نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تعریف آموزش مجازی و مدرسه آنلاین

 

مدرسه آنلاین با شیوع کرونا گسترش چشمگیری پیدا کرد، از این رو لازم است تا با ویژگی های بهترین مدرسه آنلاین آشنایی پیدا کنید. آموزش مجازی در چندین دهه اخیر در دنیا گسترش یافته که البته قبل از کرونا جلوه ی کمرنگ تری داشته است.

با آمدن ویروس کرونا و شیوع آن می بینیم که هر روز باید ارتباطات فیزیکی کمتر شود و همه افراد خواه ناخواه به ارتباطات مجازی روی آوردند و این گونه ارتباط را وسیع تر نموده اند که در این جا لزوم برگزاری کلاس های آنلاین به شدت به چشم می خورد.

 ويژگی های یک مدرسه آنلاین خوب

یک مدرسه آنلاین خوب تعاملی است. دوره ها بسیار بیشتر از مکان هایی هستند که دانش آموزان به اطلاعات دسترسی دارند. یک مدرسه آنلاین خوب اطلاعاتی مانند خواندن یا ویدئوهای سخنرانی را ارائه می دهد، اما همچنین شامل تعامل بین معلمان و دانش آموزان است. تعامل بین معلم و دانش آموزان ممکن است شامل دریافت بازخورد، پشتیبانی و راهنمایی شخصی توسط دانش آموزان باشد.

تعامل بین دانش آموزان ممکن است شامل مواردی مانند بحث در مورد موضوعات مختلف یا همکاری با همسالان برای حل یک مشکل باشد. یک مدرسه آنلاین خوب اغلب به یک محیط یادگیری اجتماعی تبدیل می شود و فرصت هایی را برای توسعه یک جامعه یادگیری پر جنب و جوش فراهم می کند.

یک مدرسه آنلاین خوب جذاب و چالش برانگیز است. دانش آموزان را به مشارکت دعوت می کند، آنها را تشویق می کند تا مشارکت کنند و علاقه و توجه آنها را جلب می کند. این بر لذت یادگیری سرمایه گذاری می کند و دانش آموزان را به چالش می کشد تا مهارت ها، توانایی ها و دانش خود را افزایش دهند. یک مدرسه آنلاین خوب از نظر شناختی چالش برانگیز است.

یک مدرسه آنلاین خوب شامل تمرین است. دوره های خوب شامل دانش آموزان در "انجام" - نه فقط تماشا و خواندن - "دوباره انجام دادن" و در به کار بردن آموخته هایشان می شود. در یک کلاس نویسندگی خلاق، دانش آموزان ممکن است داستان کوتاهی بنویسند، بازخورد دریافت کنند، آن را اصلاح کنند و سپس داستان دیگری بنویسند.

در یک کلاس برنامه نویسی کامپیوتر، آنها ممکن است یک بلوک کد بنویسند، آن را آزمایش کنند و سپس از آن در برنامه بزرگتری که نوشته اند استفاده کنند. در یک کلاس اقتصاد سنجی، آنها ممکن است روابط بین متغیرهای مختلف را بررسی کنند، معنای یافته های خود را توضیح دهند و سپس از آنها خواسته شود که آن روش ها را در موقعیت های جدید به کار گیرند.

یک مدرسه آنلاین خوب موثر است. چنین دوره‌ای مهارت‌ها، توانایی‌ها و دانش‌هایی را که دانش‌آموزان در پایان دوره به دست می‌آورند، شناسایی می‌کند، فعالیت‌هایی را ارائه می‌دهد که برای کسب آن‌ها توسعه یافته و موفقیت دانش‌آموزان را ارزیابی می‌کند.

یک مدرسه آنلاین خوب شامل یک مربی است که با دقت و فعال است و مراقبت، همدلی و اعتماد را به دانش آموزان نشان می دهد. این فرد می‌داند که شاگردانش ممکن است زندگی فراتر از دوره خود داشته باشند. نه تنها بسیاری از دانش‌آموزان دوره‌های دیگری را نیز می‌گذرانند، بلکه ممکن است در گذراندن امور زندگی خود با مشکل مواجه هستند.

مدرسه های آنلاین خوب اغلب شامل مربیانی می‌شوند که قابل دسترس و پاسخ‌گو هستند و با دانش‌آموزان کار می‌کنند تا مشکلات و نگرانی‌هایی را که پیش می‌آیند را برطرف کنند.

بهترین مدرسه آنلاین، آرزوهای دانش آموزان را ارتقا می دهد. این به دانش آموزان استقلال می دهد تا فرصت هایی را برای یادگیری مرتبط و معنادار فراهم کند. چنین دوره ای قدرت را - تا جایی که ممکن است - در کلاس درس توزیع می کند. باز هم، این ممکن است در کلاس های آنلاین به اشکال مختلف باشد.

در هنر آشپزی، ممکن است به معنای انتخاب پخت مناسب با آرزوهای حرفه ای دانش آموزان باشد. در یک دوره حسابداری، دانش‌آموزان می‌توانند صورت‌های مالی شرکتی را که به آن علاقه‌مند هستند، به جای شرکتی که توسط مدرس انتخاب می‌شود، تجزیه و تحلیل کنند.

چنین انعطاف‌پذیری نه تنها سوابق و علایق دانش‌آموزان را در بر می‌گیرد، بلکه فضایی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا دوره را مختص خود کنند. حتی در برخی موارد ممکن است به این معنا باشد که شما - دانش آموز - دوره را با مربی خود طراحی می کنید. این همان انعطافی است که سیستم های آموزش عالی به آن نیاز دارند.

تماس با ما


تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱


۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس :

تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: ویژگی های بهترین مدرسه آنلاین , آموزش مجازی و مدرسه آنلاین , مزیت های مدرسه آنلاین , دبستان غیر دولتی پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

بام سبز (روف گاردن) و محیط زیست


بام سبز یا باغ روی پشت بام یک لایه رویشی است که روی پشت بام رشد می کند. بام های سبز سایه ایجاد می کنند، گرما را از هوا حذف می کنند و دمای سطح سقف و هوای اطراف را کاهش می دهند.

استفاده از بام های سبز در شهرها یا سایر محیط های ساخته شده با پوشش گیاهی محدود می تواند گرمای را به ویژه در طول روز تعدیل کند.

دمای بام سبز می تواند 30 تا 40 درجه فارنهایت کمتر از بام های معمولی باشد و می تواند دمای محیط را در سطح شهر تا 5 درجه فارنهایت کاهش دهد. علاوه بر این، بام های سبز می توانند مصرف انرژی ساختمان را 0.7 درصد در مقایسه با معمولی کاهش دهند.

سقف ها، اوج تقاضای برق را کاهش می دهند و منجر به صرفه جویی سالانه 0.23 دلار به ازای هر فوت مربع از سطح سقف می شوند.

انواع بام سبز (روف گاردن)

 

بام های سبز را می توان بر روی طیف وسیعی از ساختمان ها از تاسیسات صنعتی گرفته تا منازل شخصی نصب کرد. دو نوع بام سبز وجود دارد: گسترده و فشرده.

هر دو نوع بام سبز از اجزای لایه بندی اولیه یکسانی با تعدادی موانع برای جلوگیری از آسیب آب یا ریشه به سازه، یک لایه زهکشی برای کمک به زهکشی آب، و همچنین یک لایه محیطی و رویشی تشکیل شده است.

شکل لایه های معمولی بام سبز (زیر) رایج ترین طرح بام سبز را نشان می دهد، اگرچه همه لایه های نشان داده شده در هر بام سبز یافت نمی شوند.

بام های سبز در مقابل بام های خنک

 

سقف های سرد گزینه دیگری برای کاهش اثر جزیره گرمایی است. سقف‌های خنک از مواد بسیار بازتابنده و تابشی ساخته می‌شوند که در دمای اوج خنک‌تر از مصالح سنتی باقی می‌مانند.

در حالی که بام‌های سبز اغلب در ابتدا هزینه‌های بالاتری نسبت به بام‌های سرد دارند، بام‌های سبز معمولاً عمر مورد انتظار بیشتری دارند.

هر دو بام سرد و سبز مزایایی از دمای پایین‌تر سطح و هوا و کاهش تقاضای انرژی دارند. با این حال، بام‌های سبز مزایای اضافه‌تری مانند کاهش و فیلتر کردن روان آب‌های طوفان ارائه می‌کنند.

جذب آلاینده ها و دی اکسید کربن؛ ایجاد زیستگاه طبیعی؛ و در مورد بام های سبز فشرده، به عنوان فضای سبز تفریحی عمل می کند.

سقف‌های خنک برای پروژه‌هایی با بودجه محدود و تمرکز اولیه بر صرفه‌جویی در انرژی مناسب‌تر هستند، در حالی که بام‌های سبز زمانی ترجیح داده می‌شوند که هزینه‌های چرخه عمر، منافع عمومی و اثرات زیست‌محیطی گسترده‌تر مورد توجه باشد. هر دو گزینه استراتژی های مهمی برای کاهش اثرات جزیره گرمایی هستند.

مزایای خاص بام سبز یا روف گاردن

 

  • کاهش آلودگی هوا و انتشار گازهای گلخانه‌ای: با کاهش تقاضای تهویه مطبوع، بام‌های سبز می‌توانند آلودگی هوا و انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) ناشی از منابع انرژی معمولی را کاهش دهند. پوشش گیاهی همچنین می تواند آلاینده ها و گازهای گلخانه ای را به ترتیب از طریق رسوب خشک و ترسیب کربن و ذخیره سازی از هوا حذف کند.
  • کاهش مصرف انرژی: بام های سبز از طریق فرآیند تبخیر و تعرق گرما را از هوا حذف می کنند و همچنین به عنوان عایق برای ساختمان ها عمل می کنند و انرژی مورد نیاز برای تامین سرمایش و گرمایش را کاهش می دهند.
  • بهبود سلامت و راحتی انسان: بام‌های سبز با کاهش انتقال حرارت از طریق سقف ساختمان، می‌توانند آسایش داخل ساختمان را بهبود بخشند و بروز استرس گرمایی مرتبط با امواج گرما را کاهش دهند.
  • بهبود کیفیت زندگی: بام های سبز ارزش زیبایی شناختی و زیستگاه گونه های گیاهی و جانوری را فراهم می کند. آنها با وارد کردن فضای سبز به محیط ساخته شده، تعامل انسان با طبیعت را بهبود می بخشند. نشان داده شده است که چنین ارتباطی با طبیعت برای سلامت جسمی و روانی و بهره وری انسان مفید است و فشار خون و بستری شدن در بیمارستان را کاهش می دهد.
  • بهبود مدیریت آب طوفان و کیفیت آب: بام‌های سبز یا روف گاردن می‌توانند جریان آب طوفان را در محیط شهری کاهش دهند و همچنین آلاینده‌ها را از بارندگی فیلتر کنند. بام‌های سبز می‌توانند تقریباً تمام بارش‌های مرتبط با طوفان را در طول ماه‌های تابستان حفظ کنند و در طول ماه‌های زمستان کمتر (20 درصد) را حفظ کنند.

 

موج گرمای شدید امسال میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است. پیش بینی می شود تا سال 2030 در مجموع 1.9 میلیارد نفر در معرض استرس گرما قرار گیرند و این امر به شدت به ساکنان شهرها ضربه خواهد زد. 

یک راه ساده که می‌توانیم به خنک کردن شهرهایمان کمک کنیم، از طریق فرآیندی به نام «سبزسازی شهری» است - افزودن پوشش گیاهی مانند درختان، باغ‌های روی پشت‌بام و دیگر فضاهای سبز به شهرها است. این راه حلی است که به طور فزاینده ای ضروری می باشد.

خدمات ایوان سبز

 

مهم ترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار می دهد: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد می باشد.

تماس با ما


شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: مزایای روف گاردن , معایب روف گاردن , بام سبز مدولار یا جعبه گیاه (Planter Box) , بام سبزگسترده (Extensive)بام سبز متمرکز (Intensive) , انتخاب گیاه برای بام سبز و روف گاردن , ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چند نکته ضروری در بازاریابی دیجیتال

 مشتری خود را درک کنید.

 

درک مخاطبان هدف شما یک گام اساسی در بازاریابی تجارت الکترونیک است. آنها چه کسانی هستند؟ علایق، نیازها و خواسته های آنها چیست؟ وقت خود را کجا می گذرانند؟

برای شناسایی و درک مشتریان خود، ممکن است بخواهید تحقیقات بازار انجام دهید: این می تواند به سادگی بررسی برخی از مشتریان فعلی شما باشد. شما می توانید بخش های مشتری را بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، شغل، درآمد، مکان و علایق تعریف کنید.

 محتوای جذاب ایجاد کنید.

 

یکی از مهمترین جنبه های دیجیتال مارکتینگ، ایجاد محتوای جذاب و مرتبط است که افراد را به بازدید از وب سایت شما می کشاند. محتوای Clickbait ممکن است توجه خریداران را به خود جلب کند، اما اگر ارزشی برای مخاطبان هدف شما ایجاد نکند، احتمالاً قبل از خرید آن را ترک خواهند کرد.

محتوای ارزشمند می تواند در قالب پست های وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا پست های رسانه های اجتماعی باشد. در زیر برخی از نکات بازاریابی برای تولید محتوای موثر آورده شده است:

  • مطالب را به طور مرتب ارسال کنید.
  • محتوایی ایجاد کنید که سرگرم کننده، آموزنده و همدلانه باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای شما اصلی است و ارزش های برند شما را منعکس می کند.
  • از اینفوگرافیک و ویدئو استفاده کنید.
  • محتوا را برای پلتفرم های دیجیتال مختلف سفارشی کنید.
  • در نظر بگیرید که از مشتریان بخواهید محتوای تولید شده توسط کاربر را با محصولات شما ایجاد کنند.
  • در عکاسی یا طراحی کوتاهی نکنید: زیبایی شناسی مهم است.
  • فقط محصولات خود را تبلیغ نکنید: محتوای شما باید با نیازها و خواسته های مشتریان متناسب باشد.
  • نام تجاری ثابت خود را حفظ کنید تا خریداران بتوانند راحت تر شما را شناسایی کنند.

به طور منظم وب سایت خود را برای سئو و تغيير بهینه کنید.

 

وب سایت شما دروازه ای برای درآمد است، بنابراین مهم است که آن را برای تغيير بهینه کنید. این بدان معنی است که مطمئن شوید برای پیمایش آسان است، یک تماس برای اقدام واضح دارد، سریع بارگیری می‌شود و پرداخت بدون اصطکاک را ارائه می‌دهد.

بهینه سازی وب سایت شما برای تغيير می تواند افزایش قابل توجهی در فروش آنلاین داشته باشد. سایت شما همچنین می تواند به شما در جمع آوری داده های ارزشمند مشتری، مانند خریدهای برتر، سابقه مرور، مسیرهای کلیک و موارد دیگر کمک کند.

با تجزیه و تحلیل این داده‌ها و شناسایی الگوها، فرصت‌هایی را برای بهینه‌سازی‌های آینده کشف خواهید کرد و می‌توانید مشتریان را به طور مؤثرتری هدف‌گیری و تقسیم‌بندی کنید.

 

در پلتفرم های رسانه های اجتماعی حضور پیدا کنید.

 

اکثر مشتریان فعلی و آینده شما بخش بزرگی از روز خود را صرف رسانه‌های اجتماعی خود می‌کنند یا در انجمن‌های آنلاین در Reddit و Discord حضور دارند.

پلتفرم ها و جوامعی را که مشتریان شما در آن زمان می گذرانند، شناسایی کنید. نظارت کنید که آنها چه چیزهایی را در مورد تجارت و صنعت شما به اشتراک می گذارند و احساسات آنها در مورد آن چگونه است.

محتوایی را منتشر کنید که مخاطب هدف شما را سرگرم کند، آموزش دهد یا به آن اطلاع دهد: نه فقط در مورد برند و محصولات، بلکه در مورد نیازها و خواسته های مخاطبان.

با گوش دادن و پاسخ دادن به آنها در پلتفرم رسانه های اجتماعی یا جامعه آنلاین که در آن فعاليت می کنند، مرتباً با دنبال کنندگان خود در ارتباط باشید. از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده کنید، زیرا اینها محبوب ترین فرم های محتوا هستند.

ادغام بازاریابی در چندین پلتفرم

 

یکی از مؤلفه‌های کلیدی بازاریابی دیجیتال، ادغام پیام‌ها، نام تجاری و کمپین‌های شما در بسیاری از پلتفرم‌های مختلف به طور همزمان است. مدیریت محتوا در کانال های دیجیتال می تواند یک کار چالش برانگیز باشد، اما برای موفقیت آنلاین بسیار مهم است.

از بازاریابی ایمیل و پیامک/متن به طور موثر استفاده کنید.

 

دلیلی وجود دارد که ایمیل هنوز پایه و اساس اکثر تلاش‌های بازاریابی دیجیتال است: این روشی کم‌هزینه برای حفظ ارتباط با مشتریان، یادآوری کسب‌ و کارتان به آن‌ها و تبلیغ محصولات، فروش و اخبار شما است.

در تبلیغات دیجیتال سرمایه گذاری کنید.

 

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یکی از موثرترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای دستیابی به مخاطبان هدف و هدایت ترافیک به سایت شما است. خرج کردن پول برای تبلیغات دیجیتال می تواند خطرناک باشد، اما در بازار تجارت الکترونیک بسیار رقابتی، تبلیغات PPC جزء روش هاي تاثيرگذار هستند.

در روزهای قبل از اینترنت، کسب ‌و کارها می‌توانستند خود را از طریق بیلبوردها، اسپات‌های تلویزیونی، پست‌های مستقیم یا نمایش ویترین فروشگاه‌ها تبلیغ کنند. اما با توجه به تجارت و مصرف کنندگان که به سوي دنیای آنلاین رفته است، بازاریابی و تبلیغات نیز به صورت آنلاین حرکت کرده اند.

بازاریابان اکنون می‌توانند از طریق کانال‌های دیجیتالی مانند رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو، وب‌سایت‌ها، پیام‌های متنی و ایمیل به مخاطبان هدف خود دست یابند، و اینها شامل آنچه ما به عنوان بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین فکر می‌کنیم، هستند.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مشاوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ در آمینا گروپ می‌توانید از تماس با ما در سایت آمینا، در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

تلفن:

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: مشاوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ , مشاوره تخصصی برای کسب و کار خود , بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402 | نظرات ()