نوشته شده توسط : پارس اتیلن

 

SEO / بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

کلمه (SEO (Search engine optimization مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. به زبان ساده، این به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دید آن است، زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو سرچ می کنند. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به کسب و کار خود خواهید داشت. موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای جستجو صفحات در وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آنها در فهرست استفاده می کنند. فهرست را مانند یک کتابخانه غول پیکر در نظر بگیرید که در آن یک کتابدار می تواند یک کتاب (یا یک صفحه وب) را برای کمک به شما پیدا کند که دقیقاً همان چیزی را که در آن زمان به دنبال آن هستید پیدا کنید. سپس، الگوریتم‌ها با در نظر گرفتن صدها عامل یا سیگنال رتبه‌بندی، صفحات موجود در فهرست را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تعیین کنند که صفحات ترتیب باید در نتایج جستجو برای یک پرس‌و‌جوی معین ظاهر شوند. در قیاس کتابخانه ما، کتابدار تک تک کتاب‌های موجود در کتابخانه را خوانده است و می‌تواند دقیقاً به شما بگوید که کدام یک پاسخ سؤالات شما را خواهد داشت. عوامل موفقیت سئوی ما را می توان پروکسی برای جنبه هایی از تجربه کاربر در نظر گرفت. به این صورت است که ربات‌های جستجو دقیقاً تخمین می‌زنند که یک وب‌سایت یا صفحه وب چقدر می‌تواند به جستجوگر آنچه را که جستجو می‌کند ارائه دهد. سئو بخش اساسی بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر ساله تریلیون ها جستجو انجام می دهند، اغلب با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برندها است و مکمل سایر کانال های بازاریابی است. دیده شدن بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما می تواند تأثیر مهمی بر نتیجه شما داشته باشد.

با این حال، نتایج جستجو در چند سال گذشته در حال تغییر بوده است تا به کاربران پاسخ‌های مستقیم‌تر و اطلاعاتی بدهد که به احتمال زیاد کاربران را به جای هدایت آنها به وب‌سایت‌های دیگر، در صفحه نتایج نگه می‌دارد. همچنین توجه داشته باشید، ویژگی‌هایی مانند نتایج غنی و پانل‌های دانش در نتایج جستجو می‌توانند دید را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری درباره شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند.

سئو اغلب شامل بهبود کیفیت محتوا، اطمینان از غنی بودن آن از کلمات کلیدی مرتبط و سازماندهی آن با استفاده از سرفصل‌های فرعی، نقاط هدف و کاراکترهای پررنگ و مورب است. سئو همچنین تضمین می کند که HTML سایت به گونه ای بهینه شده است که یک موتور جستجو می تواند آنچه را در صفحه است تعیین کند و آن را به عنوان نتیجه جستجو در جستجوهای مرتبط نمایش دهد. این استانداردها شامل استفاده از ابرداده، از جمله برچسب عنوان و توضیحات متا است. پیوند متقابل در وب سایت نیز مهم است. روش های زیر روش های رایج برای بهبود سئوی وب سایت هستند. این روش ها سئو کلاه سفید نامیده می شوند زیرا هدف آنها بهبود رتبه جستجو با بهبود تجربه کاربر در وب سایت است.

  • افزایش عمق کلمه کلیدی
  • افزایش پیوندهای متقابل
  • بهبود سازماندهی محتوا در صفحه

سئو کلاه سیاه شامل تکنیک هایی مانند پرداخت هزینه برای ارسال لینک به یک وب سایت در قسمت های پیوند، پر کردن ابرداده با کلمات کلیدی غیرمرتبط و استفاده از متنی است که برای خوانندگان نامرئی است برای جذب موتورهای جستجو. این و بسیاری دیگر از تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه ممکن است ترافیک را افزایش دهند، اما موتورهای جستجو از استفاده از چنین اقداماتی ناخشنود است. موتورهای جستجو ممکن است سایت‌هایی را که از این روش‌ها استفاده می‌کنند با کاهش رتبه صفحه‌شان یا حذف آن‌ها از فهرست نتایج جستجو، مجازات کنند.

اگر به دنبال ایجاد آگاهی بلندمدت از برند، گسترش مخاطبان هدف خود و کسب درآمد بیشتر هستید، بهینه سازی برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. بیایید به ده مزیت مهم سئو برای کسب و کار شما و اینکه چگونه می توانید آنها را درک کنید، نگاهی بیاندازیم.

1. اعتبار شما را افزایش می دهد.

سایتی که در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی دارد معمولاً توسط موتورهای جستجو با کیفیت بالا و قابل اعتماد در نظر گرفته می شود و این به نوبه خود اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد. زمانی را صرف بهبود و افزودن محتوا به سایت خود کنید، سرعت سایت خود را افزایش دهید و در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید تا به رتبه سایت شما حتی بالاتر رود.

2. لازم نیست برای شما هزینه ای داشته باشد.

جدا از زمان، اگر خودتان آن را مدیریت کنید، سئو هزینه ای مانند سایر استراتژی های بازاریابی مانند پرداخت به ازای کلیک ندارد. موتورهای جستجو شبانه روز سایت شما را بررسی می کنند و محتوای مفید را تبلیغ می کنند و به شما کمک می کنند تا مشتریان جدید را به طور ارگانیک پیدا کنید. برای اینکه از تلاش‌های خود در سئو نهایت استفاده را ببرید، مقداری از زمان خود را به بررسی محتوا در سایت‌های با رتبه بالاتر در جایگاه خود اختصاص دهید و سعی کنید محتوایی بهتر از آنها بنویسید. سپس، محتوای خود را در سیستم عامل های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

3. از بازاریابی محتوا پشتیبانی می کند.

محتوای اصلی و سئو دست به دست هم می دهند. با ایجاد محتوای مفید برای بازدیدکنندگان، از جمله متن، تصویر و ویدیو، سایت شما در نتایج جستجو رتبه بهتری خواهد داشت. اما سئو می تواند از تلاش های بازاریابی محتوای شما نیز پشتیبانی کند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با کیفیت بالا و برای کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید بهینه شده است و از آنجایی که موتورهای جستجو تازگی را دوست دارند، محتوای خود را به طور منظم به روز کنید.

4. کمپین های PPC را به حداکثر می رساند.

استراتژی های بازاریابی بدون پرداخت (SEO) و پولی (PPC) به خوبی با هم کار می کنند. PPC به سایت شما کمک می کند تا در بالای نتایج جستجوی پولی ظاهر شود، در حالی که SEO به صورت ارگانیک همین کار را انجام می دهد. نمایش هر دو نتیجه در بالای صفحه نتایج موتور جستجو، اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد و نشان می‌دهد که شما صرفاً برای اینکه در صدر قرار بگیرید، برای تبلیغات پول خرج نمی‌کنید. شما می‌توانید از SEO برای به حداکثر رساندن کمپین‌های PPC خود استفاده کنید – برای مثال، اگر یک صفحه با رتبه بالا از آن به عنوان بخشی از تبلیغات PPC استفاده کنید، بهتر عمل می‌کند، به خصوص اگر کلمه کلیدی هزینه به ازای هر کلیک پایینی داشته باشد.

5. به شما یک مزیت رقابتی می دهد.

رقبای شما احتمالاً در سئو سرمایه گذاری خواهند کرد، به این معنی که شما نیز باید سرمایه گذاری کنید. کسانی که سرمایه گذاری زیادی روی سئو می کنند اغلب در نتایج موتورهای جستجو از رقبا پیشی می گیرند و سهم بازار را به دست می آورند. اگر فکر می کنید که نتایج در صفحه اول جستجوی گوگل بیش از 90 درصد از ترافیک را دریافت می کنند، نمی توانید آنجا نباشید، به خصوص اگر رقبای شما هستند. با شناسایی رقبای خود، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف آنها و ایجاد و مدیریت شهرت آنلاین خود شروع کنید. سپس، مطمئن شوید که سایت شما سریع بارگذاری می شود و برای موبایل مناسب است، بهترین محتوای ممکن را ایجاد کنید و بر ارائه بهترین تجربه کاربری تمرکز کنید.

6. می تواند به شما کمک کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

در حالی که بسیاری از کمپین های بازاریابی تمایل دارند بر روی یک مخاطب هدف تعریف شده تمرکز کنند، سئو می تواند به شما کمک کند هر کسی را با هدف در یک مقطع زمانی خاص جذب کنید، صرف نظر از اینکه در چه مرحله ای از قیف خرید هستند. با تبلیغات PPC یا اجتماعی، می توانید بالقوه های بیشتری را جذب کنید که ممکن است علاقه مند به تجارت با شما باشند.

7. به شما کمک می کند در جستجوهای محلی رتبه بهتری کسب کنید.

جستجوهای محلی مانند "پلامبر های نزدیک من" رایج تر می شوند. و نزدیک به 80٪ از جستجوهای محلی در تلفن همراه منجر به تبدیل می شود. استراتژی های سئوی محلی می تواند به شما کمک کند این جستجوگران را که اغلب آماده خرید هستند جذب کنید. اولین قدم برای شروع با استراتژی های سئو محلی، ایجاد یک حساب Google برای کسب و کار من است. سپس، شروع به درخواست بررسی از مشتریان خود کنید. با اطمینان از داشتن نام، آدرس و شماره تلفن صحیح، فهرست های خود را بهینه کنید.

8. قابلیت استفاده از وب سایت را بهبود می بخشد.

سئو به معنای سازگاری سایت شما با موتورهای جستجو است، اما همچنین می تواند تجربه مشتری را هنگام بازدید از وب سایت شما بهبود بخشد. اگر برای تولید محتوای مفید و باکیفیت کار کنید، سایت خود را سریع‌تر و واکنش‌گراتر کنید، بک لینک‌ها را اضافه کنید و هر صفحه را بهبود ببخشید، معمولاً یک وب‌سایت عالی علاوه بر وب‌سایتی که برای موتورهای جستجو بهینه شده است، دریافت می‌کنید. عواملی که قابلیت استفاده را بهبود می بخشد عبارتند از ساختار قوی سایت و ناوبری، که هر دو عاملی در رتبه بندی یک سایت توسط موتورهای جستجو هستند.

9. نتایج قابل اندازه گیری دریافت می کنید.

با سئو، می توانید تغییرات در رتبه بندی، تبدیل ها و ترافیک وب سایت را دنبال کنید. پلتفرم‌هایی مانند Google Analytics مجموعه جامعی از اطلاعات را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تا سطح فوق‌ العاده‌ای را بررسی کنید. برای مثال، می‌توانید سفر خرید هر کاربر وب‌سایت را مشاهده کنید - از جمله صفحاتی که با آنها درگیر شده‌اند، کلمات کلیدی که برای جستجو استفاده کرده‌اند و اینکه آیا اقدامات خاصی را انجام داده‌اند یا خیر. شما می توانید از این بینش ها برای تنظیم و بهبود استراتژی SEO خود استفاده کنید.

10. نرخ تعامل کاربر را بهبود می بخشد.

یک سایت بهینه شده ترافیک باکیفیتی به ارمغان می آورد. اگر سایتی با محتوای مفید دارید که با هدف جستجوگر مطابقت دارد، احتمالاً زمان بیشتری را صرف مرور می‌کند که در نهایت می‌تواند منجر به تبدیل بیشتر و افزایش بازگشت سرمایه شود. مشتریانی که مدت طولانی تری با یک وب سایت ارتباط برقرار می کنند، تمایل بیشتری به ارتباط با برند دارند - این می تواند منجر به حمایت از مشتری و درآمد طولانی مدت شود.

سئوی On Page یا درون صفحه به چه معناست؟

به دسترسی و کنترل مستقیم محتوا ها و کد های سایت که شامل متن و عکس و لینک می شود، سئوی درون صفحه می گویند. به صورت کلی محتوا هایی که داخل سایت بارگذاری می شوند جز سئوی درون صفحه هستند. تمامی پایه های بهینه سازی به این بخش وابسته می باشد زیرا مکانی است که در نتایج گوگل تاثیرات چشم گیری ایجاد می کند به علت آن که بیشترین میزان تغییرات در این بخش صورت می پذیرد. همین طور بهتر است بهبود سئوی سایت به صورت درون صفحه ای پیش از سئوی بیرون صفحه ای انجام شود.

 با سئوی اصولی سایت صفحات اول گوگل را لمس کنید و مشتریان خود را هدف بگیرید. به مرور زمان موتورهای جستجو بخصوص گوگل اعتبار بیشتری برای شما قائل می‌شوند. تیم آمینا گروپ با پیروی از فاکتورهای موتورهای جستجو طبق اخرین الگوریتم های گوگل سایت شما بهینه می سازد.

 

منبع: https://amina-group.com/

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: بهینه سازی وب سایت , Search engine optimization , بهینه سازی موتور جستجو , هدف اصلی از سئو , چگونه سایت را بالا بیاوریم؟ , آمینا گروپ , استفاده از ویس و ویدئو در محتواها ,
:: بازدید از این مطلب : 668
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چیلر چیست؟

چیلر صنعتی یک سیستم تبرید است که برای کاهش دمای ماشین آلات، فضاهای صنعتی و سیالات پردازشی با حذف گرما از سیستم و انتقال آن به جای دیگر استفاده می شود.

 

چرا از اواپراتور استفاده می شود؟


توضیح: از اواپراتور برای تبدیل مبرد مایع به مبرد بخار با جذب گرما استفاده می شود. مایعی که از شیر انبساط می آید به بخار تبدیل شده و برای فشرده سازی به کمپرسور فرستاده می شود. اواپراتور اثر تبرید می دهد.

مقایسه چیلر تراکمی و چیلر جذبی


شاید برای شما این سوال بوجود آمده باشد که chiller های چذبی گزنه مناسب تری هستند یا chiller های تراکمی. برای بررسی این موضوع می توانیم از چندین منظر به مقایسه چیلرهای تراکمی و چیلرهای جذبی بپردازیم.

از نظر میزان آلودگی صوتی chiller های جذبی انتخاب بهتری هستند.
بدون در نظر گرفتن ظرفیت chiller، ابعاد chiller جذبی تقریبا دو برابر chiller تراکمی می باشد.
میزان مصرف انرژی و هزینه سرویس و نگهداری چیلرهای جذبی از چیلرهای تراکمی به مراتب بیشتر است.
ضریب عملکرد یا همان راندمان کاری chiller های تراکمی در شرایط استاندارد و برابر، چیزی حدود دو برابر chiller های جذبی می باشد.
از نظر اقلیمی chiller های تراکمی محدودیتی نداشته و در هر شرایطی قابل استفاده اند در صورتی که chiller های جذبی مناسب مناطق مرطوب نمی باشند.

 

 

اصل اواپراتور چیست؟


اواپراتور وسیله ای است که در فرآیندی برای تبدیل شکل مایع یک ماده شیمیایی مانند آب به شکل گازی آن - بخار استفاده می شود. در این فرآیند، مایع تبخیر یا تبخیر می شود.

 

استفاده در تهویه مطبوع

 

یک چیلر مایع (بر پایه گلیکول) با کندانسور هوا خنک در پشت بام یک ساختمان تجاری با اندازه متوسط در سیستم‌های تهویه مطبوع، خنک‌کننده سرد، معمولاً آب سرد مخلوط با اتیلن گلیکول، از چیلر در یک دستگاه تهویه مطبوع یا خنک‌کننده معمولاً به مبدل‌های حرارتی یا کویل‌ها در دسته‌های هوا یا دیگر انواع دستگاه‌های پایانه‌ای که هوا را خنک می‌کنند، توزیع می‌شود. فضا(های) مربوطه آنها. سپس آب دوباره به چیلر منتقل می شود تا دوباره خنک شود. این کویل‌های خنک‌کننده گرمای محسوس و گرمای نهان را از هوا به آب سرد منتقل می‌کنند و در نتیجه جریان هوا را خنک می‌کنند و معمولاً رطوبت را از بین می‌برند. یک چیلر معمولی برای کاربردهای تهویه مطبوع بین 50 کیلووات (170 هزار BTU/h) و 7 مگاوات (24 میلیون BTU/h) درجه بندی می شود و حداقل دو سازنده (York International و LG) می توانند چیلرهایی با توان حداکثر 21 مگاوات تولید کنند. (72 میلیون BTU/h) خنک کننده. دمای آب سرد (که از چیلر خارج می شود) معمولاً بین 1 تا 7 درجه سانتیگراد (34 تا 45 درجه فارنهایت) است، بسته به نیازهای کاربرد.معمولاً چیلرها آب را در دمای 12 درجه سانتی گراد (دمای ورودی) دریافت می کنند و آن را تا 7 درجه سانتی گراد (دمای خروج) خنک می کنند.

هنگامی که چیلرهای سیستم های تهویه مطبوع قابل استفاده نیستند یا نیاز به تعمیر یا تعویض دارند، ممکن است از چیلرهای اضطراری برای تامین آب سرد استفاده شود. چیلرهای اجاره ای بر روی یک تریلر نصب می شوند تا بتوانند به سرعت در سایت مستقر شوند. شیلنگ های بزرگ آب سرد برای اتصال بین چیلرهای اجاره ای و سیستم های تهویه مطبوع استفاده می شود.

 

انتخاب چیلر صنعتی


مشخصات مهمی که در جستجوی چیلرهای صنعتی باید در نظر گرفت شامل هزینه کل چرخه عمر، منبع انرژی، رتبه IP چیلر، ظرفیت خنک کننده چیلر، ظرفیت اواپراتور، مواد اواپراتور، نوع اواپراتور، مواد کندانسور، ظرفیت کندانسور، دمای محیط، نوع فن موتور، سطح نویز، مواد لوله کشی داخلی، تعداد کمپرسورها، نوع کمپرسور، تعداد مدارهای یخچال، نیاز به مایع خنک کننده، دمای تخلیه سیال و COP (نسبت بین ظرفیت خنک کننده در RT به انرژی مصرف شده توسط کل چیلر بر حسب کیلووات). برای چیلرهای متوسط ​​تا بزرگ، این مقدار باید از 3.5 تا 7.0 باشد که مقادیر بالاتر به معنای راندمان بالاتر است. در ایالات متحده، راندمان چیلر اغلب بر حسب کیلووات بر تن تبرید (kW/RT) مشخص می شود.

مشخصات پمپ فرآیندی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از: جریان فرآیند، فشار فرآیند، مواد پمپ، مواد الاستومری و مکانیکی مهر و موم محور، ولتاژ موتور، کلاس الکتریکی موتور، رتبه IP موتور و رتبه پمپ. اگر دمای آب سرد کمتر از -5 درجه سانتیگراد باشد، باید از یک پمپ مخصوص برای پمپاژ غلظت بالای اتیلن گلیکول استفاده شود. سایر مشخصات مهم شامل اندازه و مواد داخلی مخزن آب و جریان بار کامل است.

ویژگی های پنل کنترل که هنگام انتخاب بین چیلرهای صنعتی باید در نظر گرفته شوند عبارتند از: پانل کنترل محلی، پنل کنترل از راه دور، نشانگرهای خطا، نشانگر دما و نشانگر فشار.

ویژگی های اضافی عبارتند از آلارم های اضطراری، دور زدن گاز داغ، تعویض آب شهری، و چرخ دنده ها.

 

چیلرهای جداشدنی نیز گزینه ای برای استقرار در مناطق دور افتاده و جاهایی هستند که شرایط ممکن است گرم و گرد و غبار باشد

اگر سطوح نویز چیلر از نظر صوتی غیرقابل قبول باشد، مهندسان کنترل نویز از تضعیف کننده های صدا برای کاهش سطح صدای چیلر استفاده می کنند. چیلرهای بزرگتر معمولاً به مجموعه ای از تضعیف کننده های صدا نیاز دارند که گاهی اوقات به عنوان بانک صداگیر شناخته می شوند.



:: برچسب‌ها: عملکرد تبخیر , خنک شدن کندانسور , کمپرسور رفت و برگشتی , آلودگی صوتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1111
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

فن کویل چه کار می کند؟


واحد فن کویل (FCU) دستگاهی است که از یک کویل و یک فن برای گرم کردن یا خنک کردن اتاق بدون اتصال به کانال استفاده می کند. هوای داخلی روی سیم پیچ حرکت می کند، که هوا را قبل از بیرون راندن به داخل اتاق گرم یا خنک می کند.

 

آیا گرمایش فن کویل خوب است؟


واحدهای فن کویل عملکرد ایده آلی را برای مکان هایی که نیازهای گرمایش و سرمایش متمرکز یا اتاق به اتاق است، مانند دفاتر، نمایشگاه ها، اتاق های هتل و آپارتمان ها ارائه می دهند. سیستم های فن کویل برای تنظیم هوای محلی به منظور مطابقت با شرایط دمایی فضای بلافصل استفاده می شود.

 

فن کویل در کاندو چیست؟


یک فن کویل در یک کاندومینیوم تا حدودی شبیه به یک کوره یا تهویه مطبوع است. آنها می توانند گرمایش یا سرمایش را تامین کنند و از یک مبدل حرارتی یا کویل، یک فن و یک فیلتر هوا تشکیل شده اند. اجزای اضافی یک واحد فن کویل شامل سینی چکه و یک آستر داخلی است.

 

آیا واحدهای فن کویل خوب هستند؟


سیستم های FCU فقط بازده متوسطی دارند اما اگر به خوبی نگهداری و راه اندازی شوند می توانند سطح کارایی خوبی را ایجاد کنند. آنها معمولاً به اندازه جایگزین های استاندارد مانند تهویه مطبوع با حجم متغیر، پرتوهای سرد و سیستم های جابجایی کارآمد نیستند.

 

خازن فن چیست؟


چرا از خازن در فن استفاده می شود ... به عبارت ساده، خازن یک شار مغناطیسی (گشتاور) ایجاد می کند که باعث چرخش فن می شود. به طور کلی در پنکه سقفی از دو خازن به صورت سری موازی استفاده می شود. این موتور به عنوان "موتور کار با خازن دو ارزشی" یا "موتور خازن تقسیم دائمی" شناخته می شود.

 

چگونه یک واحد فن کویل انتخاب کنم؟


یک واحد کویل دمنده با طراحی خوب باید جمع و جور باشد، دارای افت فشار کم هوا و آب در سراسر سیم پیچ باشد تا نیازهای برق فن و پمپ را کاهش دهد، یک سیستم دمنده و تسمه درایو کارآمد باشد و دسترسی مناسبی به تمام اجزای واحد برای عادی فراهم کند. نگهداری.

 

فن کویل از چه اجزایی تشکیل شده است؟


اجزای اصلی یک واحد فن کویل عبارتند از یک کویل گرمایش/خنک کننده، بخش فن و یک فیلتر. واحدها ممکن است به تنهایی در یک فضای منفرد بایستند یا برای سرویس دهی به فضاهای متعدد کانالی داشته باشند و می توانند توسط یک کلید دستی، ترموستات یا سیستم مدیریت ساختمان کنترل شوند.

 

ترموستات فن کویل چیست؟


FCU ها از کویل و فن برای گرم کردن یا خنک کردن اتاق استفاده می کنند. هوای داخل خانه روی کویل حرکت می کند تا قبل از رها شدن به داخل اتاق گرم یا سرد شود. این ترموستات ها امکان تنظیمات متعدد خروجی فن را فراهم می کند تا به تدریج اتاق را تا دمای دلخواه گرم یا خنک کند.

 

فن موتور چیست؟


موتورهای فن از نظر ساخت بسیار ساده هستند. آنها از یک موتور الکتریکی سنکرون یا ناهمزمان، با چرخ فن شفت مربوطه، و اتصالات خطوط تشکیل شده اند. ... همه موتورها از یک استاتور تشکیل شده اند و داخل آن یک روتور چرخان وجود دارد که توسط قطعات قطبی احاطه شده است.

 

فن کویل سقفی


کاربرد این فن کوئل ها به دلیل ویژگی های آن بیشتر است. اولین ویژگی آن توکار بودن آن است که سبب می شود کمترین فضا را اشغال کند. دومین ویژگی آن صدای کم آن است.

 

fancoil-ceiling

 

این نوع فن کویل ها در2 نوع کابین دار و بدون کابین طراحی می شوند. هوادهی بین 200تا 1200 فوت مکعب در دقیقه صورت می گیرد. بالا و داخل سقف کاذب نصب می شود. (ورودی اتاق ها)

فن کویل سقفی تو کار: کم صدا است و به دلیل تو کار بودن آن، فضای کمتری را اشغال می کند.

فن کویل سقفی رو کار: روی سقف نصب می شود و کابین دار است.

 

 



:: برچسب‌ها: مبدل حرارتی , فن دمنده هوا , فن کویل زمینی , دریچه خروجی هوا , قابل شستشو ,
:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چیلر ماشینی است که گرما را از یک خنک کننده مایع از طریق سیکل های تراکم بخار، تبرید جذب یا تبرید جذب خارج می کند. این مایع سپس می تواند از طریق یک مبدل حرارتی برای خنک کردن تجهیزات، یا جریان فرآیند دیگری (مانند هوا یا آب فرآیند) به گردش در آید. به عنوان یک محصول جانبی ضروری، تبرید گرمای اتلاف ایجاد می کند که باید به محیط تخلیه شود، یا برای کارایی بیشتر، برای اهداف گرمایشی بازیابی شود. چیلرهای تراکمی بخار ممکن است از هر یک از انواع مختلف کمپرسور استفاده کنند. امروزه رایج ترین کمپرسورهای اسکرول هرمتیک، پیچ نیمه هرمتیک یا کمپرسورهای گریز از مرکز هستند. سمت چگالش چیلر می تواند هوا یا آب خنک شود. حتی هنگامی که مایع خنک می شود، چیلر اغلب توسط یک برج خنک کننده القایی یا کششی اجباری خنک می شود. چیلرهای جذبی و جذبی برای عملکرد به یک منبع گرما نیاز دارند.

آب سرد برای خنک کردن و رطوبت زدایی هوا در تاسیسات تجاری، صنعتی و سازمانی با اندازه متوسط ​​تا بزرگ استفاده می شود. چیلرهای آب یا مایع را می توان با مایع خنک، هوا خنک یا تبخیری خنک کرد. سیستم‌های خنک‌کننده با آب یا مایع می‌توانند نسبت به سیستم‌های خنک‌کننده با هوا مزایای کارایی و اثرات زیست‌محیطی را ارائه دهند

تفاوت چیلر و فریزر


نقش چیلر عمدتا خنک کننده است، اما فریزر نیز عملکرد مشابهی دارد. تفاوت بین چیلر و فریزر بسیار مبهم است و درک برخی از قطعات ممکن است دشوار باشد. با این حال، همانطور که از نام های مختلف می توانید متوجه شوید، به طور دقیق، آنها دستگاه های مختلفی هستند. بنابراین، چه تفاوت هایی بین چیلر و فریزر وجود دارد؟ در اینجا ما تفاوت های بین آنها را توضیح خواهیم داد.

 

اصول چیلر و فریزر


می توانید اصول چیلر و فریزر را تقریباً یکسان در نظر بگیرید. از آنجا که هر دو برای خنک کردن اجسام مورد نظر خود استفاده می شوند، هر دو دارای ظرفیت خنک کننده هستند. اصل اساسی چیلر و فریزر خنک کردن جسم مورد نظر و کاهش دما است، بنابراین تفاوت کمی از این نظر وجود دارد. تشخیص تفاوت بین چیلر و فریزر سخت است و به راحتی می توان گیج شد زیرا اصول تقریباً یکسان است. شکی نیست که آنها بسیار شبیه به دستگاه هستند.
با این حال، حتی اگر اصول تقریبا یکسان باشد، چندین تفاوت در مکانیسم های خنک کننده دیده می شود. به عبارت دیگر، اگر بتوانید مکانیسم ها را درک کنید، می توانید تفاوت های بین چیلر و فریزر را ببینید. بیایید نگاهی دقیق به مکانیسم ها بیندازیم.

 

تفاوت بین مکانیسم های چیلر و فریزر


ابتدا اجازه دهید نگاهی به مکانیسم چیلر بیندازیم. روش کار چیلر به این صورت است که مایعی به نام خنک کننده که در داخل چیلر در گردش است جسم مورد نظر را خنک می کند. برای تولید مایع خنک کننده از مایعات مختلفی از جمله آب استفاده می شود اما در هر صورت این خنک کننده حرارت را از جسم خارج کرده و آن را خنک می کند. مایع خنک کننده در داخل چیلر می چرخد ​​و از بین بردن گرمای یک جسم نیز به این معنی است که دمای مایع خنک کننده افزایش می یابد. برای استفاده مجدد از آن، باید دوباره دما را کاهش دهید، بنابراین در اینجا از آب یا هوا استفاده می شود. دمای مایع خنک کننده با استفاده از آب یا هوای وارد شده از خارج کاهش می یابد و خنک کننده ای که خنک شده دوباره برای خنک کردن جسم مورد نظر استفاده می شود. با این کار اجازه خنک شدن مداوم جسم مورد نظر را می دهد. از طرفی با فریزر، خنک سازی با ایجاد هوای سرد با تبادل گرما بین مبرد و هوا انجام می شود. هوای سرد توسط مبرد بدون استفاده از مایعاتی مانند سیال در گردش ایجاد می شود. شاید تصورش راحت تر باشد اگر به آن مانند یک کولر فکر کنید. به این ترتیب، با وجود اینکه هر دو وسیله ای برای خنک کننده هستند، مکانیسم ها متفاوت است. اگر بتوانید تفاوت بین این مکانیسم ها را به خاطر بسپارید، تشخیص تفاوت بین چیلر و فریزر آسان تر خواهد شد.
هم چیلر و هم فریزر از کمپرسور استفاده می کنند. گاز را می توان توسط کمپرسور فشرده و منتشر کرد.
از نظر تفاوت آنها، در مورد چیلر، به طور کلی، تمام تجهیزات به جز خازن، در یک بسته بندی واحد از جمله کمپرسور قرار می گیرند. این ویژگی منحصر به فرد یک چیلر است.
در مورد فریزر، هر دستگاه به صورت یک بسته بسته بندی نمی شود و در حالت منفصل است. اگرچه این تفاوت ها ظریف هستند، اما برای تمایز بین چیلر و فریزر استفاده می شود. شما باید تفاوت بین اینکه آیا تجهیزات از جمله کمپرسور در یک بسته وجود دارد یا خیر را درک کنید.

 

کاربرد در صنعت چیلر


در زمینه صنعتی، ماشین آلات منبع حرارت با کارایی بالا و بسیار دقیق که می توانند مقدار زیادی آب را در دمای آب پایدار تامین کنند، برای بهبود کیفیت و راندمان تولید مورد نیاز هستند و تقاضا برای این ماشین آلات منبع حرارت در سطح وسیعی وجود دارد. مجموعه ای از امکانات مانند کارخانه ها، سوپرمارکت ها، امکانات تفریحی، هیدروپونیک و مزارع آبزی پروری. سرمایش مورد نیاز برای فرآیند تولید، مانند سرکوب تولید گرما در ماشین‌های تولید و فرآوری، محصولات خنک‌کننده و تنظیم دمای آب مورد نیاز برای تولید، به عنوان خنک‌کننده فرآیند نامیده می‌شود و این امر به ویژه برای کارخانه‌هایی که آب سرد و کم تولید می‌کنند استفاده می‌شود. ماشین آلات منبع حرارت دما چیلر برای خنک کردن محصولات، ماشین آلات و ماشین آلات کارخانه از طیف وسیعی از صنایع استفاده می شود و محتویات آن به طور تقریبی به "خنک کننده تجهیزات" و "خنک کننده کالا" تقسیم می شود.
هدف از خنک سازی تجهیزات، سرکوب تولید گرما به دلیل عملکرد تجهیزات پردازش و جلوگیری از نقص عملکرد و کاهش دقت پردازش است و در طیف گسترده ای از کاربردها مانند خنک سازی تجهیزات تولید نیمه هادی، تجهیزات پزشکی مانند CT و MRI استفاده می شود. ، چاپگرها و ماشین آلات پردازش لیزری و تجزیه و تحلیل قطعات.
از طرف دیگر، هدف از خنک‌سازی مقاله خنک‌سازی گرمای تولید شده توسط فرآورده‌ها و حفظ و خنک کردن دمای مورد نیاز برای پردازش و ذخیره‌سازی است و برای خنک کردن محصولات قالب‌گیری شده پلاستیکی، محصولات فرآوری فلز، حلال‌های آبکاری، روغن برش استفاده می‌شود. و مخزن دم کردن و غذاهای پخته شده.

 

انواع چیلر


یک چیلر مواد را از دستگاه مورد نظر می کشد و آن را خنک می کند. گرمای حذف شده باید توسط خود چیلر تخلیه شود و به عنوان یک روش اگزوز حرارتی، مواردی وجود دارند که از کلروفلوئوروکربن هایی به نام مبرد و آنهایی که از مدارهای آبی تشکیل شده اند که آب را به گردش در می آورند، استفاده می کنند. انواع مختلفی از روش های خنک کننده وجود دارد، از جمله نوع خنک کننده با هوا و نوع خنک کننده با آب.

 


چیلر هوا خنک


این نوعی سیستم است که باد را به مبدل حرارتی می فرستد و مبرد را با هوا خنک می کند. یک موتور فن تعبیه شده در داخل چیلر وجود دارد و نصب آن آسان است، اما به دلیل اینکه گرمای اگزوز در اتاق تولید می شود، ممکن است در فضاهای تنگ به تجهیزات اگزوز نیاز باشد. گاز فشرده شده با فریزر (کمپرسور) توسط کندانسور (رادیاتور) خنک شده و به مایع تبدیل می شود. از یک چرخه گاز مبرد و یک چرخه آب در گردش تشکیل شده است و از گاز مبرد به عنوان یک محیط گرمایی برای خنک کردن آب در گردش استفاده می شود.
با عبور گاز مایع از شیر انبساط، فشار کاهش می یابد و به گاز خنک کننده تبدیل می شود و کولر آبی (مبدل حرارتی) برای خنک کردن آب در گردش، گرما را با آب در حال گردش تبادل می کند. از آنجایی که یخ زدگی یا گرفتگی وجود ندارد، تمیز کردن آکواریوم آسان است. همچنین در مورد چیلر هوا خنک، گرمای تبخیر ناشی از تبخیر آب باران، در تماس آب باران با برج خنک کننده هنگام بارندگی، دمای رادیاتور را کاهش می دهد و به دلیل کاهش دما در اثر تبخیر. آب باران در اطراف چیلر هوا خنک، راندمان خنک کننده را می توان بدون توجه به افزایش رطوبت حفظ کرد، به طوری که حتی اگر رطوبت بالا باشد، راندمان خنک کننده بهبود می یابد.

 

چیلر آب خنک


این یک نوع سیستم است که از یک برج خنک کننده برای خنک کردن آب استفاده می کند. آب خنک کننده برای یخچال مورد نیاز است، اما مزایایی مانند راندمان خنک کننده عالی را ارائه می دهد و گرمای اگزوز را در اتاق ایجاد نمی کند.
چیلر آب خنک که از آب فعال در زمینه تهویه مطبوع در مقیاس بزرگ به عنوان مبرد استفاده می کند، به عنوان چیلر طبیعی (چیلر جذبی) شناخته می شود و به عنوان یخچال منبع حرارتی برای تهویه مطبوع مرکزی استفاده می شود. تجهیزات تهویه مطبوع برای ساختمان های متوسط ​​و بزرگ. پیکربندی سیستم از یک اواپراتور، جاذب، احیا کننده و کندانسور تشکیل شده است و با چرخاندن مبرد مهر و موم شده در تجهیزات (دستگاه گردش آب خنک کننده) آب سرد (آب گرم) با کنترل فشار تولید می کند.
این یک چرخه خنک کننده است، اما با تغییر فشار مبرد در تجهیزات، آب سرد (آب گرم) با تغییر ترکیب آن به گاز و مایع (انتقال گرمای نهان) در داخل هواپیما تولید می شود. می توان آن را در طول سال به طور پایدار کار کرد و طراحی فشرده آن امکان پذیر است تا بتوان آن را در فضاهای کوچک نصب کرد.

 

4 جزء اصلی یک سیستم چیلر چیست؟


چیلرها از چهار جزء اصلی تشکیل شده اند. یک اواپراتور، یک کمپرسور، یک کندانسور و یک واحد انبساط. هر سیستم چیلر حاوی یک مبرد است.

 

سیستم چیلر چگونه کار می کند؟


چیلر بر اساس اصل فشرده سازی بخار یا جذب بخار کار می کند. ... همانطور که انتقال حرارت انجام می شود، مبرد تبخیر می شود و از مایع کم فشار به بخار تبدیل می شود، در حالی که دمای خنک کننده فرآیند کاهش می یابد. مبرد سپس به یک کمپرسور جریان می یابد که عملکردهای متعددی را انجام می دهد.

 

دمای چیلر چیست؟


دمای آب سرد (که از چیلر خارج می شود) معمولاً بین 1 تا 7 درجه سانتیگراد (34 تا 45 درجه فارنهایت) بسته به نیازهای کاربرد دارد. معمولاً چیلرها آب را در دمای 12 درجه سانتی گراد (دمای ورودی) دریافت می کنند و آن را تا 7 درجه سانتی گراد (دمای خروجی) خنک می کنند.



:: برچسب‌ها: انرژی حرارتی , چیلر , انرژی الکتریکی , چیلرهای تراکمی , برج خنک کن ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مینی چیلر

 

مینی چیلر چیست؟


مینی چیلر یک چیلر آبی با هوا خنک است. این واحد مجهز به کیت هیدرونیک ارائه شده در سمت کارخانه است و از یک دستگاه تنظیم کننده جدید استفاده می کند که امکان عملکرد بهینه واحد را فراهم می کند. کیت هیدرونیک آماده به کار، عملیات نصب را تسهیل می کند، فضاهای آن و هزینه های مربوطه را کاهش می دهد.

 


مبرد R410A سازگار با محیط زیست، بدون آسیب به لایه ازن
طراحی یکپارچه و جمع و جور، نصب ساده و صرفه جویی در فضا
سیستم هوا خنک، بدون نیاز به برج آب خنک کننده، طراحی بسته بندی،
آسان برای نصب
صرفه جویی در انرژی و قابلیت اطمینان بالا با استفاده از مبدل حرارتی صفحه ای با راندمان بالا، مصرف انرژی را می توان کاهش داد. کابینت محافظ فلزی با رنگ پلی استر ضد زنگ. داخلی با حفاظت ولتاژ، حفاظت جریان، حفاظت در برابر یخ زدگی، حفاظت از جریان آب و غیره، به طور موثر تضمین ایمنی کار سیستم
کنترل انعطاف پذیر و راحت با کنترل الکترونیکی Eliwell ST542 در کارخانه تعبیه شده است. چیلر همچنین می تواند توسط کیت صفحه کلید کنترل از راه دور Eliwell SKW210 کنترل شود که ترمینال از راه دور LCD با کنترل دمای اتاق یکپارچه (اختیاری) است. پورت کنترل رزرو شده برای بخاری برقی Reserved ON پورت کنترل / OFF درگاه خروجی سیگنال هشدار رزرو شده عملکرد راه اندازی مجدد خودکار سوئیچ اضطراری تعبیه شده با فشار سنج آب


اینورتر مینی چیلر


فناوری اینورتر DC، شکل فن بهینه طراحی شده و مشبک تخلیه هوا، مقادیر کم صدا را تضمین می کند.
EXV برای کنترل جریان گاز پایدار و دقیق استفاده می شود.
مبدل حرارتی صفحه ای با راندمان بالا
پمپ آب با راندمان بالا
طراحی ساختار فشرده و مدار مبرد ضد نشتی باعث صرفه جویی در کار نصب می شود.
چیلرها به یک ماژول هیدرونیک ادغام شده در شاسی واحد مجهز هستند که نصب را محدود می کند
عملیات مستقیم مانند اتصال منبع تغذیه، منبع تغذیه و FCU توزیع هوا.
واحدها مجهز به فن های محوری هستند که می توانند مستقیماً در فضای باز نصب شوند.
عملکردهای روشن/خاموش از راه دور و خنک کننده/گرمایش از راه دور.
کنترلر داخلی پنل واحد برای انجام کلیه عملیات مرتبط به عنوان رابط کاربری و همچنین تشخیص سریع استفاده می شود
حوادث احتمالی و تاریخچه آنها
کنترلر سیمی اختیاری برای کارکرد آسان.

 

چیلر اسکرول – سری S


14 مدل پایه با ظرفیت خنک کننده از 25 کیلووات تا 130 کیلووات، مدل های ترکیبی حداکثر ظرفیت تا 2080 کیلووات
آزادانه با واحدهای روغن فن و واحدهای انتقال هوا ترکیب شود. صاحبان خانه ممکن است بهترین انواع را با توجه به نیازهای عملکردی خود انتخاب کنند.
محدوده عملیاتی دمای محیط گسترده
محدوده عملیاتی دمای آب خروجی گسترده
محدوده دمای آب خروجی گسترده
مبدل حرارتی با کارایی بالا H شکل
EXV برای کنترل دقیق تر جریان
مبدل حرارتی با راندمان بالا (برای سری SP)
مبدل حرارتی لوله در لوله و پوسته لوله (برای سری SS)
عملیات چرخه جایگزین
توابع پشتیبان گیری
حفاظت های قابل اعتماد
فناوری یخ زدایی هوشمند
طراحی ساختار فشرده
ساخته شده - در ماژول هیدرونیک
ماژول هیدرونیک فردی اختیاری است
کنترل کننده سیم کلید را به عنوان لوازم جانبی استاندارد برای کنترل چیلرها لمس کنید.
عملکردهای کنترل از راه دور برای عملکرد راحت.

 

چیلر اسکرول – سری P


19 مدل پایه با ظرفیت خنک کننده از 30 کیلووات تا 250 کیلووات، حداکثر ظرفیت مدل ترکیبی تا 2000 کیلووات.
آزادانه با واحدهای فن کویل و واحدهای انتقال هوا ترکیب شود. صاحبان پروژه ممکن است بهترین انواع را با توجه به سلیقه طراحی خود (برای داخلی) یا نیازهای کاربردی انتخاب کنند.
محدوده عملیاتی دمای محیط گسترده
محدوده دمای آب خروجی گسترده
تکنولوژی اسکرول دیجیتال
مبدل حرارتی با کارایی بالا
توابع پشتیبان گیری
ماژول هیدرولیک داخلی
ماژول هیدرولیک فردی اختیاری است
کنترل کننده سیم کلید را به عنوان لوازم جانبی استاندارد برای کنترل چیلرها لمس کنید.
عملکردهای کنترل از راه دور برای عملکرد راحت.

یک چیلر چقدر برق مصرف می کند؟


آنها می توانند تقریباً 20 درصد از کل برق یک ساختمان را مصرف کنند. چیلرهای ناکارآمد می توانند مقادیر قابل توجهی از برق را هدر دهند و حتی بهبودهای اندک در راندمان ممکن است صرفه جویی قابل توجهی در انرژی و بازپرداخت جذاب داشته باشد.



:: برچسب‌ها: دستگاه های صنعتی , واحد صنعتی , گرمایش مطبوع , واحدهای انتقال هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاکسی فرودگاه امام خمینی

 

فرودگاه بین المللی اولیه تهران، پایتخت ایران، در 30 کیلومتری (19 مایلی) جنوب غربی تهران، در نزدیکی محلات رباط کریم و اسلامشهر قرار دارد و در زمینی به وسعت 13500 هکتار (33000 جریب) گسترده شده است. فرودگاه بین‌المللی تهران در کنار فرودگاه مهرآباد یکی از دو فرودگاه بین‌المللی است که به تهران خدمات رسانی می‌کند. تمامی پروازهای بین المللی تهران در حال حاضر توسط این فرودگاه و تمامی پروازهای داخلی توسط فرودگاه مهرآباد انجام می شود. ایکا پس از فرودگاه مهرآباد تهران و فرودگاه مشهد رتبه سوم را از نظر کل تردد مسافر در ایران دارد. این فرودگاه توسط شرکت فرودگاه های ایران اداره می شود و پایگاه اصلی عملیاتی ایران ایر و ماهان ایر است. فرودگاه بین المللی تهران از تهران با ماشین شخصی، تاکسی و اتوبوس شاتل از طریق آزادراه تهران-قم و تهران-ساوه قابل دسترسی است.

تاکسی‌های فرودگاهی به مسافران ورودی ۲۴ ساعته خدمات رسانی می‌کنند. ترانسفر فرودگاهی، حمل و نقل از پیش تعیین شده برای مسافران بین فرودگاه و مقصد نهایی آنها، خواه هتل، بندر کروز یا سایر نقاط مورد علاقه محلی باشد. همچنین می توانید زمانی که در پایان سفر به فرودگاه باز می گردید، ترانسفر رزرو کنید. برای راحتی مسافران، تاکسی های فرودگاهی با مدرنیته و ایمنی بالا به صورت شبانه روزی برای جابجایی مسافران در سراسر ایران در دسترس هستند. آنها بلافاصله در خارج از فضای ترمینال آماده خدمات هستند.

مزایای استفاده از تاکسی های فرودگاهی

  • مسافران تحت حمایت بیمه هستند.
  • ایمنی جان و از مال محافظت می شود.
  • خودروهای بسیار استاندارد و مدرن در دسترس هستند.
  • تاکسی ها در هر ساعت از شبانه روز آماده هستند بدون اینکه مسافران منتظر بمانند.
  • رانندگان برای ارائه خدمات فرودگاهی به خوبی آموزش دیده اند.
  • اجاره برای تمام نقاط تهران در هر ساعت از شبانه روز ثابت است.

کاهش استرس بزرگترین مزیت استفاده از خدمات تاکسی فرودگاهی است. استخدام یک تاکسی می تواند سطح استرس و اضطراب را که معمولاً هنگام سفر به یک مقصد خارجی تجربه می شود، به شدت کاهش دهد. فرود آمدن در فرودگاه و انتخاب تاکسی در یک مکان نامعلوم می تواند به دلایل زیادی مانند عدم آگاهی از مکان جدید، هزینه بیشتر توسط افراد محلی، استفاده از یک ماشین ناآشنا و احتمالات بسیار دردسرساز باشد. با رزرو سرویس تاکسی فرودگاهی، به دلیل استرس کمتر و به دلایل راحتی و امنیت بیشتر، تقریباً تضمین می شود که سفر آرام تری داشته باشید. استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خطر گم شدن وسایل مهم مانند کیف، گذرنامه، تلفن همراه و غیره را افزایش می دهد. چنین اتفاقی می تواند به کل سفر شما آسیب برساند و به همین دلیل است که توصیه می شود که از تاکسی فرودگاهی استفاده کنید. همچنین شما اطمینان دارید که چمدان شما در وسیله نقلیه ایمن است و می تواند خیال شما را در این مورد راحت کند. در مکان های خارجی، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می تواند سطح اضطراب شما را افزایش دهد زیرا شما با افراد ناشناس محاصره می شوید که خطر سرقت را نیز افزایش می دهد. مشتری همچنین می تواند وسیله نقلیه ای را انتخاب کند که با نیازهای مسافرتی او مطابقت دارد. از بسیاری جهات، پیش از رزرو، تاکسی فرودگاهی می تواند تضمین کند که شما اوقات خوبی را سپری می کنید و مهمتر از همه، سفر شما عاری از دردسرهایی است که می تواند تجربه سفر شما را خراب کند.

برای مسیر فرودگاه هایی مانند: فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام خمینی و یا ترمینال ها از تاکسی ویژه فرودگاه استفاده می شود. تاکسی فرودگاه معمولاً به رنگ زرد خورشیدی یا سبز فسفری همراه با نوار شطرنجی آبی یا مشکی در وسط اتومبیل می باشد و بالای تاکسی، تابلو مخصوصی که محل فعالیت تاکسی (فرودگاه، ترمینال و راه آهن) را نشان می دهد قرار دارد. نرخ کرایه تاکسی های ویژه بر حسب تاکسی متر محاسبه می شود.

نحوه درخواست تاکسی فرودگاه

شما با تماس از طریق شماره تماس های ارائه شده (جهت تماس کلیک کنید)  براحتی می توانید سفر خود را رزرو کنید یا از طریق پر نمودن این فرم (کلیک کنید) رزرو اینترنتی تاکسی فرودگاه را انجام دهید. مسافران محترم می توانند از طریق اینترنت درخواست تاکسی خود را ثبت نمایند و از طریق اینترنتی هزینه آن را واریز کنند. در ابتدا پس از پر کردن فرم مربوط به مشخصات مسافر از جمله اسم و فامیل، شماره همراه، تاریخ و ساعت حرکت، مبدا و مقصد سفر همینطور تعداد افراد، درخواست تاکسی فرودگاه را ثبت کرده و با استفاده از رمز دوم کارتی که عضو شبکه شتاب می باشد هزینه تاکسی را به صورت اینترنتی پرداخت کنند پس از آن منتظر بمانند تا راننده شان با آنها تماس بگیرد. به همین راحتی و سادگی می توان از پشتیبانی شبانه روزی ۲۴ ساعته که در روزهای تعطیل هم خدمات ارائه می دهند بهره مند شد و با خیال آسوده منتظر آمدن راننده در آدرسی که داده شده باشید. فرودگاه امام خمینی، شامل انواع خودروهای سمند، تویوتا کمری، فولکس کدی و ون می باشد.

 

منبع: https://www.airport-viptaxi.com/

 



:: برچسب‌ها: رزرو آنلاین تاکسی فرودگاه امام , تاکسی فرودگاه امام خمینی , تاکسی VIP , پیکاپ فرودگاه امام خمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 695
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تاکسی دربستی بین شهری

نام تاکسی مشخصاً از تاکسی‌کاب کوتاه شده است که از دو کلمه تاکسی‌متر و کابریولت گرفته شده است. تاکسیمتر در سال 1891 اختراع شد و برای ثبت مسافت ها و محاسبه کرایه استفاده می شود. کابریولت به کالسکه ای اطلاق می شود که در آن راننده در پشت کالسکه می ایستد. باور کنید یا نه، رنگ زرد به عنوان روشی منحصر به فرد برای علامت گذاری وسایل نقلیه تاکسی برای بیش از یک قرن استفاده می شود - دقیقاً از سال 1908 که آلبرت راکول شرکت تاکسی خود را افتتاح کرد. او تصمیم گرفت که ماشین ها باید زرد باشند زیرا رنگ مورد علاقه همسرش بود.

تاکسی نوعی وسیله نقلیه برای کرایه با راننده است که توسط یک مسافر یا گروه کوچکی از مسافران استفاده می شود و اغلب برای یک سواری غیر مشترک استفاده می شود. یک تاکسی مسافران را بین مکان های مورد نظرشان منتقل می کند. این با حمل‌ونقل عمومی که در آن مکان‌های سوار و پیاده شدن توسط ارائه‌دهنده خدمات وسایل نقلیه عمومی تعیین می‌شود، متفاوت است، نه توسط مشتریان، اگرچه حمل‌ونقل پاسخگو و تاکسی‌های اشتراکی یک حالت اتوبوس/تاکسی ترکیبی را ارائه می‌دهند. تاکسی ماشین یا وسیله نقلیه دیگری است که برای حمل و نقل عمومی استفاده می شود. مردم از آنها برای رسیدن به جایی که می خواهند برسند استفاده می کنند. این بدان معنی است که هیچ توقفی بین جایی که آنها سوار می شوند و جایی که پیاده می شوند وجود ندارد. بسیاری از شهرهای بزرگ تاکسی دارند.

مزایای استفاده از تاکسی سرویس

  • قیمت مناسب. کرایه تاکسی بسیار مناسب است.
  • سرویس تمام وقت. از آنجایی که خدمات تاکسی به صورت 24 ساعته در دسترس است، می توانید در هر زمان یا در مواقع اضطراری حمل و نقل از تاکسی استفاده نمایید..
  • دسترسی آسان
  • راحتی
  • رانندگان حرفه ای

برای استفاده از تاکسی های دربستی میان شهری، راه های زیادی وجود دارد. شما می توانید دربستی میان شهری را در خیابان ها در کنار تاکسی های عمومی دیگر بیابید. از راه های دیگر دربستی میان شهری تماس تلفنی با آژانس ها می باشد. تاکسی های بین شهری در بسیاری از مکان هایی که تاکسی ها قرار دارند به آسانی پیدا می شوند اما برای راحتی بیشتر مسافران و به موقع رسیدن آن ها بهتر است تاکسی دربستی میان شهری به صورت آنلاین رزرو شود.

تاکسی فرودگاه VIP در حال حاضر خدمات مسافربری و حمل و نقل خود را در دو فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد ارائه می دهد و یکی از معتبرترین ناوگان برای حمل و نقل مسافرین به فرودگاه و از فرودگاه به داخل شهرها می باشد. به جهت سهولت در رفت و آمد مسافران فرودگاه، رزرو آنلاین ما  به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. از آنجایی که مسیر فرودگاه ، ترافیک موجود و رسیدن به موقع به پرواز، اکثرا باعث استرس و نگرانی می شود رزرو آنلاین تاکسی VIP باعث کاهش این رنج از جامعه شده است. رانندگان با داشتن مجوزهاي قانونی و اخذ مدارک لازم و داشتن تجربه کافی سفری بی خطر و ایمن را تضمین می نمایند.

 

منبع: https://airport-taxivip.com/ 

 



:: برچسب‌ها: مزایای استفاده از تاکسی سرویس , تاکسی فرودگاهی , تاکسی فرودگاه امام و مهرآباد , تیم ترانسفور تاکسی فرودگاهی , تاکسی بین شهری , ,
:: بازدید از این مطلب : 708
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی وب سایت

طراحی وب به طراحی وب سایت هایی گفته می شود که در اینترنت نمایش داده می شوند. معمولاً به جنبه های تجربه کاربر توسعه وب سایت اشاره می کند تا توسعه نرم افزار. یک طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای یک وب سایت کار می کند. طراحان وب سایت ها و صفحات اینترنتی را برنامه ریزی، ایجاد و کدنویسی می کنند که بسیاری از آنها متن را با صداها، تصاویر، گرافیک ها و کلیپ های ویدیویی ترکیب می کنند. یک طراح وب مسئول ایجاد طراحی و چیدمان یک وب سایت یا صفحات وب است. این می تواند به معنای کار بر روی یک وب سایت کاملاً جدید یا به روز رسانی یک سایت موجود باشد. اکثر وب سایت ها با استفاده از زبان کدگذاری شده ای به نام زبان نشانه گذاری فرامتن (HTML) ایجاد می شوند. برای اینکه یک وب سایت با موفقیت در مرورگر مشتری نمایش داده شود، باید از قوانین این زبان پیروی کند. تگ های HTML محتوای وب سایت را برای هر صفحه مشخص می کند. سپس از شیوه نامه آبشاری (CSS) برای تعریف ظاهر کلی هر صفحه استفاده می شود. نتیجه بر اساس ترکیب این عناصر است. کد نویسی دستی می تواند برای برخی از طراحان سخت باشد، بنابراین برخی از برنامه هایی مانند Adobe Dreamweaver استفاده می کنند.

اهداف طراحي وب

طراحی وب، اهداف یک وب سایت یا صفحه وب را مشخص می کند و دسترسی همه کاربران بالقوه را ارتقا می دهد. این فرآیند شامل سازماندهی محتوا و تصاویر در یک سری از صفحات، یکپارچه سازی برنامه ها و سایر عناصر تعاملی است.
متخصصانی که این فرآیند را انجام می دهند طراح وب نامیده می شوند و شغل آنها شامل وظایف زیر است:

  • انتخاب فونت های خوانا
  • انتخاب طرح های رنگی جذاب که فونت های خوانا را نیز فعال می کند.
  • پیاده سازی هویت یک برند در رنگ ها، فونت ها و طرح
  • ایجاد نقشه ای از ساختار وب سایت برای اطمینان از ناوبری بصری
  • قرار دادن تصاویر، آرم ها، متن، فیلم ها، برنامه ها و سایر عناصر
  • استفاده از زبان های کدنویسی مانند HTML و CSS برای ایجاد طرح بندی و استایل دادن به صفحات
  • ساختن نسخه های بهینه وب سایت ها و صفحات برای مشاهده دسکتاپ و موبایل

دو روش متداول طراحی وب وجود دارد: طراحی تطبیقی و واکنش گرا. در طراحی تطبیقی، محتوای وب سایت با استفاده از اندازه صفحه نمایش استاندارد به عنوان قاب برای چیدمان ایجاد می شود. در طراحی واکنش گرا، محتوا با توجه به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند. طراحان وب از مراحل مختلف فرآیند کلی طراحی وب برای استفاده از این روش های طراحی بسته به ترجیحات و اهداف مشتری یا کارفرما برای سایت استفاده می کنند.

عناصر طراحی وب چیست؟

فرآیند طراحی وب به طراحان این امکان را می دهد که با هر اولویتی سازگار شوند و راه حل های موثری ارائه دهند. بسیاری از اجزای استاندارد هر طراحی وب وجود دارد، از جمله:

  • چیدمان
  • تصاویر
  • سلسله مراتب بصری
  • طرح رنگی
  • تایپوگرافی
  • خوانایی
  • جهت یابی
  • محتوا
  • سیار بودن
کاربرد طراحي وب

طراحی وب برای بسیاری از وظایف و اهداف مهم استفاده می شود، از جمله:

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) روشی برای افزایش شانس یافتن وب سایت توسط موتورهای جستجو است. طراحی وب اطلاعات را به گونه ای کد می کند که موتورهای جستجو بتوانند آن را بخوانند. این می تواند تجارت را تقویت کند زیرا سایت در صفحات برتر نتایج جستجو نشان داده می شود و به افراد کمک می کند آن را پیدا کنند.

رضایت مشتری

یک طراحی وب سایت حرفه ای بر رضایت مشتریان تأثیر مثبت می گذارد زیرا اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند به سرعت در اختیار آنها قرار می دهد. این به شرکت کمک می کند تا با اطمینان از درک آسان، قابل پیش بینی و سازگار ناوبری در وب سایت خود، یک رابطه مثبت با بازدیدکنندگان ایجاد کند.

پاسخگویی موبایل

پاسخ گویی موبایل ویژگی یک وب سایت است که به آن اجازه می دهد در دستگاه تلفن همراه نمایش داده شود و طرح و تناسبات آن خوانا باشد. طراحی وب تضمین می کند که سایت ها به راحتی قابل مشاهده و پیمایش از دستگاه های تلفن همراه هستند. هنگامی که یک وب سایت به خوبی طراحی شده و پاسخگوی تلفن همراه باشد، مشتریان می توانند به راحتی به کسب و کار دسترسی پیدا کنند.

برندسازی ثابت

برندینگ به تبلیغ یک محصول با طراحی منحصر به فرد اشاره دارد. طراحی وب به شرکت ها کمک می کند تا یک نام تجاری واضح برای کسب و کار خود بسازند یا حفظ کنند. وقتی یک وب‌سایت برند یک کسب‌وکار را به طور مداوم بیان می‌کند، مسیریابی را آسان‌تر می‌کند و به مشتریان کمک می‌کند تا عناصر بصری یک نام تجاری را به‌عنوان یک شرکت خاص و محصولات یا خدمات آن با وضوح بیشتری شناسایی کنند.

بهره وری فنی

این اصطلاح به این اشاره دارد که یک وب سایت چقدر می تواند در ایجاد یک تجربه راحت در یک وب سایت سازنده باشد. طراحان می توانند با کدنویسی تمیز به این هدف برسند که امکان بارگذاری سریع، لینک های کاربردی و تصاویر و گرافیک های پویا را فراهم می کند. خدمات طراحی وب همچنین این اشکالات احتمالی را در صورت بروز برطرف می کنند.

بهینه سازی تجربه کاربری

طراحان وب گزارش هایی را برای درک نحوه تعامل مردم با یک وب سایت در سراسر جهان اجرا می کنند. آنها تعیین می کنند که کدام صفحات ترافیک کمتر یا بیشتری دارند و طراحی وب را برای بهینه سازی تجربه کاربر تطبیق می دهند.

تغيير و دگرگوني

تبدیل زمانی اتفاق می افتد که یک بازدیدکننده یک اقدام مورد نظر را در وب سایت انجام دهد. طراحی جذاب وب، بازدیدکنندگان را تشویق می کند که به اندازه کافی بمانند تا به مصرف کننده تبدیل شوند. آنها روی دکمه تماس برای اقدام کلیک می کنند، اطلاعات ارزشمندی را مبادله می کنند و مشترک می شوند یا محصولی را خریداری می کنند.

بهبود فروش

افزایش تعداد اقلام فروخته شده یا به دست آوردن مشتریان فعال بیشتر از اهداف یک وب سایت متقاعد کننده است. همانطور که طراحی وب به مشتریان هدف و موتورهای جستجو می رسد، به کسب و کار کمک می کند تا در سایت خود تبدیل و فروش خود را بهبود بخشد.

یک وب سایت منحصربه فرد ویترین شما در کسب و کار شما است. طراحی اصولی طبق استاندارد های جهانی و الگوریتم های موتور های جستجوگر (گوگل) هر سایت برگ برنده مدیر سایت محسوب می شود و در رشد کسب و کار شما تاثیر بسیاری خواهد داشت. با سئوی اصولی سایت صفحات اول گوگل را لمس کنید و مشتریان خود را هدف بگیرید. به مرور زمان موتورهای جستجو بخصوص گوگل اعتبار بیشتری برای شما قائل می‌شوند. تیم آمینا گروپ با پیروی از فاکتورهای موتورهای جستجو طبق اخرین الگوریتم های گوگل سایت شما بهینه می سازد.

 

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: عناصر طراحی وب سايت , کاربرد طراحي وب , اهداف طراحي وب , آمينا گروپ , طراحي اصولي وب سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

پلاستيک H.I.P.S چيست؟

پلی استایرن High Impact Polystyrene sheets یک محصول پلیمری مصنوعی است که به صورت فوم یا جامد تولید می شود. این یکی از رایج ترین پلاستیک ها در جهان است. پلی استایرن قالبی یا ورقه ای برای بسته بندی، بطری، سینی، ظروف، تیغ یکبار مصرف و بسیاری از اشیاء دیگر استفاده می شود. پلی استایرن با ضربه بالا (HIPS) را می توان در بسیاری از برنامه های چاپی استفاده کرد، از جمله علائم تبلیغاتی، مواد نمایشی، چوب ها و برچسب های باغ، پوسترها، و بسته بندی های خرده فروشی، و همچنین تصاویر عدسی یا متحرک سه بعدی (تصاویری که توهمی از عمق یا حرکت ایجاد می کنند. ).

HIPS به طور خاص برای استفاده در برنامه های کاربردی هنرهای گرافیکی فرموله شده است. این ماده اقتصادی، دوام، تطبیق پذیری طراحی و سهولت ساخت را ارائه می دهد. ورق های استایرن دیگر ویژگی های برتر عبارتند از صافی، عدم محدودیت اندازه، قابلیت های برش قالب، پایداری حرارتی، و جذب رطوبت کم، که آن را برای بسیاری از اشکال از جمله چاپ افست، صفحه، لیتوگرافی، دیجیتال و فلکسوگرافی ایده آل می کند. HIPS برای تجهیزات چاپ دیجیتال با سرعت بالا مناسب است.

به عنوان یکی از پلیمرهای تولید شده در سراسر جهان، پلی استایرن با ضربه بالا دارای بافت شیشه ای است و برای انواع مواد از جمله ظروف ماست، کارد و چنگال پلاستیکی، کاسه سالاد، آستر یخچال، سینی های صنعت پزشکی و عایق الکتریکی استفاده می شود. پلي استايرن محکم و بادوام با مقاومت در برابر ضربه قوی است. به راحتی پردازش می شود. رنگ آمیزی و چسباندن آن آسان است. هزینه نسبتا پایینی دارد. پلی استایرن عمومی که با نام پلی استایرن شفاف کریستالی نیز شناخته می شود، کاملاً شفاف و سفت است و به طور گسترده در بسته بندی مواد غذایی یا جعبه های جواهر استفاده می شود. از طرف دیگر، پلی استایرن با ضربه بالا، به قیمت شفاف یا شفاف نبودن طبیعی، در برابر ضربه مقاوم است. پلی استایرن با ضربه بالا (HIPS) که اغلب به عنوان استایرن شناخته می شود، پلاستیکی است که به راحتی در برابر ضربه، مقاوم در برابر ضربه، همه کاره و مقرون به صرفه ساخته می شود. HIPS اغلب ماده ترجیحی برای کاربردهای ساختاری کم استحکام است.

پلاستیک HIPS را پلی استایرن مقاوم در برابر ضربه می نامند که نوعی محصول پلی استایرن مقاوم در برابر ضربه است که با افزودن ذرات لاستیک پلی بوتیل به پلی استایرن تولید می شود. پلاستیک HIPS يا ورق هايمپک، ذرات پلی استایرن و لاستیک را با افزودن ذرات لاستیک میکرونی و انشعاب به هم متصل می کند. هنگامی که پلاستیک HIPS تحت تاثیر قرار می گیرد، تنش نوک رشد ترک توسط ذرات لاستیک نسبتا نرم آزاد می شود، بنابراین رشد ترک مسدود شده و مقاومت در برابر ضربه بهبود می یابد. پلاستیک های HIPS معمولاً شفاف و بی رنگ هستند و می توانند در صورت لزوم رنگ شوند. پلاستیک های HIPS به طور گسترده در اسباب بازی ها، لوازم مورد نیاز روزانه، کیس رادیو و کیف تلویزیون استفاده می شود.

مزایای پلي استايرن:

1. عملکرد جریان عالی دارد.

2. مقاومت ضربه خوبی دارد.

3. دست زدن و رنگ آمیزی آن آسان است.

معایب پلاستیک های پلي استايرن:

1. محتوای لاستیک در پلاستیک های پلي استايرن 15 درصد است که تا حدی در سیالیت آن اختلال ایجاد می کند.

2. سرعت خنک شدن پلاستیک های پلي استايرن بسیار پایین است. علاوه بر زمان نگهداری فشار و سرعت کافی، قالب باید عملکرد تبادل حرارتی عالی نیز داشته باشد تا انقباض قسمت و تغییر شکل پس از خروج قالب را کاهش دهد.

 

شرکت پرتونیل در سال 76 به منظور تولید ورق های ترموپلاستیک صنعتی قابل مصرف در صنایع مختلف کشور و با بهره گیری از مشاورین اروپایی و زیر نظر متخصصین مجرب داخلی پلیمری کشور تاسیس گردید و در حال حاضر کیفیت محصولات این شرکت در شمار بهترین محصولات موجود در بازار های ایران و کشورهای همسایه می باشد و محصولات این شرکت به کشور هایی چون جمهوری آذربایجان،عراق و کشورهای آسیای میانه صادر میگردد و در افق آینده دستیابی به بازار های اروپایی و جهانی را مد نظر خود قرار داده است.

 

منبع: https://partonil.com/

 

 



:: برچسب‌ها: شرکت پرتونيل , معایب پلاستیک های پلي استايرن , مزایای پلي استايرن , پلاستیک HIPS , High Impact Polystyrene sheets ,
:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

كود مايع مناسب گياهان و خاك

 

در اين مطلب به معرفي كود مايع كال.آپ ميپردازيم.كلسيم يكي از مهمترين عناصر ريزمغذي است و به ميزان خيلي كم براي رشد گياهان مورد نياز مي باشد. عليرغم اينكه اكثر خاك هاي زراعي ايران آهكي هستند، علائم كمبود كلسيم در بيشتر محصولات كشاورزي كاملا مشهود است كه دليل عمده آن كم تحرك بودن اين عنصر در گياهان و خاك هاي زراعي مي باشد. كلسيم در ساختار و استحكام ديواره سلول، رشد و تقسيم سلولي نقش بسيار موثري را ايفا مي كند. نفوذ كلسيم به داخل ميوه باعث كاهش تنفس و توليد اتيلن، و در نتيجه نگهداري و استحكام ميوه و تثبيت فعاليت اكسيداز (ACC) مي گردد. همچنين اين عنصر بر روي جذب ديگر ريزمغذي ها و افزايش كلسيم موجود در گياهان تاثير بسزايي دارد. از وظايف ديگر كلسيم مي توان به سنتز پروتئين ها، توسعه ريشه و برگ، افزايش توان گياه و فعال كردن آنزيم ها اشاره كرد.


 علائم كمبود كلسيم

 

•    بدشكلي يا شكل نامنظم و زرد شدن برگ هاي جديد

•    كاهش رشد و توسعه ريشه و مقاومت مكانيكي گياه

•    افزايش لكه هاي قهوه اي روي ريشه يا مرگ ريشه

•    ايجاد شكاف و لكه بر روي ميوه ها

•    ايجاد سوختگي در نوك برگ هاي كاهو و كلم

 

 معرفي كود مايع كال.آپ  CAL.UP (+BORN(

 

CAL.UP محلول كلسيم، نيتروژن و بُر مايع توليد شده توسط مجموعه توليدي  ZAEEM  است.از آنجا كه كلسيم يك عنصر كم تحرك در گياه و خاك محسوب مي شود، وجود مقدار ناچيز بُر در اين محصول به جنبش كلسيم در خاك به سمت ريشه ها و همچنين درون آوند ها كمك شاياني مي نمايد.همچنين حضور 5 درصد اسيد آمينه در تركيب CAL.UP با قابليت كلات كنندگي ، به حركت و جذب كلسيم به مرور زمان توسط گياه ياري مي رساند. نيتروژن موجود در تركيب اين محصول، توليد كلروفيل و در نتيجه رشد رويشي گياه را كاملا افزايش مي دهد.


استفاده از اين محصول نتايج مناسبي در بهبود استحكام ديواره سلول هاي گياه، انعطاف پذيري و تاخير در فرآيند پيري ايفا مي كند. CAL.UP با بهبود عملكرد روزنه ها و ديگر فرايند هاي سلولي و سنتز برخي از پروتئين ها مقاومت گياه را در برابر تنش هاي گرمايي بلند مدت افزايش مي دهد. كلسيم موجود در اين محصول عمر گل ها را افزايش مي دهد و همچنين در جوانه زدن دانه گرده و رشد لوله گرده در بسياري از گونه هاي گياهي نقش اساسي دارد. CAL.UP با جلوگيري از هدر رفت آب و توليد اتيلن در محصولات خاصيت انبار داري را افزايش داده و از چروكيدگي محصول جلوگيري مي نمايد.



:: برچسب‌ها: كاهش تنفس , كاهش رشد , افزايش لكه هاي قهوه اي , ايجاد سوختگي در نوك برگ هاي كاهو ,
:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()