP را می توان در دمای 100 درجه سانتیگراد در مقابل PET که دمای پر شدن بالای 76 درجه سانتیگراد را تحمل نمی کند، پر کرد. در حالت خالص، PP کمتر از PET شفاف است. همچنین، خواص سد گاز PP به اندازه PET بالا نیست و PP نیز از نظر سفتی کمتر از PET است. PP تقریباً پنج برابر PET خاصیت مانع رطوبتی دارد، اما PP حدود 30 برابر بیشتر از PET در برابر گازهایی مانند اکسیژن و دی اکسید کربن نفوذپذیر است.  از سوی دیگر، چرخه تولید بطری های PP معمولا طولانی تر از بطری های PET بوده است. PP همچنین دارای محدوده باریک تری از دمای پردازش نسبت به PET است. اما تولیدکنندگان رزین‌های PP و افزودنی‌هایی که به آن‌ها وارد می‌شود، گام‌های مهمی در غلبه بر این کمبودها برداشته‌اند، مانند:

شفاف‌کننده‌ها به PP اضافه می‌شوند تا بتوانند با شفافیت PET مطابقت داشته باشد. گریدهای شفاف PP دارای شفافیت و براقیت قابل مقایسه با PET هستند.

هسته‌سازها می‌توانند تشکیل کریستال در PP را در طول خنک‌سازی سرعت بخشند، در نتیجه زمان چرخه را کوتاه کرده و گاهی شفافیت را نیز بهبود می‌بخشند. اگرچه نیاز به افزودنی ها، مراحل پردازش اضافی یا لایه های مانع اضافه شده برای رقابتی کردن PP با PET می تواند این مزیت هزینه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. اما PP هنوز به عنوان بسته بندی مقرون به صرفه تر از PET برای بسیاری از کاربردها ظاهر می شود. پلی پروپیلن یک ترموپلاست سخت، سفت و کریستالی است که از مونومر پروپن (یا پروپیلن) تولید می شود. این یک رزین هیدروکربنی خطی است و فرمول شیمیایی آن (C3H6)n است.

انواع پلی پروپیلن

هموپلیمرها و کوپلیمرها دو نوع عمده پلی پروپیلن موجود در بازار هستند. هموپلیمر پلی پروپیلن پرکاربردترین گرید همه منظوره است. فقط حاوی مونومر پروپیلن به شکل جامد نیمه کریستالی است. کاربردهای اصلی شامل بسته بندی، منسوجات، مراقبت های بهداشتی، لوله، خودرو و کاربردهای الکتریکی است.

خانواده کوپلیمرهای پلی پروپیلن بیشتر به کوپلیمرهای تصادفی و کوپلیمرهای بلوکی تولید شده از پلیمریزاسیون پروپن و اتان تقسیم می شوند:

کوپلیمر تصادفی پلی پروپیلن از پلیمریزاسیون اتن و پروپن با هم تولید می شود. دارای واحدهای اتن، معمولاً تا 6 درصد جرمی است که به طور تصادفی در زنجیره های پلی پروپیلن گنجانده شده است. این پلیمرها منعطف و از نظر نوری شفاف هستند و آنها را برای کاربردهایی که نیاز به شفافیت دارند و برای محصولاتی که نیاز به ظاهر عالی دارند مناسب می‌سازد.

در حالی که در کوپلیمر بلوکی پلی پروپیلن، محتوای اتن بزرگتر است (بین 5 تا 15 درصد). دارای واحدهای هم‌مونومر است که در الگوی (یا بلوک‌های) منظم مرتب شده‌اند. بنابراین الگوی منظم ترموپلاستیک را سخت تر و شکننده تر از کوپلیمر تصادفی می کند. این پلیمرها برای کاربردهایی که به استحکام بالا نیاز دارند مانند مصارف صنعتی مناسب هستند.

خواص مواد پلی پروپیلن

نگه داشتن اطلاعات در مورد خواص ترموپلاستیک از قبل همیشه مفید است. این به انتخاب ترموپلاستیک مناسب برای یک کاربرد کمک می کند. همچنین به ارزیابی اینکه آیا الزامات استفاده نهایی برآورده می شود یا خیر کمک می کند. در اینجا برخی از خواص و مزایای کلیدی پلی پروپیلن آورده شده است:

نقطه ذوب پلی پروپیلن - نقطه ذوب پلی پروپیلن در یک محدوده اتفاق می افتد.

هموپلیمر: 160 - 165 درجه سانتی گراد

کوپلیمر: 135 - 159 درجه سانتی گراد

چگالی پلی پروپیلن - PP یکی از سبک ترین پلیمرها در بین تمام پلاستیک های کالایی است. این ویژگی آن را به گزینه ای مناسب برای برنامه های کاربردی سبک وزن تبدیل می کند.

هموپلیمر: 0.904 - 0.908 g/cm3

کوپلیمر تصادفی: 0.904 - 0.908 g/cm3

کوپلیمر ضربه: 0.898 - 0.900 g/cm3

مقاومت شیمیایی پلی پروپیلن

مقاومت عالی در برابر اسیدهای رقیق و غلیظ، الکل ها و بازها

مقاومت خوب در برابر آلدئیدها، استرها، هیدروکربن های آلیفاتیک، کتون ها

مقاومت محدود در برابر هیدروکربن های آروماتیک و هالوژنه و عوامل اکسید کننده

قابلیت اشتعال: پلی پروپیلن یک ماده بسیار قابل اشتعال است.

PP خواص مکانیکی و الکتریکی را در دماهای بالا، شرایط مرطوب و غوطه ور شدن در آب حفظ می کند. این یک پلاستیک ضد آب است.

PP مقاومت خوبی در برابر ترک خوردگی استرس محیطی دارد.

به حملات میکروبی مانند باکتری ها و کپک ها حساس است.

مقاومت خوبی در برابر استریل شدن با بخار از خود نشان می دهد.

معایب پلی پروپیلن
  • مقاومت ضعیف در برابر اشعه ماوراء بنفش، ضربه و خراش
  • شکنندگی زیر 20- درجه سانتیگراد
  • دمای پایین سرویس بالا، 90 - 120 درجه سانتیگراد
  • توسط اسیدهای بسیار اکسید کننده مورد حمله قرار می گیرد و به سرعت در حلال های کلردار و مواد معطر متورم می شود.
  • پایداری در برابر حرارت تحت تأثیر تماس با فلزات قرار می گیرد.
  • تغییرات ابعادی پس از قالب گیری به دلیل اثرات کریستالینیتی - این را می توان با عوامل هسته ای حل کرد
  • چسبندگی رنگ ضعیف
کاربرد پلی پروپیلن

لازم به ذکر است که پلی پروپیلن ها در صنعت خودروسازی مصرف می شود از جمله:

  • پروانه
  • درب های خودرو
  • جعبه های باطری
  • انواع کف پوش های خودرو

دیگر موارد مصرفی پلی پروپیلن عبارتند از:

  • اسباب بازی
  • چمدان ها و ساک
  • انواع بسته بندی های مواد غذایی
  • اکثر نی هایی که جهت نوشیدن استفاده می شود.
  • الیاف هایی که در ساخت موکت، فرش و طناب استفاده می شود.

PP 100% قابل بازیافت است. جعبه‌های باتری خودرو، چراغ‌های سیگنال، کابل‌های باتری، جاروها، برس‌ها، یخ‌خراش‌ها و غیره نمونه‌هایی هستند که می‌توان از پلی‌پروپیلن بازیافتی (rPP) ساخت. فرآیند بازیافت PP عمدتاً شامل ذوب زباله های پلاستیکی تا دمای 250 درجه سانتیگراد برای خلاص شدن از شر آلاینده ها و سپس حذف مولکول های باقیمانده در خلاء و انجماد در حدود 140 درجه سانتیگراد است. این PP بازیافت شده را می توان با PP بکر با نرخ تا 50٪ مخلوط کرد. چالش اصلی در بازیافت PP مربوط به مقدار مصرف آن است - در حال حاضر نزدیک به 1٪ بطری های PP در مقایسه با نرخ بازیافت 98٪ بطری های PET و HDPE با هم بازیافت می شوند. استفاده از PP بی خطر تلقی می شود زیرا از نظر بهداشت و ایمنی شغلی از نظر سمیت شیمیایی اثر قابل توجهی ندارد. همه پلاستیک‌ها بر اساس نوع رزین مورد استفاده دارای «کد شناسایی رزین/ کد بازیافت پلاستیک» هستند. کد شناسایی رزین PP 5 است.

شرکت پرتونیل در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد و محصولات این شرکت به کشور هایی چون جمهوری آذربایجان،عراق و کشورهای آسیای میانه صادر میگردد و در افق آینده دستیابی به بازار های اروپایی و جهانی را مد نظر خود قرار داده است.

 

 منبع: https://partonil.com/

 



:: برچسب‌ها: Polypropylene , ویژگی های PP یا Polypropylene , کاربرد های پلی پروپیلن , مزیت های پلی پروپیلن (Polypropylene) , پرتونیل ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

ورق اکریلیک چیست؟

ورق های پلکسی گلاس اکریلیک ترموپلاستیک هایی هستند که اغلب به صورت ورقه ای به عنوان جایگزینی سبک یا مقاوم در برابر شکستگی برای شیشه خریداری می شوند. اکریلیک با نام های زیادی شناخته می شود، با نام های عمومی از جمله اکریلیک، شیشه اکریلیک و پلکسی گلاس. پلکسی گلاس یک ماده پلاستیکی ساخته شده از پلیمرهای متیل متاکریلات، یک استر متاکریلیک اسید است.

انواع ورق اکریلیک

  • ورق اکریلیک شفاف
  • ورق اکریلیک سفید
  • ورق اکریلیک رنگی
  • ورق اکریلیک آینه ای
  • اکریلیک پخش کننده نور
  • اکریلیک رنگی ضد خورشیدی
  • ورق اکریلیک بدون تابش نور
  • ورق اکریلیک ضد استاتیک

در بیشتر موارد، فرآیند ساخت پلاستیک های اکریلیک دلیل گرانی ورق های پلکسی است. ساخت مواد مصنوعی شامل ریخته گری سلولی یا روش اکستروژن است. فرآیند بسته باعث افزایش هزینه های تولید و به ناچار قیمت ورق های پلکسی می شود. یکی از رایج ترین ترموپلاستیک ها اکریلیک است. نام شیمیایی آن پلی متیل متاکریلات (PMMA) است. PMMA در سال 1933 توسط Otto Röhm، بنیانگذار شرکت پلاستیک Röhm and Haas اختراع شد. روم سعی کرد یک لایه بین دو صفحه شیشه ای ایجاد کند تا مقاومت شیشه را افزایش دهد، اما در عوض متوجه شد که یک ماده کاملاً جدید شیشه مانند ساخته است. ورق های اکریلیک به راحتی چسبانده می شوند و برای فرز، خمش و شکل دهی گرم مناسب هستند و بنابراین ماده ای مناسب برای کاربردهای مختلف است. این ماده در سال 1936 تحت نام تجاری محافظت شده Plexiglas® برای استفاده تجاری در دسترس قرار گرفت. بنابراین، چیزی که معمولاً به عنوان "پلکسی گلاس" شناخته می شود، در واقع یک مارک اکریلیک (PMMA) است. در طول سال ها، پلکسی گلاس برای پوشش طیف گسترده ای از زمینه های کاربردی توسعه یافته است. در طراحی اولیه آن کاملا بی رنگ با خواص نوری عالی است، اما این ماده را می توان در رنگ های بی نهایت رنگ آمیزی کرد. امروزه PMMA ("پلکسی گلس") با نام های تجاری مختلف از جمله Acrylite، Lucite® و Perspex® فروخته می شود.

خواص و کاربردهای اکریلیک

  • شفافیت نوری و شفافیت عالی
  • در برابر تغییرات دما بسیار مقاوم است.
  • مقاومت در برابر ضربه تا 17 برابر شیشه معمولی.
  • نصف وزن شیشه و ایده آل برای ماشینکاری دقیق است.
  • در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مختلف بسیار مقاوم است.

اکریلیک یک ماده پلاستیکی شفاف با استحکام، سفتی و شفافیت نوری فوق العاده است. ورق اکریلیک به راحتی ساخته می شود، به خوبی با چسب ها و حلال ها می چسبد و به راحتی تبدیل به گرما می شود. در مقایسه با بسیاری از پلاستیک های شفاف دیگر، خواص هوازدگی عالی دارد. 

ویژگی ورق اکرولیک

 ورق‌های اکریلیک چندین دسته هستند و کارایی متنوعی مانند زیر دارند :

  • ورقهای نازک آکریلیک (ضخامت2 یا3 میلیمتر)که مناسب برای سقف هستند.
  • مورد دیگر استفاده این ورقها برای تابلوهای تبلیغاتی luxe گزینه بسیار مناسبی است.
  • ورقهای آکریلیک cast هستند.
  • مواد خام کاملا از لوسیت تولید می‌شوند.
  • هیچ ماده بازیافتی وجود ندارد.
  • وزن سبک نسبت به شیشه
  • مقاومت عالی در برابر آب و هوا
  • برای مصارف بیرونی بعنوان uv دار می‌توان استفاده کرد.
  • ساخت آسان
  • از نظر جسمی و شیمیایی از همه برتر است.
  • بعنوان سد صوتی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 شرکت ریچانگ در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد و محصولات این شرکت به کشور هایی چون جمهوری آذربایجان،عراق و کشورهای آسیای میانه صادر می گردد و در افق آینده دستیابی به بازار های اروپایی و جهانی را مد نظر خود قرار داده است.

 

منبع: https://raychung.ir/

 

 



:: برچسب‌ها: شرکت ریچانگ , ویژگی ورق اکرولیک , خواص و کاربردهای اکریلیک , انواع ورق اکریلیک , ورق های ترموپلاستیک صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 صداگیر یا سایلنسر چیست؟

 

تضعیف کننده صدا، یا خاموش کننده کانال، تله صدا، یا صدا گیر، یک درمان صوتی کنترل صدا از کانال های تهویه گرمایش و تهویه مطبوع (HVAC) است که برای کاهش انتقال صدا از طریق کانال، چه از تجهیزات به فضاهای اشغال شده در یک ساختمان طراحی شده است. ، یا بین فضاهای اشغال شده است. تضعیف کننده های کانال، که به آنها صدا گیر نیز می گویند، برای کاهش صدای تابش شده از ورودی و خروجی فن ها و سایر تجهیزات انتقال هوا استفاده می شود. تضعیف کننده ها اغلب شامل جداکننده هایی هستند که کانال را به مجاری هوایی کوچکتر تقسیم می کنند و سطح را برای تضعیف صدا افزایش می دهند و در عین حال جریان هوا را امکان پذیر می کنند. در داخل دیوار داخلی عایق جذب صدا وجود دارد که به حداقل رساندن صدای تولید شده کمک می کند. تضعیف کننده ها نویز را کاهش می دهند اما تغییرات فشار را در سیستم HVAC نیز حفظ می کنند تا هوا به راحتی در سیستم جریان یابد. اولین گام در انتخاب یک پیکربندی تضعیف کننده مناسب، انتخاب مدلی است که افت ورودی مورد نیاز را برآورده کند. این طول و عرض ماژول تضعیف کننده را تعیین می کند. مرحله بعدی تعیین عرض و ارتفاع تضعیف کننده است. ارتفاع را می توان متناسب با کاربرد انتخاب کرد. تضعیف کننده صوتی می تواند مجموعه ای باشد که در یک سیستم مجرای نصب شده است تا صدای ناخوشایند ایجاد شده توسط فن ها را جذب کند. تضعیف کننده های آکوستیک مخصوصاً با هدف کاهش نویز تقریباً در هر سیستم گرمایش، جریان هوا و تهویه مطبوع ساخته شده اند. هر سیستم تهویه مطبوع در آن زمان که می تواند در حال کار باشد صدای زیادی ایجاد می کند، اما زمانی که یک تضعیف کننده یا خاموش کننده در دستگاه نصب می شود، صدای ایجاد شده توسط سیستم را کاهش می دهد و محیطی آرام را ارائه می دهد. صدای فن هنگام حرکت در امتداد مجاری هواگیری می تواند بسیار ناخوشایند باشد، بنابراین از این صدا خفه کن ها برای کاهش کل صدای تولید شده توسط فن استفاده می شود.

تضعیف کننده های صوتی یا صداگیر این منابع را برای کنترل نویزها در برنامه های کاربردی حرفه ای و موسسات تجاری نیز تامین می کنند. این شامل اتاق های خشکشویی، صنعت ماشین آلات سنگین، و خانه های سالمندان نیز می شود. تضعیف کننده ها در دبی ریخته گری خارجی تضعیف کننده از مواد ورق گالوانیزه ایجاد می شود. با بحث در مورد ساختار داخلی، آنها با موادی پر می شوند که ممکن است خانه جذب معقولی داشته باشند. مجرای داخلی تضعیف کننده های صوتی معمولاً از ورق فلزی گالوانیزه سوراخ شده تشکیل شده است.

یکی از متداول‌ترین تضعیف‌کننده‌های معقول، تضعیف‌کننده‌های مستطیلی است، آنها خاصیت جذب آکوستیک دارند و با ورق‌های گالوانیزه ساخته می‌شوند. تامین کنندگان تضعیف کننده آکوستیک در امارات متحده عربی نیز در تهیه تضعیف کننده های دایره ای شکل بسته بندی می کنند، آنها دارای ورق فلزی سوراخ دار هستند. نوع متفاوتی از تضعیف کننده های صوتی، که اغلب تضعیف کننده بین فضا نامیده می شود، نیز از ورق فلزی گالوانیزه ساخته شده در لایه داخلی ساخته شده است. آنها از مواد پرکننده، که شامل خانه جذب آکوستیک است، پشتیبانی می کنند. آنها معمولاً از شبکه های تقسیم ولتاژ ساخته می شوند و در مدارهایی استفاده می شوند که به کاهش ولتاژ کمک می کنند. به همین دلیل دستگاه های الکتریکی را از بین نمی برند و تطابق امپدانس را نیز بهبود می بخشند. در حالی که این ابزار مدارهای الکتریکی را می‌خواند، از انتشار سیگنال‌هایی که می‌تواند به آن آسیب برساند توسط دستگاه اندازه‌گیری جلوگیری می‌کند. صدا گیر ها، صدا خفه کن ها یا تضعیف کننده ها برای کاهش صدای هوا برای HVAC، تهویه و فرآیندهای صنعتی استفاده می شوند. کاربردهای معمولی برای صدا خفه کن کانال شامل کاربردهای واحد هواساز است که در آن نویز ناشی از فن های داخلی از کانال به مناطق اشغال شده منتقل می شود.

محاسبه سطوح نویز

بدون اینکه خیلی فنی در اینجا صحبت کنیم، سه واحد اندازه گیری مربوط به سطوح صدای فن صنعتی وجود دارد، از جمله:

  • فشار صدای فن (Lp)
  • قدرت صدای فن (Lw)
  • دسی بل (شدت صدا (dB))

انجمن کنترل و حرکت هوا (AMCA) استانداردهای آزمایشی را برای سطوح Lw فن ارائه می‌کند که از طریق محاسبات به بهترین شکل توسط مهندس برنامه شما و/یا یک مهندس آکوستیک انجام می‌شود. طبق مقاله ای در ژوئن 2017 در Processing Magazine، سطح نویز معمولی صنعتی از یک برنامه فن می تواند بین 70-120 دسی بل باشد. همچنین در مقاله ای با عنوان درک آکوستیک فن، بحثی عمیق در مورد اندازه گیری و محاسبه صدای فن پیدا خواهید کرد. سازنده فن شما باید بتواند با ارائه قدرت صدای مورد انتظار و سطوح فشاری که فن آنها بر اساس شرایط محیطی خود ارائه می دهد، شروعی قوی به شما بدهد. سپس، بر اساس برنامه شما، ما اغلب یک صدا خفه کن فن را برای رسیدگی به هرگونه الزامات کاهش صدای فن صنعتی خاص برنامه توصیه می کنیم.

صدا خفه کن فن برای کاهش صدای فن صنعتی

باز بودن ورودی یا خروجی فن یکی از مقصران رایج سطوح سر و صدای زیاد است. یک صدا خفه کن ورودی و/یا خروجی می تواند به اندازه کافی سطوح نویز را برای بسیاری از این کاربردها کاهش دهد. عوامل و راه حل های دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما در پست های بعدی به آنها خواهیم پرداخت. فاکتورهای انتخاب صدا گیر فن ورودی شامل نوع فن (گریز از مرکز یا محوری)، پیکربندی کانال شما، افت فشار مجاز و البته میزان کاهش صدای فن صنعتی مورد نیاز است. در هنگام تخلیه فن، باید کنترل سرعت، فشار و دما و همچنین الزامات حمل مواد و مقاومت در برابر خوردگی را نیز در نظر بگیرید. هنگامی که همه این عوامل را ارزیابی کردید، آماده خواهید بود تا صدا گیر فن بهینه را برای کاهش صدای فن صنعتی انتخاب کنید.

فعالیت های ره سام

طراحی صداگیر، ساخت صداگیر، نصب صداگیر و نظارت بر نصب صداگیر و فروش تخصصی صداگیر از جمله فعالیت  های کاملا تخصصی شرکت ره سام می باشد. این شرکت آمادگی کامل خود را جهت اندازه گیری سطح صدا ، طراحی و مشاوره و ارائه کارهای کاهش صدا و ساخت و نصب انواع صداگیرهای صنعتی و غیر صنعتی اعلام می دارد.

منبع: https://rahsamair.com/ 

 

 



:: برچسب‌ها: عملکرد سایلنسر , کاربرد سایلنسر , طراحی و ساخت سایلنسر , لیست قیمت سایلنسر یا صداگیر , کاربردهای صداگیر , شرکت ره سام ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مدرسه تیزهوشان

ضریب هوشی یک کودک تیزهوش چقدر است؟

میانگین یا متوسط ضریب هوشی 100 است. ضریب هوشی یک کودک تیزهوش در این محدوده ها قرار می گیرد: استعدادهای خفیف: 115 تا 130. استعدادهای متوسط: 130 تا 145.

انجمن ملی کودکان با استعداد (NAGC) استعداد را اینگونه تعریف می کند: «افراد با استعداد کسانی هستند که سطوح برجسته ای از استعداد (که به عنوان یک توانایی استثنایی برای استدلال و یادگیری تعریف می شود) یا شایستگی (عملکرد مستند یا موفقیت در 10٪ برتر یا کمتر) در یک مورد یا بیشتر از خود نشان می دهند.

چه چیزی یک نفر را با استعداد می کند؟

توانایی فکری عمومی بالاتر از حد متوسط. توانایی یافتن و حل مسائل دشوار و غیرعادی. توانایی پردازش و یادگیری سریع اطلاعات. توانایی دیدن ارتباطات، روابط و دیدگاه های متعدد.

آموزش تیزهوشان (همچنین به عنوان آموزش با استعداد (GATE)، برنامه‌های با استعداد (TAG)، یا آموزش G/T شناخته می‌شود) گروه وسیعی از شیوه‌ها، رویه‌ها و نظریه‌های ویژه است که در آموزش کودکانی که شناسایی شده‌اند استفاده می‌شود. به عنوان تیزهوشان یا با استعداد.

رویکردهای اصلی آموزش تیزهوشان غنی سازی و تسریع است. یک برنامه غنی سازی مطالب اضافی و مرتبط را آموزش می دهد، اما باعث می شود دانش آموز در برنامه درسی با همان سرعتی که دانش آموزان دیگر پیشرفت می کند، پیشرفت کند. به عنوان مثال، پس از اینکه دانش آموزان تیزهوش کار عادی را در برنامه درسی تکمیل کردند، یک برنامه غنی سازی ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد یک موضوع در اختیار آنها بگذارد. یک برنامه شتاب، دانش آموز را از طریق برنامه درسی استاندارد سریعتر از حد معمول پیش می برد. این از طریق بسیاری از رویکردهای مختلف انجام می شود.

هیچ تعریف جهانی استانداردی از چیستی دانش آموز با استعداد وجود ندارد. تعاریف متعددی وجود دارد اکثر تعاریف دانش‌آموزانی را انتخاب می‌کنند که در یک زمینه خاص مهارت یا استعداد بیشتری دارند، به عنوان مثال، دانش‌آموزانی که بیشترین مهارت یا استعداد را در موسیقی، زبان، استدلال منطقی یا ریاضیات دارند. درصد دانش آموزان انتخاب شده متفاوت است، معمولاً 10٪ یا کمتر برای برنامه های آموزشی تیزهوشان انتخاب می شوند. با این حال، از آنجایی که دانش آموزان در استعدادها و دستاوردهای خود متفاوت هستند، دانش آموزی که در یک زمینه مانند موسیقی استعداد ندارد، ممکن است در زمینه دیگری مانند زبان استعداد تلقی شود. در نتیجه، حتی اگر همه برنامه‌ها موافقت کنند که فقط 5 درصد دانش‌آموزان برتر منطقه خود را شامل شوند، بیش از 5 درصد از دانش‌آموزان به عنوان استعدادهای درخشان شناسایی می‌شوند.

مدارس تیزهوشان هم مانند بقیه مدارس دیگه مزایا و معایب خاص خودش را دارد که آگاهی با این مزایا و معایب قبل از هر اقدامی برای ثبت نام مفید می باشد . ما در ادامه کلی ترین مزایا و معایب رو می گوییم که با یک دید کلی برای انتخاب این مدرسه داشته باشید. 

مزایای مدرسه تیزهوشان :

 مهم ترین مزیتی که این مدرسه دارد کیفیت تحصیل در این مدارس است . چون در این مدارس نه تنها دانش آموزان سخت گیرانه و با آزمون ورودی پذیرش می شوند بلکه برای انتخاب معلمان هم سخت گیری می گردد و معلمانی را انتخاب می کنند که یک رزومه تدریس قوی داشته باشند .

معایب مدرسه تیزهوشان :

 معمولا دانش آموزانی که در این مدارس درس می خوانند دچار غرور می شوند . این غرور باعث می شود فکر کنند خیلی سطح شون از بقیه بالاتراست و خیلی وقتا خودشون رو متفاوت از بقیه می بینند . اما خیلی وقتا همین غرور باعث می شود تو آزمون های بعدی به امید این که من بلدهستم ، یا من هوشم بیشترهست خیلی تلاشی نکنند و نتوانند به ا نتیجه دلخواه برسند .

 دانش آموزان مدارس تیزهوشان خیلی اوقاتانقدر تکالیف مدرسشون زیاد هست و درگیر کلاس های مختلف فوق برنامه هستند که باعث می شود از جمع گرم و صمیمی خانواده دور بمانند و مثل هم سن و سال های خودشون تو جمع های دوستانه قرار بگیرند که این موضوع اصلا خوب نیست .

 سخت گیری تو این مدرسه ها زیاد است که باعث نا امیدی دانش آموز از خود می شود . دانش آموزی که همیشه فکر می کند بهترین است با سخت گیری های زیادی که مدرسه می کند وبا همه تلاشش باز نتوانسته نتیجه دلخواه را بگیرد و همین موضوع هم باعث افت تحصیلیش می شود .

 رقابت در این مدرسه خیلی بالا است . شاید دانش آموزدر مدرسه قبلی خودش جزو بهترین ها بوده و همیشه مورد توجه و تشویق قرار گرفته است ولی وقتی وارد این مدرسه می شود با این که مثل قبل درس می خواند و تلاش می کند ولی می بیند خیلی بهتر از خودش وجود دارند ، این موضوع باعث می شود دانش آموز تلاشش را بیشتر کند تا از بقیه رقیب هایش عقب نماند .

 از طرفی چون دانش آموزانی که تو ذر این مدارس درس می خوانند همگی درس خوان هستند و سطح یکسانی دارند سر کلاس موقعی که یکی از همکلاسی هاشون سوالی می پرسند وقت دانش آموزان سر سوالی که جوابشو بلدهستند هدر نمیرود و معمولا سوالاتی که پرسیده می شود که سوال اکثر دانش آموزا است . دانش آموزان از وقتشان بهترین استفاده رو می کنند .

برنامه ریزی برای قبولی در مدارس تیزهوشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر دوست دارید بدانید چگونه در سمپاد قبول شوید؟ باید گفت که برنامه ریزی از کلیدی ترین نکات قبولی در آزمون سمپاد یا تیزهوشان است. شما باید بتوانید زمان آزمون را به گونه ای مدیریت کنید که به تمامی سوالات پاسخ دهید. موارد زیر را فراموش نکنید:

مدرسه ای که در آن تحصیل می کنید بسیار مهم است. اگر مدرسه شما سطح عملی بالایی داشته باشد، قبولی در آزمون تیزهوشان برای شما آسان تر می شود چرا که معلم بسیاری از نکات را سرکلاس مطرح می کند.

  • بهتر است یک برنامه ریزی کوتاه مدت یا هفتگی و یک برنامه ریزی بلندت مدت یا سالانه داشته باشید تا بر اساس آن، مطالعه کنید.
  • یادداشت برداری از نکات مهم در کلاس درس و در هنگام مطالعه به شما کمک می کند مطالب، بیشتر در ذهن شما بماند.
  • مرور درس های قبلی در یک زمان مقرر مثلا آخر هفته کمک می کند تا مطالب قبلی را فراموش نکنید.
  • از مشاوران و معلم های با تجربه خود برای برنامه ریزی و همینطور بهتر فهمیدن درس ها، کمک بگیرید.

برای اولین بار در ایران در مدرسه پیشرو با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

 

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: دبستان غیر دولتی پیشرو , برنامه ریزی برای قبولی در مدرسه تیزهوشان , مزایای قبولی در مدارس تیزهوشان , مدارس تیزهوشان و سمپاد , چگونگی و شرایط قبولی در مدارس تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تبلیغات در فضاهای شهری

 

تبلیغات در فضای شهری شکلی از استراتژی تبلیغاتی است که شرکت ها را قادر می سازد تا کسب و کار خود را از طریق ابزارهای فضای باز تبلیغ کنند. نه روش تبلیغات در فضای باز وجود دارد که کسب و کار شما می تواند از آنها استفاده کند.

  • تابلو تبلیغاتی
  • تیر چراغ
  • تبلیغات روی پل
  • تبلیغات چریکی
  • نقطه فروش
  • ترانزیت
  • خرده فروشی
  • تبلیغات شیرین کاری
  • تبلیغات در فضای شهری

تبلیغات در فضای شهری به تبلیغاتی اطلاق می شود که در خارج از هر مؤسسه ای نمایش داده می شوند. به آن تبلیغات خارج از خانه نیز می گویند، که همانطور که از نام آن پیداست، یک استراتژی تبلیغاتی است که در خارج از خانه نمایش داده می شود.

انواع تبلیغات در فضای باز چیست؟

دو نوع اصلی تبلیغات در فضای باز وجود دارد: سنتی و دیجیتال.

انواع سنتی تبلیغات در فضای باز شامل بیلبوردها و پوسترها می شود. با این حال، بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند روی پل‌ها، تیر چراغ‌ها، مبلمان خیابانی، خرده‌فروشی و تبلیغات نقطه‌فروشی نیز تبلیغ کنند. جدای از آن، تبلیغات دیجیتالی در فضای باز نیز وجود دارد. آن را به عنوان انواع دیجیتالی موارد ذکر شده در نظر بگیرید. بر خلاف انواع تبلیغات سنتی چاپ شده در فضای باز، این تبلیغات با سایر تبلیغات، چه توسط رقبای شما یا شرکت های دیگر، "چرخش" می شوند. اگر قصد راه اندازی کمپین با این انواع را دارید، باید طرح ها و ابعاد مختلفی را در نظر بگیرید تا از بهینه سازی تبلیغات شما هنگام نمایش مطمئن شوید.

اکنون که درک درستی از تبلیغات در فضای باز و نوع آن دارید، در زیر به طور عمیق در مورد آنها بیشتر بدانید.

تبلیغات بیلبورد 

هنگام فکر کردن به تبلیغات در فضای باز، بیلبوردها بلافاصله به ذهن خطور می کنند و دلیل خوبی هم دارد. حدود 71 درصد از مصرف کنندگان با این تبلیغات کنار جاده ای درگیر هستند.

تبلیغات لامپی

بیلبوردهای دیجیتال تنها انواع تبلیغاتی نیستند که برای شب در نظر گرفته شده اند. بنرهای پست لامپ شما را مجبور می کند با تابش نور مستقیم به تبلیغ به آن توجه کنید و آن را اجتناب ناپذیر می کند.

تبلیغات روی پل

این سبک از تبلیغات در فضای باز در صورتی بهترین است که مشتری هدف شما یک مسافر مکرر باشد. به عنوان مثال، اگر آنها در نیویورک کار می کنند اما هر روز از نیوجرسی در رفت و آمد هستند، این سبک تبلیغات ایده آل است.

تبلیغات چریکی

تبلیغات چریکی یک عامل شوک دارد. برای مشارکت در این تکنیک بازاریابی، شما به سادگی یک آیتم موجود را در معرض دید عموم قرار می دهید و سپس به محیط اضافه می کنید. مراقب نحوه انجام کمپین باشید زیرا می تواند به عنوان تخریب اموال عمومی تلقی شود.

تکنیک های رایج برای تبلیغات چریکی:
  •  گرافیتی استنسیل یا آثار مکرر هنر خیابانی
  •  گرافیتی معکوس که در آن بازاریابان خاک را از سطوح پاک می کنند تا پیام هایی با ظاهر طبیعی ایجاد کنند.
  •   استیکرها
  •   بازاریابی مخفی که به عنوان بازاریابی مخفیانه نیز شناخته می شود.

تبلیغات نقاط فروش

این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که خریداران عجول را جذب کنند. محصولات موجود در صندوق‌فروشی‌ها اغلب باعث می‌شوند مشتریان احساس کنند که در لحظه آخر خریدی بی‌ضرر انجام می‌دهند.

تبلیغات ترانزیت

این نوع تبلیغات در فضای باز معمولا در قطارها و اتوبوس ها دیده می شود. حدود 38٪ از مصرف کنندگان تمایل دارند در حالی که در راه خانه هستند در فروشگاه توقف کنند، که بسته به برند شما بسیار فرصت طلب است. به یاد داشته باشید که کمتر، بیشتر است. از آنجایی که بازار شما همیشه در حال حرکت است، باید تا آنجا که می توانید اطلاعات بیشتری را بدون بار شناختی زیاد به آنها بدهید.

تبلیغات خرده فروشی

مصرف کنندگان در حال حاضر در ذهنیت خرید هستند، بنابراین از موقعیت استفاده کنید. مراکز خرید و مراکز خرید مکان های خوبی برای تبلیغات هستند، به خصوص اگر فروشگاه خود را فقط چند قدم دورتر دارید.

تبلیغات برجسته و شیرین کاری

تبلیغات شیرین کاری تبلیغات در فضای باز را به سطح بعدی ارتقا می دهد. این نوع تلاش بیشتری می کند، افراد واقعی را درگیر می کند و احساسات را ایجاد می کند. اما هنگام اتخاذ این رویکرد باید مراقب باشید. اول، انتظار داشته باشید که نتایج متعددی وجود داشته باشد. دیگران ممکن است تبلیغات فضای باز شما را دوست داشته باشند، در حالی که دیگران ممکن است آن را حرکتی ناامیدکننده ببینند. در هر صورت، شما باید برای آن آماده باشید.

تبلیغات تابلویی

ممکن است پول، زمان و تلاش زیادی را برای ایجاد این مواد بازاریابی نمایشی خرج کنید. به عنوان یک قانون کلی، باید از یک خیابان شلوغ متمایز باشد. به جای استفاده از تابلوهای ساده و خسته کننده، می توانید پنجره فروشگاه خود را برای برجسته کردن خدمات خود به حداکثر برسانید. اطلاعات دیگری مانند آدرس، ایمیل و شماره تماس خود را اضافه کنید تا افراد بتوانند در مواقع اضطراری با شما تماس بگیرند.

از گرافیتی گرفته تا بیلبوردها، کسب ‌وکار ها مدت‌هاست که در تلاشند تا با به دست آوردن کنترل بر محیط بصری شهر ها، بتوانند مشتریان و سود خود را افزایش دهند. برای رسیدن به این هدف، تبلیغات شهری گزینه مطمئنی است. اگرچه تبلیغات در فضای مجازی بسیار موثر هستند، اما تبلیغات شهری در کنار آن ها، باعث می شوند که مخاطبان بتوانند برند شما را در دنیای واقعی تجربه کنند. ارتباط با مشتریان در زندگی واقعی از اهمیت بسیار بالایی در ایجاد آشنایی و صمیمیت با برند شما بر خوردار است.

امروزه یکی از بهترین روش های تبلیغات، تبلیغات فضای شهری می باشد. چرا که می توان با ایجاد تنوع و زیبایی، با هزینه بسیار پایین تری مخاطب خود را جذب نمود. اولین تابلو های تبلیغاتی در ایران به صورت مکانیکی جهت ارائه خدمات فرهنگی و یا کالا بوده اند. اما با پیشرفت تکنولوژی و حضور کارآمد بنر، انواع چاپ و فلکس تابلو های تبلیغاتی موفق تر ظاهر شدند. استفاده از انواع تابلو ها و محصولات در معابر، استادیم ها، میادین و…باعث تغییراتی در فضای شهر شد.

تیم حرفه ای، جوان و مجرب آمینا گروپ از سال 1390 درحال فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. چشم انداز گروه آمینا این است که صاحبان مشاغل را قادر سازد تا با دستیابی به مشتریان جدید از طریق تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، به اهداف اصلی کسب و کار خود دست یابند. شما می توانید با مشاوران دیجیتال مارکتینگ آمینا تماس بگیرید تا در مورد مناسب ترین گزینه تبلیغات در فضاهای شهری و مجازی، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

 منبع: https://amina-group.com/

 

 



:: برچسب‌ها: انواع تبلیغات در فضا های شهری , تلویزیون‌های شهری , لمپوست , مزایای تبلیغات در فضاهای شهری , ویژگی های تبلیغات خوب در فضاهای شهری , نحوه سفارش تبلیغات شهری , تبلیغات در فضاهای شهری با آمینا گروپ , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()