نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چگونه یک استراتژی محتوا را در  هفت مرحله توسعه دهیم !

چه به تازگی بازاریابی محتوا را شروع کرده باشید و چه مدتی است که از همین رویکرد استفاده کرده اید، بازنگری برنامه استراتژی محتوای خود و اطمینان از به روز بودن، نوآوری و جذاب بودن آن برای مشتریان بالقوه شما ضرری ندارد.

استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی محتوا برنامه ریزی، ایجاد، انتشار، مدیریت و مدیریت محتوا است. یک استراتژی محتوای عالی، مخاطبان هدف را جذب و درگیر می‌کند و نیازهای آن‌ها را در حین پیشبرد اهداف تجاری برآورده می‌کند.

بگویید اهداف کسب و کار شما شامل افزایش آگاهی از برند است. برای رسیدن به این هدف، ممکن است یک استراتژی محتوا که بر SEO تمرکز دارد، برای افزایش دید وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) و افزایش ترافیک به سمت محصولات یا خدمات خود، اجرا کنید.

صاحبان کسب و کار جدید ممکن است تصور کنند که یک استراتژی محتوا برای داشتن یک استراتژی خوب است، اما ضروری نیست.

با این حال، تولید محتوای با کیفیت بالا می تواند در ایجاد اعتماد با مخاطبان جدید و موفقیت در طولانی مدت بسیار ارزشمند باشد.

در اصل، یک استراتژی محتوای خوب پایه و اساس مراحل جذب و لذت شما در سفر خریدار است که از چارچوب بازاریابی درونگرا پیروی می کند.

همراه با جذب مشتریان بالقوه برای برند خود، می توانید از یک استراتژی محتوا برای فعال سازی فروش و رضایت مشتری استفاده کنید.

به علاوه، با توجه به اینکه 70 درصد از بازاریابان به طور فعال در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری می کنند، ایجاد یک استراتژی محتوای خوب برای رقابت در صنعت شما بسیار مهم است.

چگونه یک چارچوب استراتژی محتوا ایجاد کنیم؟

  • هدف خود را مشخص کنید.
  • انجام تحقیقات شخصیتی
  • ممیزی محتوا را اجرا کنید.
  • یک سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنید.
  • نوع محتوایی را که می خواهید ایجاد کنید مشخص کنید.
  • ایده های محتوای طوفان فکری
  • محتوای خود را منتشر و مدیریت کنید.

1. هدف خود را مشخص کنید.

هدف شما از تدوین برنامه بازاریابی محتوا چیست؟ چرا می خواهید محتوا تولید کنید و یک برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنید؟

ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما این سوالات هسته اصلی یک استراتژی محتوای مفید هستند. به اهداف تجاری سطح بالا، یادداشت‌های جلسات و یادداشت‌های تیم خود نگاه کنید، سپس تحقیقات انفرادی انجام دهید تا مطمئن شوید که اهداف شما قدرت ماندگاری دارند.

اهداف را بر اساس اولویت سازماندهی کنید.

هنگامی که فهرستی از اهداف تهیه کردید، آنها را از بیشترین تا کم اهمیت ترین رتبه بندی کنید. این می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام بخش از استراتژی شما نیاز فوری است و کدام بخش برای اقدام طولانی مدت است. این مرحله همچنین می‌تواند به سؤالات منابع در مراحل بعدی کمک کند.

از چارچوب SMART برای تعریف اهداف استفاده کنید.

چارچوب SMART می تواند به شما کمک کند تا اهداف کلان را مشخص تر و قابل اجراتر کنید. قبل از شروع برنامه ریزی، اهداف خود را بشناسید، در این صورت زمان آسان تری برای تعیین بهترین استراتژی خود خواهید داشت.

2. تحقیقات شخصیتی انجام دهید.

برای توسعه یک برنامه موفق، باید به وضوح مخاطبان هدف محتوای خود را تعریف کنید - که به عنوان شخصیت خریدار شما نیز شناخته می شود. این بخش مهمی از مرحله برنامه ریزی استراتژی محتوا است.

این امر به ویژه برای کسانی که تازه وارد بازاریابی شده اند بسیار مهم است. با شناخت مخاطبان هدف خود، می‌توانید محتوای مرتبط‌تر و ارزشمندتری تولید کنید که بخواهند آن‌ها را بخوانند و به آن تبدیل کنند.

جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل آنها برای یافتن الگوها.

اگر از قبل شخصیت‌های تعریف‌شده ندارید، باید داده‌های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید برای چه کسانی می‌خواهید محتوا ایجاد کنید و انواع محتوایی که آنها از آن لذت می‌برند.

این پست نکات مفیدی برای نحوه ایجاد پرسونای خریدار با استفاده از داده های خود دارد. همانطور که معیارهایی مانند گرایش های تماس و جمعیت شناسی را تجزیه و تحلیل می کنید، ابتدا سرنخ های خود را بر اساس وجه اشتراک آنها گروه بندی کنید.

سپس، برای یافتن شباهت های دیگر، به این گروه ها دقت کنید.

از تحقیقات خود برای اصلاح شخصیت های خریدار استفاده کنید.

اگر شما یک بازاریاب با تجربه هستید، ممکن است هدف شما تغییر کرده باشد. آیا می خواهید گروه جدیدی از افراد را هدف قرار دهید یا بازار هدف فعلی خود را گسترش دهید؟ آیا می خواهید همان مخاطبان هدف را حفظ کنید؟

بررسی مجدد پارامترهای مخاطب با انجام تحقیقات بازار در هر سال برای رشد مخاطبان شما بسیار مهم است. نگاهی دقیق‌تر به بخش‌های مشتریان فعلی‌تان نیز می‌تواند به شما در اصلاح شخصیت‌هایتان کمک کند.

3. ممیزی محتوا را اجرا کنید.

در اوایل، بسیاری از برندها با پست های وبلاگ یا رسانه های اجتماعی شروع می کنند. اگر می‌خواهید در قالب‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید یک ممیزی محتوا برای ارزیابی محتوای برتر و کم‌بازده خود انجام دهید.

اگر مدتی است که در تجارت بوده‌اید، باید تلاش‌های بازاریابی محتوا و نتایج سال گذشته خود را مرور کنید.

شکاف های موضوع و قالب بندی را پیدا کنید.

همانطور که محتوای خود را بررسی می کنید، حتماً عناوین صفحات، قالب های محتوا، تعداد کلمات و خلاصه ای از آنچه محتوای شما پوشش می دهد را ضبط کنید. این می تواند به شما کمک کند مناطقی را برای بهبود پیدا کنید.

محتوا را برای کیفیت و مرتبط بودن بررسی کنید.

سپس، کیفیت محتوا را تجزیه و تحلیل کنید و اینکه آیا محتوای شما منعکس کننده چیزی است که برای مخاطبان شما مهم است یا خیر. سپس، از آن اطلاعات برای اطلاع دادن به مسیر بعدی استفاده کنید.

به دنبال فرصت های تغییر کاربری باشید.

راه های زیادی برای تغییر کاربری محتوا وجود دارد. و این استراتژی می تواند به شما در بهینه سازی محتوای خود در کانال های متعدد کمک کند.

ممکن است به معنای گرفتن محبوب ترین وبلاگ های خود و ایجاد ویدیوهای YouTube، یک کتاب الکترونیکی یا راه اندازی یک پادکست با آن محتوا باشد.

4. یک سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنید.

چند بخش حیاتی مدیریت محتوا شامل تولید محتوا، انتشار محتوا و تجزیه و تحلیل محتوا است. شما می خواهید روی یک CMS سرمایه گذاری کنید تا محتوای خود را به روشی آسان و پایدار ایجاد، مدیریت و پیگیری کنید.

نیازهای خاص CMS را مشخص کنید.

پیدا کردن CMS مناسب برای تیم شما ممکن است کمی طول بکشد. ابتدا، با تیم خود در مورد فرآیندهای فعلی صحبت کنید تا از ویژگی های برتر مورد نیاز خود مطلع شوید.

سپس، با این لیست شروع به تحقیق در مورد بهترین CMS برای نیازهای خود کنید. یک CMS برای یک کسب و کار باید آسان برای استفاده، قابل تنظیم، امن و مقرون به صرفه باشد.

5. تعیین کنید که چه نوع محتوایی را می خواهید ایجاد کنید.

گزینه های مختلفی برای محتوایی که می توانید ایجاد کنید وجود دارد، از محتوای نوشتاری مانند کتاب های الکترونیکی و پست های وبلاگ گرفته تا محتوای صوتی مانند پادکست.

استراتژی محتوای عالی تعادل بین تصمیم گیری، تجزیه و تحلیل داده ها و ریسک پذیری است. همه آن مهارت ها در این مرحله مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

منابع خود را ارزیابی کنید.

وقتی منابعی را که برای تولید محتوا در اختیار دارید مرور می کنید، از یک نگاه انتقادی استفاده کنید. سوالاتی مانند موارد زیر می تواند به شما کمک کند تمرکز خود را محدود کرده و یک استراتژی محتوای پایدار ایجاد کنید.

  • تیم شما چقدر بزرگ است؟
  • تیم شما چقدر زمان برای تولید محتوا دارد؟
  • تیم فعلی شما چه مهارت هایی دارد؟
  • برای چه نوع محتوایی به آموزش نیاز دارید و چه چیزی را باید برون سپاری کنید؟
  • بودجه محتوایی شما چقدر است؟

6. ایده های محتوایی را طوفان فکری کنید.

از ممیزی محتوا، تحقیقات شخصیت و اهداف خود برای اتخاذ بهترین تصمیمات محتوایی برای کسب و کار خود استفاده کنید. بررسی سریع این اطلاعات قبل از طوفان فکری می تواند به شما کمک کند تا این بینش ها را در ذهن خود نگه دارید.

7. محتوای خود را منتشر و مدیریت کنید.

برنامه بازاریابی شما باید فراتر از انواع محتوایی باشد که ایجاد می کنید - همچنین باید نحوه سازماندهی محتوای خود را نیز پوشش دهد.

یک تقویم محتوایی ایجاد کنید.

با کمک یک تقویم سرمقاله، در مسیر درستی قرار خواهید گرفت که یک کتابخانه محتوای متعادل و متنوع در وب سایت خود منتشر کنید.

سپس، یک تقویم محتوای رسانه های اجتماعی برای تبلیغ و مدیریت محتوای خود در سایت های دیگر ایجاد کنید.

شما می‌توانید برای یادگیری تولید محتوا از مطالعه مقالات رایگان و یا ویدیوهای مرتبط در یوتیوب و آپارات استفاده کنید. 

کتاب هایی نیز در این زمینه وجود دارند که توسط نویسندگان معتبر و بازاریابان حرفه ای محتوا نوشته شده اند.

خواندن نوشته های افراد تاثیر گذار در حوزه محتوا می‌تواند راهی مقرون به صرفه برای آموزش محتوا نویسی باشد. 

هم چنین می‌توانید از دوره های رایگان آموزش تولید محتوا و یا دوره های غیر رایگان این زمینه استفاده کنید تا دانش خود را برای نوشتن محتوای تاثیر گذار دو چندان کنید.

خدمات آمینا

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

تلفن:  ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 

         ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: Content Creation , نکات مهم برای تهیه محتوا , استراتژی محتوا , تولید محتوای اثر بخش و پر بازدید , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

راهبردهای یادگیری برای دانش آموزان دبستان

همانطور که کودکان سبک های یادگیری متفاوتی دارند، به راهبردهای یادگیری مختلف نیز واکنش متفاوتی نشان می دهند.

به عنوان والدین، می‌توانید یکی یا ترکیبی از این استراتژی‌ها را با فرزندتان امتحان کنید تا به او کمک کنید تا به طور مؤثرتر یاد بگیرد و اطلاعات را بهتر حفظ کند.

همانطور که ویلیام گلاسر روانپزشک آمریکایی دریافت، ما از برخی جهات بیشتر از دیگران بهتر یاد می گیریم. 

با در نظر گرفتن این موضوع، ما فهرستی از موثرترین استراتژی های یادگیری برای دانش آموزان دبستانی را گردآوری کرده ایم.

یادداشت برداری

 یادداشت برداری، چه از کتاب های درسی، چه از آموزش های کلاسی موجود، می تواند راهی عالی برای کودک شما برای به خاطر سپردن اطلاعات مهم باشد.

اگر فرزند شما از خواندن و نوشتن و انگلیسی لذت می برد، این ممکن است یک سبک یادگیری موثر برای او باشد. 

یادداشت برداری یک مهارت است و هدف صرفاً بازنویسی کار نیست. درعوض، باید تمرینی برای شناسایی اطلاعات ضروری باشد که برای یادآوری در آینده مفید خواهد بود.

برای کودکان کوچکتر که ممکن است یادداشت برداری را یک چالش بدانند، انتخاب اطلاعات مهم با استفاده از خودکار یا هایلایتر می تواند به همان اندازه موثر باشد.

سازماندهی اطلاعات

هر برنامه مطالعه خوب با سازماندهی شروع می شود. با سازماندهی کار خود بر اساس درس، موضوع و عنوان های فرعی، کودک شما می‌تواند سریعتر به اطلاعاتی که برای مطالعه نیاز دارد دسترسی پیدا کند.

خود سازماندهی اطلاعات می تواند باعث شود دانش آموز احساس کند کنترل بیشتری بر یادگیری خود دارد، زیرا مسئولیت مستقیم کار خود را بر عهده می گیرد.

سازماندهی اطلاعات همچنین می تواند شامل دسته بندی، تنظیم بر اساس موضوع و برنامه ریزی آینده باشد. 

همچنین می‌تواند ایده خوبی باشد که اطلاعات را به صورت فیزیکی سازماندهی کنید، یعنی مطمئن شوید که کودک شما فضایی برای ذخیره دفترچه‌ها، پوشه‌ها و سایر مواد آموزشی خود دارد.

فضای کاری نامرتب هیچ لطفی به کسی نمی‌کند، بنابراین به فکر سرمایه‌گذاری در سازماندهی میز و تمیز کردن میز اتاق خواب فرزندتان باشید.

ایجاد یادآورهای بصری

در حالی که یادداشت برداری و برجسته کردن در درجه اول یک استراتژی یادگیری مبتنی بر خواندن است، فلش کارت ها، یادداشت های پس از آن و نقشه های ذهنی همگی از تشخیص بصری استفاده می کنند.

اگر فرزند شما به طور طبیعی هنرمند است، پس ایجاد فلش کارت هایی با کلمات کلیدی یا فرمول های مهم می تواند راهی موثر برای کمک به یادآوری اطلاعات باشد.

سعی کنید فلش کارت ها یا یادداشت های پست آن را در خانه بچسبانید و هر بار که فرزندتان به یکی از آنها برخورد کرد، او را تشویق کنید تا کلمات کلیدی یا یادداشت ها را با جزئیات بیشتر توضیح دهد.

به همین ترتیب، اگر فرزندتان از استفاده از رایانه لذت می‌برد، می‌تواند با استفاده از نرم‌افزارهای رایگانی مانند Canva و Piktochart، کمک‌های بصری ایجاد کند یا با استفاده از نرم‌افزارهای رایگانی مانند SlideShare و YouTube ارائه دهد.

بازیابی دانش قبلی (به صورت شفاهی)

از آنجایی که ما 20 درصد از آنچه را می شنویم و 95 درصد از آنچه را به دیگران آموزش می دهیم به خاطر می آوریم، توضیح شفاهی اطلاعات می تواند راهی عالی برای به خاطر سپردن حقایق و ارقام باشد.

یک استراتژی یادگیری خوب برای امتحان این است که از فرزندتان سؤالاتی را از کار کلاسی یا کتاب های درسی خود بپرسید.

سؤالاتی مانند «می‌توانید درباره xyz به من بگویید» یا «در مورد xyz چه می‌دانید»، فرزند شما را تشویق می‌کند تا اطلاعات را بدون داشتن یادداشتی در دست به خاطر بیاورد.

این همچنین می تواند راهی عالی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف فرزند شما باشد. اگر زمینه‌های موضوعی وجود دارد که آنها باید در آن بهبود یابند، می‌توانید زمان بیشتری را به تمرکز بر مواردی که در برنامه مطالعه فرزندتان هستند اختصاص دهید.

 یک بازی بازبینی خوب برای امتحان، «دانش آموز به عنوان معلم» است، جایی که کودک شما طوری می ایستد که انگار جلوی یک کلاس می ایستد و در مورد موضوعات خاصی صحبت می کند که انگار خودشان آن را آموزش می دهند.

این یک استراتژی یادگیری به خصوص برای بچه‌های دبستانی است که از نمایش و بازی کردن لذت می‌برند.

نقشه برداری ذهن

نقشه ذهنی نمایشی بصری از یادداشت ها و اطلاعات است که به روشی ساختاریافته و در عین حال خلاق ارائه می شود.

گاهی اوقات طوفان فکری نامیده می‌شود، نقشه‌های ذهنی می‌تواند به همان اندازه که کودک شما دوست دارد دقیق باشد، افکار و ایده‌ها را حول یک یا چند موضوع اصلی به هم متصل می‌کند.

آنها می توانند راهی عالی برای سازماندهی یادداشت ها حول یک ایده بزرگتر باشند و می توانند حافظه و یادگیری را تا 15 درصد در مقایسه با تکنیک های مطالعه مرسوم بهبود بخشند.

چرا یکی از این استراتژی های یادگیری را برای بچه های دبستانی به عنوان راهی برای مخلوط کردن برنامه تجدید نظر، تکالیف یا مطالعه آنها امتحان نکنید.

آنچه ممکن است متوجه شوید این است که ترکیبی از چندین استراتژی یادگیری موثرترین راه برای کودک شما برای حفظ اطلاعات است.

درباره مدرسه پسرانه پیشرو

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتواند به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته شود.

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفت.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث می شود تا دانش آموزان زبان زنگلیسی را نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرند.

تماس با ما

تلفن:

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: مدرسه پسرانه پیشرو , مجتمع آموزشی پیشرو , دبستان غیر دولتی پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی دکوراسیون تجاری چیست؟

طراحی تجاری به طراحی و دکوراسیون اداری، تجاری و فضاهای کاری گفته می شود. طراحان تجاری برای اولویت دادن به عملکرد و ایمنی آموزش دیده اند، با این حال هرگز سبک یا زیبایی شناسی را قربانی نمی کنند. آنها می دانند که چگونه بدون تسلیم شدن در طراحی فضا برنامه ریزی کنند.

فضای تجاری با طراحی خوب در زمان های اخیر به یک ضرورت تبدیل شده است. چه فضای کاری و چه فروشگاه های خرده فروشی، برنامه ریزی مناسب فضا نقش مهمی در رضایت کارکنان و مشتریان دارد.

یک فضای اداری گرم و دلپذیر، حال و هوای مثبتی را ایجاد می کند، در حالی که یک محیط شلوغ، ناخوشایند و سرد می تواند منجر به تحریک و بی حوصلگی شود.

بنابراین، ضروری است که تمام جنبه های املاک تجاری، اعم از فیزیکی یا زیست محیطی، با دقت اجرا شود. اینجاست که طراحی داخلی تجاری وارد عمل می شود.

اکثر شرکت‌های طراحی داخلی خدمات طراحی را برای فضاهای تجاری ارائه می‌کنند تا محیطی تمیز، شیک و دلپذیر را ایجاد کنند. با این حال، قبل از پرداختن به ایده‌های منحصر به فرد طراحی تجاری، بیایید بفهمیم طراحی داخلی تجاری به چه معناست.

طراحی داخلی به عنوان هنر ترکیب معماری کاربردی با عناصر زیبایی شناختی در هر سازه برای بهبود ظاهر و احساس آن خلاصه می شود. فضاهای تجاری معمولاً برای تحقق هدف یک کسب و کار ساخته می شوند.

آنها می توانند فروشگاه ها، دفاتر، انبارها یا رستوران ها باشند. بنابراین، آنها برای دستیابی به اهداف خود به طراحی داخلی تجاری خاص نیاز دارند. بنابراین، دلایل متعددی وجود دارد که یک سازمان تجاری یا عمومی از طراحی داخلی تجاری برای فضای خود کمک بگیرد.

پنج قانون برای طراحی دکوراسیون تجاری موفق

یک طراحی تجاری عالی می تواند در تعیین موفقیت هر کسب و کاری بسیار موثر باشد. فروشگاه‌ها، رستوران‌ها یا هر ساختمان تجاری مشتری‌محور دیگری تنها زمانی می‌توانند سود بیشتری کسب کنند که بتوانند مشتریان بیشتری را جذب و حفظ کنند.

یک فضای فرسوده و شلوغ با نور بد و بدون فضای پیاده روی باعث می شود خریداران احساس ناراحتی کنند و باعث بی میلی برای بازدید مجدد شوند. به همین دلیل، دفاتر و فضاهای کاری باید به گونه ای طراحی شوند که کارکنان را آرام و چابک نگه دارد.

یک فضای اداری کم نور با کاغذ دیواری های شلوغ و وسایل تزئینی بیش از حد ممکن است باعث شود کارمندان صبر خود را از دست بدهند و بهره وری کارکنان پایین بیاید. بیایید به برخی از این ایده‌ها برای کمک به ارتقای فضای داخلی یک ساختمان تجاری نگاه کنیم:

1. همه کاره نگه داشتن ساختارها

وقتی صحبت از عناصر ساختاری یک فضای داخلی تجاری می شود، بهترین راه برای اطمینان از تبدیل پذیری هر فضای داخلی، همه کاره نگه داشتن آنها است. فضا باید طوری طراحی شود که در صورت نیاز با توجه به روندهای در حال تغییر بازسازی شود.

این می تواند شامل عناصری باشد که به راحتی قابل تغییر در طراحی داخلی تکمیل شده یا برنامه ریزی فضایی مناسب است تا امکان مانور دادن به مبلمان، تجهیزات و سایر اقلام مبلمان را به راحتی فراهم کند.

2. پیاده سازی فناوری را در نظر بگیرید.

فناوری نقش بسزایی در ایجاد فضای داخلی برای یک خانه جدید یا ساختمان تجاری در دوران مدرن دارد. کسب و کارهای خرده فروشی برای ارتباطات، عملکرد و همچنین فروش به فناوری متکی هستند. بنابراین، طراحی فضاهای تجاری از دیدگاه فناوری برای سهولت استفاده بسیار مهم شده است.

در حالی که طراحان دوره طراحی داخلی را دنبال می کنند، اهمیت ادغام طراحی زیبایی شناختی با عملکرد را درک می کنند. این یک جنبه ضروری از طراحی داخلی تجاری است.

اجرای یکپارچه سیستم های تکنولوژیکی برای یک فضای تجاری ضروری است. هنگام ایجاد طرح طراحی داخلی تجاری، امکانات سیستم های مخابراتی مانند شبکه های کامپیوتری، تلفن، تلویزیون، پخش کننده های رسانه ای باید در نظر گرفته شود.

همچنین، با در نظر گرفتن ضریب راحتی و اثربخشی میهمانان، خریداران، غذاخوری‌ها یا نیروی کار، همیشه به یک برنامه منظم برای نصب سیستم‌های کنترل دیجیتال متمرکز یا غیرمتمرکز نیاز است.

3. زیبایی شناسی را ارتقا دهید.

طراحان داخلی ممکن است گاهی اوقات جنبه های زیبایی شناختی را نادیده بگیرند تا هنگام ایجاد یک فضای طراحی داخلی برای استفاده تجاری، به عملکرد اهمیت بیشتری دهند. با این حال، این ممکن است در دراز مدت بر هوشمندی کلی فضای تجاری تأثیر بگذارد.

یک فضای داخلی کسل کننده، ملایم و بدون مبلمان، صرف نظر از اینکه چقدر کاربردی باشد، هرگز حال و هوای دلپذیری را ایجاد نمی کند. بنابراین، دکوراسیون تجاری باید به زیبایی شناسی داخلی نیز بپردازد.

4. فضاهای شخصی سازی شده را فراهم کنید.

وقتی صحبت از خدمات مبتنی بر مشتری مانند رستوران‌ها و هتل‌ها می‌شود، ایجاد احساس در خانه به مشتریان به این معناست که انتخابی برای لذت بردن از خدمات ترجیحی و محیط به آنها داده شود.

بنابراین، برای این مشاغل بسیار سودمند است که یک طرح طراحی دکوراسیون تجاری برای ساختن فضای خود با مقرراتی که علایق و ترجیحات شخصی را برآورده می کند، تشکیل دهند.

برای مثال، رستوران‌ها می‌توانند قسمت‌های مختلف نشستن مانند نشستن در داخل خانه، صندلی در باغ، صندلی کنار استخر یا صندلی‌های تراس را در اختیار مشتریان قرار دهند تا مکان‌هایی را انتخاب کنند که رضایت‌بخش‌ترین مکان برای مشتریان باشد.

از طرفی هتل ها می توانند اتاق ها و ویلاهای مختلفی داشته باشند که با توجه به نیازها و ترجیحات مهمانان خود طراحی شده اند.

5. همیشه ایمنی را تضمین کنید.

نکته مهم دیگری که در طراحی فضای اداری تجاری باید به آن توجه داشت ایمنی است. ایمنی ویژگی اصلی در هر ساخت و ساز ساختمان است. از آنجایی که ایمنی یک الزام اخلاقی طراح داخلی و مشتری است و فقط یک الزام قانونی نیست، ویژگی های ایمنی باید اساساً در طراحی داخلی ادغام شوند.

کاملاً ضروری است که اطمینان حاصل شود که هیچ مقررات ایمنی قربانی اهداف طراحی زیبایی شناختی یا عملکردی نمی شود.

پیروی از این پنج ایده ساده تضمین می کند که طراحی دکوراسیون تجاری ایمن، سالم، کاربردی و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است. علاوه بر این، در سناریوی تجاری رقابتی امروزی، قابلیت اطمینان عاملی محوری است که در حفظ مشتری تصمیم می گیرد.

بنابراین، ترکیب این ایده های طراحی دکوراسیون تجاری می تواند یک فضای تجاری قابل اعتماد، مدرن، منحصر به فرد و موفق را ارائه دهد.

دکوراسیون تجاری با ایوان سبز

در طراحی دکوراسیون داخلی واحد های تجاری ، شما به متخصصینی با علم روز و دانش کافی نیاز دارید تا بتوانند طرحی زیبا توأم با نورپردازی استاندارد خلق کنند و امکان استفاده بهینه از فضا را به شما بدهند.

گروه معماری ایوان سبز با بهره گیری از علم روز دنیا و استفاده از روانشناسی رنگ ها و با بهره گیری از پرسنل متخصص طراحی فضاهای تجاری ، به صورت منحصر به فرد و متناسب با صنف و مشتریان شما، واحد تجاری یا فروشگاهتان را طراحی و اجرا خواهد کرد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: طراحی واحد های تجاری , ایده های طراحی داخلی دفتر تجاری , دکوراسیون تجاری با ایوان سبز , دکوراسیون تجاری موفق ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تبلیغات فضای مجازی چیست؟

 

کانال‌های بازاریابی سنتی شامل بیلبوردها، رادیو، چاپ و تلویزیون است، در حالی که بازاریابی آنلاین در رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، ایمیل‌ها و اشکال دیگر نمایش داده می‌شود.

روش‌ها، استراتژی‌ها و کانال‌هایی که زیر چتر بازاریابی آنلاین قرار می‌گیرند، متنوع هستند، اما همه آنها به دنبال استفاده از اینترنت برای اتصال به مخاطبان بزرگ‌تر و هدفمندتر هستند.

به عبارت دیگر، تمام محتوای آنلاین برای ابزار فروش یا معرفی محصولات و خدمات را تبلیغات دیجیتال می نامند. بدون محدودیت جغرافیایی در کسب و کارهای سنتی، صاحبان کسب و کار معمولا می توانند تنها قسمت خاصی از یک منطقه را پوشش دهند، در حالی که در تبلیغات دیجیتال، هیچ مرز جغرافیایی وجود ندارد.

انواع تبلیغات آنلاین

انواع رایج بازاریابی آنلاین عبارتند از:

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • بازاریابی وابسته
  • سئو (بهینه سازی موتور جستجو)
  • طراحی وب سایت
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات پولی
  • نمایش تبلیغات
  • رویدادهای آنلاین و وبینارها
  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • اتوماسیون بازاریابی
  • مدیریت ارتباط با مشتری

تبلیغات آنلاین تقریباً در تمام پلتفرم های دیجیتال به اشکال مختلف وجود دارد. برخی از رایج ترین شکل های تبلیغات آنلاین عبارتند از تبلیغات نمایشی، تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات ایمیلی، تبلیغات SEM، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، تبلیغات رسانه ای غنی، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات بومی.

ویژگی مشترک انواع مختلف تبلیغات آنلاین این است که همه آنها در یک محیط دیجیتال ظاهر می شوند و نه به طور سنتی، به این معنی که می توان در پلتفرم های مختلف با استفاده از اینترنت به آنها دسترسی داشت.

تبلیغات آنلاین هنگام گشت و گذار در وب، ایمیل یا پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی شناسایی می شود. تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می دهد تا افرادی را که احتمالاً به کسب و کار شما علاقه مند هستند، بیابید، به آنها دسترسی پیدا کنید و آنها را جذب کنید، بدون اینکه برای مخاطبان بیش از حد زیادی هزینه کنید.

تبلیغات آنلاین اطلاعات دقیقی برای مخاطبان ارائه می دهد، بنابراین می توانید تلاش های خود را به طور موثر متمرکز کنید.

تبلیغات آنلاین چقدر موفق است؟

تبلیغات آنلاین چقدر موثر است؟ تبلیغات دیجیتال می تواند آگاهی برند را تا 80 درصد افزایش دهد. پس از اینکه در معرض تبلیغات نمایشی قرار گرفتند، مصرف کنندگان 155 درصد بیشتر احتمال دارد که شرایط خاص برند شما را جستجو کنند.

مشتریان 70 درصد بیشتر احتمال دارد که از تبلیغات هدفمند مجدد خرید کنند.

مزایای بازاریابی آنلاین

همانطور که اینترنت نحوه زندگی، تفکر و ارتباط ما را تغییر داده است، امکانات و مزایای جدیدی را برای بازاریابان باز کرده است. بازاریابی آنلاین علاوه بر ارائه دامنه وسیع‌تر، عبارت است از:

مقرون به صرفه. ارسال پیام دیجیتال می تواند ارزان تر و کارآمدتر از چاپ باشد. می‌تواند سریع‌تر تکرار شود، و می‌توان آن را به شدت هدفمند کرد تا فقط به مرتبط‌ترین مخاطبان دسترسی پیدا کند، به این معنی که معمولاً ROI قوی ارائه می‌کند.

سریع. مخاطبان شما می توانند فوراً بر اساس پیام شما عمل کنند و به شما یک چرخش سریع در سرمایه گذاری شما می دهند.

قابل پیگیری. به راحتی می توان فهمید که آیا مخاطبان شما در حال کلیک کردن، باز کردن ایمیل ها، اشتراک گذاری یا خرید هستند. اگر می دانید چه چیزی کار نمی کند، نیازی به هدر دادن زمان و منابع روی آن ندارید. اگر می دانید چه چیزی کار می کند، می توانید به آن تکیه کنید.

با هدف. بازاریابی آنلاین به شرکت ها اجازه می دهد تا مخاطبان خاصی را هدف قرار داده و پیام های خود را سفارشی کنند.

شخصی. روش‌های دیجیتالی می‌توانند خودکار و پاسخگوی رفتار مصرف‌کننده آنلاین باشند، به این معنی که تعداد نامحدودی از مشتریان فردی اطلاعات به موقع، مرتبط و شخصی‌شده را دریافت می‌کنند.

چشمگیر. محتوایی که به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید فرصتی برای نشان دادن تخصص و ایجاد شناخت برند است.

جذاب. بسیاری از روش‌های بازاریابی آنلاین درون‌گرا هستند، به این معنی که با ایجاد محتوای قابل دسترس و جذاب، می‌توانید مشتریان مناسب را جذب کنید، نه اینکه آن‌ها را منفجر کنید و امیدوار باشید که به دست افرادی که به دنبال آن هستند برسد.

چگونه می توانم بازاریابی آنلاین را بهبود بخشم؟

هشت راه برای بهبود استراتژی بازاریابی آنلاین برای رشد کسب و کار:

  • وب سایت خود را ایجاد و بهینه کنید.
  • افزایش ترافیک وب سایت
  • نظرات محصول
  • یک محتوای قوی و حضور اجتماعی ایجاد کنید.
  • از بازاریابی PPC استفاده کنید.
  • یک استراتژی بازاریابی ایمیلی خوب ایجاد کنید.
  • مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید.
  • کسب و کار خود را گسترش دهید.

تبلیغات چگونه باعث بهبود فروش می شود؟

مشاوره تبلیغات در فضای مجازی می تواند با اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه و فعلی در مورد راه اندازی محصول جدید، پیشنهادات ویژه و بهبودها، فروش را افزایش دهد. به غیر از یادآوری کسب و کار شما به مشتریان فعلی، تبلیغات همچنین می تواند به ایجاد یا توسعه یک برند متمایز برای کسب و کار شما کمک کند.

شرکت آرامش گستران مینا

کسانی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه تبلیغات در فضای مجازی هستند می توانند با شماره تماس های ذکر شده در وب سایت آمینا گروپ تماس بگیرند تا بهترین مکان برای تبلیغات را به شما معرفی کند، این موضوع باعث رشد بیش از پیش شما شده و کسب درآمد شما را افزایش خواهد داد.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

 منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: مشاوره تبلیغات در فضای مجازی به صورت رایگان , هدف از انجام تبلیغات در فضای مجازی , مشاوره تبلیغات در فضای مجازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1402 | نظرات ()