نوشته شده توسط : پارس اتیلن

برندینگ، برندسازی و ساخت برند حرفه ای چیست؟

 

برند یا مارک تجاری یک نام ، اصطلاح ، طرح ، نماد یا هر ویژگی دیگری است که کالا یا خدمات یک فروشنده را از سایر فروشندگان متمایز می کند. مارک ها در تجارت ، بازاریابی و تبلیغات برای شناسایی و مهمتر از همه برای ایجاد و ذخیره ارزش به عنوان ارزش ویژه برند برای شی شناسایی شده ، به سود مشتریان برند ، صاحبان و سهامداران آن مورد استفاده قرار می گیرند. مارک های نامی گاهی از مارک های عمومی یا فروشگاهی متمایز می شوند.

در دوران مدرن ، مفهوم مارک تجاری گسترش یافته و شامل استقرار توسط مدیر تکنیک ها و ابزارهای بازاریابی و ارتباطی است که به تمایز یک شرکت یا محصولات از رقبا کمک می کند و هدف آن ایجاد یک تأثیر ماندگار در ذهن مشتریان است. مولفه های اصلی تشکیل دهنده جعبه ابزار یک برند شامل هویت ، شخصیت ، طراحی محصول ، ارتباطات تجاری (مانند آرم ها و علائم تجاری) ، آگاهی از برند ، وفاداری به برند و استراتژی های مختلف برند (مدیریت برند) است. بسیاری از شرکت ها بر این باورند که اغلب تفاوت چندانی از محصولات در قرن بیست و یکم وجود ندارد ، از این رو نام تجاری در میان چند شکل تمایز محصول باقی مانده است.

مارک تجاری موثر ، متصل به ارزشهای تجاری قوی ، می تواند منجر به فروش بیشتر نه تنها یک محصول ، بلکه سایر محصولات مرتبط با آن برند شود. نام تجاری بخشی از مارک تجاری است که قابل گفتار یا نوشتن است و یک محصول ، خدمات یا شرکت را مشخص می کند و آن را از سایر محصولات قابل مقایسه در یک گروه جدا می کند. نام تجاری ممکن است شامل کلمات ، عبارات ، علائم ، نمادها ، طرح ها یا هر ترکیبی از این عناصر باشد. برای مصرف کنندگان ، نام تجاری یک "ابتکار حافظه" است: روشی مناسب برای به خاطر سپردن گزینه های ترجیحی محصول.

نام تجاری با علامت تجاری که به نام تجاری یا بخشی از مارک تجاری است که از نظر قانونی محافظت می شود اشتباه گرفته شود. به عنوان مثال ، کوکاکولا نه تنها از نام تجاری ، کوکا کولا محافظت می کند ، بلکه از خط متمایز اسپنسریان و شکل بطری منحنی محافظت می کند. به نظر می رسد که یک نام تجاری و رابطه مصرف کننده با نام تجاری به طور کلی تکامل یافته است. از فرآیند ساده شناسایی محصول ، یک نام تجاری اکنون دارای یک طیف شناسایی نمادین و اجتماعی است. به عنوان مثال ، می توان نایک را خریداری کرد زیرا آنها می خواهند با افرادی که نایک می پوشند و با ارزش ها و ویژگی های آن مارک در ارتباط باشند. بیش از یک محصول ، گزاره ای است که فرد باید به دنبال خرید آن از طریق پروکسی برند باشد.

هویت نام تجاری مجموعه ای از مولفه های منفرد است ، مانند نام ، طرح ، مجموعه ای از تصاویر ، شعار ، دید ، سبک نوشتن ، یک قلم خاص یا یک نماد و غیره که مارک را از دیگران جدا می کند. برای اینکه یک شرکت از هویت تجاری قوی برخوردار شود ، باید درک عمیقی از بازار هدف خود ، رقبا و محیط کسب و کار اطراف داشته باشد. هویت نام تجاری شامل هم هویت اصلی و هم هویت گسترده است. هویت اصلی منعکس کننده ارتباطات بلند مدت سازگار با نام تجاری است. در حالی که هویت گسترده شامل جزئیات پیچیده مارک است که به تولید یک نقوش ثابت کمک می کند.

به گفته کوتلر و همکاران (2009) ، هویت یک مارک تجاری می تواند چهار سطح معنی داشته باشد:

  • ویژگی های
  • فواید
  • ارزش های
  • شخصیت

ویژگی های یک مارک مجموعه ای از برچسب هایی است که شرکت می خواهد با آنها مرتبط شود. به عنوان مثال ، یک مارک تجاری ممکن است ویژگی اصلی خود را به عنوان دوستدار محیط زیست به نمایش بگذارد. با این حال ، ویژگی های یک مارک تجاری به تنهایی برای ترغیب مشتری در خرید محصول کافی نیست. این ویژگی ها باید از طریق مزایایی که ترجمه احساسی تر است ، منتقل شود. اگر ویژگی یک نام تجاری سازگار با محیط زیست باشد ، مشتری این احساس را می یابد که با ارتباط با نام تجاری به محیط کمک می کند. 

جدا از ویژگی ها و مزایا ، هویت یک برند ممکن است شامل مارک تجاری باشد تا بر ارائه مجموعه اصلی ارزش های آن تمرکز کند. اگر دیده شود که یک شرکت نماد ارزش های خاص است ، به نوبه خود مشتریانی را نیز به خود جذب می کند. به عنوان مثال ، مارک نایک ارزش یک نگرش "فقط انجامش دهید" را نشان می دهد. بنابراین ، این شکل از شناسایی نام تجاری مشتریانی را جذب می کند که آنها نیز از همین ارزش برخوردار هستند. شخصیت تجاری بسیار حتی گسترده تر از ارزش های درک شده آن است. به معنای واقعی کلمه ، به راحتی می توان هویت مارک تجاری موفق را طوری توصیف کرد که گویی یک شخص است.

ثابت شده است که این شکل از هویت تجاری در حفظ روابط طولانی مدت با مصرف کننده سودمندترین است ، زیرا به آنها احساس تعامل شخصی با نام تجاری را می دهد در مجموع ، هر چهار شکل شناسایی نام تجاری به ارائه معنایی قدرتمند کمک می کند آنچه شرکت امیدوار است انجام دهد و توضیح دهد که چرا مشتریان باید یک مارک را نسبت به رقبای خود انتخاب کنند.

عناصر برندینگ

مارک ها معمولاً عناصر مختلفی را شامل می شوند ، مانند:

name:

کلمه یا کلماتی که برای شناسایی یک شرکت ، محصول ، خدمات یا مفهوم استفاده می شود.

logo:

علامت تجاری بصری است که مارک تجاری را مشخص می کند.

tagline یا catchphrase: "The Quicker Picker Upper" [توسط چه کسی؟] با حوله های کاغذی Bounty مرتبط است.

گرافیک:

"روبان پویا" بخشی از مارک تجاری کوکاکولا با مارک تجاری است.

اشکال:

اشکال متمایز بطری کوکاکولا و فولکس واگن بیتل عناصر تجاری آن مارک ها هستند.

رنگها:

تشخیص فوری مصرف کنندگان با دیدن رنگ آبی تخم مرغ تیفانی و شرکت ( Tiffany & Co) در سال 1998 این مارک تجاری را نشان داد.

برای تلفن های موبایل: یک لحن یا مجموعه ای از نت های منحصر به فرد می تواند نشانگر مارک تجاری باشد. صدای زنگ های NBC مثال مشهوری را ارائه می دهند.

رایحه ها:

رایحه مشک گل رز-یاسمن از شانل شماره 5 با مارک تجاری است.

طعم و مزه:

مرغ سوخاری کنتاکی دستورالعمل ویژه خود را از یازده گیاه و ادویه جات مرغ سوخاری مارک تجاری کرده است.

حرکات:

لامبورگینی حرکت رو به بالا درهای اتومبیل خود را با مارک تجاری بالا نشان داده است.

مزایای مارک تجاری یا برندینگ

  • برند سازی به شما کمک می کند تا در یک بازار اشباع برجسته باشید.
  • برند سازی به شما اعتبار می دهد.
  • با یک مارک شفاف می توانید آنچه را که ارزش آن را دارید شارژ کنید.
  • برند سازی منجر به وفاداری مشتری می شود.
  • مارک تجاری منجر به بازگشت مشتری و مراجعه به مشتری می شود.
  • مارک = سازگاری.
  • مارک تجاری به جذب مشتریان ایده آل شما کمک می کند.

در اینجا یک مورد خوب وجود دارد: مارک تجاری خوب نه تنها اعتماد به نفس مشتری را فراهم می کند ، بلکه برای صاحب تجارت واقعی نیز کار زیادی می کند. با یک مارک تجاری عالی ، تمام انرژی ، وقت ، پول و کار صرف شده در یک شرکت به صورت یک ارائه کامل و حرفه ای جمع می شود. مارک تجاری برای پیشبرد محصول یا خدمات اصلی وجود دارد. با جلب توجه عموم و جلب توجه آن را به جلو سوق می دهد. مارک تجاری خوب برای عموم مردم است اما صاحب مشاغل همچنین باید از آنچه خلق و ساخته اند قدردانی کند. وقتی یک تجارت دارای مارک تجاری عالی است ، مردم متوجه می شوند. و غالباً ، افرادی که توجه می کنند بسیار تأثیرگذار ، بازاریاب شبکه های اجتماعی یا طراحان وب سایت یا ایده پرداز هستند.

هنگامی که یک تجارت با نام تجاری کار بسیار خوبی انجام می دهد ، این کالیبر متفکر اغلب می خواهد بخشی از کاری باشد که آن تجارت انجام می دهد. و وقتی شرکتی به افرادی مانند این اجازه می دهد ، آنها به قدرت خلاق خود اضافه می کنند. منحصر به فرد بودن ، کیفیت ، پیام واضح ، فلسفه محکم ، بازاریابی هدفمند و آگاهی مخاطب تنها موارد معدودی است. به طور معمول ، آنچه باعث می شود یک مارک عالی باشد و برندیگ شود فقط یک چیز شگفت انگیز نیست - بلکه ترکیبی از چندین مورد است.

هر چقدر تبلیغات شما با برنامه ریزی دقیق و استراتژی باشد نزدیک شدن شما به برند شدن را نشان می دهد و البته هزینه های خاص خود را به همراه دارد، شاید از خود بپرسید که چطور می توانیم برند شویم؟ شما در وهله ی اول نیازمند این هستید که موارد زیر را مد لحاظ قرار دهید و با توجه به آن کم کم جایگاه خود را در بازار و در میان سایر برند های معتبر و رقیب پیدا کنید.

  • در وهله ی اول مهم ترین کار شما تبلیغاتی است که باید به صورت گسترده انجام شود نه اینکه به صورت دوره ای تبلیغ های مخصوص به برند خود را انجام دهید.
  • روابط عمومی قوی داشته باشید و با استفاده از آن بتوانید مشتریان جدیدی را جذب کنید.
  • فروش.
  • با استفاده از بازاریابی مستقیم می توانید فروش خود را افزایش دهید.
  • به صورت شخصی بتوانید فروش را تجربه کنید.
  • بسته بندی ها.
  • اسپانسر.
  • خدمات پس از فروش و مشتری مداری.

 با سئوی اصولی سایت صفحات اول گوگل را لمس کنید و مشتریان خود را هدف بگیرید. به مرور زمان موتورهای جستجو بخصوص گوگل اعتبار بیشتری برای شما قائل می‌شوند. تیم حرفه ای آمینا گروپ با پیروی از فاکتورهای موتورهای جستجو طبق اخرین الگوریتم های گوگل سایت شما بهینه می سازد.

 

اطلاعات تماس


خیابان میرداماد، خیابان نسا، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک ۳۸ زنگ ۲

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

info@amina-group.com

منبع: https://amina-group.com/

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: مزایای برندینگ در چیست؟ , برندینگ و متمایز کردن محصولات , تاثیر برندینگ در کسب و کارها , آمینا گروپ , عناصر برندینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تهویه پارکینگ چیست؟

 

سیستم تهویه - یک سیستم مکانیکی در یک ساختمان که هوای تازه را فراهم می کند. انواع سیستم های تهویه چیست؟ سه روش برای تهویه ساختمان وجود دارد: تهویه طبیعی، مکانیکی و ترکیبی (مخلوط). سیستم تهویه عمدتاً برای کنترل کیفیت هوای داخل ساختمان با رقیق کردن و جابجایی آلاینده های داخلی استفاده می شود. 

همچنین می توان از آن برای کنترل دمای داخل ساختمان با رطوبت و واشر هوا استفاده کرد تا از راحتی حرارتی، رضایت از سایر جنبه های محیط داخلی یا اهداف دیگر بهره مند شود. پارکینگ محل جمع شدن دود ها و آلودگی های ناشی از موتور خودروها و اگزوز وسایل نقلیه میباشد. هدف از استفاده تهویه پارکینگ، از بین بردن دود، حرارت و تهویه گازهای سمی است.

یک سیستم تغذیه که به خوبی طراحی شده باشد شامل بخش ورودی هوا، فیلترها، تجهیزات گرمایشی و/یا سرمایشی، یک فن، کانال‌ها و رجیستر/شبکه‌ها برای توزیع هوا در فضای کار است. فیلترها، تجهیزات گرمایش و/یا سرمایش و فن اغلب در یک واحد کامل به نام خانه هوا یا واحد تامین هوا ترکیب می شوند. اگر قسمتی از هوای تامین شده توسط یک سیستم گردش مجدد شود، از سیستم RETURN برای بازگرداندن هوا به خانه هوا استفاده می شود.
سیستم‌های جت فن برای تهویه پارک‌های زیرزمینی برای حذف CO در شرایط عادی و استخراج دود در شرایط اضطراری توسعه یافته‌اند. این هر دو مورد نیاز را می توان با یک سیستم به طور موثرتر و اقتصادی تر، یعنی سیستم های تهویه پارکینگ بدون کانال جت فن انجام داد. سیستم کامل از فن جت، فن های محوری اصلی برای استخراج و هوای تازه تشکیل شده است. علاوه بر فن ها، یک سیستم کنترل منحصر به فرد یعنی برای پروژه خاصی طراحی شده است، که در آن سیگنال های سنسورهای CO / گرما / دود، سیستم را با سرعت های مختلف بر اساس نیاز موقعیت و صرفه جویی در انرژی کار می کنند.

مزایای سیستم تهویه پارکینگ

سیستم جت فن تهویه پارکینگ مزایای خاص خود را نسبت به سیستم های کانالی معمولی دارد.

  •  از آنجایی که سیستم نیازی به کانال ندارد، این امکان را به سازه می دهد که ارتفاع کمتری داشته باشد، تقریباً 0.5 متر تا 0.75 متر کمتر از زیرزمین های معمولی است. 
  • نصب سیستم بدون داکت در زمان کوتاه تری نسبت به سیستم های کانالی معمولی، گران قیمت و پیچیده آسان است. این به معنای صرفه جویی در زمان و هزینه نصب است.
  • نگهداری سیستم های جت فن آسان است و راه حلی ایده آل برای بازسازی پارکینگ ها می باشد.
  • این امکان وجود دارد که سیستم‌ها را در بخش‌ها/منطقه‌ها بر اساس سیگنال‌های داده شده از حسگرهای CO/دود کار کنید.

 

سیستم های تهویه خروجی در دو گروه کلی طبقه بندی می شوند:

  • سیستم اگزوز GENERAL
  • سیستم اگزوز محلی

سیستم اگزوز عمومی را می توان برای کنترل گرما و/یا حذف آلاینده های ایجاد شده در یک فضا با شستشوی یک فضای معین با مقادیر زیاد هوا استفاده کرد. هنگامی که برای کنترل گرما استفاده می شود، هوا ممکن است تعدیل و بازیافت شود. هنگامی که برای کنترل آلاینده ها (سیستم رقیق سازی) استفاده می شود، باید هوای بیرون به اندازه کافی با آلاینده مخلوط شود تا میانگین غلظت به سطح ایمن کاهش یابد. سپس هوای آلوده معمولاً به اتمسفر تخلیه می شود. یک سیستم تغذیه معمولاً همراه با یک سیستم اگزوز عمومی برای جایگزینی هوای خروجی استفاده می شود.

نقش شرکت ره سام در زمینه طراحی سیستم تهویه پارکینگ


ره سام این افتخار را دارد به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه ، کلیه دمپر های خود را به گواه چندین پروژه تحویل داده شده مطابق با الزامات سازمان آتش نشانی به انجام می رساند.

از طرف دیگر ، برای هدایت دود به خارج از منطقه حریق ، می بایست دمپر هوای رفت نیز در زمان وقوع حریق عمل کند. سناریوی باز و بسته شدن هر یک از دمپر ها می بایست پیش از اجرا به تایید اداره آتش نشانی برسد. از آن جا که کلیه دمپر های مورد استفاده به صورت خودکار ( موتوری ) عمل می کنند لازم است موتور های مورد استفاده با استاندارد های مورد تایید آتشنشانی همخوانی داشته باشند. ره سام به عنوان نمایندگی انحصاری Lufberg در ایران ( محصول جمهوری چک ) این افتخار را دارد کلیه دمپر های حریق و دود خود را با موتور های منطبق با استاندارد های آتش نشانی عرضه می نماید.

آدرس:
تهران، خیابان مطهری، خیابان سربداران، پلاک ۳۹، طبقه ۴


تلفکس:

۰۲۱-۲۶۷۰۲۶۰۲


۰۲۱-۲۶۷۰۲۶۰۶


پست الکترونیکی : office @ rahsamco.ir

منبع: https://rahsamair.com/

 



:: برچسب‌ها: شرکت ارمغان تجارت ره سام , مزایای سیستم تهویه پارکینگ , طراحی سیستم تهویه پارکینگ , تهویه پارکینگ چیست؟ , قیمت تهویه پارکینگ و جت فن ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

ویژگی بهترین مدارس

اغلب این سوال در ذهن مردم ایجاد می شود که چه چیزی یک مدرسه خوب را می سازد؟ ویژگی هایی که مدارس با عملکرد بالا دارند به شرح زیر است:

یک طرح و خط مشی کیفی

یک مدرسه خوب دارای یک هدف یا چشم انداز روشن و مشترک است که باعث می شود عملکرد همه افراد در مدرسه برای رسیدن به هدف نهایی بهتر و از سایر مدارس ضعیف متفاوت باشد. این امر با استفاده از هر فرصت، هدیه، مزیت و منبع ممکنی که توسط مدارس با عملکرد پایین قابل مشاهده نیست، باعث رشد هر دانش آموزی می شود. کار آن می تواند به طور قابل ملاحظه و مشهودی جامعه ای را که مدرسه در آن قرار دارد بهبود بخشد. فقط یک مدرسه خوب می تواند با تغییرات در بخش آموزشی سازگار شود.

انتظارات و استانداردهای بالا برای هر دانش آموز

یک مدرسه خوب همیشه استانداردهای تدریس خود را تعیین می کند و با اعتقاد به شایستگی دانش آموزان انتظار عملکرد عالی را دارد. دانش‌آموزان تشویق می‌شوند مطابق دستورالعمل‌های معلمان یا کمی بالاتر از آن کار کنند.

کارکنان پشتیبانی قابل اعتماد و ارائه دهندگان خدمات به خوبی سازماندهی شده است.

یک مدرسه خوب دارای کارکنان پشتیبانی مانند پزشکان، مشاوران راهنما و روانشناسان است تا به نیازهای دانش آموز در محل مدرسه به موقع رسیدگی شود. علاوه بر این، یک مدرسه خوب دارای تجهیزات پیشرفته ای مانند تجهیزات ورزشی، تاب زمین بازی، کتاب های کتابخانه، تجهیزات آزمایشگاهی، رایانه و سایر موارد است زیرا به بهترین ارائه دهندگان خدمات متصل هستند.

یک محیط آموزشی امن برای دانش آموزان

یک مدرسه موثر بر یادگیری بهتر هر کودک با ارائه یک محیط مدرسه سالم و محترمانه برای تعامل معلم و دانش آموز تمرکز می کند. رفتارهای منفی در مدارس مانند آزار و اذیت و قلدری را تحمل نمی کند. مدرسه اقدامات انضباطی سختگیرانه ای را که باید علیه کودکی به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین مدرسه انجام شود، روشن می کند. با شرکت دادن کودک در خدمات اجتماعی یا کارهای اجتماعی برای مدتی از رفتار نادرست کودکان جلوگیری می شود.

مدیران حمایتی و معلمان با کیفیت

دانش آموزان آنچه را که معلم آنها را راهنمایی یا دستور می دهد دنبال می کنند. یک مدرسه خوب دارای مربیانی منصف، پرشور، صادق، خوش اخلاق، الهام بخش، ماهر و حامی خواهد بود که تأثیر مثبت قوی بر نگرش و شخصیت دانش آموز خواهند داشت. یک معلم با کیفیت همیشه برای به روز رسانی دانش، بهبود مهارت های خود، و یافتن راه هایی برای ایجاد انگیزه و مشارکت دانش آموزان در حین تدریس، وقت می گذارد. به طور مشابه، مدیران یک مدرسه خوب به شدت از نیازهای کادر علمی حمایت و حرفه ای خواهند بود.

محیط مدرسه تمیز و منظم که برای یادگیری مفید است.

یک مدرسه خوب بهداشت را حفظ می کند و محیطی راحت برای دانش آموزان دارد تا بتوانند مهارت های خود را توسعه دهند و دانش خود را درک کنند. مدرسه کمبریج یکی از مدارس برتر در نویدا بزرگ است و به خاطر زیرساخت‌های سبز، امن، جادار و سازمان‌یافته‌اش برای اطمینان از فضای مؤثر برای یادگیری و رشد مناسب کودکان شناخته شده است.

نظارت مکرر بر روند تدریس و یادگیری

یک مدرسه خوب به پیشرفت هر دانش آموز از نزدیک نگاه می کند و با انجام تنظیمات لازم اطمینان حاصل می کند که نیازهای آنها برآورده می شود. دانش آموزانی که به کمک اضافی نیاز دارند، آن را فقط در مدارس موثر دریافت می کنند. حتی عملکرد معلم به طور مرتب توسط مدیر و کادر اجرایی مدرسه با گرفتن بازخورد از دانش آموزان نظارت می شود.

سطوح بالای ارتباط و همکاری

یک مدرسه خوب همیشه دارای بستری است که در آن همه با ذهنیت کار تیمی و مهارت های ارتباطی خوب برای حل مشکلات مربوط به آموزش یا یادگیری کار می کنند. عملکرد کلی مدرسه ممکن است زمانی به اوج برسد که اقدامات گروهی و ارتباطی به طور جدی در مدرسه و همچنین به عنوان بخشی از یک جامعه دنبال شود. مدرسه ای که بهترین عملکرد را دارد جلسات مکرر معلمان و والدین را برای بهبود ارتباط بین آنها برگزار می کند تا هر دو بتوانند برای دستیابی به نتایج مطلوب برای کودک با یکدیگر همکاری کنند.

دبستان پیشرو یکی از بهترین مدارس تهران از سال ۱۳۷۳ که قسمت ابتدایی از همان ابتدا سیستم آموزش کیف در مدرسه را برای اولین بار در ایران اجرایی کرده اند و در این مدرسه از شیوه های آموزش نوین استفاده شده به شکلی که ابتدای هر کلاس معلم با ایجاد انگیزه بین دانش آموزان ذهن بچه ها را آماده می نماید برای تدریس و با ایجاد بارش فکری و پرسش و پاسخ دانش آموزان آماده فرا گرفتن درس می گردند و پس از تدریس مشارکتی معلم با طراحی بازی ها و کارهای گروهی درس تدریس شده را برای دانش آموزان کاملا جا می اندازد و در انتها با کوئیزها و مسابقات به شکل های مختلف درس تدریس شده را مورد ارزیابی قرار می دهند، این روش که در مدرسه پیشرو انجام می گردد با یک محتوای الکترونیکی صورت می پذیرد که در واقع برای تمامی دروس و تمامی جلسات کلاس محتوای خاص توسط تیم نرم افزاری و تحقیق و پژوهش حرفه ای دبستان پیشرو طراحی شده است که شامل عکس ها، فیلم ها، کلیپ ها، صداها و تصاویر و پرسش و پاسخ ها و طراحی بازی هایی می باشد که در کلاس به معلم در روند آموزش دهی به دانش آموز و معلم کمک می نمایند .

آدرس:

تهرانپارس بزرگراه رسالت بین اتوبان باقری و خیابان رشید پ ۲۰۲ دبستان پیشرو

تلفن:

۷۷۸۷۸۸۰۰

۷۷۷۰۲۴۳۱

دورنگار: ۷۷۷۰۲۴۲۷

پیامک و واتس اپ: ۰۹۰۳۶۸۰۱۱۴۱

ایمیل: info@pishroschool.com

منبع: https://pishroschool.ir/

 

 



:: برچسب‌ها: دبستان پسرانه پیشرو , بهترین دبستان غیر دولتی تهران , بهترین دبستان پسرانه تهران , ویژگی بهترین مدارس ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 30 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

رزرو پیکاپ برای فرودگاه امام

 

 فرودگاهی یک حمل و نقل از پیش تعیین شده برای مسافران بین فرودگاه و مقصد نهایی آنها است، خواه هتل، بندر کروز یا سایر نقاط مورد نظر محلی باشد. آنها اغلب از قبل رزرو می شوند و از طریق خدمات رزرواسیون، آژانس مسافرتی یا اپراتور تور پرداخت می شوند، یا می توانند خدمات رایگان مانند ترانسفر هتل باشند. ترانسفر فرودگاهی ،  ، یا گزینه های حمل و نقل عمومی نمی شود.

برای رزروکردن پیکاپ فرودگاه امام خمینی ابتدا نام مسافر پرسیده و یادداشت می شود و در درب خروجی فرودگاه راننده منتظر مسافر خود می‌ماند.  رانندگان تاکسی فرودگاه امام همگی مجرب و آموزش دیده هستند و مدارک حرفه ای رانندگی دارند.  لازم به ذکر است که فرودگاه امام خمینی جهت رزرو پیکاپ فرودگاه، هزینه اضافی را دریافت نخواهد کرد و در برخی اوقات شامل تخفیف های ارزنده ای هم می شود.

تاکسی در همه جا و به همه جا

زیر نظر شرکت تاکسیرانی
همین حالا تماس بگیرید.


منبع: 
www.airport-viptaxi.com

 



:: برچسب‌ها: پیکاپ فرودگاهی , رزروکردن پیکاپ فرودگاه امام خمینی , تاکسی فرودگاه امام , رزرو پیکاپ فرودگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

پلی متیل متاکریلات P.M.M.A چیست؟

 


پلی (متیل متاکریلات)، یا PMMA، با نام های مختلفی از جمله پلکسی گلاس و اکریلیک شناخته می شود. زیست سازگاری مواد PMMA باعث شده است که نام پزشکی "سیمان استخوان" به آن داده شود. PMMA اغلب به عنوان یک جایگزین سبک تر و مقاوم در برابر شکستن شیشه در همه چیز از پنجره ها، آکواریوم ها و پیست هاکی استفاده می شود. پیشرفت در استفاده از پلی (متیل متاکریلات) (PMMA) دامنه وسیعی از کاربردها را در زمینه فناوری نانو گشوده است.

دانش خواص PMMA کمک زیادی به پیشرفت های اخیر در سنتز، اصلاح و کاربردهای پلیمر کرده است. با این حال، برای درک بهتر و دسترسی آسان، نیاز به فشرده سازی این تحولات در قالب یک مقاله وجود دارد. این بررسی ویژگی‌های فیزیکی اساسی PMMA را به همراه شواهد تجربی از شیمی ضروری آن، مانند حلالیت، هیدرولیز، پیوند، واکنش‌های احتراق، واکنش‌ها با آمین‌ها و تجزیه حرارتی برجسته می‌کند.

پیشرفت‌های اخیر در کاربردهای PMMA در زیست‌پزشکی، نوری، خورشیدی، حسگرها، الکترولیت‌های باتری، فناوری نانو، ویسکوزیته، تحریک پنوماتیک، جداسازی‌های مولکولی و هدایت پلیمری نیز آشکار شد. پلی متیل متاکریلات (PMMA) معمولاً برای کاربردهای دندان مصنوعی، از جمله ساخت دندان‌های مصنوعی، پایه‌های دندان مصنوعی، پروتزهای مصنوعی، پرکننده‌ها، نگهدارنده‌های ارتودنسی، روکش‌های موقت یا موقت و برای تعمیر پروتزهای دندانی استفاده می‌شود. 

فناوری PMMA در کاربردهای سقف و عایق رطوبتی استفاده می شود. با ترکیب یک فلیس پلی استر که بین دو لایه رزین PMMA فعال شده با کاتالیزور قرار گرفته است، یک غشای مایع کاملاً تقویت شده در محل ایجاد می شود. PMMA ماده ای است که به طور گسترده برای ایجاد اسباب بازی های معاملاتی و سنگ قبرهای مالی استفاده می شود.

ویژگی های اصلی پلی متیل متاکریلات PMMA

  • خواص نوری برجسته
  • شفافیت و براق بودن
  • سفتی و ثبات ابعادی
  • سختی و مقاومت در برابر خراش
  • مقاومت عالی در برابر اشعه خورشید (اشعه ماوراء بنفش) و پیری هوا

سمیت حاد پلی متیل متاکریلات کم است. تحریک پوست، چشم و حفره بینی در جوندگان و خرگوش هایی که در معرض غلظت های نسبتاً بالایی متیل متاکریلات قرار گرفته اند مشاهده شده است. این ماده شیمیایی یک حساس کننده خفیف در پوست حیوانات است. از آنجایی که ذاتاً در برابر اشعه ماوراء بنفش پایدار است، PMMA برای بسیاری از کاربردهای خارج از منزل استفاده می‌شود، که در آن رنگ اصلی خود را حفظ می‌کند و برای سال‌ها دوام دارد. PMMA همچنین دارای مقاومت عالی در برابر خراش است و می تواند تا سطح براق بسیار بالایی پردازش شود.

معایب پلی متیل متاکریلات PMMA

  • مقاومت در برابر ضربه ضعیف است.
  • مقاومت حرارتی محدود (80 درجه سانتیگراد)
  • مقاومت شیمیایی محدود، مستعد حمله با حلال های آلی است.
  • مقاومت ضعیف در برابر سایش و فرسایش دارد..
  • ترک در زیر بار امکان پذیر است.

 

تماس با شرکت پرتونیل


شماره تماس دفتر تهران
۰۲۱-۸۸۳۲۴۷۵۵

شماره تماس کارخانه
۰۲۱-۸۸۳۲۴۷۵۵

ساعات کاری دفتر

شنبه تا ۴ شنبه
۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر
Weekend: Closed

آدرس

کرمانشاه شهرک صنعتی جاده سنندج خیابان دهخدا
بلوار ابوعلی سینا شرکت تولیدی پرتونیل کرمانشاه

منبع: https://partonil.com/




:: برچسب‌ها: شرکت پرتونیل , معایب پلی متیل متاکریلات PMMA , ویژگی های اصلی پلی متیل متاکریلات PMMA , کاربردهای PMMA , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

نظارت بر تاسیسات ساختمانی چیست؟

 
 
 
در تاسیسات ساختمانی بزرگ و کوچک، نظارت نقش کلیدی در پیشگیری از حوادث دارد. عملکردهای نظارتی معمولی شامل برنامه ریزی و تخصیص کار، تصمیم گیری، نظارت بر عملکرد و انطباق، ارائه رهبری و ایجاد کار گروهی و اطمینان از مشارکت نیروی کار است. بنابراین نظارت به شدت در اجرای یک پروژه ساخت و ساز و به ویژه در حصول اطمینان از اینکه سلامت و ایمنی به طور مؤثر مدیریت می شود، دخیل است. برخی از کارگران و برخی از فعالیت ها به نظارت بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند. مثلا:
 
  • فعالیت های پرخطر باید توسط سرپرستان نظارت شود.
  • کارگران جوان بی تجربه ممکن است نیاز به نظارت بسیار نزدیک و شاید دائمی داشته باشند.
  • کارگران مهاجر با مهارت های زبان انگلیسی ضعیف یا درک استانداردهای ایمنی تاسیسات ساختمان ممکن است نیاز به نظارت بیشتری داشته باشند.
  • ارتباط مؤثر بین کارکنان، سرپرستان و مدیریت در ترتیبات نظارتی سازمان به دلیل تأثیر مثبتی که بر عملکرد ایمنی دارد، مهم است. هدف اساسی ارتباطات ایمنی و بهداشت، ارائه اطلاعات معنادار، مرتبط و دقیق، به صورت واضح و قابل درک برای ذینفعان خاص است. این به نوبه خود می تواند آگاهی و درک مدیریت بهداشت و ایمنی و همچنین مسائل خطر خاص را ارتقا دهد.

چک لیست برای ارائه نظارت تاسیسات ساختمانی

اصول کلیدی برای نظارت بر تاسیسات ساختمانی مؤثر به شرح زیر است:

· افراد مناسب برای این شغل باید انتخاب شوند و در صورت لزوم به آنها آموزش داده شود. 
· عملکرد ناظران باید دقیق اندازه گیری، حسابرسی و بررسی شود. ناظران باید تحت نظارت باشند.
· به سرپرستان باید فرصت و مجالی برای تعامل با دیگران برای انجام تمامی مسئولیت های نظارتی خود داده شود.
· سرپرستان باید در نقش ها و مسئولیت های خود حمایت شوند. اهداف قابل دستیابی باید تعیین شود و پشتیبانی قابل مشاهده انجام شود.
· ترتیبات نظارتی موجود باید ارزیابی و بررسی شوند تا اطمینان حاصل شود که تمام وظایف نظارتی کلیدی به وضوح تعریف شده و به طور مناسب تخصیص داده شده است.
· افراد مربوطه باید مهارت ها و استعدادهای لازم را برای فعالیت های نظارتی، مانند برنامه ریزی، ارتباطات، تفویض اختیار و رهبری و غیره داشته باشند.  درک کامل خطرات محلی و اقدامات کنترلی؛ و تجربه و اعتبار برای جلب احترام دیگران.

تاسیساتی که در یک ساختمان وجود دارند، نقش مهمی را در راحتی و آسایش خانواده هایی که در آن ها اسکان پیدا خواهند کرد، ایفا می کنند. اجرای این تاسیسات توسط سازندگان، باید بر اساس قوانین ملی ساختمان انجام بگیرد. افرادی که نظارت بر تاسیسات ساختمانی را انجام می دهند، می توانند کار مجریان را راحت تر کنند و ایمنی تاسیسات مکانیکی ساختمان را برای ساکنان آینده آن ها تضمین نمایند. علاوه بر این، یک ناظر تاسیسات ساختمانی حرفه ای می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های شما شود. مهم تر از همه اینکه، نظارت کارشناسانه بر تاسیسات ساختمانی مکانیکی و الکتریکی، از زود آسیب دیدن آن ها به میزان زیادی جلوگیری می کند.


مشاوره مهندسی آسای

میدان ونک، خیابان ملاصدرا خیابان شاد پلاک ۱۲
تلفن تماس: ۸۸۷۷۹۱۹۹
ایمیل: info@assai.com
منبع: https://www.assai.ir/
 
 


:: برچسب‌ها: شرکت مهندسین مشاور آسای , موارد مهم در انتخاب مهندس ناظر , هدف از نظارت بر تاسیسات ساختمان , وظایف مهندس ناظر تاسیسات ساختمانی , نظارت بر تاسیسات ساختمانی چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

کولر آبی پرتابل

 


یک کولر قابل حمل که خانه و کمپینگ شما را در تابستان خنک و راحت نگه می دارد. مینی کولر یا تهویه مطبوع قابل حمل نیز نامیده می شود، محصولاتی که حمل آن راحت است. کولر قابل حمل یک کولر کوچک و قابل حمل است. اساساً مکانیزم مشابه یک تهویه مطبوع را دارد و با ارسال هوای سرد با استفاده از مبرد و مبدل حرارتی مشخص می شود. این عمدتا در فضاهای خارج از منزل هم مانند ون سکونت و کمپینگ در تابستان استفاده می شود. 

این مدل را می توان برای فضاهای داخلی و خارجی استفاده کرد و به تطبیق پذیری آن افزود. به خاطر داشته باشید که وقتی در مناطق بسته مانند اتاق نشیمن کار می کنید، باید یک در یا پنجره باز داشته باشید تا از افزایش سطح رطوبت جلوگیری کنید. یک کولر تبخیری می تواند برای خنک کردن فضاهای داخلی بسیار مفید باشد، مشروط بر اینکه بتوانید پنجره ای برای تهویه باز داشته باشید و سطح رطوبت کمتر از 50 درصد باشد.

در مقایسه با سیستم های تهویه مطبوع گازی، شما در هزینه های انرژی صرفه جویی خواهید کرد و در عین حال از طراحی قابل حمل و مانور آسان بهره مند خواهید شد.

خنک کننده های تبخیری از آب برای اشباع محیط خنک کننده استفاده می کنند که معمولاً لنت هایی از سلولز هستند. یک فن یا دمنده هوای گرم را جذب می کند و آن را از طریق محیط مرطوب و خنک فشار می دهد و در نتیجه نسیمی خنک و مرطوب ایجاد می شود. از آنجایی که آنها هوای مرطوب تولید می کنند، خنک کننده های تبخیری فقط برای محیط های خشک توصیه می شوند. هنگام استفاده در داخل خانه، یک پنجره یا در باید باز شود تا از تجمع بیش از حد تراکم در اتاق جلوگیری شود.

مزایای کولرهای آبی پرتابل

در محیط مناسب، کولرهای تبخیری یک انتخاب اقتصادی و کارآمد برای کنترل آب و هوا هستند. آنها برای کار به حداقل برق نیاز دارند زیرا کمپرسور ندارند. فقدان کمپرسور همچنین به سطح صدای عملکردی ساکت تر تبدیل می شود. حتی واحدهای با ظرفیت بالا حدود 65 دسی بل یا بیشتر اندازه گیری می کنند. کولرهای تبخیری قابل حمل نیازی به نصب ندارند - فقط آنها را به فضای نشیمن، گاراژ یا سوله خود وصل کنید تا از نسیم خنک و با طراوت لذت ببرید.

 مصرف کمتر برق کولر آبی پرتابل در فصل تابستان

کولرهای آبی پرتابل که اغلب به عنوان خنک کننده های تبخیری شناخته می شوند، به دلیل روشی که برای خنک کردن هوا طراحی شده اند، از نظر انرژی کارآمد هستند. آنها از فرآیند تبخیر استفاده می کنند و در محیط های بسیار خاص - گرم، خشک و خشک کار می کنند. جریان ثابت هوای تازه در خنک کننده های تبخیری استفاده می شود، به همین دلیل است که توصیه می شود آنها را در نزدیکی یک پنجره یا در باز نصب کنید. هوای تازه توسط یک فن فشار داده می شود تا از روی پدهای آغشته به آب عبور کند. آب جذب هوا شده و توسط فن به داخل اتاق رانده می شود. بخار آب هوا را خنک می کند تا دما را کاهش دهد - اغلب تا 20 درجه یا بیشتر. وقتی به هزینه های انرژی نگاه می کنید، به طور قابل توجهی کمتر از سیستم های HVAC سنتی است. همچنین نگهداری کمتری دارد زیرا نیازی به فریون یا تعداد زیادی قطعه کار نیست.

برند هیتما برای اولین بار 25 سال قبل در کشور ایتالیا به ثبت رسید و با تولید سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع شروع به کار کرد. با پشرفت این کمپانی و فروش محصولات با این برند در کشور ایتالیا و استقبال و رضایتمندی مشتریان، صادرات سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع با برند هیتما به کشورهای دیگر آغاز گردید. از ویژگی های محصولات هیتما، طراحی منحصر به فرد و راندمان بالای این محصول و خدمات پس از فروش گسترده آن می باشد.

تماس با ما

آدرس : سه راه امین حضور – پاساژ محمد – طبقه همکف – پلاک ۲

 

واحد خدمات پس از فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۳۵۹

 

واحد فروش

۰۲۱-۲۶۶۴۲۱۷۳

 

ایمیل : Hitema.co@gmail.com

 

منبع: https://hitema.co/

 



:: برچسب‌ها: جدید ترین کولر آبی پرتابل , کولر آبی پرتابل هیتما , امکانات کولر آبی پرتابل , مقایسه کولر های گازی پرتابل با کولر آبی پرتابل , مزیت کولرهای پرتابل نسبت به کولرهای آبی , معایب کولر آبی پرتابل چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()