نوشته شده توسط : پارس اتیلن

بهترين شيوه هاي آموزش با مدرسه هوشمند 

کلاس هوشمند یک مؤسسه آموزشی-یادگیری مبتنی بر فناوری است که کودکان را برای عصر اطلاعات آماده می کند. در مدارس هوشمند، معلمان از طیف وسیعی از ابزارهای چندرسانه ای از جمله فیلم، عکس، صوت، اسلاید و غیره کمک می گیرند تا فرآیند یاددهی-یادگیری موثرتر و کارآمدتر شود.

یک مدرسه هوشمند حداکثر استفاده از فناوری هوشمند و فعال را در فرآیند اجرای کل برنامه درسی، آموزشی، ارزشیابی، مطالب یاددهی-یادگیری و مدیریت مدرسه خواهد داشت تا دانش آموزان را برای عصر اطلاعاتی که در آن زندگی می کنیم آماده کند.

 مدرسه هوشمند مجهز به دستگاه‌های فن‌آوری مدرن، مانند تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها و جدیدترین نرم‌افزارهای کمک آموزشی، تجربه یادگیری را برای دانش‌آموزان سرگرم‌کننده‌تر می‌کنند. یک مدرسه هوشمند معلمان را قادر می سازد تا دانش را به شیوه ای جالب تر و قابل هضم تر برای دانش آموزان با فناوری دیجیتال به اشتراک بگذارند.

در مدرسه هوشمند، معلمان با استفاده از رسانه های بسیاری مانند ویدئو، ارائه، فایل های صوتی و بسیاری از فرمت های تصویری دیگر، به اشتراک گذاری درس ها دسترسی دارند. شما در مدارس هوشمند می توانید تمام دروس تدریس شده در روز را ضبط کنید. بنابراین، حتی اگر یک کلاس را از دست بدهید، باز هم فرصت خواهید داشت تا بدون از دست دادن چیزی، از جمله جوک، درس را یاد بگیرید. 

حتی زمانی که دانش آموزی بیمار می شود و چند درس را از دست می دهد، لازم نیست احساس بدی داشته باشد. آنها به ضبطی دسترسی دارند که می توانند دوباره روی آن بیایند و با مطالعه خود ادامه دهند.

بنابراین دانش‌آموزان دیگر مجبور نیستند تمام یادداشت‌ها را کپی کنند و خودشان یا با کمک یک دوست یاد بگیرند. اغلب در محیط کلاس های سنتی ، دانش آموزان ضعیف و خجالتی احساس می کنند که از کلاس جدا افتاده اند، در کلاس احساس خستگی می کنند و زمان سختی را تجربه می کنند. در صورتی که، این مسئله در مدرسه هوشمند صادق نیست و محیط پویای این نوع یادگیری باعث می شود که بسیاری از دانش آموزان احساس راحتی کنند.

مفاهیم از طریق ویدئو، بازی های آموزشی، ارائه پاورپوینت،هنرهای تجسمی و فعالیت های عملی در ذهن دانش آموزان به طور واضح و بهتری ثبت می شوند. این مشارکت فعال در یادگیری تکنولوژیکی مسیری را برای کنترل دانش آموزان بر یادگیری خودشان هموار می کند.

مزایای مدارس هوشمند 

  • دسترسی آسان به اطلاعات
  • یادداشت برداری از یک رسانه دیجیتال
  • درک بهتر موضوعات از طریق ابزارهای دیجیتال
  • یک گزینه عالی برای دانش آموزانی که غایب هستند.
  • یادگیری به صورت پویا
  • یک محیط آموزشی که تعاملی باشد.
  • کاغذ با ابزار دیجیتال جایگزین می شود.

 مدرسه هوشمند روندی سریع در حال رشد در سراسر جهان دارند که توجه معلمان و مربیان بیشتری را به خود جلب می کنند. پذیرش این روند جدید می تواند مزایای بسیاری را برای دانش آموزان و همچنین مربیان به ارمغان آورد. این مدارس را قادر می سازد تا به دانش آموزان تجربه تحصیلی بهتری را متناسب با دنیای مدرن ارائه دهند.

 برای اولین بار در ایران در مدرسه پیشرو با ارائه طرح کیف در مدرسه توانستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش را ارتقا بخشیم و توانایی کودکانمان را در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در آنان ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان است همواره پیشگام بوده ایم.

راه هاي ارتباطي يا ما

آدرس: تهرانپارس بزرگراه رسالت بین اتوبان باقری و خیابان رشید پ ۲۰۲ دبستان پیشرو

تلفن:
۷۷۸۷۸۸۰۰
۷۷۷۰۲۴۳۱

دورنگار: ۷۷۷۰۲۴۲۷

پیامک و واتس اپ: ۰۹۰۳۶۸۰۱۱۴۱

ایمیل: info@pishroschool.com

 منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: مزایای مدارس هوشمند , مدرسه هوشمند پيشرو , دبستان پيشرو , کلاس هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

سئو و بهینه سازی چیست؟


بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) هنر و علم کسب رتبه بالاتر صفحات در موتورهای جستجو مانند گوگل است. از آنجایی که جستجو یکی از اصلی‌ترین راه‌های کشف محتوا توسط افراد به‌صورت آنلاین است، رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجو می‌تواند منجر به افزایش ترافیک یک وب‌سایت شود.
سئو در هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ کلیدی است.

از این گذشته، چه کسی نمی‌خواهد در برترین نتایج جستجوی ارگانیک در Google ظاهر شود؟ اینجا جایی است که کاربران بیشترین لینک ها را پیدا می کنند، و همچنین لینک هایی که اغلب کاربران به آنها دسترسی دارند. داشتن یک استراتژی سئو خوب می تواند شما را به این هدف برساند! سایت، وبلاگ یا کسب و کار تجارت الکترونیک شما شناخته شده تر می شود و در نتیجه قدرت در بازار، تعداد بازدیدکنندگان بیشتر و فرصت های تبدیل افزایش می یابد.

پنج راه برای بهبود رتبه سایت (SEO)

 

این پیشنهادات را دنبال کنید تا بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خود را بهبود ببخشید و ببینید که وب سایت شما در رتبه های بالای نتایج موتورهای جستجو قرار می گیرد.

1. محتوای مرتبط و معتبر را منتشر کنید.

 

محتوای معتبر و باکیفیت، محرک شماره یک رتبه بندی موتورهای جستجوی شما است و هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد - این امر به ویژه در هنگام انجام بازاریابی سئو صادق است.

محتوای با کیفیتی که به طور خاص برای کاربر مورد نظر شما ایجاد می شود، ترافیک سایت را افزایش می دهد، که اعتبار و ارتباط سایت شما را بهبود می بخشد. مهارت های وب نویسی خود را به خوبی تنظیم کنید و خود را به عنوان یک مرجع در موضوعی که در مورد آن می نویسید معرفی کنید.

2. محتوای خود را به طور منظم به روز کنید.


احتمالاً متوجه شده اید که ما نسبت به محتوا احساس بسیار قوی داریم. موتورهای جستجو نیز این کار را انجام می دهند. محتوایی که به طور مرتب به روز می شود به عنوان یکی از بهترین شاخص های مرتبط بودن سایت در نظر گرفته می شود، بنابراین حتماً آن را تازه نگه دارید. محتوای خود را بر اساس یک برنامه زمان بندی مشخص (مثلاً ترم) حسابرسی کنید و در صورت نیاز به روز رسانی کنید.

3. فراداده

 

هنگام طراحی وب سایت خود، هر صفحه حاوی یک فاصله بین تگ های برای درج متادیتا یا اطلاعاتی در مورد محتوای صفحه شما است. اگر یک سایت CMS دارید که در اصل توسط تیم وب UMC تولید شده است، این داده ها از قبل برای شما جمع آوری شده است. با این حال، بررسی و به روز رسانی متادیتا برای شما مهم است زیرا سایت شما در طول زمان تغییر می کند.

4. یک سایت با ارزش لینک داشته باشید.

 

یک صفحه وب غنی از محتوا، معتبر، بی‌طرفانه و به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا در مورد آنچه که به آن علاقه دارند بیشتر بیاموزند، به احتمال زیاد لینک‌هایی را از وب‌سایت‌های دیگر جذب می‌کند که بهینه‌سازی موتور جستجوی شما را بهبود می‌بخشد.

با افزودن پیوندهای مرتبط در متن، اعتبار و قدرت خود را بهبود بخشید. به جای داشتن پیوندهای "اینجا کلیک کنید"، سعی کنید نام مقصد را بنویسید. "اینجا را کلیک کنید" هیچ ارزش موتور جستجویی فراتر از URL پیوست شده ندارد، در حالی که "Michigan Tech Enterprise Program" سرشار از کلمات کلیدی است و رتبه بندی موتور جستجوی شما و همچنین رتبه بندی صفحه ای را که به آن پیوند می دهید بهبود می بخشد.

همیشه با پیوند دادن کلمات کلیدی از پیوندهای توصیفی استفاده کنید - این نه تنها سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو را بهبود می بخشد، بلکه به خوانندگان شما، ارزش می بخشد.

5. از تگ های alt استفاده کنید.

 

همیشه تصویر و رسانه ویدیویی خود را با استفاده از تگ های alt یا توضیحات متنی جایگزین توصیف کنید. آنها به موتورهای جستجو اجازه می دهند صفحه شما را پیدا کنند، که بسیار مهم است – به خصوص برای کسانی که از مرورگرهای متنی یا صفحه خوان استفاده می کنند.

فعالیت شرکت آرامش گستران مینا (آمینا گروپ) از سال ۹۸ با ارائه پشتیبانی متعهدانه بر روی خدماتی با کیفیت آغاز گردید و در مدتی کوتاه به یکی از گزینه های محبوب طراحی وب در ایران تبدیل شدیم. هم اکنون با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی توانسته ایم پیشتاز در ارائه خدماتی با پشتیبانی حرفه ای شویم.

اطلاعات تماس


خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

تلفن: ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

        ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

       ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

ايميل: info @amina-group.com

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: پنج راه برای بهبود رتبه سایت (SEO) , چگونه سایت را بالا بیاوریم ؟ , مزایای سئو وب سایت , آمینا گروپ , SEO یا Search Engine Optimization ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مدیریت استرس و کنترل آن در دانش آموزان

بیشتر دانش آموزان مقادیر قابل توجهی استرس را تجربه می کنند و این استرس می تواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت، شادی و نمرات بگذارد. استرس می تواند بر رفتارهای مرتبط با سلامتی مانند الگوهای خواب، رژیم غذایی و ورزش نیز تأثیر بگذارد وصدمات بیشتری را به همراه داشته باشد.

علل شایع استرس در دانش آموزان

مطالعه دیگری نشان داد که بیشتر استرس دانش‌آموزان دبیرستانی از مدرسه و فعالیت‌ها سرچشمه می‌گیرد و این استرس مزمن می‌تواند تا سال‌های دانشگاه ادامه داشته باشد و منجر به افت تحصیلی و مشکلات سلامت روان شود.

دلايل رایج استرس دانش آموزان عبارتند از:

  • مدرسه
  • مشق شب
  • فعالیت های فوق برنامه
  • چالش های اجتماعی
  • انتقال (به عنوان مثال، فارغ التحصیلی، مهاجرت، زندگی مستقل)
  • روابط
  • کار 

دانش‌آموزان دبیرستانی با رقابت شدید گذراندن دوره‌های چالش‌برانگیز، جمع‌آوری برنامه‌های فوق‌برنامه‌ای چشمگیر، مطالعه و انجام آزمون‌های تعیین‌شده در دانشگاه، و تصمیم‌گیری برای برنامه‌های مهم و تغییردهنده زندگی برای آینده‌شان مواجه هستند. در همان زمان، آنها باید چالش های اجتماعی ذاتی تجربه دبیرستان را هدایت کنند. اگر دانشگاه بخشی از برنامه‌های نوجوانان باشد، پس از پذیرش، استرس همچنان ادامه می‌یابد.

نیاز به یافتن دوستان جدید، تحمل حجم کاری چالش‌برانگیزتر، عدم حمایت والدین در بسیاری از موارد، و غلبه بر استرس‌های ناشی از زندگی مستقل بیشتر است. روابط عاشقانه همیشه یک لایه اضافی از استرس بالقوه اضافه می کند. بسیاری از دانش‌آموزان احساس نیاز به کاهش استرس دارند، اما با همه فعالیت‌ها و مسئولیت‌هایی که برنامه دانش‌آموزان را پر می‌کند، گاهی اوقات پیدا کردن زمانی برای آزمایش داروهای تسکین‌دهنده جدید برای کمک به از بین بردن استرس دشوار است. این گزینه ها نسبتا آسان، سریع و مرتبط با زندگی دانش آموز و انواع استرس هستند.

روش هاي کنترل استرس براي دانش آموزان

به اندازه کافی خوابیدن


از برنامه خواب خود غافل نشوید. سعی کنید حداقل 8 ساعت در شبانه روز داشته باشید و در صورت نیاز چرت بزنید.

تجسم را تمرین کنید.


استفاده از تصاویر هدایت شده ذهني برای کاهش استرس آسان و موثر است. تجسم ها می توانند به شما کمک کنند آرام شوید، از چیزی که به شما استرس می دهد جدا شوید و پاسخ استرس بدنتان را خاموش کنید. همچنین می‌توانید از تجسم‌سازی‌ها برای آماده شدن برای ارائه‌ها استفاده کنید و با مشاهده واضح عملکرد خود همانطور که می‌خواهید، امتیاز بالاتری در آزمون‌ها کسب کنید.

به طور منظم ورزش کنيد.


یکی از سالم ترین راه ها برای دفع فشار، ورزش منظم است. دانش‌آموزان می‌توانند با انجام یوگا در صبح، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری تا محوطه دانشگاه، یا بررسی تست‌هایی با دوستان خود در حین راه رفتن روی تردمیل در باشگاه، ورزش را در برنامه‌های خود قرار دهند. شروع از هم اکنون و انجام تمرینات ورزشی منظم در طول زندگی می تواند به شما کمک کند طولانی تر زندگی کنید و از زندگی خود لذت بیشتری ببرید.

نفس های عميق و آرام بخش بگیرید.


هنگامی که بدن شما پاسخ استرس را تجربه می کند، اغلب به وضوح فکر نمی کنید. یک راه سریع برای آرام شدن، تمرینات تنفسی است. این کارها را می‌توان تقریباً در هر مکانی انجام داد تا استرس را در چند دقیقه کاهش دهد، و به‌ویژه برای کاهش اضطراب قبل یا حتی در طول امتحانات، و همچنین در زمان‌های دیگری که استرس احساس می‌شود بسیار مؤثر است.

به موسیقی گوش دهید.


یک تسکین دهنده استرس راحت که فواید شناختی بسیاری را نیز نشان داده است، موسیقی می تواند به شما کمک کند تا استرس را از بین ببرید و یا خود را آرام کنید یا ذهنتان را بر اساس شرایطتان تحریک کنید. دانش‌آموزان می‌توانند با نواختن موسیقی کلاسیک در حین مطالعه، نواختن موسیقی شاد برای «بیدار شدن» ذهنی، یا استراحت با کمک ملودی‌های آرام مورد علاقه‌شان، از مزایای موسیقی بهره ببرند.

یک رژیم غذایی سالم داشته باشید.


ممکن است متوجه این موضوع نباشید، اما رژیم غذایی شما می تواند قدرت مغز شما را تقویت کند یا انرژی ذهنی شما را کاهش دهد. یک رژیم غذایی سالم می تواند هم به عنوان یک تکنیک مدیریت استرس دانش آموزان و هم به عنوان یک کمک مطالعه عمل کند. بهبود رژیم غذایی می تواند شما را از تجربه نوسانات خلقی مرتبط با رژیم غذایی و موارد دیگر دور نگه دارد.

از تفکر مثبت و جملات تاکیدی استفاده کنید.


آیا می‌دانستید که افراد خوش‌بین در واقع شرایط بهتری را تجربه می‌کنند، تا حدی به این دلیل که طرز تفکر آنها به ایجاد شرایط بهتر در زندگی آنها کمک می‌کند؟ درسته! عادت خوش بینی و مثبت اندیشی می تواند سلامتی بهتر، روابط بهتر و، بله، نمرات بهتر را به همراه داشته باشد. بیاموزید که چگونه مغز خود را برای صحبت های مثبت بیشتر و آینده ای روشن تر با تاکیدات و ابزارهای دیگر برای خوش بینی آموزش دهید. همچنین می‌توانید محدودیت‌های جملات تاکیدی و اخطارهای مثبت اندیشی را یاد بگیرید تا علیه خودتان کار نکنید.

تماس با ما


تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱
۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: دبستان پسرانه پیشرو , بهترین دبستان غیر دولتی تهران , بهترین دبستان پسرانه تهران , پيشرو , روش هاي کنترل استرس براي دانش آموزان , علل شایع استرس در دانش آموزان ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

پشتيباني وب سايت

وقتی وب‌سایت تکمیل و آپلود می‌شود، یک نفس راحت می‌کشد، اما صبر کنید، آیا واقعاً فکر می‌کنید که این کار برای همیشه انجام می‌شود؟ خیر، درست مانند ماشین شما، بدن شما، خانه شما و حتی وب سایت شما به طور دوره ای نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که تعمیر و نگهداری وب‌سایت عمدتاً مربوط به رفع اشکالاتی است که پس از راه‌اندازی آن ظاهر می‌شوند، اما در واقع، موارد بسیار بیشتری را شامل می‌شود. ارتقاء برند بصری وب سایت، ادغام با سیستم ها و به روز رسانی های جدید، یا آپلود محتوای تازه، همه بخشی از نگهداری است.

یک وب سایت اولین برداشت از کسب و کار شما است و این باید مطابق با محیط دائماً در حال تحول اطراف شما باشد تا از رقابت عقب نمانید. تعمیر و نگهداری وب سایت به سادگی فرآیند نظارت منظم وب سایت شما برای ایرادات و اطمینان از اینکه همه چیز به طور کامل به روز شده و پاسخگو است. شما باید این کار را به طور منظم انجام دهید تا وب سایت را تازه، ایمن و قابل اعتماد نگه دارید. این باعث افزایش رتبه سئو و گوگل می شود و در عین حال رشد ترافیک را تشویق می کند. 

لازم است وب سایت خود را به روز نگه دارید، چه یک سازمان بزرگ، یک فرد یا یک تاجر کوچک. این به شما امکان می دهد تا با مشتریان هدف و مهمانان بالقوه در وب سایت خود تعامل و ارتباط برقرار کنید و در عین حال از بروز مشکلات شدید نیز جلوگیری کنید.

  • بررسی کنید که آیا صفحات وب سایت شما به سرعت و بدون مشکل بارگذاری می شوند یا خیر.
  • از داده های وب سایت خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا مطمئن شوید که ایمن است.
  • مطمئن شوید که نرم افزار و افزونه های سایت شما به روز هستند.
  • تمام فرم ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کنند.
  • نظرات اسپم را از پست ها یا صفحات وب سایت خود حذف کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که هیچ لینک خرابی در صفحات وجود ندارد.
  • وب سایت خود را برای خطاهای 404 بررسی کنید و آنها را برطرف کنید.
  • وبلاگ خود را به روز نگه دارید تا مخاطبان خود را علاقه مند نگه دارید و بازگردید.
  • کنترل میزبان وب خود را حفظ کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز به طور موثر اجرا می شود.

 تعمیر و نگهداری سايت به صورت ماهانه مستلزم بررسی سرعت وب سایت شما، انجام بررسی های امنیتی، ارزیابی تجزیه و تحلیل وب سایت و بازنگری وبلاگ هایی است که باید به روز شوند. همچنین باید ظاهر وب سایت خود را ارتقا دهید و همچنین فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی موجود خود را ارزیابی کنید. 

همه چیز در مورد ارائه کارایی حجم کار برای خودکارسازی هر چه بیشتر رویه ها در هنگام نگهداری وب سایت است. این شامل بررسی سلامت پشتیبان‌گیری وب‌سایت شما و قرار دادن آن در مرورگرهای مختلف برای اطمینان از اجرای روان است.

نکات مهم در خدمات تعمیر و نگهداری وب سایت 

1. آسیب پذیری ها را اسکن کنید.

امنیت باید دلیل اصلی نگهداری وب سایت باشد. هرزنامه هایی که ممکن است از فیلترهای شما فراتر رفته باشد را بررسی کنید. اسکن مرتب آسیب‌پذیری‌ها، اطمینان می‌دهد که وب‌سایت شما مورد حمله یا کنترل قرار نمی‌گیرد.

2. تعمیرات و رفع

همه اینها مربوط به خطاها، اشکالات و لینک های شکسته است. لینک های داخلی و خارجی باید بررسی شوند. جستجوگر پیوند را می توان برای جستجوی لینک های شکسته ای که کاربران را ناامید می کند و رتبه بندی موتورهای جستجو را کاهش می دهد اجرا کرد.

3. تست سازگاری مرورگر

اطمینان حاصل کنید که تمام جنبه های وب سایت شما در رایج ترین مرورگرها به درستی کار می کنند. همچنین وب سایت شما باید با مرورگرهایی که کمتر استفاده می شوند سازگار باشد.

4. به روز رسانی نرم افزار

نرم افزار مهمی که سایت شما به آن متکی است باید به روز شود. مثلا؛ سیستم مدیریت محتوا، تم ها و افزونه های آن. همچنین، اگر نرم افزارهای غیر حیاتی ارزش استفاده را دارند ارتقا دهید.

5. پشتیبان گیری از وب سایت

پشتیبان گیری از پایگاه داده به طور خودکار به صورت هفتگی انجام می شود و حداقل هر شش ماه یک بار بازیابی می شود.

6. سرعت سایت

این یک نکته بسیار مهم برای بررسی است. از یاهو YSlow یا Google Pagespeed Insights برای شناسایی مشکلاتی که سرعت سایت شما را کاهش می‌دهند استفاده کنید.

7. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

با سئو، مسائلی را که بر رتبه سایت شما تأثیر می گذارد، شناسایی می کنید

8. تجزیه و تحلیل

از طریق داشبورد Google Analytics، معیارهای مهم سایت خود و روند آن معیارهای کلیدی را بررسی کنید.

9. عملکرد

تمام عملکردهای مهم مانند پر کردن فرم های ثبت نام، فرم های تماس، فرم های پرداخت و غیره را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به خوبی کار می کند.

10. محتوای وب سایت

محتوای تازه و به روز در وب سایت ها چیزی است که کاربران و موتورهای جستجو دوست دارند. بنابراین به طور منظم محتوای خود را مرور کنید، اشتباهات را تصحیح کنید و اطلاعات جدید را با کلمات هدفمند به سبک تازه آپلود کنید.

 خوب، اینها اصول اولیه خدمات نگهداری وب سایت هستند. یک کسب و کار ممکن است بر اساس وب سایت خود عمیق تر به آن بپردازد، اما نباید آن را نادیده بگیرد. پرورش و نگهداری وب سایت پایه ساده موفقیت آنلاین یک تجارت است. تعمیر و نگهداری واقعاً با حذف خطاها، مسائل امنیتی و ارائه بهترین تجربه کاربری به مشتریان، عملکرد وب سایت را در اوج تضمین می کند.

تیم حرفه ای و مجرب آمینا گروپ با دارا بودن هدف خدمات رسانی در بخش وب سایت، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، اقدام به شروع فعالیت نموده است. فعالیت ما در زمینه گسترش خدمات پشتیبانی و نگهداري وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات در فضای مجازی و شهری، دیجیتال مارکتینگ و… می باشد. 

بزرگترین هدف و چشم انداز آمینا، رعایت اصول اخلاقی و جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد و با دیدگاه همیشه کیفیت و مرغوب بودن اصیل می ماند، به فعالیت خود ادامه می دهد.

اطلاعات تماس

خیابان میرداماد، خیابان نسا، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک ۳۸ واحد ۶

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

info@amina-group.com

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: نکات مهم در خدمات تعمیر و نگهداری وب سایت , بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) , محتوای وب سایت , آمينا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

دمپر چیست؟

دمپر دریچه یا صفحه ای است که جریان هوا را در داخل کانال، دودکش، جعبه VAV، هواگیر یا سایر تجهیزات حمل و نقل هوا متوقف یا تنظیم می کند. دمپر وسیله ای برای کنترل هوای سیستم تهویه است. و دارای مدل های مختلفی مانند دمپر آتش نشانی اتوماتیک می باشد. (دمپر برقی یا موتوری) دمپر دستی و همچنین دمپرهای بین کانالی و پروانه ای را می توان بر اساس نیاز انتخاب کرد.

انواع دمپر چیست؟

سه نوع اصلی از دمپرهای مورد استفاده در کاربردهای حفاظت در برابر آتش عبارتند از دمپرهای آتش، دمپرهای دودی و دمپرهای ترکیبی آتش / دود.

 نحوه کار و استفاده از دمپر هوا 

از دمپر هوا برای صاف کردن جریان هوا استفاده می شود به گونه ای که با جریان هوا از یک طرف پره ها باز می شود و با قطع جریان هوا پره ها کاملا بسته می شوند و از ورود هوا از طرف مقابل جلوگیری می کنند. خروجی هوا سرد یا گرم در تابستان و زمستان از اتلاف انرژی محیط جلوگیری می کند و در صورت خاموش بودن فن از ورود حیوانات و حشرات جلوگیری می کند.

مزایای استفاده از دمپرهای هوا 

دمپر هوا به دلیل داشتن تیغه های سبک بسیار نرم حرکت می کند و نیازی به درایور یا موتور خارجی ندارد. با دمپرهای هوا، هوا فقط از یک طرف جریان دارد و از ورود هوا از جهت مخالف جلوگیری می کند. امکان ساخت و نصب به صورت افقی و عمودی طبق سفارش مشتری می باشد.

دمپر بین کانالی چيست؟

دمپر بین کانالی به دو بخش عملکرد، دمپر بین کانالی دستی و دمپر بین کانالی موتوری تقسیم می شود.دمپر بین کانالی را با نام های دمپر حجمی ، دمپر کنترلی و ولوم دمپر نیز می شناسند. دمپر کنترل صدا برای کنترل جریان هوا در کانال هوا استفاده می شود. این واحد دارای محرک های ربع دستی یا موتوری کامل می باشد. 

دمپرهای کنترل حجم را می توان با فولاد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم تولید کرد و برای سیستم هایی که نیاز به کنترل هوا دارند مناسب هستند. یک دمپر در یک سیستم HVAC، همچنین به عنوان دمپر بین کانالی یا دمپر متعادل کننده حجم شناخته می شود، صفحه متحرکی است که در مجرای کانال قرار دارد و جریان هوا را تنظیم می کند و آن را به مکان های خاصی از خانه هدایت می کند.

 

راه های ارتباطی با شرکت رهسام

آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان سربداران،پلاک ۳۹ ، طبقه ۴

تلفکس:

۰۲۱-۲۶۷۰۲۶۰۲

۰۲۱-۲۶۷۰۲۶۰۶

پست الکترونیکی : office@rahsamco.ir

منبع: https://rahsamair.com/

 



:: برچسب‌ها: مزایای استفاده از دمپرهای هوا , دمپر بین کانالی چيست؟ , انواع دمپر چیست؟ , شرکت رهسام ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()