نوشته شده توسط : پارس اتیلن

دریچه هوا چیست؟

ره سام

 دیفیوزرهای HVAC نقاط خروجی خروجی سیستم های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) هستند. اگرچه گاهی اوقات از آنها به عنوان دریچه های هوای برگشتی استفاده می شود، اما هدف اصلی آنها وارد کردن هوای مطبوع به یک فضا است به گونه ای که توزیع و اختلاط یکنواخت با حداقل صدا حاصل شود. سه نوع اصلی کانال کشی وجود دارد: کانال های ورق فلزی، کانال های فایبر گلاس و کانال های تخته ای. کانال های ورق فلزی: کانال های ورق فلزی معمولاً از فولاد گالوانیزه یا آلومینیوم ساخته می شوند. کانال های آلومینیومی سبک هستند و نصب آن بسیار آسان است.

اجزای مهم دریچه هوا

این دو بخش جدایی ناپذیر هر تهویه مطبوع برای توزیع هوا هستند و از این رو باعث راحتی ساختمان برای ساکنین می شوند. آنها با مواد زیر ساخته می شوند

  • آلومینیوم
  • فولاد نرم
  • فولاد ضد زنگ
  • پلاستیک

محل دریچه هوا

این دستگاه ها معمولاً در کف، دیوارها، سقف درها و در کانال ها نصب می شوند. برخی از این دستگاه‌ها به‌طور ویژه برای نصب افقی و عمودی طراحی شده‌اند، اما دستگاه‌های کف به اندازه‌ای قوی هستند که فشار وارد شده بر روی آن‌ها توسط ترافیک پا را تحمل کنند.

انواع دریچه هوا

توری و دیفیوزر در انواع مختلفی در بازار موجود است. این انواع عبارتند از:

توری ها:

  1. رنده تخم مرغی
  2. نوع نواری
  3. نوع انتقالی

دیفیوزرها:

  1. لوور تیغه دار
  2. تیغه مستقیم
  3. شکاف خطی
دستگاه های رنده تخم مرغی:

این دستگاه ها ارزان ترین و ساده ترین تجهیزات در دسته خود محسوب می شوند. جعبه پلنوم در بالای تجهیزات قابل مشاهده است و از اتاق زیر قابل مشاهده است. اگر هدف خارج کردن هوا از طریق سیستم تهویه است، نیازی به داشتن تیغه های پروفیل دار برای هدایت هوا نیست زیرا می توان از دستگاه رنده تخم مرغی در اینجا استفاده کرد.

دستگاه نواری:

تیغه های این دستگاه برخلاف تیغه باریک به شکل میله ای است. نوار بیشتر به شکل T است که ضریب بینایی را کاهش می دهد.

برخی از دستگاه های نوار خطی دارای تیغه های زاویه دار یا قابل تنظیم هستند که دید را از طریق کاهش می دهد.

دستگاه انتقال:

این وسایل معمولاً در دیوارها و درها برای تهویه استفاده می شوند و در صورت بروز این موارد از انتشار آتش و دود جلوگیری می کنند. گاهی اوقات دستگاه های انتقال دارای دمپر آتش سوزی هستند تا در صورت فوران آتش به عنوان عایق عمل کنند.

دستگاه تیغه لوور:

آنها هوا را در سطح سقف تامین می کنند و می توانند به شکل گرد و مربع باشند. تیغه های خمیده قادر به انحراف هوا در بیش از دو جهت هستند که بستگی به مکانی دارد که در آن قرار دارد.

دستگاه تیغه مستقیم:

دستگاه های تیغه مستقیم معمولاً ارزان تر از دستگاه های تیغه لوور هستند و برخی از انواع آنها دارای تیغه های قابل تنظیم هستند.

دستگاه شکاف خطی:

دستگاه های شکاف خطی نه تنها برای توزیع، بلکه برای اهداف زیبایی در ساختمان ها نیز استفاده می شوند. آنها را می توان برای هر دو هدف تامین یا برگشت هوا استفاده کرد. صفحات خالی برای ایجاد یک جلوه خطی پیوسته، شکاف های ساختگی ایجاد می کنند.

بدون مشبک و دیفیوزر سیستم تهویه مطبوع قابل استفاده نیست و یا ناقص است. هر دوی اینها با همکاری یکدیگر برای افزایش عملکرد خود در ارائه راحتی به خانه یا ساختمان شما کار می کنند.

نصب انواع دریچه هوا

هر محیط نیاز به هوارسانی دارد و به همین دلیل بعضی دریچه های هوا را در مقطع سقف و برخی دیگر را بر روی سطوح دیوار نصب می نمایند. هنگام نصب دریچه تنظیم هوا یک سری نکات ضروری است.

  • دریچه تنظیم باید در هوای آزاد و خشک نصب گردد.
  • دریچه هوا باید جایی نصب شود که در فصول مختلف دسترسی به آن آسان باشد.
  • هوای ورودی و خروجی از سیستم تهویه توسط دریچه باید در امتداد طول محیط باشد.
  • دریچه تنظیم و تهویه هوا باید در نمای ساختمان تاثیر مثبت داشته باشد و موجب زیبایی گردد.

فروش دریچه هوا و طراحی بهینه سیستم های توزیع هوا در کاربری های اداری ، تجاری ، مسکونی و صنعتی در شرکت ره سام و توسط کارشناسان این مجموعه صورت می پذیرد.

در ره سام ، کارشناسان ما ، به دقت نیازهای پروژه شما را بررسی می کنند.صرف زمانی کافی برای بررسی نیاز های پروژه اعم از اندازه گیری ، مشاوره در انتخاب بهترین نوع دریچه ، هماهنگی زیر سازی کار با تولید و زمان تحویل دریچه ، هماهنگی اعزام نصاب و … از جمله وظایف روزمره کارشناسان ره سام است.سرعت در تولید ، دریچه با کیفیت ، قیمت رقابتی و شرایط پرداخت کاملا انعطاف پذیر از مزایای دیگر ره سام می باشد.

 

 منبع: https://rahsamair.com/

 



:: برچسب‌ها: انواع دریچه هوا بر اساس جنس , دریچه هوا فلزی آلومینیومی , دریچه هوا دیواری , دریچه سقفی , دریچه هوا آلومینیومی مشبک , دریچه خورشیدی , قیمت دریچه هوا , دریچه های هوای رفت , شرکت ارمغان تجارت ره سام , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

پیش ثبت نام دبستان پیشرو

هدف از آموزش دو زبانه تجهیز دانش آموزان به دانش زبانی غیر از زبانی است که با آن متولد شده اند. آموزش دو زبانه نقش مهمی در دنیای جهانی شده ما ایفا می کند زیرا فرصت هایی را در همه جنبه های زندگی ایجاد می کند. آموزش دو زبانه به دلایل مختلف موثر است. تعداد قابل توجهی از تحقیقات وجود دارد که تأثیر مثبت آن را بر عملکرد شناختی تأیید می کند، و افراد دوزبانه از فرصت های شغلی و اجتماعی بهتری برخوردار هستند. خط مشی زبانی در آموزش که بر اساس آن از دو زبان به عنوان ابزار آموزشی استفاده می شود. بسته به هدفی که دنبال می شود، چندین مدل آموزش دوزبانه وجود دارد که رایج ترین آنها مدل های افزایشی و تفریقی است.

مزایای دو زبانه بودن مدرسه

  • افزایش قدرت مغز
  • می تواند به کودکان مزیت تحصیلی بدهد.
  • افزایش آگاهی از فرهنگ های دیگر
  • سفر را آسان تر و لذت بخش تر می کند
  • بهبود رقابت در بازار کار
  • یادگیری زبان سوم را آسان تر می کند.
  • شما بهتر می توانید فرزندان خود را دو زبانه تربیت کنید.

مدرسه هوشمند یک مؤسسه آموزشی-یادگیری مبتنی بر فناوری است که کودکان را برای عصر اطلاعات آماده می کند. در مدارس هوشمند، معلمان از مجموعه وسیعی از ابزارهای چندرسانه ای از جمله فیلم، عکس، صوت، اسلاید و غیره کمک می گیرند تا فرآیند یاددهی-یادگیری مؤثرتر و کارآمدتر شود. آموزش هوشمند تا حد زیادی شامل سازماندهی فعالیت های آموزشی و یادگیری با کمک ابزارهای نرم افزاری است. به عبارتی گسترده تر، آموزش هوشمند راهی برای حرفه ای کردن تجربه تدریس و یادگیری است. بیشتر بیاموزید: آموزش هوشمند با استفاده از فناوری اینترنت . استفاده از سیستم یادگیری هوشمند، تعامل معلمان و دانش آموزان را افزایش می دهد، زیرا آنها در این فرآیند از یکدیگر پیروی می کنند و نظارت بر قدرت یادگیری دانش آموزان برای معلمان نیز آسان می شود. همچنین استفاده از کلاس های هوشمند و فناوری روز، روند یادگیری را برای همه دانش آموزان تسهیل می کند.

مدرسه هوشمند - همانطور که از نامش پیداست - با یک مدرسه سنتی متفاوت است. این مدرسه نوعی مدرسه است که در آن از تجهیزات و فناوری پیشرفته برای پیشبرد روند آموزشی استفاده می شود. ایده اصلی این است که برای دانش آموزان تجربه یادگیری بسیار بهتر از آنچه در غیر این صورت ممکن بود فراهم شود. این روزها تدریس به حدی رسیده که به معنای واقعی کلمه پیشرفته شده است. دیگر روش‌های قدیمی سخنرانی‌ها به اندازه گذشته مؤثر و قابل تقدیر نیستند. این روزها، دانش‌آموزان خواهان یک تجربه یادگیری هستند که ماهیت تعاملی‌تری داشته باشد و این چیزی است که یک مدرسه هوشمند برای آنها فراهم می‌کند.

برخی از مزایای شگفت انگیز مدارس هوشمند

  1. دسترسی آسان به اطلاعات

این شاید بزرگترین مزیت یک کلاس درس هوشمند باشد. این به این دلیل است که در چنین کلاسی از ابزارهای زیادی استفاده می شود که دارای اتصال اینترنت هستند مانند موبایل، لپ تاپ و تب. به لطف همه این دستگاه ها، دسترسی دانش آموزان به اطلاعات در اینترنت آسان تر است. در حال حاضر، دانش آموزان تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد هر نوع موضوعی که می خواهند بدانند در اختیار دارند. اساساً در نوک انگشتان آنهاست. در واقع، این برای معلمان نیز مفید است. به این ترتیب آنها می توانند خارج از برنامه درسی نیز بیاموزند و این فقط آنها را غنی تر می کند.

  1. یادداشت برداری از یک رسانه دیجیتال

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های مدرسه هوشمند این است که دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی  یادداشت‌ برداری کنند. به این ترتیب آنها می توانند مقدار قابل توجهی از زمان یادگیری خود را نیز صرفه جویی کنند. دیگر نیازی به حمل آن همه دفتر و کتاب درسی سنگین به کلاس ندارند. فناوری هایی مانند Google Docs نیز ارائه اسناد و ارائه ها را برای معلمان بسیار آسان کرده است. این می تواند ارزش زیادی به تحصیل دانش آموزان آنها اضافه کند.

  1. درک بهتر موضوعات از طریق ابزارهای دیجیتال

اگر دانش‌آموزان موضوعات را به روشی بهتر یاد بگیرند، احتمال اینکه یک کلاس هوشمند برای همین موضوع بسیار بهتر باشد، وجود دارد. جلسات آموزشی در این کلاس ها معمولاً از بسیاری از وسایل کمک بصری استفاده می کنند. این شامل ارائه‌های پاورپوینت، اسناد word، جلسات صوتی، و نمایش‌های ویدئویی است. آنها نقش مهمی در انتقال درس ها به گونه ای دارند که بسیار قابل درک تر باشد. گاهی اوقات، یک تصویر ساده جایگزین کافی برای هزاران کلمه است.

  1. یک گزینه عالی برای دانش آموزانی که غایب هستند.

یک چیز در مورد کلاس های هوشمند این است که آنها همیشه در حال ضبط هستند. این بدان معناست که حتی اگر قرار باشد چند جلسه را از دست بدهید، نباید احساس بدی داشته باشید. این به این دلیل است که همیشه ویدیوهای ضبط شده وجود دارد که در صورت نیاز به آن‌ها باز می‌گردند. می‌توانید فیلم‌ها را مرور کنید و در صورتی که در مورد آن شک دارید به معلمان ایمیل بزنید. در یک کلاس درس سنتی، دانش آموزان همیشه برای کپی کردن تمام اطلاعاتی که معلم در اختیارشان قرار می دهد مشکل است.

  1. یادگیری به شیوه ای پویا

همه دانش‌آموزان در یک کلاس قدرت یکسانی در درک چیزها ندارند. تا آنجا که به دانش‌آموزان ضعیف مربوط می‌شود، آنها همیشه در کلاس‌های درس سنتی مشکل دارند. اما، کلاس‌های درس هوشمند - با پویایی خود - یادگیری را برای این دانش‌آموزان با سرعتی که راحت هستند آسان‌تر کرده است. باید به مفاهیم جلوه های بصری که در این کلاس ها استفاده می شود اشاره کرد. این تأثیرات کل درس را بسیار واضح تر می کند و این به ویژه برای دانش آموزان ضعیف مفید است.

  1. محیط آموزشی که تعاملی باشد.

ابزارهای دیجیتال اکنون بخشی جدایی ناپذیر از این کلاس های هوشمند هستند. به همین دلیل است که محیط آموزشی در اینجا را می توان تعاملی به معنای واقعی کلمه نامید. جایی است که هم دانش‌آموزان و هم معلمان نقش‌های مشخصی دارند. این نوع یادگیری کل فرآیند را بسیار شفاف تر می کند. خیلی بهتر از چیزی است که در غیر این صورت بود. این امر تعامل بین دانش آموزان و معلمان را نیز به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. همچنین پیوند بین این افراد را نیز بهبود می بخشد. این به این دلیل است که آنها می توانند در خارج از مدرسه با کمک ایمیل و پیام ارتباط برقرار کنند.

  1. کاغذ با ابزار دیجیتال جایگزین می شود.

هر سال دانش آموزان از چندین تن کاغذ برای یادداشت برداری استفاده می کنند. این روزها تاکید زیادی بر سازگاری با محیط زیست می شود و به همین دلیل است که اکثر مشاغل نیز بدون کاغذ پیش می روند. در واقع، با تسهیل یادداشت برداری در ابزارهای دیجیتال، اکنون امکان حفظ محیط زیست به نحوی وجود دارد. آنها در حال ایجاد راهی برای جایگزینی استفاده و هدر رفتن کاغذ هستند. در چنین مفهومی جایی برای فتوکپی و پرینت وجود ندارد و این به کاهش ردپای کربن نیز کمک می کند.

  1. نگهداری از آنها آسان است.

در کلاس های درس سنتی دانش آموزان باید هر ساله هزینه های زیادی را برای خرید اقلام آموزشی لازم مانند کتاب و خودکار صرف کنند. حتی با بالا رفتن این هزینه ها نیز افزایش می یابد. با این حال، با کلاس های هوشمند، می توان چنین هزینه هایی را به حداقل رساند. در این کلاس ها تنها کاری که باید در این زمینه انجام دهید این است که در سال اول یکبار سرمایه گذاری کرده و آن گجت های الکترونیکی را خریداری کنید.

نتیجه

با کمک فناوری موجود در این کلاس های هوشمند، دانش آموزان در واقع این شانس را دارند که از متخصصان موضوعات مختلف یاد بگیرند. این یکی از امکاناتی است که در کلاس‌های سنتی وجود ندارد، جایی که همان معلمان به موضوعات مختلف رسیدگی می‌کنند و این چیزی است که اصلاً تغییر نمی‌کند. جدای از همه اینها، کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم می کند، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده می کند، به آنها کمک می کند فناوری های جدید را یاد بگیرند، به آنها امکان همکاری با دیگران و یادگیری را می دهد و همچنین نمرات آنها بهبود می یابد.

مجتمع آموزشی و فرهنگی پیشرو از پیش دبستان تا پایان دوره دوم دبیرستان در خدمت پیشروان عرصه علم و دانش می باشد. این مجتمع در سال ۱۳۷۱ تاسیس و طی بیست و نه سال ضمن کسب افتخارات بسیار در زمینه های مختلف تحصیل کرده های بسیاری را در رشته های پزشکی و مهندسی به جامعه تحویل داده است. برای فرم پیش ثبت نام مدرسه پیشرو به سایت اصلی مراجعه کنید.

شرایط ثبت نام :

۱- موفقیت دانش آموز در انجام تست های روان شناختی و مصاحبه توسط مشاوره مدرسه.

۲- تایید سلامت دانش آموز توسط پایگاه های بهداشتی معرفی شده از طرف مدرسه (فقط پایه اول)

مدارک مورد نیاز :

۱- اصل شناسنامه و کپی آن.

۲- کارت واکسیناسیون.

۳- مدارک تحصیلی (پایه دوم الی ششم )

توجه : حضور دانش آموز در تمامی مراحل ثبت نام الزامیست.                                                                                                     

تلفن : ۷۷۸۷۸۸۰۰ – ۷۷۷۰۲۴۳۱- ۷۷۷۰۲۴۲۷

 

منبع:https://pishroschool.ir/

 

 

 



:: برچسب‌ها: پیش ثبت نام دبستان پیشرو , مدرسه دو زبانه پیشرو , فرم ثبت نام مدرسه پیشرو , مدرسه غیر دولتی پسرانه پیشرو , ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

نکاتی در رابطه با مشاوره طراحی سایت

چه به‌ تازگی فعالیت خود را به‌عنوان یک طراح وب آغاز کرده‌اید یا وب‌سایت‌های بی‌شماری ایجاد کرده‌اید، همیشه می‌توانید هنر خود را بهبود ببخشید. در اینجا تعدادی تکنیک وجود دارد که به شما کمک می کند تا مهارت های خود را تقویت کنید و کار طراحی خود را تقویت کنید.

  • از طرح های رنگی شلوغ خودداری کنید.

با سایه‌ها و رنگ‌های فوق‌العاده زیادی که وجود دارد، به راحتی می‌توان از رنگ‌ها عبور کرد. اگرچه طرح‌های رنگی روشن و جسورانه سنگ بنای زیبایی شناسی بسیاری از طراحان است، اما وقتی رنگ‌های زیادی را خیلی نزدیک به هم قرار می‌دهید، نویز بصری ایجاد شده بر بقیه طراحی وب غلبه می‌کند. از یک پالت رنگی ساده و رنگ های پس زمینه خنثی استفاده کنید. یک پس‌زمینه کم‌رنگ باعث می‌شود نمونه‌هایی از رنگ‌ها - مانند رنگ‌های روی دکمه‌های فراخوان، آیتم‌های منو یا دیگر عناصر طراحی - برجسته شوند و توجهی را که شایسته آن هستند به خود جلب کنند. گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید یک پس زمینه ساده سفید، سیاه یا خنثی است.

  • در تصاویری که اضافه می کنید کمی فکر کنید.

عکس‌هایی که در طرح‌بندی طراحی وب ادغام می‌شوند تأثیر زیادی بر ظاهر و احساس کلی یک وب‌سایت دارند. تصاویر ضعیف با فوکوس مبهم و ترکیب بندی مشکوک می توانند حتی درخشان ترین طرح ها را کاهش دهند. عکس‌های استوک عمومی می‌توانند عمر یک طرح را کاهش دهند و آن را بیهوده و بی‌الهام‌تر کنند. استفاده از عکس های باکیفیت یک راه ساده برای بهبود طرح های شما است. اگر می‌خواهید از عکس‌های استوک استفاده کنید، گزینه‌های عالی زیادی وجود دارد. اما فقط آنها را در طرح های خود آنطور که هستند قرار ندهید. مطمئن شوید که آنها را برش داده و ویرایش کرده اید. از فیلترها استفاده کنید، اشباع را تنظیم کنید، گرما را تغییر دهید، کنتراست را افزایش دهید و از تکنیک های دیگر ویرایش عکس استفاده کنید تا تصاویر با هماهنگی طراحی وب بهتر مطابقت داشته باشند.

علاوه بر این، مطمئن شوید که هر تصویری که انتخاب می‌کنید با محتوایی که با آن ظاهر می‌شود مطابقت داشته باشد. اگر عکسی اصلاً به بخشی که در آن قرار داده شده مربوط نیست، ممکن است لازم باشد عکسی را بیابید که با محتوا مطابقت بیشتری داشته باشد. در نهایت، به انواع فایل هایی که استفاده می کنید توجه کنید. تفاوت بین JPG و PNG را بدانید. پیاده سازی انواع فایل های صحیح می تواند تفاوت زیادی در سرعت بارگذاری صفحات شما ایجاد کند.

  • در مورد سئو اطلاعات کسب کنید.

ما می دانیم که شما خود را وقف هنر طراحی وب نکرده اید تا از بهینه سازی موتورهای جستجو اذیت شوید. اما نحوه چیدمان یک طراحی وب می تواند تاثیر زیادی بر سئو داشته باشد.

به عنوان یک طراح وب، چند نکته که باید در مورد بهینه سازی موتور جستجو بدانید عبارتند از:

     نحوه استفاده صحیح از تگ های هدر مانند

،

و

 

     چگونه بخشی از یک پیوند که یک صفحه خاص را شناسایی می کند - با نام مستعار - می تواند بر رتبه بندی جستجوی ارگانیک تأثیر بگذارد.

     نحوه بهینه سازی تصاویر برای سرعت بخشیدن به زمان بارگذاری و کاهش نرخ پرش - که درصد بازدیدکنندگانی است که فقط یک صفحه را در سایت شما مشاهده می کنند و سپس بدون انجام هیچ اقدامی دور می شوند.

  • از طراحی واکنشگرا استفاده کنید.

دستگاه های زیادی با اندازه های مختلف صفحه نمایش وجود دارد. مهم نیست که چگونه شخصی به طراحی وب شما دسترسی دارد، بدون توجه به اینکه در چه چیزی مشاهده می شود، باید تجربه مشابهی را ارائه دهد. به جای تلاش زیاد برای انیمیشن های بسیار پیچیده و افکت های شناور که ممکن است در هر دستگاهی کار نکنند، بهتر است این زمان را صرف بهبود UI و UX برای همه کنید. پیروی از اصول طراحی ریسپانسیو به این معنی است که وب سایت شما کاربرپسند خواهد بود و تجربه ای بهینه را در دستگاه های دسکتاپ و موبایل ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالب دوره ما "معرفی طراحی واکنشگرا" را بررسی کنید تا به شما در درک نحوه دسترسی بیشتر به طرح های خود کمک کند.

  • تایپوگرافی را ثابت نگه دارید.

وقتی به خواندن کتاب می نشینیم، انتظار داریم که هر صفحه از نظمی پیروی کند. متن به همان اندازه خواهد بود، با فاصله دقیق تنظیم می شود و از همان قالب تکراری پیروی می کند. این حس هماهنگی ما را درگیر می‌کند و تجربه‌ای بی‌وقفه در خواندن از طریق صفحات کتاب ارائه می‌دهد. به طور مشابه، تایپوگرافی در طراحی وب نیز باید دارای نظم و ثبات باشد. سرصفحه ها، متن اصلی، پیوندها و سایر متن ها باید از یک صفحه به صفحه دیگر یک وب سایت یکسان باشد. علاوه بر این، بالشتک، فاصله خطوط، اندازه، رنگ و وزن باید برای یک نوع محتوا یکسان باشد. ما طرفداران راه اندازی یک صفحه راهنمای سبک جهانی برای هر وب سایتی که ایجاد می کنید هستیم. با انجام این کار، می توانید مطمئن شوید که تایپوگرافی در یک طراحی وب سازگار است. به عنوان مرجع، مدیر سبک Webflow یک ابزار مفید برای مدیریت سبک‌های متن مانند سرصفحه‌ها و کپی متن است – که پیگیری تمام سبک‌های متنی را که دارید آسان می‌کند.

  • تنوع و شمول را در ذهن داشته باشید.

افرادی که در صفحه اصلی می آیند از پیشینه ها، قومیت ها، جنسیت ها، توانایی ها و سنین مختلف هستند. یک طراح وب خوب بودن به معنای ایجاد یک تجربه کاربری دلپذیر برای همه است. هنگام انتخاب عکاسی و تصویرسازی شخصیت، مطمئن شوید که آنها نشان دهنده افراد از طبقات مختلف زندگی هستند. این یک راه ساده برای پر کردن طراحی خود با طیف وسیعی از افراد است.

  • به عنوان یک طراح مشخص کنید که چه کسی هستید.

برای طراحان غیرمعمول نیست که مجموعه‌ای از مهارت‌های چندوجهی داشته باشند که شامل UI، UX و دیگر جنبه‌های ایجاد وب می‌شود. یک طراح وب به ندرت هنگام کار بر روی پروژه ها تمرکز خاصی دارد. با این حال، از آنجایی که جنبه های مختلفی برای طراحی وجود دارد، مهارت داشتن در همه چیز کاری غیر ممکن است. برای طراحان مهم است که جنبه هایی از طراحی را دنبال کنند که برای آنها هیجان انگیز و جالب است. طراحان خوب می‌دانند که داشتن تخصص‌ها و متخصص شدن در آن تخصص‌ها، به متمایز کردن کارشان کمک می‌کند و آنها را برای مشتریان بالقوه جذاب‌تر می‌کند. اگرچه بسیاری از طراحان در اوایل کار خود از یک نوع پروژه به پروژه دیگر در حال جهش هستند، با پیشرفت، رشد و درون نگری، یافتن جایگاه آسان‌تر می‌شود.

برای شروع، دریابید که چه نوع مشاغل یا مشتریانی شما را از کار کردن با آنها خوشحال می کند. اگر به همه چیزهای فناوری علاقه دارید، ممکن است بخواهید به دنبال شرکت های SaaS، استارت آپ ها و سایرین در حوزه دیجیتال باشید. اگر اهل غذا خوردن هستید، ممکن است طراحی وب سایت رستوران ها را برای قدردانی از آشپزی خود مناسب بیابید. تعریف خود به عنوان یک طراح به زیبایی شناسی هنری شما نیز گسترش می یابد. چه از طراحی های مینیمالیستی با دقت لذت ببرید و چه دوست دارید با طراحی انتزاعی و مفهومی مرزها را کنار بزنید، مطمئن شوید که صدای طراحی منحصر به فرد خود را دارید. دانستن اینکه چه کسی به عنوان یک طراح هستید، پیدا کردن پروژه هایی که می خواهید روی آنها کار کنید و افرادی که می خواهید با آنها کار کنید را آسان تر می کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که یک پروفایل و نمونه کار متمرکز لینکدین داشته باشید و به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد استعدادهای شما را فوراً تشخیص دهند.

  • مربی یک طراح

تبدیل شدن به یک مربی تنها راهی برای کمک به یک طراح مشتاق نیست - همچنین می تواند نقد بهتر طرح های خود را آسان تر کند. مربی بودن چیزی فراتر از ارائه نکات طراحی وب سایت است. این به این معنی است که بتوانیم مشکلی را که ممکن است یک نفر داشته باشد تجزیه و تحلیل کنیم و توضیح دهیم که چرا کار نمی کند، و همچنین اقداماتی که می توانند برای بهبود آن انجام دهند. توجه به کار دیگران و تمرین بخش تحلیلی مغز، ارزیابی طرح های خود را برای شما آسان تر می کند.

  • مطالعات موردی را بنویسید.

مطالعات موردی باید بخشی از وب سایت نمونه کار طراحان وب باشد، اما بسیاری از آنها از ایجاد آنها صرف نظر می کنند. در حالی که آنها کمی زمان و تلاش می گیرند، مطالعات موردی می توانند به طرق مختلف به شما کمک کنند. مطالعات موردی چیزهای زیادی به یک نمونه کار اضافه می کند. بازدیدکنندگان وب سایت نگاهی عمیق به فرآیند شما دارند، نحوه برخورد شما با حل مسئله را می بینند و درک بهتری از شخصیت شما به عنوان یک طراح ایجاد می کنند. نگاهی دقیق به کار خود به عنوان یک طراح وب همچنین به شما کمک می کند تا بهتر بفهمید چه کاری را درست انجام می دهید و مناطقی را که ممکن است نیاز به بهبود داشته باشید را شناسایی کنید. مطالعات موردی به عنوان یک آرشیو دقیق از کار شما وجود دارد و یک رکورد عالی از پیشرفت شما است.

  • اصول طراحی وب را بدانید.

شهودی که تصمیم گیری طراحان ماهر را هدایت می کند از دانستن اصول طراحی ناشی می شود. برای یادگیری اصول UI، UX، تایپوگرافی، ترکیب بندی و تئوری رنگ وقت بگذارید. سلسله مراتب بصری، مبانی نظریه گشتالت و نسبت طلایی را درک کنید. به جنبه‌های ذهنی‌تر طراحی غوطه‌ور شوید تا بتوانید این درس‌ها را در کار خود به‌کار ببرید. 

  • خلاق و الهام گرفته باشید.

گیر افتادن در خلاء کار و وارد شدن به یک مسیر طراحی آسان است. برای جلوگیری از رکود خلاقانه، ذهن خود را با طراحی های وب که شما را هیجان زده می کند، پر کنید. آنچه را که در Awwwards، Behance، Dribbble و Webflow Showcase می‌گذرد، بررسی کنید. طراحان وب مورد علاقه خود را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و تمام طراحی های وب عالی را که می توانید انجام دهید.

  • روی پروژه های آزمایشی طراحی وب کار کنید.

چرا چیزی غیرعادی ایجاد نمی کنید؟ به خودتان فشار بیاورید تا چیزی عجیب یا غیرعادی بسازید. وب سایتی را انتخاب کنید که در آنجا وجود دارد و با طراحی مجدد مرزی خود بیایید. هر طراح خوب می داند که رفتن به خارج از منطقه راحتی شما را مجبور می کند که به کار طراحی خود متفاوت برخورد کنید. از شکست نترسید. ورود به مناطق طراحی ناشناخته همیشه به طرحی ختم نمی شود که دوستش خواهید داشت. نکته مهم در مورد این نوع پروژه های شخصی این است که حتی اگر شکست بخورید، هیچ کس مجبور نیست آن را ببیند.

  • همیشه به یادگیری ادامه دهید.

طراحی وب به طور مداوم در حال تکامل است، که آن را به یک پیگیری بسیار مفید تبدیل می کند. همیشه ابزارهای جدید و تکنیک های جدید طراحی وجود دارد. برای حفظ مهارت ها و بهبود مهارت های خود چه می کنید؟

مشاور طراحی سایت چه وظایفی دارد؟

یک مشاوره طراحی سایت خوب باید وظایف و مسئولیت های ذیل را به بهترین نحو انجام دهد که عبارتند از:

  • مدیریت داده ها
  • امنیت بالا وب سایت
  • استفاده از استراتژی های بازاریابی
  • انتخاب هاستینگ قدرتمند و مناسب
  • خرید دامنه و انتخاب کردن نام دامنه
  • بازاریابی کردن سایت در شبکه های اجتماعی
  • سازگار بودن وب سایت با گوشی های هوشمند
  • جلوگیری کردن از خطاهای احتمالی تا حد امکان
  • آشنایی کامل با الگوریتم های موتور های جستجوگر

فعالیت آمینا گروپ از سال 98 با ارائه پشتیبانی متعهدانه بر روی خدماتی با کیفیت آغاز گردید و در مدتی کوتاه به یکی از گزینه های محبوب طراحی وب در ایران تبدیل شدیم. هم اکنون با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی توانسته ایم پیشتاز در ارائه خدماتی با پشتیبانی حرفه ای شویم.

 منبع: https://amina-group.com/

 

 



:: برچسب‌ها: مشاور طراحی سایت چه وظایفی دارد؟ , مراحل مشاوره طراحی سایت , هزینه خدمات مشاوره برای طراحی سایت , شرکت آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

آبسردکن چیست؟

 

آب سرد کن دستگاهی است که با یک واحد تبرید آب را خنک یا گرم می کند. به دلیل دسترسی نزدیک تر به لوله کشی، معمولاً در نزدیکی سرویس بهداشتی قرار می گیرد. یک خط تخلیه نیز از کولر آبی به سیستم فاضلاب ارائه می شود. دستگاه های آب سرد کن که از مبرد استفاده می کنند از کمپرسور داخل دستگاه برای کار با مبردی مانند فریون استفاده می کنند. هنگامی که مبرد از سیستم کولر آبی عبور می کند، فشرده شده و تبخیر شده و به گاز تبدیل می شود. گاز گرمای اطراف مخزن را جذب می کند و آب درون مخزن را خنک می کند.

نحوه عملکرد آب سرد کن

مبرد ابتدا وارد کمپرسور می شود ، در کمپرسور با توجه به رابطه عکس بین فشار و دما در سیالات، فشار مبرد بالا می رود و دما پایین می آید، در نتیجه گاز خروجی از کمپرسور دارای دمای پایین و فشار بالا می باشد که وارد لوله های مسی می شود.

از طرفی آب پس از ورود به دستگاه وارد منبعی می شود که لوله های مسی که گاز درون آن قرار دارد به سطح بیرونی منبع پیچیده شده.

آب در تماس غیر مستقیم با لوله های مسی که در درون آن گاز با فشار بالا و دمای پایین است، قرار می گیرد.

طبق قانون اول ترمودینامیک انتقال حرارت صورت میگیرد، دمای آب پایین می آید تا با مبرد(گاز درون لوله مسی ) هم دما شود.

در نتیجه آب خنک پس خروج از منبع توسط شیر سرد خروجی قابل دسترس جهت استفاده می باشد.

یک دستگاه خنک کننده اب با استفاده از یک خنک کننده برقی، آب را خنک می کند، در حالی که یک دستگاه آب سردکن به سادگی آب دمای اتاق را می دهد. هر دو طعم تازه و تمیز اما در دماهای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به آن توجه کرد فضای بین سینی چکه گیر و شیر آب است. مطمئن شوید که فضای کافی برای انواع بطری هایی که پر می کنید وجود دارد. اکثر واحدهای پخش کننده با مخزن فولادی ضد زنگ یا پلاستیک ساخته می شوند. فولاد ضد زنگ بهداشتی تر و راحت تر از جایگزین پلاستیکی تمیز می شود. همچنین طعم پلاستیک را از آب دور نگه می دارد و طعمی خالص و با طراوت را برای شما به ارمغان می آورد. اگر آب تصفیه شده برای شما مهم است، ممکن است بخواهید یک تلگراف/کولر با سیستم فیلتراسیون یا شرکت هایی که آب تصفیه شده را تامین می کنند در نظر بگیرید.

مزایای دستگاه آب سرد کن

آبسرد کن یخچال دار داشتن آب شیرین در اختیار شما را تضمین می کند که آب با بالاترین کیفیت را به خانواده خود ارائه می کنید.

1. سلامتی و سبک زندگی بهتر

وجود یک دستگاه آب سردکن در خانه به یک سبک زندگی سالم برای شما و خانواده کمک می کند. برای مثال، به دلیل راحتی در اطراف، متوجه خواهید شد که آب بسیار بیشتری می نوشید. شما بیشتر در مورد آن فکر خواهید کرد و از میزان آبی که می نوشید آگاه خواهید شد. یک دستگاه خنک کننده آب نیز برای کسانی که رژیم دارند یا به دنبال کاهش مصرف نوشیدنی های شیرین هستند عالی است. صرفاً به دلیل راحتی یک کولر آبی در خانه، تمایل کمتری برای دستیابی به آب میوه یا نوشابه وجود خواهد داشت. تحقیقات زیادی وجود دارد که ثابت می کند نوشیدن آب بیشتر باعث کاهش وزن و تناسب اندام بهتر می شود.

2. مقرون به صرفه و فضا کارآمد

مزیت دیگر این است که چقدر پول می توانید پس انداز کنید. با توجه به نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌هایی که کمتر از آن‌ها می‌خرید، متوجه خواهید شد که خانواده‌تان در بودجه ماهانه پول خود را پس‌انداز می‌کنند. در مورد نگهداری آب سردکن، متوجه خواهید شد که به جای خرید بطری های آب، راه حل های مقرون به صرفه و عالی هستند. دیسپنسرهای خانگی در فضایی که اشغال می کنند نیز راحت هستند. دردسر و ناکارآمدی ذخیره گالن یا مواردی از آب را زمانی که فقط می‌توانید از یک دستگاه خنک کننده آب استفاده کنید، تصور کنید. آنها فضای زیادی را اشغال نمی کنند و به شما امکان می دهند گالن ها یا بطری های بزرگی را که برای آب استفاده کرده اید بردارید.

3. درجه حرارت همیشه آماده است.

هنگامی که یک دستگاه آب جوش با آب گرم فوری در دسترس داشته باشید، دیگ‌ها و کتری‌های جوشان قدیمی را مسخره خواهید کرد. چه از درست کردن چای یا قهوه لذت ببرید، یک دستگاه آب سردکن خانگی برای خانه شما ضروری است. راحتی داشتن آب گرم بر حسب تقاضا باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما در طولانی مدت می شود. اگر بطری بخرید، می‌دانید که چقدر دردسر است که در یخچال را باز کنید و متوجه شوید که کسی آن را دوباره ذخیره نکرده است. اغلب اوقات زمانی که خودتان آن را دوباره ذخیره می کنید، آب در دمای اتاق است و ساعت ها برای خنک شدن نیاز دارد، بدون اینکه به فضای خنک نگه داشتن آن بطری ها اشاره کنیم. یک دستگاه آب سردکن همیشه آب سرد و تازه را برای رفع تشنگی و آب گرم در صورت نیاز برای نوشیدنی‌های خاص فراهم می‌کند و در عین حال فضای با ارزش یخچال را به شما باز می‌گرداند.

4. طعم آب بهتر است.

مهم نیست مردم چه می گویند، آب طعم های متفاوتی دارد. طعم برخی از آنها این است که شما در حال نوشیدن از یک شیر آب کثیف هستید، در حالی که برخی دیگر طعم خاکی دارند و مملو از مواد معدنی هستند. دستگاه آب سرد کن خانگی همیشه فیلتر می شوند تا خالص ترین و تازه ترین طعم را ارائه دهند. جایی که آب خود را دریافت می کنید بر طعم هر چیزی که درست می کنید تأثیر زیادی خواهد داشت. ما از آب برای بسیاری از چیزها استفاده می کنیم، پس چرا از بهترین طعم آب موجود استفاده نکنیم؟

برند هیتما برای اولین بار 25 سال قبل در کشور ایتالیا به ثبت رسید و با تولید سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع شروع به کار کرد. با پشرفت این کمپانی و فروش محصولات با این برند در کشور ایتالیا و استقبال و رضایتمندی مشتریان، صادرات سیستم های سردکننده و تهویه مطبوع با برند هیتما به کشورهای دیگر آغاز گردید. از ویژگی های محصولات هیتما، طراحی منحصر به فرد و راندمان بالای این محصول و خدمات پس از فروش گسترده آن می باشد.

 

 منبع: www.hitemaco.com

 



:: برچسب‌ها: انواع آبسردکن , مزایای آبسرد کن های 3 شیر , کاربرد آبسردکن چیست؟ , نحوه عملکرد آبسردکن ها , معیارهای یک آبسردکن خوب و با کیفیت , آبسردکن رومیزی مخزن دار , هیتما , ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

وکیل تخلیه 

یک وکیل می‌تواند در بررسی اینکه آیا فرآیند تخلیه توسط مالک ملک به طور قانونی انجام می‌شود یا خیر، کمک خواهد کرد. به عنوان مثال، اگر آنها می خواهند شما را بدون حکم دادگاه بیرون کنند، این یک جرم کیفری است که در آن صاحبخانه می تواند جریمه شود. تخلیه ملک یکی از مهم ترین و اساسی ترین دعاوی که تعداد آن روزانه در حال افزایش است. در چنین مواقعی با کمک وکیل تخلیه فوری می توان در کوتاه ترین زمان ممکن حکم تخلیه مستاجر را از مراجع قضایی دریافت کنید.

بیشتر مالکانی که ملک خود را اجاره می دهند در طول زمان با مستاجرانی روبرو خواهند شد که از پرداخت اجاره بهایی که در قرارداد مشخص کرده اند، سرپیچی می کنند و یا اینکه با وجود اتمام مدت زمان عقد اجاره، ملک را تخلیه نمی کنند. در چنین مواردی مالک می تواند برای اخذ حقوق قانونی خود به راحتی به وکیل تخلیه فوری مراجعه کند تا موضوع را از طریق محاکم قضایی مورد پیگیری قرار بگیرد. وکیل تخلیه فوری با تکیه بر دانش حقوقی کافی در زمینه حل و فصل پرونده های حقوقی مختلف و دانش و تجربه کافی در زمینه حل و فصل پرونده های مربوط به عقد اجاره این توانایی را دارد تا ادله اثبات و مدارک کافی را در جهت احقاق حقوق موکل خود به دادگاه دهد.

اولین اقدام وکیل تخلیه ملک فوری برای احقاق حقوق مالک دادخواست حقوقی را برای آغاز روند دادرسی دعوای مطالبه اجور معوقه و تخلیه ملک به محاکم قضایی ارائه می کند. برای تنظیم چنین دادخواستی باید با قوانین مربوط به روابط مالک و مستاجر آشنایی داشته باشد و به طور کامل بر مفاد ذکر شده در این قانون تسلط داشته باشد تا با دلیل و ارائه مدارک و دلایل کافی به موفقیت برسد.

شاید تصور کنید امور مربوط به تخلیه بسیار آسان است. اما در واقع اینطور نیست. امور مربوط به تخلیه املاک بسیار پیچیده است. در بیشتر موارد در پرونده های مربوط به تخلیه املاک ریزه کاری ها و موارد گوناگونی وجود دارد که یک وکیل تخلیه مجرب به راحتی می تواند از پس آن بربیاید. بنابراین بهتر است هنگامی که با چنین مشکلی مواجه می شوید زمان خود را تلف نکنید و به یک وکیل امور املاک در موسه های معنبر حقوقی مراجعه نمایید.

 درخواست مشاوره با وکیل مجرب در تهران، به شما کمک می کند تا تصمیم درست را بگیرید. بسیاری از افراد بعد از به وجود آمدن دعاوی به دنبال وکیل هستند. در صورتی که بهتر است پیش از انجام معاملات و امور حقوقی خود، به یک وکیل مجرب مراجعه نمایید یا با او مشورت کنید. چرا که در این صورت دیگر نیاز نیست تا برای مسایل مالی یا خانوادگی در دادگاه ها منتظر شوید که حق خود را دریافت کنید. شما می توانید با شماره های دفتر جناب آقای سجاد کامیار، وکیل پایه یک دادگستری در تهران تماس بگیرید.

 

منبع: https://www.sajjad-kamyar.com/

 

 



:: برچسب‌ها: سجاد کامیار , وکیل پایه یک دادگستری , وکیل تخلیه ملک کیست؟ , ویژگی های وکیل تخلیه ملک , تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه , انتخاب وکیل تخلیه ملک ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

ورق لکسان چیست؟

 

Lexan یک اصطلاح تجاری برای ورق های پلی کربنات است که یکی از پرمصرف ترین پلاستیک ها در جهان است. نام تجاری Lexan در سال 1960 توسط جنرال الکتریک (GE) ایجاد شد، در حالی که بایر شروع به تولید مواد مشابه با نام های Merlon و Makrolon در سال 1958 کرد. Lexan یک ترموپلاستیک رزین پلی کربنات است. کاربردهای متنوعی دارد و به دلیل مقاومت بالای خود در برابر ضربه قابل توجه است. Lexan اغلب، مانند اکریلیک، در شرایطی استفاده می شود که نیاز به نسخه های بادوام تر از سطوح "شیشه مانند" دارد.

 Lexan مزایای زیادی دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، مقاومت ضربه ای چشمگیر دارد. در حالی که اکریلیک معمولاً 4 تا 8 برابر بیشتر از شیشه در برابر ضربه مقاوم است، Lexan بیش از 200 (بر اساس برخی برآوردها، 250) بار قوی تر از شیشه است. این مقاومت برتر در برابر ضربه، تا حدی به این دلیل است که Lexan بسیار انعطاف پذیرتر از اکریلیک یا شیشه است، که به آن اجازه می دهد در بسیاری از موارد به جای شکستن خم شود. به دلیل این انعطاف‌پذیری، Lexan را می‌توان بدون خطر ترک خوردن با شیشه یا اکریلیک سوراخ کرد. Lexan همچنین در برابر دمای 240 درجه فارنهایت مقاوم است و در برابر اسیدها و سایر مواد شیمیایی خشن بسیار مقاوم است. می توان آن را به صورت سرد یا بدون حرارت خم کرد و میزان اشتعال آن پایین است.

با این حال، Lexan دارای اشکالاتی است. خراشیدن آن بسیار ساده تر است و بسیار گران تر از اکریلیک است. همچنین به شفافیت اکریلیک نیست و به مرور زمان توسط اشعه ماوراء بنفش خورشید زرد می شود. به دلیل انعطاف‌پذیری، می‌توان آن را دندانه‌دار کرد و از آنجا که در برابر اسیدها و سایر مواد شیمیایی خشن بسیار مقاوم است، تمیز کردن آن با پاک‌کننده‌های ساینده دشوار است. با توجه به مزایا و معایب Lexan، هنوز هم یک ماده ایده آل برای کاربردهای مختلف است. کاربردهای متداول Lexan شامل شیشه‌ها و شیشه‌های اتومبیل مسابقه‌ای، بطری‌های نوشیدنی قابل استفاده مجدد، رایانه‌ها و کیف‌های تلفن، گیره‌های کلاه ایمنی ورزشی، شیشه‌های ضدگلوله و دی‌وی‌دی، سی‌دی و دیسک‌های بلوری است.

Lexan و اکریلیک اغلب برای کاربردهای مشابه در نظر گرفته می شوند. به طور کلی، اکریلیک انتخاب ارجح برای کاربردهایی است که در آن ظاهر یا زیبایی خاصی مهم است، زیرا شفافیت شیشه را با مقاومت در برابر شکست و ضربه ارائه می دهد که برتر از شیشه است. همچنین در مقایسه با Lexan ارزانتر است، و آن را به انتخابی مقرون به صرفه تبدیل می کند. Lexan انتخاب ارجح برای کاربردهایی است که در آن حفاظت و استحکام در درجه اول اهمیت قرار دارد. در حالی که اکریلیک براق‌تر و سفت‌تر است، احتمال ترک خوردن و شکستن آن در اثر ضربه بسیار بیشتر است، در حالی که Lexan خم می‌شود و خراش می‌یابد، اما احتمال شکستن یا ترک خوردن آن کمتر است. اگرچه ممکن است از نظر زیبایی شناسی چندان دلپذیر نباشد، اما ایمن تر و قوی تر از اکریلیک یا شیشه است. به طور خلاصه، Lexan یک پلاستیک بسیار محبوب با طیف گسترده ای از کاربردها است.

مزایای پلی کربنات لکسان

عملا نشکن و مقاوم

هنگامی که در مورد معایب سقف پلی کربنات سؤال می کنیم، یکی از بزرگترین مزایای آن این است که از شیشه های سقف سنتی قوی تر است. درست است، شیشه و فایبرگلاس گران قیمت، ماده انتخابی برای نورگیرهای شیک و سایه های لابی است. با این حال، استفاده از بام پلی کربنات اجازه می دهد تا همان سطح نور خورشید را به سازه وارد کند، اما با مواد عملاً نشکن. تولید کنندگان شیشه های ضد گلوله، سپر ضد شورش و پنجره های بانکی از پلی کربنات به دلیل استحکام عملاً نشکن آنها استفاده می کنند. بنابراین، طوفان تگرگ تنها می تواند آسیب زیبایی در برابر پانل های پلی کربنات ایجاد کند. 

بازتابنده اشعه ماوراء بنفش

مشابه با مصالح معمولی سقف، یکی از معایب سقف پلی کربنات مشخص، قابلیت بازتاب اشعه ماوراء بنفش آن است. سقف های پلی کربنات می توانند 100% اشعه های مضر فرابنفش را مسدود کرده و آنها را به دور از ملک منعکس کنند. با این حال، می تواند اجازه دهد 90٪ از نور طبیعی وارد ساختار شود و نور طبیعی را برای دفاتر یا املاک تجاری فراهم کند. سقف های پلی کربنات به عنوان نورگیر تنها در صورتی این مزایا را ارائه می دهند که به بهترین شکل ممکن نصب شوند. در مقابل، شیشه های شیشه ای تنها 25 درصد از اشعه UV را مسدود می کنند. به اندازه کافی درست است، شما نه تنها بهترین انتخاب لوازم آرایشی را با سقف های پلی کربنات انجام می دهید، بلکه یک گزینه کاربردی را نیز انجام می دهید.

تنوع رنگ را ارائه می دهد.

اگر ظاهری شیشه مانند سفید شفاف برای ملک شما مناسب است، می توانید این نوع مواد پلی کربنات را تقریباً در هر جایی پیدا کنید. با این حال، اگر چیزی با شخصیت را ترجیح می دهید، این سقف پلی کربنات عالی دارای معایبی است. سقف‌ها و پنجره‌های پلی‌کربنات جدا از شبیه‌سازی پنجره‌های شیشه‌ای، بسته به سازنده آن در سایه‌های آبی، برنزی، عقیق، نقره‌ای و رنگ‌های دیگر عرضه می‌شوند. هر نوع پنجره دوام و انسداد UV و قابلیت انعکاس یکسانی را ارائه می دهد. بنابراین، تصمیم نهایی شما به این بستگی دارد که آیا با زیبایی شناسی ملک تورنتو شما مطابقت دارد یا خیر.

مقاومت در برابر دمای بالا

یکی از متمایزترین معایب سقف پلی کربنات برای خواص تجاری تورنتو مقاومت در برابر دمای بالای آن است. این مصالح سقفی در برابر هر گونه محیط خشن مقاومت می کنند و به مدت نیم قرن با مصالح ساختمانی استاندارد تجاری املاک دوام می آورند. سقف های پلی کربنات وقتی در معرض گرما و سرمای مداوم قرار می گیرند خم نمی شوند و نمی شکنند. از آنجایی که آنها از پلاستیک تقویت شده ساخته شده اند، آسیبی به آنها نمی رسد. به نوبه خود، این قابلیت ها به سقف های پلی کربنات اجازه می دهد تا بدون نشان دادن علائم محو شدن، زرد شدن یا تغییر رنگ، دوام بیاورند. 

تقریباً در همه جا قابل استفاده است.

یکی از بهترین معایب سقف پلی کربنات سبک بودن آنهاست. این ویژگی امکان نصب آسان آنها را تقریباً در هر مکانی می دهد. در حالی که اکثر صاحبان املاک تورنتو پنجره های پلی کربنات را انتخاب می کنند، سقف های طولانی مدت و بادوام نیز می سازند.

معایب پلی کربنات لکسان

گران

یکی از بزرگترین معایب سقف و مصالح پلی کربنات گران بودن آن است. صاحبان املاک تجاری قیمت آنها را مشابه سقف های فلزی و معماری شینگل می بینند.

در برابر آسیب های سطحی و فرورفتگی آسیب پذیر است.

در بحث در مورد مزایا و معایب سقف پلی کربنات لکسان، ضریب دوام این مواد باعث سرمایه گذاری عالی آنها می شود. با این حال، آسیب های زیبایی که آنها دریافت می کنند می تواند در طول زمان گسترده باشد. سقف پلی کربنات هنوز پلاستیکی است. بنابراین، اگر تگرگ یا چکمه سطح خود را خراش دهد، دائمی می ماند. در طوفان تگرگ، ترک های ضربه ای روی پنجره ها باقی می ماند و این امر مستلزم تعمیر یا تعویض گران قیمت است. سقف های پلی کربنات تقویت شده با مواد ضد خش اغلب بحث مزایا و معایب سقف پلی کربنات را بر طرف می کند. با این حال، آنها قیمت این مواد سقف را حتی بیشتر از میانگین می کنند.

نیاز به محلول تمیز کننده خاصی دارد.

از آنجایی که سقف ها و مصالح پلی کربنات در برابر خراش آسیب پذیر هستند، به محلول تمیزکننده خاصی نیاز دارند. هر گونه مواد تمیز کننده با مواد ساینده، قلیایی و حلال ها با کندن سطح آن یا نازک کردن آن در هر تمیز کردن، به مواد سقف آسیب می رساند. به نوبه خود، تمیز کردن باعث کاهش طول عمر و دوام مواد پلی کربنات می شود. به اندازه کافی درست است، به خصوص اگر از آنها در لابی خود استفاده کنید، به تمیز کردن منظم این سقف ها نیاز دارید. بنابراین، باید روی محلول‌های تمیزکننده‌ای سرمایه‌گذاری کنید که تولیدکنندگان می‌توانند برای سالم و تمیز نگه داشتن سقف شما تجویز کنند.

دوستدار محیط زیست نیست.

سقف های پلی کربنات مواد مصنوعی با فرآیند ساخت هستند که محیط زیست را به خطر می اندازند. برای تقویت لایه های خود، سقف های پلی کربنات تحت پردازش حرارت شدید قرار می گیرند. علاوه بر این، با فسژن و کلر ترکیب می شود. هر دو ماده شیمیایی می توانند باعث بیماری در انسان شوند. بنابراین، ایمنی کارکنان یکی دیگر از عواملی است که به فرآیند تولید و قیمت گران قیمت آن می افزاید.

 شرکت ریچانگ در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد و محصولات این شرکت به کشور هایی چون جمهوری آذربایجان،عراق و کشورهای آسیای میانه صادر می گردد و در افق آینده دستیابی به بازار های اروپایی و جهانی را مد نظر خود قرار داده است.

منبع: https://raychung.ir/

 



:: برچسب‌ها: شرکت نکو تجارت سپند،نماینده انحصاری ری‌چانگ در ایران , سازگاری و امکانات بالای ورق لکسان , کاربرد های ورق پلی کربنات لکسان , مزایا و معایب ورق لکسان , Polycarbonate lexan ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

موتور دمپر چیست؟

 

دمپر هر چیزی در سیستم HVAC خانه است که به متوقف کردن یا تنظیم جریان هوا کمک می کند. دمپرها می توانند وزن دار یا فنری باشند تا زمان باز یا بسته شدن را تنظیم کنند، یا می توان آنها را از راه دور از طریق یک موتور برقی کنترل کرد. اساساً، دمپر جریان هوا را در داخل تجهیزات حمل و نقل هوا تنظیم می کند و در دراز مدت بر سلامت کلی شما تأثیر می گذارد. یک دمپر موتوری کارآمد اجازه می دهد تا دمای داخل اتاق توسط شما کنترل شود و جریان هوا را در خانه شما تنظیم کند.

یک دمپر در یک سیستم HVAC، همچنین به عنوان دمپر کانال یا دمپر متعادل کننده حجم شناخته می شود، صفحه متحرکی است که در مجرای کانال قرار دارد و جریان هوا را تنظیم می کند و آن را به مکان های خاصی از خانه هدایت می کند. استفاده از دمپرها معمولاً در سیستم های منطقه بندی یا کنترل منطقه دیده می شود. دمپرهای هوا بخشی ضروری از آن صنایعی هستند که در آن گازها و مایعات از طریق لوله ها و مجاری برای کنترل جریان مواد جابجا می شوند.

عملکرد موتور دمپر ها

موتور دمپر ها به دو صورت عمل می کنند:

مکانیکی(دستی): به دمپر هایی که به کمک اهرم خارجی داکت ها کار می کنند، دمپر دستی می گویند.

اتوماتیک: به دمپر هایی که به کمک موتور الکتریکی یا پنوماتیکی کار می کنند و بیشتر در تنظیم جریان هوا کاربرد دارند دمپر های اتوماتیک می گویند.

همانطور که می دانید موتور دمپرها (محرک های الکتریکی) اختلال ایجاد شده در هوای تازه و هوای برگشتی به سبب اختلاف حجم هوای خروجی و ورودی را کنترل می کنند. موتور دمپرها به این منظور در این سیستم به کار رفتند که شرایط مناسب را در مواقع  قطع برق، سرمای شدید، گرم تر شدن هوا و پیشگیری از  یخ زدگی کویل ها و یا آسیب های دیگر را فراهم می کنند.

به عنوان مثال در فصل زمستان، به منظور خروج گاز ها و دود ناشی از آتش از دودکش، دمپر دودکش را بازکرده و در تابستان به منظور پیشگیری از ورود جانوران و حشرات، همچنین هوای گرم دمپر دود کش را می بندیم. ولی شیوه کار به روش اتوماتیک راحت تر بوده زیرا بر روی دمپر یک موتور دمپر نصب می شود که که از طریق سیستم اتوماسیون یا سیستم مرکزی ساختمان کنترل می شود و دیگر سختی های کار با دمپر دستی را ندارد.

دمپرهای کنترل هوا EB در اندازه ها و اشکال مختلف مانند پس زمینه مربع، دایره، مستطیل موجود هستند و استفاده از نوع مناسب دمپر برای کاربرد خاص بسیار مهم است. محل دمپر، ساختار مجرای آن و هدف آن، همه با هم نوع آن را تعیین می کنند. چنین دمپرهایی با نام های دمپر محکم حباب نشتی صفر، دمپر کنترل صدا، دمپر ولوم موتوردار و غیره شناخته می شوند.

برخی از انواع دمپرهای مورد استفاده در سیستم HVAC در زیر ذکر شده است.

 انواع دمپرها

1. دمپر ظرف مسطح پروانه

دمپرهای ظرف پروانه ای عمدتاً برای راندمان بالا و نگهداری کمتر طراحی شده اند. آنها از تیغه ای بر روی یک لولا استفاده می کنند که برای پر کردن کانال در هنگام ردیف شدن دقیق ساخته شده است تا جریان هوا را محدود کند. آنها این قابلیت را دارند که جریان هوا را به طور کامل متوقف کنند و همچنین در مواقع ضروری با چندین تیغه در دسترس هستند.

یکی دیگر از واقعیت های مهم در مورد دمپرهای پروانه ای این است که آنها می توانند تنها با فعال کردن جریان هوا در یک جهت از عقب نشینی جلوگیری کنند و آنها را به گزینه ای مناسب برای پیشگیری از آتش سوزی و کاربرد گرمایش تبدیل می کند. برنامه های کاربردی آنها اکسید کننده ها، کیسه ها، اسکرابرها، بخاری ها، رسوب دهنده ها و غیره را پوشش می دهد.

2. دمپرهای تیغه ای

دمپرهای تیغه ای از صفحات فلزی نازک ساخته شده اند که برای یا تنظیم جریان هوا در تجهیزات انتقال هوا مانند سیستم های HVAC، دودکش ها و کانال ها استفاده می شوند. دمپرهای تیغه ای مقابل دارای تیغه هایی هستند که در جهت مخالف حرکت می کنند. دمپرهای تیغه ای برای اندازه گیری و کنترل شگفت انگیز طراحی شده اند. آنها به استحکام بیشتر، ظرفیت آب بندی برتر مجهز شده و صدای کمتری تولید می کنند.

3. دمپر گیوتین

دمپرهای گیوتینی بیشتر به دلیل توانایی خود در ارائه بهترین مهر و موم ممکن شناخته شده اند. آنها در مکانی نگهداری می شوند تا به طور کامل جریان هوا را مسدود کنند و می توان از آن در هر مکانی که برای نگهداری منظم یا ورود به مجرای پشت منبع رسانه ایزوله مناسب نیاز است استفاده کرد.

4. دمپرهای لوور

این نوع دمپرها مخصوصاً به دلیل زمان پاسخ سریع و خاصیت مسدود کنندگی قوی هوا استفاده می شود. این دمپرها معمولاً از تیغه های صاف روی لولاها برای پر کردن هر اندازه کانال استفاده می کنند. آنها یکی از پرکاربردترین دمپرهای HVAC هستند.

5. دمپرهای پره ورودی

دمپرهای پره ورودی معمولاً در برنامه های ورودی فن استفاده می شود که جریان بهتر مواد و کنترل فشار را فراهم می کند. استفاده از آنها را می توان گاهی در تنظیمات HVAC مشاهده کرد، جایی که یک تاسیسات به تنظیم کامل تهویه نیاز دارد. این دمپرها دارای پره های متعددی هستند که در اطراف یک هاب مرکزی طراحی شده اند که با وارد کردن چرخش به ورودی فن که یک روش عالی برای کنترل ارائه می دهد، عملکرد فن را بهبود می بخشد.

هر یک از این دمپرهای تهویه مطبوع اهداف مختلفی را انجام می دهند. حتی ممکن است سیستم تهویه مطبوع شما نیاز به کار کردن همه این دمپرهای ذکر شده در بالا داشته باشد. دانستن کاربرد هر یک از آنها به شما کمک می کند دمپر مناسب برای سیستم HVAC خود را انتخاب کنید.

 

منبع: https://rahsamair.com/

 

 



:: برچسب‌ها: عملکرد موتور دمپر ها , انواع دمپرها , کارکرد دمپر , رهسام_تهویه ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مدرسه هوشمند چیست؟

مدرسه هوشمند یک مؤسسه آموزشی-یادگیری مبتنی بر فناوری است که کودکان را برای عصر اطلاعات آماده می کند. در مدارس هوشمند، معلمان از طیف وسیعی از ابزارهای چندرسانه ای از جمله فیلم، عکس، صوت، اسلاید و غیره کمک می گیرند تا فرآیند یاددهی-یادگیری موثرتر و کارآمدتر شود. یک مدرسه هوشمند حداکثر استفاده از فناوری هوشمند و فعال را در فرآیند اجرای کل برنامه درسی، آموزشی، ارزشیابی، مطالب یاددهی-یادگیری و مدیریت مدرسه خواهد داشت تا دانش آموزان را برای عصر اطلاعاتی که در آن زندگی می کنیم آماده کند. مدارس هوشمند مجهز به دستگاه‌های فن‌آوری مدرن، مانند تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها و جدیدترین نرم‌افزارهای کمک آموزشی، تجربه یادگیری را برای دانش‌آموزان سرگرم‌کننده‌تر می‌کنند. یک مدرسه هوشمند معلمان را قادر می سازد تا دانش را به شیوه ای جالب تر و قابل هضم تر برای دانش آموزان با فناوری دیجیتال به اشتراک بگذارند. در چنین مدرسه ای، معلمان با استفاده از رسانه های بسیاری مانند ویدئو، ارائه، فایل های صوتی و بسیاری از فرمت های تصویری دیگر، به اشتراک گذاری درس ها دسترسی دارند.

در یک مدرسه هوشمند می توانید تمام دروس تدریس شده در روز را ضبط کنید. بنابراین، حتی اگر یک کلاس را از دست بدهید، باز هم فرصت خواهید داشت تا بدون از دست دادن چیزی، از جمله جوک، درس را یاد بگیرید. بنابراین، حتی زمانی که دانش آموزی بیمار می شود و چند درس را از دست می دهد، لازم نیست احساس بدی داشته باشد. آنها به ضبطی دسترسی دارند که می توانند دوباره روی آن بیایند و با مطالعه خود ادامه دهند. بنابراین دانش‌آموزان دیگر مجبور نیستند تمام یادداشت‌ها را کپی کنند و خودشان یا با کمک یک دوست یاد بگیرند. اغلب در محیط کلاس های سنتی ، دانش آموزان ضعیف و خجالتی احساس می کنند که از کلاس جدا افتاده اند، در کلاس احساس خستگی می کنند و زمان سختی را تجربه می کنند. در صورتی که، این مسئله در مدرسه هوشمند صادق نیست و محیط پویای این نوع یادگیری باعث می شود که بسیاری از دانش آموزان احساس راحتی کنند. مفاهیم از طریق ویدئو، بازی های آموزشی، ارائه پاورپوینت،هنرهای تجسمی و فعالیت های عملی در ذهن دانش آموزان به طور واضح و بهتری ثبت می شوند. این مشارکت فعال در یادگیری تکنولوژیکی مسیری را برای کنترل دانش آموزان بر یادگیری خودشان هموار می کند.

مزایای مدرسه هوشمند 

  • دسترسی آسان به اطلاعات
  • یادداشت برداری از یک رسانه دیجیتال
  • درک بهتر موضوعات از طریق ابزارهای دیجیتال
  • یک گزینه عالی برای دانش آموزانی که غایب هستند.
  • یادگیری به صورت پویا
  • یک محیط آموزشی که تعاملی باشد.
  • کاغذ با ابزار دیجیتال جایگزین می شود.

مدارس هوشمند روندی سریع در حال رشد در سراسر جهان دارند که توجه معلمان و مربیان بیشتری را به خود جلب می کنند. پذیرش این روند جدید می تواند مزایای بسیاری را برای دانش آموزان و همچنین مربیان به ارمغان آورد. این مدارس را قادر می سازد تا به دانش آموزان تجربه تحصیلی بهتری را متناسب با دنیای مدرن ارائه دهند.

 برای اولین بار در ایران در مدرسه پیشرو با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

 منبع: https://pishroschool.ir/

 

 



:: برچسب‌ها: دبستان پیشرو , مدرسه غیر دولتی پیشرو , مزایای مدرسه هوشمند , مدرسه هوشمند چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()