نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تعریف نمای ساختمان

کلمه نما هم معنای لغوی و هم معنای استعاری دارد. معنای تحت اللفظی، یک وجه یا طرف خارجی یک ساختمان است که معمولاً در جلو قرار دارد و شامل ورودی اصلی است. معنای استعاری یک وجه کاذب را به وجود می آورد و آنچه را که پشت سر است می پوشاند.

ویژگی های یک نما

پس نما دقیقاً کجا قرار دارد؟ نمای ساختمان یا سازه بیرونی ترین، اولین و قابل تشخیص ترین جنبه یا ضلع (ارتفاع) است. اغلب شامل برجسته ترین ورودی ساختمان و طراحی یا عناصر کاربردی خاص است که می تواند شامل موارد زیر باشد:

ستون ها، چه به صورت آزاد و چه به صورت ستون (ستون هایی با نقش برجسته بلند یا کم از دیوار نما).

پنجره‌هایی که می‌توانند از کاربردی تا تزئینی متغیر باشند یا هر دو کاربرد را در بر گیرند (فنستراسیون طراحی و قرار دادن پنجره‌ها در یک سازه است، از واژه لاتین fenestra به معنای پنجره).

عناصر مجسمه سازی برای تزیین، با استفاده از پیکره های انسان و طبیعت یا طرح های انتزاعی

نرده و لبه های تزئینی

پیش امدگی ها، برآمدگی ها و قرنیزها برای محافظت و تزئین ورودی ها و پنجره ها

استفاده از رنگ، از نظر کاربرد یا منابع طبیعی

انواع سبک های نما چیست؟

متریال یک عنصر ضروری است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام مناسب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای باشد که برای آن هزینه می شود.

نمای بیرونی مانند یک لایه محافظ برای ساختمان است و در انتخاب نمای ساختمان رعایت نکاتی بسیار مهم است: با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی ساختمان، تعداد طبقات ساختمان و…

به طور کلی نماهای ساختمان را می توان به سه دسته تقسیم کرد:

  • کلاسیک
  • نئوکلاسیک
  • نوین
نماهای کلاسیک

نمای کلاسیک یا رومی ساختمان برگرفته از معماری کلاسیک رومی و یونانی است. سبک های معماری متولد شده در اروپای پس از رنسانس را می توان معماری کلاسیک در نظر گرفت.

طیف وسیعی از نماهای کلاسیک در سراسر ایران و خاورمیانه دیده می شود و ایده های مختلفی از آن گرفته شده و طرفداران خود را دارد. تقارن یکی از اصول جدا نشدنی طراحی نما کلاسیک و نوعی سیستم اصیل است.

بنابراین در این عصر گرایش به دیدگاه کلاسیک افزایش یافته است. از سوی دیگر، نمای کلاسیک حس عظمت را برای ساکنین و افرادی که از بیرون تماشا می کنند، به ارمغان می آورد.

زیرا آنها می توانند کشورهای پیشرفته در معماری را ببینند و ساختمان های اداری خود را به سبک کلاسیک بسازند.

نمای ساختمان های نئوکلاسیک

سبک های معماری که پس از رنسانس در اروپا متولد شدند را می توان معماری کلاسیک در نظر گرفت. نمای نئوکلاسیک در واقع از سایر ساختمان های کلاسیک و مدرن متمایز است.

یکی از ویژگی های بارز معماری نئوکلاسیک، جلوه دیوار است که به هر قسمت از آن شخصیت منحصر به فردی می بخشد. می توان گفت که نئوکلاسیک ها از طرح های کلاسیک در سبک مدرن استفاده می کنند.

به عنوان مثال در طراحی داخلی و طراحی نما، یک ساختمان کلاسیک به چشم می خورد. از ویژگی های این سبک نما می توان به اجرای تزیینات و طرح های کلاسیک به همراه امکانات مدرن و جدید در طراحی نمای ساختمان اشاره کرد.

همچنین رعایت تقارن و تناسب در معماری کلاسیک و استفاده از مصالح سنتی مانند آجر سنگ و چوب از دیگر ویژگی های این سبک است.

نمای مدرن

طراحی نمای مدرن در معماری در دهه های اولیه قرن بیستم آغاز شد. برخلاف سبک قدیمی با طراحی پیچیده، طراحان سعی می کنند راه هایی برای دسترسی بیشتر به معماری بیابند.

اصول استاندارد تمامی این طرح ها سادگی، کارایی و ظرافت است. ظاهر مدرن را می توان با طراحی خلاقانه و جسورانه اش متمایز کرد و همیشه می توان انتظار شگفتی هایی را در آن داشت.

ویژگی های این سبک استفاده از ریتم های عمودی ، افقی و زاویه ای و استفاده از مواد و فناوری های جدید است. نوآوری در این سبک بسیار مهم است.

اصول نمای طراحی مدرن

کمبود لوازم جانبی در نمای یک خانه مدرن ؛ لوازم جانبی برداشته می شوند و بسیار ساده خواهند بود. در این سبک ، مواد و اتصالات صریح در کنار هم قرار می گیرند.

استفاده از مواد و سیستم های مدرن در نما ، ستون های فولادی قابل مشاهده و بلوک های بتونی به عنوان مواد کامل استفاده می شود.

استفاده از مواد سنتی به روش های جدید ، از موادی مانند چوب ، آجر و سنگ به روش های ساده استفاده می شود.

بر رنگ طبیعی مواد تأکید کنید. به جای رنگ آمیزی مواد مورد استفاده ، آنها با ظاهری مدرن و رنگ طبیعی آنها نمایش داده می شوند.

نمای بیرونی ساختمان همچنین یکی از مهم ترین عواملی است که در مصرف انرژی و پارامترهای آسایش هر ساختمان نقش دارد. کنترل عوامل فیزیکی محیطی (گرما، نور، صداها) باید در طول فرآیند طراحی در نظر گرفته شود، همچنین استراتژی‌های طراحی که آسایش سرنشینان را بهبود می‌بخشد.

نمای ساختمان با برنامه ریزی دقیق و طراحی خوب می تواند به میزان قابل توجهی بر مصرف انرژی آن تأثیر بگذارد. عناصر کلیدی مانند جهت گیری، عایق بندی و اصول طراحی غیرفعال نقش اساسی در به حداقل رساندن نیازهای انرژی دارند.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی میباشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: facade , انواع سبک های نما , ویژگی های یک نما , اصول طراحی نمای ساختمان , ایوان سبز , گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

برندینگ و برندسازی (Branding)

برندسازی فرآیند ایجاد نام، نماد، لوگو یا طرحی است که معرف یک شرکت یا محصول باشد. کسب‌وکارها چگونه خود را از رقبای خود متمایز می‌کنند و وفاداری مشتری را ایجاد می‌کنند.

یک برند قوی می تواند از افزایش فروش حمایت کند، به یک کسب و کار کمک کند مشتریان جدید جذب کند و سهم بازار خود را افزایش دهد. ایجاد یک برند فراتر از طراحی یک لوگو یا انتخاب یک نام جذاب است.

این نیاز به تحقیق در مورد مخاطب هدف، رقابت و نقاط قوت و ضعف شرکت دارد. جمع‌آوری بینش‌های مختلف باعث ایجاد هویت برندی می‌شود که با مصرف‌کنندگان طنین‌انداز می‌شود.

از جمله عناصر تشکیل دهنده یک برند می توان به نام، لوگو، برچسب، رنگ ها، فونت ها و ظاهر و احساس کلی اشاره کرد.

استراتژیست ها از تکنیک های مختلفی برای نشان دادن نوع محصول یا خدماتی که از طریق هویت برند می فروشند استفاده می کنند.

کسب و کار شما را بیشتر شناسایی می کند.

قبل از هر چیز، درک این نکته ضروری است که برندسازی چیزی بیش از داشتن یک لوگوی خوب است. این کلیت نحوه درک مشتریان از کسب و کار شما است که شامل همه چیز از خدمات مشتری گرفته تا مواد بازاریابی است.

یک برند با طراحی خوب می تواند کسب و کار شما را قابل تشخیص تر و به یاد ماندنی تر کند. مشتریان به احتمال زیاد با شرکت هایی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند تجارت می کنند.

علاوه بر این، ایجاد یک هویت بصری قوی که به‌طور دقیق نشان‌دهنده هدف کسب‌وکار شما باشد، ضروری است.

به طور شگفت انگیزی، حدود 76 درصد از مشتریان زن و 80 درصد از مشتریان مرد، اقلامی را از برندهایی که می شناسند خریداری می کنند. 

مشتریان درگیر با نام تجاری شما 52 درصد ارزشمندتر از مشتریان صرفا راضی هستند. و فرض کنید شما موفق شده اید در سطح احساسی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

در این صورت، می‌توانید از طریق آن‌ها ارزش طول عمر حیرت‌انگیز 306 درصدی بالاتری تولید کنید.

به شما امکان می دهد بیشتر فروش کنید.

به گفته فوربس، یکی از جنبه های کلیدی برندسازی، حضور مداوم در تمامی پلتفرم های تبلیغاتی است که پتانسیل افزایش درآمد کسب و کار را تا 23 درصد دارد.

اما دقیقاً چگونه برندسازی به یک تجارت کمک می کند تا به این هدف برسد؟ به عنوان مثال ، آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا مایل به پرداخت هزینه بیشتری برای یک مارک قهوه خاص نسبت به سایر فروشندگان قهوه هستید؟

این انتساب به فعالیتهای مداوم هویت برند ، باعث ایجاد ارزش در ذهن مصرف کنندگان می شود. همچنین یک پیشنهاد منحصر به فرد و تمایز از رقبا ایجاد کرد، جایی که مشتریان قیمت های برتر را پذیرفتند که آنها را از سایر محصولات یا خدمات در بازار متمایز می کرد.

از این رو، یک برند قوی همچنین می تواند به شما در شارژ بیشتر محصولات یا خدمات خود کمک کند. مشتریان اغلب مایل به پرداخت حق بیمه برای برندهای باکیفیت هستند، بنابراین سرمایه گذاری در برندسازی می تواند به شما کمک کند تا قیمت های خود را بدون از دست دادن مشتریان افزایش دهید.

منجر به ارتباط بهتر می شود.

یک برند کاملاً تعریف شده تضمین می کند که همه افراد درگیر در تجارت شما، از مشتریان گرفته تا تیم فروش گرفته تا سایر ذینفعان و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی، کاملاً همسو هستند.

از یک طرف ، می توانید گزاره ارزش خود را به طور مؤثر به مشتریان بالقوه منتقل کنید. اما از طرف دیگر ، مخاطب هدف شما درک دقیقی از برند شما بدست می آورد و توسعه می دهد ، که برای موفقیت برند بسیار مهم است.

از این رو، ارتباطات کارآمد به ایجاد روابط قوی بین مشاغل و مشتریان کمک می کند و این به نوبه خود منجر به اعتبار برند می شود. بیش از 92 ٪ از بازاریابان معتقدند که اصالت برند برای برند آنها ضروری است.

اگر مشتریان شما برند شما را به عنوان معتبر مشاهده نکنند ، تولید فروش قابل دسترسی نخواهد بود.

باعث وفاداری مشتری می شود.

مهم‌ترین تأثیر تلاش‌های برندسازی این است که به شما در ایجاد وفاداری مشتری کمک می‌کنند. اگر مشتریان تجربه مثبتی داشته باشند، احتمال بیشتری وجود دارد که به برند شما بچسبند و به تجارت با شما ادامه دهند.

اگر می خواهید کسب و کار شما رشد کند، باید این سطح از وفاداری را توسعه دهید. برندها برنامه های وفاداری را از طریق تلاش های برندسازی خود توسعه می دهند.

از نظر استراتژیک که مدیریت بودجه بازاریابی بهتری را ممکن می سازد و مشتریان کاملاً از اخلاق برند و نوع ارزشی که ارائه می دهد آگاه هستند.

از این رو این تصمیم آنها را تحت تأثیر قرار می دهد، آیا آنها باید به برند وفادار باشند یا حتی یک طرفدار پرخاشگر.

در حالی که اکثر مردم حداقل به یک برند وفادار هستند، بیش از 85.8٪ به بیش از ده برند وفادار نیستند. از این رو، حفظ توجه بالا در صنعت شما حیاتی است.

بازاریابی وایرال و حمایت از برند را ترویج می کند.

هنگامی که مشتریان برند شما را در حلقه اجتماعی خود تبلیغ می کنند، برندسازی می تواند الهام بخش حمایت از مشتری باشد.

این به ایجاد "سفیران" برای کسب و کار شما کمک می کند - مشتریانی که آنقدر تحت تاثیر برند شما قرار گرفته اند که مایلند به دوستان و خانواده خود درباره شما بگویند.

مردم، به‌ویژه رفتار خریدشان، به شدت تحت‌تاثیر حرف‌های افرادی که به آن‌ها اعتماد دارند درباره برندها می‌گویند. برای مثال، اگر دوستانشان محصولی را تایید نکنند، 28 درصد از هزاره ها آن را امتحان نمی کنند.

برعکس، یک توصیه محصول بین 20 تا 50 درصد از تصمیمات خرید مشتریان را تحت تأثیر قرار می دهد.

شما را از سایر برندها متمایز می کند.

ایجاد یک برند مستحکم به زمان و تلاش نیاز دارد، اما ارزشش را دارد. هنگام توسعه یک برند، عناصر زیادی باید در نظر گرفته شوند. این شامل نام و لوگوی شما به ارزش ها و پیام های شما می شود.

این ترکیب شخصیت برندی را تشکیل می دهد که با سایر بازیگران بازار متفاوت است. با گذشت زمان، این هویت برند متمایز به شما برتری نسبت به رقبای خود می دهد.

با تقویت مداوم، تثبیت شخصیت برند در ذهن مشتریان هدف شما قریب الوقوع می شود. این منجر به حفظ یادآوری برند برتر در زمان تصمیم گیری برای خرید می شود.

اگر مخاطب هدف شما شما را به دلایل درستی به خاطر می آورد، دلیلی وجود ندارد که از شما خرید نکنند. علاوه بر این، مردم عموماً آرزوی داشتن محصولات مارک دار را دارند و شما ممکن است بهترین انتخاب آنها باشید که ممکن است به داشتن آن احساس افتخار کنند.

همچنین ارتباط قوی بین برندسازی و شخصی سازی وجود دارد. شخصی سازی کلیدی برای برجسته شدن در چشم انداز تجاری بسیار رقابتی است.

به‌عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای برندسازی، می‌توانید محتوای شخصی‌سازی‌شده را برای مشتریان احتمالی بفرستید که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره برند شما هستند.

جالب اینجاست که 73 درصد از خریداران یک تجربه خرید شخصی را ترجیح می دهند. برای اطمینان از اینکه تلاش های برندسازی شما به طور موثر کسب و کار شما را از رقبا متمایز می کند، به یک استراتژی برندسازی قوی نیاز دارید که برند شما را به وضوح تعریف کند.

با این حال، این شامل پاسخ به سوالاتی مانند ارزش های اصلی شما چیست؟ چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند؟ هنگامی که پاسخ این سوالات را بدانید، می توانید شروع به ایجاد پیامی کنید که در بازار هدف شما طنین انداز شود.

هنگامی که نام تجاری خود را تعریف کردید، مطمئن شوید که تمام ارتباطات شما منعکس کننده آن هستند، از جمله همه چیز از نحوه پاسخگویی به تلفن گرفته تا طراحی وب سایت شما. در سرتاسر آن را ثابت نگه دارید.

تأثیرات بر روانشناسی افراد

فرض کنید به عنوان مدیر برند کار کرده اید. در این صورت، شما باید به خوبی از روانشناسی رنگ هایی که شرکت ها برای تأثیرگذاری بر ذهن مشتریان بالقوه استفاده می کنند آگاه باشید.

بر اساس تحقیقات، رنگ ها به تنهایی می توانند تا 90 درصد بر برداشت اول تأثیر بگذارند. به عنوان مثال، رنگ های زرد، نارنجی و قرمز می توانند احساسات را از گرما و راحتی به خشم و خصومت برانگیزند.

اما افراد مختلف بسته به فرهنگ و جنسیت خود رنگ ها را متفاوت درک می کنند. رنگ‌های مناسب می‌توانند تفاوت در درک مردم از برند شما ایجاد کنند.

این می تواند احساسات را تحت تأثیر قرار دهد، یک نمایش بصری قدرتمند ایجاد کند و طیف گسترده ای از رنگ های عالی را برای برندسازی ارائه دهد.

رنگ ها معمولاً نقطه کانونی در برندسازی هستند، نشان دهنده برندها و ایجاد تمایز. کوله پشتی برزنتی با قفل و بند زرد رنگ روی دسته آن به یکی از آن ویژگی های متمایز قرمز/زرد تبدیل شده است که فقط مربوط به این برند است!

از رنگ استفاده کنید تا برند خود را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشید. راه های مختلفی بر درک مشتریان از یک شرکت و محصولات آن تأثیر می گذارد. از این رو ترکیبی را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

با ویژگی‌های برندینگ کاملاً تعریف شده، تلاش‌های بازاریابی برای سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی موفق تنظیم می‌شود که در جهت تثبیت ارزش‌های برند و نوید در ذهن مشتریان بالقوه است. ایجاد آگاهی موفقیت بهتری خواهد داشت که منجر به آزمایش و پذیرش می شود. از این رو وفاداری به برند به وظیفه ای قابل مدیریت تبدیل می شود. 

برای اینکه بتوانید برند خود را معروف کرده و کسب و کار خود را رونق ببخشید نیازمند این هستید که با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید تا شما را به سمت هر آنچه که می خواهید سوق دهد و برند شما مانند سایر برند های معروف در معرض دید کاربران قرار دهد تا به زودی بتوانید با استفاده از برند خود کسب درآمد داشته باشید البته نباید این موضوع را فراموش کرد که شما باید پس از شروع برندسازی برای رسیدن به هدف صبور باشید و در قالب گزارشات روند پیشرفت کسب و کار خود را مشاهده کنید تا در انتها شاهد یک تغییر عظیم در کسب و کار خود شوید.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: ساخت برند حرفه ای , برندینگ , برندسازی , نیازمندی های برندینگ , تاثیر برندینگ بر کسب و کار ها , مزایای برندینگ , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مدرسه غیر دولتی پیشرو 

 

ساختمان های مدرسه خوب دانش آموزان را راحت می کند، امنیت را فراهم می کند و محیطی را ارائه می دهد که می توانند به آن احساس افتخار کنند. راحتی کلید است.

فضای کافی و نور خوب (ترجیحاً نور طبیعی غیرقابل مذاکره است. کلاس‌های تاریک و تنگ نمی‌توانند یادگیری را تسهیل کنند. فراتر از این، کلاس‌های خوب دارای آکوستیک شفاف، کیفیت هوای بالا و دمای متعادل هستند.)

سه ویژگی ساختمان های مدرسه بزرگ

1. فضا

فضا هم جنبه کاربردی و هم روانی دارد. فضاهای کوچک می توانند احساس تنگی، تنگناهراسی، ناخوشایند داشته باشند.

آنها همچنین تعداد مواد آموزشی را که می توان در دسترس معلمان و دانش آموزان ذخیره کرد، محدود می کند. 

تحقیقات نشان داده است که اتاق‌هایی با سقف کم با افزایش سطح کورتیزول مرتبط هستند، که نشانه‌ای از این است که کلاس‌های تنگ منجر به استرس دانش‌آموزان می‌شود.

2. نور طبیعی

نور روز یک عنصر ضروری برای روشنایی هر اتاق است و کلاس های درس نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اگرچه نور مصنوعی برای تکمیل منابع نور طبیعی مورد نیاز است، اما طراحی خوب ساختمان، نور موجود از خورشید را به عنوان منبع اصلی نور به حداکثر می‌رساند.

همه ما احساس غم انگیز بودن در اتاقی بدون پنجره را می دانیم.

3. دما و کیفیت هوا

سلامت دانش آموزان تحت تاثیر آلاینده های موجود در هوا است. این تأثیر برای کودکانی که از آسم رنج می برند، که می تواند بیش از 10 درصد از دانش آموزان باشد، حتی بدتر خواهد بود.

به همین دلیل مقررات کیفیت هوا در کلاس‌های درس مستلزم آن است که سطح CO2 از میانگین روزانه 1500ppm تجاوز نکند. 

اتاق‌های بزرگ‌تر در مورد کیفیت هوا، به‌ویژه اتاق‌هایی که پنجره‌های بزرگ و نورگیر دارند، یک مزیت دارند. تهویه مکانیکی اضافه شده است و سنسورهای CO2 سطح تهویه مطبوع مورد نیاز را برای اطمینان از شرایط یادگیری ایده آل کنترل می کنند.

نتیجه گیری

کلاس‌های تنگ، کم نور و پرجمعیت، تمرکز دانش‌آموزان را مختل می‌کند و بر توانایی آن‌ها برای عملکرد خوب در آزمون‌ها تأثیر می‌گذارد و به طور بالقوه بر آینده‌ی آینده‌شان تأثیر می‌گذارد.

به همین دلیل است که درک ویژگی های کلاس های مدرسه خوب بسیار مهم است. تحقیقات انجام شده در دانشگاه لندن به این نتیجه رسید:

از تحقیقات محدودی که بر روی کودکان خردسال متمرکز شده است، می دانیم که دما و رطوبت بالا با اثرات نامطلوب بر پیشرفت و رفتار دانش آموزان مرتبط است. 

مطالعه دیگری به "راحتی حرارتی، نورانی، آکوستیک و ارگونومیک" کلاس‌های درس پرداخت و به نتیجه‌ای رسید که باید برای همه ما شهودی باشد: کودکان زمانی که راحت باشند بهتر یاد می‌گیرند.

به همین دلیل است که برای مدارس مهم است که با شریکی کار کنند که بداند چگونه انتخاب های ساخت و ساز بر شادی و نتایج یادگیری افرادی که از آن فضاها استفاده می کنند تأثیر می گذارد.

شرایط پیش ثبت نام پیشرو

مجتمع آموزشی و فرهنگی پیشرو از پیش دبستان تا پایان دوره دوم دبیرستان در خدمت پیشروان عرصه علم و دانش می باشد. 

این مجتمع در سال ۱۳۷۱ تاسیس و طی سی و یک سال ضمن کسب افتخارات بسیار در زمینه های مختلف تحصیل کرده های بسیاری را در رشته های پزشکی و مهندسی به جامعه تحویل داده است.

شرایط ثبت نام :

۱- موفقیت دانش آموز در انجام تست های روان شناختی و مصاحبه توسط مشاوره مدرسه.

۲- تایید سلامت دانش آموز توسط پایگاه های بهداشتی معرفی شده از طرف مدرسه (فقط پایه اول)

مدارک مورد نیاز :

۱- اصل شناسنامه و کپی آن.

۲- کارت واکسیناسیون.

۳- مدارک تحصیلی (پایه دوم الی ششم )

توجه : حضور دانش آموز در تمامی مراحل ثبت نام الزامیست.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: شرایط پیش ثبت نام پیشرو , فرم پیش ثبت نام پیشرو , دبستان غیر دولتی پیشرو , مدرسه هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

 

طراحی و چیدمان مناسب دکوراسیون داخلی یکی از عوامل مهم در کسب آرامش افراد است.

در هر محیطی که باشید، با استفاده از این مقاله می توانید با بهترین راه و روش ها و سبک های دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

هر چهار دیواری می تواند به عنوان یک آشپزخانه، پذیرایی، دفتر کار، آشپزخانه، فروشگاه و مغازه ها یا هر فعالیت مشخص قرار گیرد نیاز به یک تیم دکوراسیون داشته باشد.

متخصص دکوراسیون داخلی با استفاده از عوامل محیطی از شمع گرفته تا نور طبیعی و چیدمان مبلمان بهترین تصمیم را برای شما می گیرد.

تیم طراحی داخلی ایوان سبز اینجاست تا شما را با بهترین ایده های دکوراسیون های مدرن آشنا سازد و آموززش دهد.

پنج نکته اساسی در طراحی داخلی

در این مقاله با موارد زیر آشنا می شوید:

  •  تفاوت بین یک معمار و یک طراح داخلی چیست؟
  • یک طراح داخلی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟
  • طراحی داخلی چه تاثیری بر زندگی ما دارد؟
  • چه زمانی به طراحی داخلی نیاز دارم؟
  • مردم چگونه معماران و طراحان داخلی را پیدا می کنند؟

1-تفاوت معمار و طراح داخلی چیست؟ 

یک معمار داخلی طراحی داخلی ساختمان و برنامه ریزی فضا را انجام می دهد، در حالی که یک طراح داخلی بر روی مبلمان و دکوراسیون واقعی داخلی تمرکز می کند.

الزامات اساسی که آنها روی آنها تمرکز می کنند: معماران بر جنبه های فنی بیشتری مانند شکل ساختمان، جهت، مصالح و غیره تمرکز می کنند.

یک طراح داخلی بیشتر بر عواملی مانند خواسته ها و نیازهای انسان، عملکرد فضا و زیبایی شناسی تمرکز می کند.

2- یک طراح داخلی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

طراحان داخلی با تعیین فضاهای مورد نیاز و انتخاب موارد ضروری و تزئینی مانند رنگ ها، نور و وسایل، فضاهای داخلی را کاربردی، ایمن و زیبا می کنند.

آنها باید بتوانند نقشه ها را بکشند، بخوانند و ویرایش کنند.

3- طراحی داخلی چه تاثیری بر زندگی ما دارد؟

طراحی داخلی خوب شادی را بر می انگیزد و روح را آرام می کند. می تواند اعتماد، همدلی، غرور، خلاقیت، امنیت و انرژی را القا کند.

بردلی می‌گوید: «ایجاد فضایی معنادار که نیازهای ساکنان را برآورده می‌کند و فضای آنها را بهینه می‌کند.

یکی از نقش‌های کلیدی ما به عنوان طراح است و برای جامعه ما ضروری است. 

به عنوان مثال، رنگ ها: روانشناسی رنگ ها یک ابزار قدرتمند طراحی داخلی است که بیش از هر عامل دیگری بر روحیه اتاق تأثیر می گذارد.

سایه های مختلف احساسات خاصی را بر می انگیزند، بنابراین هنگام انتخاب رنگ های خود، باید نوع فضایی را که می خواهید ایجاد کنید و اینکه کدام رنگ ها به شما در رسیدن به این هدف کمک می کنند، در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، رنگ های داخلی قرمز با تحریک و لذت همراه هستند.

با استفاده از روانشناسی رنگ قرمز برای طراحی داخلی، می توانید سایه های قرمز را در دکوراسیون اتاق غذاخوری و طراحی اتاق خواب بگنجانید.

رنگ‌های قرمز تیره، پاستلی و رنگ‌های قرمز کسل‌کننده، احساسات خاموشی را برمی‌انگیزد.

4- چه زمانی به طراحی داخلی نیاز دارم؟

طراحی دکوراسیون داخلی به ارتقای روحیه ما کمک می کند و همچنین به بهینه سازی موثر فضای خانه (دفتر، اتاق، مغازه و غیره) کمک می کند و بهترین استفاده را از فضای موجود می کند.

طراحی داخلی امروزه حیاتی است و سبک زندگی ما را مدرن تر و شیک تر می کند.

5- مردم چگونه طراحان داخلی را پیدا می کنند؟

راه های زیادی وجود دارد، اما ساده ترین و سریع تر آن جستجو در اینترنت است. در گوگل، لینکدین، اینستاگرام، Houzz و غیره.

شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی ایوان سبز

تیم ماهر و با تجربه ایوان سبز با سال ها تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی، افتخار همکاری با بسیاری از پروژه های بزرگ دکوراسیون را داشته و این اطمینان را به شما می دهد که با اعتماد کامل طراحی و دکوراسیون داخلی خود را به آن ها سپرده و محل مورد نظر را کاملا مطابق با آن چیزی که در ذهن دارید تحویل بگیرید.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲ 

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: ایده های طراحی دکوراسیون , سبک های مختلف دکوراسیون داخلی , هدف از دکوراسیون داخلی , نکات مهم در دکوراسیون داخلی , چند اشتباه رایج در طراحی دکوراسیون داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()